Ένα από τα σπουδαία χαρακτηριστικά της κατάκτησης της Δύσης στην Αμερική ήταν η πρωτοπορία και η κατασκευή σιδηροδρομικών γραμμών για τη σύνδεση της χώρας από την ανατολική ακτή με τη δυτική ακτή, με διακλαδισμένες γραμμές που καλύπτουν σημεία βόρεια και νότια. Ο πληθυσμός και η βιομηχανία της Αμερικής άνθισε σε εκείνες τις περιοχές που άγγιξε ο Σιδηρόδρομος.
Μια παρόμοια ιστορία έλαβε χώρα στη Ρωσία περίπου την ίδια εποχή κατά μήκος της τεράστιας γραμμής του υπερσιβηρικού σιδηρόδρομου και των πολλών της διακλαδώσεων της μεταξύ Βλαδιβοστόκ και Αγίας Πετρούπολης. Σήμερα η ιστορία επαναλαμβάνεται με την προσπάθεια διασύνδεσης της Ευρασίας One Belt, One road.
Πρόκειται για τη σιδηροδρομική σύνδεση που συνδέει την Αλάσκα με τη Ρωσία μέσω του στενού Bering. Θα ήταν μια παγκόσμια καθοριστική επένδυση σε υποδομές, πιθανώς πολύ πιο παραγωγική από οποιαδήποτε άλλη υπερπόντια βάση. Με απλά λόγια, το έργο αυτό θα είναι ένας οικονομικός παράγοντας που θα επιτρέπει τη δημιουργία άμεσης παραγωγικής απασχόλησης και τη διεύρυνση των αναπτυξιακών ευκαιριών σε πολλές χώρες.
Στους χάρτες, το στενό του Bering χρησιμοποιείται ως ένα βολικό μέρος για να «χωρίσει» τον κόσμο. Κάποιοι χάρτες δείχνουν την Αλάσκα και τη χερσόνησο Chukchi της Ρωσίας σαν να ήταν απομακρυσμένες μεταξύ τους. Στην πραγματικότητα, χωρίζονται μόνο από 51 μίλια με νησιά μεταξύ τους. Επί του παρόντος, με την προηγμένη τεχνολογία, παρόμοια έργα έχουν ήδη. Το χάσμα επίσης συμπεριλαμβάνει τη Διεθνή Γραμμή Ημερομηνίας που κόβει το κέντρο του στενού, όπου η ρωσική πλευρά απέχει 21 ώρες μπροστά από την πλευρά της Αλάσκας. Εξαιτίας αυτού, τα νησιά αποκαλούνται μερικές φορές το νησί Tomorrow Island (Big Diomede) και το νησί Yesterday Island (Little Diomede), ενώ απέχουν μεταξύ τους μόνο 2,5 χιλιόμετρα.
Το στενό του Bering έγινε γνωστό στον δυτικό κόσμο το 1648 όταν ο Ρώσος εξερευνητής Semyon Dezhnev έφτασε στο στενό και ανέφερε στους τοπικούς λαούς και συνθήκες. Το 1728, ο ιός Bering, ένας ναυτικός ναυτικός, πήρε μια ρωσική αποστολή στο στενό. Αυτή η αποστολή έδωσε ονόματα τόσο στο στενό όσο και στα νησιά Diomede - που ονομάστηκε προς τιμήν του Ρωσικού Ορθόδοξου Αγίου Διομήδους.
Η Κίνα χρειάζεται και αγοράζει άνθρακα. Η αγορά άνθρακα της Αλάσκας από την Κίνα θα αντισταθμίσει το κόστος κατασκευής και ότι το ίδιο θα μπορούσε ενδεχομένως να πληρώσει για ολόκληρο το σιδηρόδρομο και τη σήραγγα των Στενών, για να μην αναφέρουμε την ενίσχυση της δημιουργίας θέσεων εργασίας
Πηγή:
- The China-Russia-Canada-America Train / Tunnel Link?
http://russia-insider.com/en/china-russia-canada-america-train-tunnel-link/ri21879
- Bering Strait Tunnel approved
https://www.youtube.com/watch?v=yjkKTB3XlCU
Μια παρόμοια ιστορία έλαβε χώρα στη Ρωσία περίπου την ίδια εποχή κατά μήκος της τεράστιας γραμμής του υπερσιβηρικού σιδηρόδρομου και των πολλών της διακλαδώσεων της μεταξύ Βλαδιβοστόκ και Αγίας Πετρούπολης. Σήμερα η ιστορία επαναλαμβάνεται με την προσπάθεια διασύνδεσης της Ευρασίας One Belt, One road.
Πρόκειται για τη σιδηροδρομική σύνδεση που συνδέει την Αλάσκα με τη Ρωσία μέσω του στενού Bering. Θα ήταν μια παγκόσμια καθοριστική επένδυση σε υποδομές, πιθανώς πολύ πιο παραγωγική από οποιαδήποτε άλλη υπερπόντια βάση. Με απλά λόγια, το έργο αυτό θα είναι ένας οικονομικός παράγοντας που θα επιτρέπει τη δημιουργία άμεσης παραγωγικής απασχόλησης και τη διεύρυνση των αναπτυξιακών ευκαιριών σε πολλές χώρες.
Στους χάρτες, το στενό του Bering χρησιμοποιείται ως ένα βολικό μέρος για να «χωρίσει» τον κόσμο. Κάποιοι χάρτες δείχνουν την Αλάσκα και τη χερσόνησο Chukchi της Ρωσίας σαν να ήταν απομακρυσμένες μεταξύ τους. Στην πραγματικότητα, χωρίζονται μόνο από 51 μίλια με νησιά μεταξύ τους. Επί του παρόντος, με την προηγμένη τεχνολογία, παρόμοια έργα έχουν ήδη. Το χάσμα επίσης συμπεριλαμβάνει τη Διεθνή Γραμμή Ημερομηνίας που κόβει το κέντρο του στενού, όπου η ρωσική πλευρά απέχει 21 ώρες μπροστά από την πλευρά της Αλάσκας. Εξαιτίας αυτού, τα νησιά αποκαλούνται μερικές φορές το νησί Tomorrow Island (Big Diomede) και το νησί Yesterday Island (Little Diomede), ενώ απέχουν μεταξύ τους μόνο 2,5 χιλιόμετρα.
Το στενό του Bering έγινε γνωστό στον δυτικό κόσμο το 1648 όταν ο Ρώσος εξερευνητής Semyon Dezhnev έφτασε στο στενό και ανέφερε στους τοπικούς λαούς και συνθήκες. Το 1728, ο ιός Bering, ένας ναυτικός ναυτικός, πήρε μια ρωσική αποστολή στο στενό. Αυτή η αποστολή έδωσε ονόματα τόσο στο στενό όσο και στα νησιά Diomede - που ονομάστηκε προς τιμήν του Ρωσικού Ορθόδοξου Αγίου Διομήδους.
Η Κίνα χρειάζεται και αγοράζει άνθρακα. Η αγορά άνθρακα της Αλάσκας από την Κίνα θα αντισταθμίσει το κόστος κατασκευής και ότι το ίδιο θα μπορούσε ενδεχομένως να πληρώσει για ολόκληρο το σιδηρόδρομο και τη σήραγγα των Στενών, για να μην αναφέρουμε την ενίσχυση της δημιουργίας θέσεων εργασίας
Πηγή:
- The China-Russia-Canada-America Train / Tunnel Link?
http://russia-insider.com/en/china-russia-canada-america-train-tunnel-link/ri21879
- Bering Strait Tunnel approved
https://www.youtube.com/watch?v=yjkKTB3XlCU
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου