
Το τελευταίο τεστ που έγινε το πρωί της Δευτέρας 11 Δεκεμβρίου διαπίστωνε ότι οι συγκεκριμένες ατέλειες έχουν διορθωθεί και ότι ο σιδηρόδρομος είναι έτοιμος να παραδοθεί άμεσα για εμπορική χρήση με κάποιες επιπλέον προσθήκες.
Το τελευταίο κομμάτι που πρέπει να επιλυθεί είναι η ενδοεπικοινωνία εντός των μεγαλύτερων σηράγγων των Βαλκανίων, στο όρος Καλλίδρομο. Με εσωτερικό δίκτυο που χρησιμοποιεί ήδη ο ΟΣΕ αυτό αναμένεται να είναι έτοιμο άμεσα, ωστόσο πριν δοθεί σε κυκλοφορία θα πρέπει να οριστεί η γενική άσκηση ετοιμότητας με τη συμμετοχή της Πυροσβεστικής και των λοιπών αρχών ασφαλείας.
Σημειώνουμε ότι η γραμμή Λιανοκλάδι – Δομοκός μήκους 54 χιλιομέτρων θα είναι το τελευταίο κομμάτι που θα παραδοθεί και διασχίζει το όρος Όθρυς, με δίδυμη σήραγγα, μονής γραμμής, μήκους 7.000 μέτρων περίπου η κάθε μία, εωσότου πιάσει την πεδιάδα της Ξυνιάδας και φτάσει στο σταθμό Δομοκού. Αυτό το κομμάτι και μετά τον Απρίλιο του 2018 θα είναι με ντιζελομηχανή η οποία θα αλλάζει στο Λιανοκλάδι και τον Παλαιοφάρσαλο από και προς Αθήνα αντίστοιχα. Στόχος είναι με την ολοκλήρωση του έργου στο Καλλίδρομο η σύνδεση Αθήνα – Θεσσαλονίκη να πέσει στις 4,5 ώρες και περίπου στις 3,5 όταν δοθεί όλο το έργο και ανάλογα με τα τραίνα που θα θέσουν στη γραμμή οι Ιταλοί.
Πηγή:
- Τελευταία φινιρίσματα για το νέο σιδηροδρομικό τμήμα Τιθορέα-Λιανοκλάδι
http://www.ypodomes.com/index.php/statheri-troxia/sidirodromoi/uperastikos-ose/item/44400-teleftaia-finirismata-gia-to-neo-sidirodromiko-tmima-tithorea-lianokladi
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου