Πιστόνια, βαλβίδες, εκκεντροφόρος, κοκοράκια όλα στο φως!!!
Δείτε ακόμη
Ευχαριστούμε τον φίλο Nick Tsilas για το ενδιαφέρον βίντεο:
Όσα κείμενα κι αν διαβάσετε, όσες εικόνες κι αν δείτε, δεν θα καταλάβετε τι συμβαίνει ακριβώς σε έναν θάλαμο καύσης κατά τη λειτουργία ενός κινητήρα.
Στο video που θα παρακολουθήσετε μπορείτε να επιλέξετε 4Κ ανάλυση και να απολαύσετε τους τέσσερις κύκλους του κινητήρα, το άνοιγμα-κλείσιμο των βαλβίδων εισαγωγής-εξαγωγής και τον σπινθήρα από το μπουζί. Επίσης, με το slow motion να αγγίζει τις 4000 εικόνες ανά δευτερόλεπτο (150 φορές πιο αργά από την πραγματικότητα) μπορείτε να δείτε πως εξαπλώνεται το αναφλεγόμενο μείγμα αέρα-καυσίμου. Πραγματικά, ένα από τα πιο εντυπωσιακά video που «κυκλοφορούν» στο διαδίκτυο!
Πηγή:
- Powered See Through V8 Engine Model
Δείτε ακόμη
Βασικά μέρη κινητήρα ΜΕΚ (Μηχανή Εσωτερικής Καύσης)
Δημοσιεύουμε ακόμη μια ενδιαφέρουσα Παρουσίαση που αφορά τα βασικά μέρη από τα οποία αποτελείται ένας κινητήρας και την αρχή λειτουργίας του. Η παρουσίαση εκπονήθηκε από την Σαμαρά Αποστολία που απασχολείται στο Μηχανοστάσιο Λάρισας στα πλαίσια προγράμματος 5μηνης κοινωφελούς απασχόλησης του ΟΑΕΔ.
Τι συμβαίνει στον θάλαμο καύσης ενός σι θρου κινητήρα; δείτε το βίντεο σε αργή κίνηση
Ευχαριστούμε τον φίλο Nick Tsilas για το ενδιαφέρον βίντεο:
Όσα κείμενα κι αν διαβάσετε, όσες εικόνες κι αν δείτε, δεν θα καταλάβετε τι συμβαίνει ακριβώς σε έναν θάλαμο καύσης κατά τη λειτουργία ενός κινητήρα.
Στο video που θα παρακολουθήσετε μπορείτε να επιλέξετε 4Κ ανάλυση και να απολαύσετε τους τέσσερις κύκλους του κινητήρα, το άνοιγμα-κλείσιμο των βαλβίδων εισαγωγής-εξαγωγής και τον σπινθήρα από το μπουζί. Επίσης, με το slow motion να αγγίζει τις 4000 εικόνες ανά δευτερόλεπτο (150 φορές πιο αργά από την πραγματικότητα) μπορείτε να δείτε πως εξαπλώνεται το αναφλεγόμενο μείγμα αέρα-καυσίμου. Πραγματικά, ένα από τα πιο εντυπωσιακά video που «κυκλοφορούν» στο διαδίκτυο!
Επαναστατικός κινητήρας εσωτερικής καύσης χωρίς εκκεντροφόρους!!!
Θα μπορούσε να είναι και δίχρονος, όμως εδώ μιλάμε για τετράχρονο κινητήρα χωρίς εκκεντροφόρους και μάλιστα κατασκευής της σουηδικής Koenigsegg.
Ο Σουηδός κατασκευαστής supercar Christian von Koenigsegg έχει μερικές εξαιρετικές και πρωτότυπες μηχανολογικές ιδέες, όπως την περίπτωση της μετάδοσης της κίνησης χωρίς κιβώτιο ταχυτήτων στο μοντέλο Regera. Λίγο παλιότερη σκέψη του, η οποία ωστόσο δεν είναι απόλυτα δική του καθώς ανάλογες προσπάθειες έχουν γίνει τόσο στους αγώνες όσο και από άλλους κατασκευαστές, είναι ο κινητήρας χωρίς εκκεντροφόρους, τον οποίο ξεκίνησε να εξελίσσει το 2013 και πρόσφατα έδωσε στη δημοσιότητα ένα video με στοιχεία από την εξέλιξή του.
Ο Σουηδός κατασκευαστής supercar Christian von Koenigsegg έχει μερικές εξαιρετικές και πρωτότυπες μηχανολογικές ιδέες, όπως την περίπτωση της μετάδοσης της κίνησης χωρίς κιβώτιο ταχυτήτων στο μοντέλο Regera. Λίγο παλιότερη σκέψη του, η οποία ωστόσο δεν είναι απόλυτα δική του καθώς ανάλογες προσπάθειες έχουν γίνει τόσο στους αγώνες όσο και από άλλους κατασκευαστές, είναι ο κινητήρας χωρίς εκκεντροφόρους, τον οποίο ξεκίνησε να εξελίσσει το 2013 και πρόσφατα έδωσε στη δημοσιότητα ένα video με στοιχεία από την εξέλιξή του.
Γενική Επισκευή κινητήρα και Αντικατάσταση κινητήρα Αυτοκινήτου
11 μήνες 3000 φωτογραφίες και πολύς καφές!!!
"Ξεκίνησε σαν συλλογή φωτογραφιών καθώς έλυνα μια παλιά μηχανή που αγόρασα από το ebay!!! (Με σκοπό να αντικαταστήσω την παλιά μου μηχανή που είχε μεγάλη βλάβη πέραν επισκευής). Τις φωτογραφίες τις έβγαζα αρχικά με σκοπό να μπορέσω να ξανασυναρμολογήσω τη μηχανή βάζοντας όλ τα εξαρτήματα στη σωστή τους θέση. Κάποια στιγμή συνειδητοποίησα ότι μπορεί να γίνει ένα εποπτικό βιντεάκι με όλες αυτές τις φωτογραφίες και να το αποτέλεσμα..."
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου