Στόχος της ιταλικής FSI, που εξαγόρασε την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, είναι να αποκτήσει τη δυνατότητα επισκευής και συντήρησης των μηχανών και των βαγονιών της, ενώ μελλοντικά δεν αποκλείεται να αναλάβει τη συντήρηση ξένου τροχαίου υλικού.
Επιβεβαίωσε επισήμως τις φήμες που θέλουν την ΤΡΑΙΝΟΣΕ να καταθέτει δεσμευτική προσφορά για την ΕΕΣΣΤΥ (Ελληνική Εταιρεία Συντήρησης Σιδηροδρομικού Τροχαίου Υλικού ή Rosco), στον διαγωνισμό που παρατάθηκε έως τις 14 Φεβρουαρίου 2018, ο διευθύνων σύμβουλος της πρώτης, Φίλιππος Τσαλίδης. Πληροφορίες αναφέρουν ότι η κατάθεση της προσφοράς θα γίνει από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ και όχι από τη μητρική FSI. Στόχος της FSI είναι να αποκτήσει τη δυνατότητα επισκευής και συντήρησης των μηχανών και των βαγονιών της, ενώ μελλοντικά δεν αποκλείεται να αναλάβει τη συντήρηση ξένου τροχαίου υλικού. Το προηγούμενο έτος η ΕΕΣΣΤΥ (Rosco) εμφάνισε βελτιωμένα οικονομικά αποτελέσματα λόγω μιας περιορισμένης αύξησης του κύκλου εργασιών (0,77%) και ταυτόχρονης μείωσης των εξόδων της κατά 3,23%. Ο κύκλος εργασιών της ΕΕΣΣΤΥ το 2016 διαμορφώθηκε στα 24,25 εκατ. ευρώ και οι ζημιές μετά από φόρους στα 5,2 εκατ. ευρώ, έναντι ζημιών 12,6 εκατ. ευρώ το 2015. Στο μεταξύ εντός του 2018 προγραμματίζεται η πρόσληψη 60 μηχανοδηγών για τη βελτίωση των συχνοτήτων των δρομολογίων. Παράλληλα θα πραγματοποιηθούν προσλήψεις στον χρηματοοικονομικό τομέα, στο τμήμα μηχανοργάνωσης καθώς και στον στρατηγικό σχεδιασμό.
Η ολοκλήρωση των σιδηροδρομικών έργων αποτελεί βασική προτεραιότητα για τη βελτίωση των υπηρεσιών της ΤΡΑΙΝΟΣΕ σε συνδυασμό με την έλευση νέου τροχαίου υλικού. Ο κ. Τσαλίδης υποστήριξε ότι υπάρχει έγγραφη δέσμευση από τον ΟΣΕ ότι στο τέλος Ιανουαρίου θα δοθεί το τμήμα Πειραιάς-Αθήνας και σε πρώτη φάση μία γραμμή χωρίς ηλεκτροκίνηση στο τμήμα Τιθορέα-Λιανοκλάδι. Η διπλή ηλεκτροκινούμενη γραμμή θα παραδοθεί στα τέλη Μαρτίου. Στο τέλος του τρέχοντος έτους αναμένεται να ολοκληρωθούν και τα έργα στο τμήμα ΣΚΑ-Λιόσια.
Τον Ιούνιο του 2018 θα φτάσει η ηλεκτροκίνηση μέχρι τη Θεσσαλονίκη (παραδίδοντας και το τελευταίο τμήμα Λιανοκλάδι-Δομοκός) ενώ στο τέλος του έτους θα έχει σηματοδότηση-τηλεδιοίκηση επίσης μέχρι Θεσσαλονίκη, σύμφωνα με τις προφορικές διαβεβαιώσεις που έχει λάβει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ από την ΕΡΓΟΣΕ.
Ειδικά στο τμήμα Θεσσαλονίκη-Ειδομένη ο κ. Τσαλίδης παραδέχθηκε ότι υπάρχουν τουλάχιστον 10 σημεία κατά τα οποία τα τρένα κινούνται με ταχύτητες μόλις 10 χλμ./ώρα.
Η εμπορευματική κίνηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ενισχύθηκε κατά 11,5%-12% το 2017. Ο κ. Τσαλίδης χαρακτήρισε πολύ περιορισμένη τη χωρητικότητα της σιδηροδρομικής γραμμής η οποία σήμερα εξυπηρετεί δύο με τρία εμπορευματικά δρομολόγια ημερησίως, αγγίζοντας την πλήρη χωρητικότητα της γραμμής. Στο μεταξύ πληροφορίες θέλουν την ενίσχυση της συνεργασίας της ΤΡΑΙΝΟΣΕ με την Cosco το 2018.
Αναφερόμενος στον προαστιακό ο κ. Τσαλίδης σημείωσε ότι σήμανση και τηλεδιοίκηση υπάρχουν μόνο στο τμήμα ΣΚΑ-Αεροδρόμιο. Εκεί προβλέπεται πύκνωση δρομολογίων, ειδικά στο αστικό τμήμα, με συχνότητες που θα φτάνουν τα 20 λεπτά, μετά και την πρόσληψη των μηχανοδηγών.
Σχετικά με την έλευση νέων τρένων, αυτή δεν θα έχει αποτέλεσμα χωρίς την ολοκλήρωση των έργων, είπε ο κ. Τσαλίδης. Ωστόσο η έλευσή τους σε συνδυασμό με τα έργα υποδομής θα οδηγήσει σε υπερσύγχρονα τρένα με αναβαθμισμένες υπηρεσίες για τον επιβάτη, με Wi-Fi και υψηλές ταχύτητες, ενώ το δρομολόγιο Αθήνα-Θεσσαλονίκη θα διεξάγεται σε μόλις 3 ώρες και 30 λεπτά.
Πηγή:
- Προσφορά για τη Rosco θα καταθέσει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ
http://www.kathimerini.gr/940038/article/oikonomia/epixeirhseis/prosfora-gia-th-rosco-8a-kata8esei-h-trainose
Επιβεβαίωσε επισήμως τις φήμες που θέλουν την ΤΡΑΙΝΟΣΕ να καταθέτει δεσμευτική προσφορά για την ΕΕΣΣΤΥ (Ελληνική Εταιρεία Συντήρησης Σιδηροδρομικού Τροχαίου Υλικού ή Rosco), στον διαγωνισμό που παρατάθηκε έως τις 14 Φεβρουαρίου 2018, ο διευθύνων σύμβουλος της πρώτης, Φίλιππος Τσαλίδης. Πληροφορίες αναφέρουν ότι η κατάθεση της προσφοράς θα γίνει από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ και όχι από τη μητρική FSI. Στόχος της FSI είναι να αποκτήσει τη δυνατότητα επισκευής και συντήρησης των μηχανών και των βαγονιών της, ενώ μελλοντικά δεν αποκλείεται να αναλάβει τη συντήρηση ξένου τροχαίου υλικού. Το προηγούμενο έτος η ΕΕΣΣΤΥ (Rosco) εμφάνισε βελτιωμένα οικονομικά αποτελέσματα λόγω μιας περιορισμένης αύξησης του κύκλου εργασιών (0,77%) και ταυτόχρονης μείωσης των εξόδων της κατά 3,23%. Ο κύκλος εργασιών της ΕΕΣΣΤΥ το 2016 διαμορφώθηκε στα 24,25 εκατ. ευρώ και οι ζημιές μετά από φόρους στα 5,2 εκατ. ευρώ, έναντι ζημιών 12,6 εκατ. ευρώ το 2015. Στο μεταξύ εντός του 2018 προγραμματίζεται η πρόσληψη 60 μηχανοδηγών για τη βελτίωση των συχνοτήτων των δρομολογίων. Παράλληλα θα πραγματοποιηθούν προσλήψεις στον χρηματοοικονομικό τομέα, στο τμήμα μηχανοργάνωσης καθώς και στον στρατηγικό σχεδιασμό.
Η ολοκλήρωση των σιδηροδρομικών έργων αποτελεί βασική προτεραιότητα για τη βελτίωση των υπηρεσιών της ΤΡΑΙΝΟΣΕ σε συνδυασμό με την έλευση νέου τροχαίου υλικού. Ο κ. Τσαλίδης υποστήριξε ότι υπάρχει έγγραφη δέσμευση από τον ΟΣΕ ότι στο τέλος Ιανουαρίου θα δοθεί το τμήμα Πειραιάς-Αθήνας και σε πρώτη φάση μία γραμμή χωρίς ηλεκτροκίνηση στο τμήμα Τιθορέα-Λιανοκλάδι. Η διπλή ηλεκτροκινούμενη γραμμή θα παραδοθεί στα τέλη Μαρτίου. Στο τέλος του τρέχοντος έτους αναμένεται να ολοκληρωθούν και τα έργα στο τμήμα ΣΚΑ-Λιόσια.
Τον Ιούνιο του 2018 θα φτάσει η ηλεκτροκίνηση μέχρι τη Θεσσαλονίκη (παραδίδοντας και το τελευταίο τμήμα Λιανοκλάδι-Δομοκός) ενώ στο τέλος του έτους θα έχει σηματοδότηση-τηλεδιοίκηση επίσης μέχρι Θεσσαλονίκη, σύμφωνα με τις προφορικές διαβεβαιώσεις που έχει λάβει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ από την ΕΡΓΟΣΕ.
Ειδικά στο τμήμα Θεσσαλονίκη-Ειδομένη ο κ. Τσαλίδης παραδέχθηκε ότι υπάρχουν τουλάχιστον 10 σημεία κατά τα οποία τα τρένα κινούνται με ταχύτητες μόλις 10 χλμ./ώρα.
Η εμπορευματική κίνηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ενισχύθηκε κατά 11,5%-12% το 2017. Ο κ. Τσαλίδης χαρακτήρισε πολύ περιορισμένη τη χωρητικότητα της σιδηροδρομικής γραμμής η οποία σήμερα εξυπηρετεί δύο με τρία εμπορευματικά δρομολόγια ημερησίως, αγγίζοντας την πλήρη χωρητικότητα της γραμμής. Στο μεταξύ πληροφορίες θέλουν την ενίσχυση της συνεργασίας της ΤΡΑΙΝΟΣΕ με την Cosco το 2018.
Αναφερόμενος στον προαστιακό ο κ. Τσαλίδης σημείωσε ότι σήμανση και τηλεδιοίκηση υπάρχουν μόνο στο τμήμα ΣΚΑ-Αεροδρόμιο. Εκεί προβλέπεται πύκνωση δρομολογίων, ειδικά στο αστικό τμήμα, με συχνότητες που θα φτάνουν τα 20 λεπτά, μετά και την πρόσληψη των μηχανοδηγών.
Σχετικά με την έλευση νέων τρένων, αυτή δεν θα έχει αποτέλεσμα χωρίς την ολοκλήρωση των έργων, είπε ο κ. Τσαλίδης. Ωστόσο η έλευσή τους σε συνδυασμό με τα έργα υποδομής θα οδηγήσει σε υπερσύγχρονα τρένα με αναβαθμισμένες υπηρεσίες για τον επιβάτη, με Wi-Fi και υψηλές ταχύτητες, ενώ το δρομολόγιο Αθήνα-Θεσσαλονίκη θα διεξάγεται σε μόλις 3 ώρες και 30 λεπτά.
Πηγή:
- Προσφορά για τη Rosco θα καταθέσει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ
http://www.kathimerini.gr/940038/article/oikonomia/epixeirhseis/prosfora-gia-th-rosco-8a-kata8esei-h-trainose
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου