Ο υπουργός Μεταφορών, Ναυτιλίας και Επικοινωνιών της Τουρκίας κ. Ahmet Arslan ανακοίνωσε στις 29 Νοεμβρίου την έναρξη ενός έργου για την κατασκευή 500 ηλεκτρικών μηχανών κύριας γραμμής έως το 2023.
Η Ηλεκτράμαξα E-5000 θα κατασκευαστεί από το Κέντρο Ερευνών Tubitak Marmara (MAM) και την Tülomsaş, θυγατρική της εταιρείας Τουρκικών Κρατικών Σιδηροδρόμων (TCDD), σε συνεργασία με το Τεχνικό Πανεπιστήμιο της Κωνσταντινούπολης.
Μια ομάδα 162 μηχανικών εργάζεται στο έργο.
Η ηλεκτράμαξα E-5000 θα έχει σύστημα έλξης AC, με ισχύ 5MW και μέγιστη ταχύτητα 160km / h. Αρχικά θα κατασκευαστεί ένα πρωτότυπο ακολουθούμενο από μια αρχική παρτίδα 20 ηλεκτραμαξών.
Αυτό είναι το τελευταίο σε μια σειρά έργων για την παραγωγή τουρκικών μηχανών, τροχαίου υλικού και εξοπλισμού σηματοδότησης και ακολουθεί τα πρότζεκτ:
- National Diesel Train Set,
- National Diesel Engine,
- E-1000 National Electric Locomotive,
- National Freight Wagon και
- National Signalling System.
Πηγή:
- Turkey to start electric locomotive production
http://m.railjournal.com/index.php/locomotives/turkey-to-start-production-of-electric-locomotives.html?channel=000
Δείτε ακόμη:
Οι 22,5 τόνοι κατά άξονα γίνονται η ευρέως διαδεδομένη σιδηροδρομική γραμμή στην Τουρκία.
Ένα από τα σημαντικά αποτελέσματα της ανακαίνισης του σιδηροδρομικού δικτύου της γειτονικής χώρας είναι το νέο πρότυπο στο φορτίο κατά άξονα.
Το 2005 οι 22,5 τ/άξονα περιορίζονταν στη γραμμή Καπικούλε-Κωνσταντινούπολη-Άγκυρα Σήμερα οι 22.5 τ/άξονα γίνονται σχεδόν το πρότυπο του δικτύου. Δείτε το χάρτη του εκσυγχρονισμένου τουρκικού σιδηροδρομικού δικτύου:
Η Ηλεκτράμαξα E-5000 θα κατασκευαστεί από το Κέντρο Ερευνών Tubitak Marmara (MAM) και την Tülomsaş, θυγατρική της εταιρείας Τουρκικών Κρατικών Σιδηροδρόμων (TCDD), σε συνεργασία με το Τεχνικό Πανεπιστήμιο της Κωνσταντινούπολης.
Μια ομάδα 162 μηχανικών εργάζεται στο έργο.
Η ηλεκτράμαξα E-5000 θα έχει σύστημα έλξης AC, με ισχύ 5MW και μέγιστη ταχύτητα 160km / h. Αρχικά θα κατασκευαστεί ένα πρωτότυπο ακολουθούμενο από μια αρχική παρτίδα 20 ηλεκτραμαξών.
Αυτό είναι το τελευταίο σε μια σειρά έργων για την παραγωγή τουρκικών μηχανών, τροχαίου υλικού και εξοπλισμού σηματοδότησης και ακολουθεί τα πρότζεκτ:
- National Diesel Train Set,
- National Diesel Engine,
- E-1000 National Electric Locomotive,
- National Freight Wagon και
- National Signalling System.
Πηγή:
- Turkey to start electric locomotive production
http://m.railjournal.com/index.php/locomotives/turkey-to-start-production-of-electric-locomotives.html?channel=000
Δείτε ακόμη:
Τρίτη, 23 Ιουνίου 2015
Δείτε την πρώτη Ηλεκράμαξα που κατασκευάζεται στη Τουρκία - Turkish locomotive developed with domestic technology
Η εταιρία Tülomsaş έχει ολοκληρώσει το πρωτότυπο μιας νέας Ηλεκτράμαξας που σχεδιάστηκε και κατασκευάστηκε με χρήση τουρκικής τεχνολογίας.
Η Ε1000 είναι κατάλληλη για ελιγμούς αλλά και για εμπορικά τραίνα σε μικρές αποστάσεις έχει ένα θάλαμο οδήγησης με διάταξη αξόνων Bo-Bo και ισχύ 1 MW.
Η Ε1000 είναι κατάλληλη για ελιγμούς αλλά και για εμπορικά τραίνα σε μικρές αποστάσεις έχει ένα θάλαμο οδήγησης με διάταξη αξόνων Bo-Bo και ισχύ 1 MW.
Δευτέρα, 14 Νοεμβρίου 2016
Η Τουρκία αναβαθμίζει το όριο μέγιστου φορτίου ανά άξονα στο σιδηροδρομικό της δίκτυο σε 22,5τ!!!
Οι 22,5 τόνοι κατά άξονα γίνονται η ευρέως διαδεδομένη σιδηροδρομική γραμμή στην Τουρκία.
Ένα από τα σημαντικά αποτελέσματα της ανακαίνισης του σιδηροδρομικού δικτύου της γειτονικής χώρας είναι το νέο πρότυπο στο φορτίο κατά άξονα.
Το 2005 οι 22,5 τ/άξονα περιορίζονταν στη γραμμή Καπικούλε-Κωνσταντινούπολη-Άγκυρα Σήμερα οι 22.5 τ/άξονα γίνονται σχεδόν το πρότυπο του δικτύου. Δείτε το χάρτη του εκσυγχρονισμένου τουρκικού σιδηροδρομικού δικτύου:
Κυριακή, 10 Δεκεμβρίου 2017
Η τουρκική σιδηροδρομική εταιρεία TCDD προκηρύσσει διαγωνισμό για 96 τραίνα υψηλής ταχύτητας
Καλλιτεχνική άποψη του σχεδιαζόμενου συρμού υψηλής ταχύτητας
Οι κρατικοί σιδηρόδρομοι της Τουρκίας (TCDD) κάλεσαν τις εταιρείες να συμμετέχουν έως τις 25 Ιανουαρίου σε μια σύμβαση τριών σταδίων για την προμήθεια στόλου 96 τραίνων με ανώτατη ταχύτητα 250 χλμ / ώρα με σταδιακή μεταφορά τεχνολογίας και παραγωγής στην Τουρκία.
Η TCDD απαιτεί τα πρώτα 20 τραίνα να έχουν 10% εγχώρια συμμετοχή. Το ποσοστό τοπικού περιεχομένου της επόμενης παρτίδας των 60 αμαξοστοιχιών θα αυξηθεί σε 53% και η παραγωγή θα μεταφερθεί στις εγκαταστάσεις της εταιρείας Tülomsaş στο Eskişehir. Τα τελευταία 16 τραίνα θα σχεδιαστούν στην Τουρκία και θα έχουν τοπικό συμμετοχή στην παραγωγή κατά 74%!!!
Οι κρατικοί σιδηρόδρομοι της Τουρκίας (TCDD) κάλεσαν τις εταιρείες να συμμετέχουν έως τις 25 Ιανουαρίου σε μια σύμβαση τριών σταδίων για την προμήθεια στόλου 96 τραίνων με ανώτατη ταχύτητα 250 χλμ / ώρα με σταδιακή μεταφορά τεχνολογίας και παραγωγής στην Τουρκία.
Η TCDD απαιτεί τα πρώτα 20 τραίνα να έχουν 10% εγχώρια συμμετοχή. Το ποσοστό τοπικού περιεχομένου της επόμενης παρτίδας των 60 αμαξοστοιχιών θα αυξηθεί σε 53% και η παραγωγή θα μεταφερθεί στις εγκαταστάσεις της εταιρείας Tülomsaş στο Eskişehir. Τα τελευταία 16 τραίνα θα σχεδιαστούν στην Τουρκία και θα έχουν τοπικό συμμετοχή στην παραγωγή κατά 74%!!!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου