Με μεγάλη απογοήτευση και έκπληξη το επιβατικό κοινό της περιοχής μας διαπίστωσε την πλήρη ανεπάρκεια του σιδηροδρόμου να αντεπεξέλθει στις πρόσφατες χιονοπτώσεις με αποτέλεσμα μεγάλες καθυστερήσεις, απερίγραπτη ταλαιπωρία του επιβατικού κοινού και τελικά τη ματαίωση πολλών δρομολογίων μεταξύ των οποίων και όλων της γραμμής Παλαιοφαρσάλου - Καλαμπάκας.
Αποκαλύφθηκε έτσι αυτό που όλοι όσοι σχετίζονται με τον σιδηρόδρομο γνώριζαν πολύ καλά εδώ και καιρό και οι μόνοι που το αγνοούσαν ήταν οι διοικούντες τις σιδηροδρομικές εταιρίες. Η πλήρης δηλαδή κατάρρευση του συστήματος.
Ανάλογες καταστάσεις, ευτυχώς μικρότερης κλίμακας, έχουν δημιουργηθεί και κατά τους καλοκαιρινούς μήνες σε συνθήκες καύσωνα. Αποδεικνύεται συνεπώς ότι το μεταφορικό μέσο που είναι γνωστό ότι μπορεί να αντεπεξέλθει κατά τον καλύτερο τρόπο και στις πιο ακραίες συνθήκες, και το έχει αποδείξει πολλές φορές στο παρελθόν, τα τελευταία χρόνια στη χώρα μας κατάντησε το πλέον ευάλωτο και ανήμπορο μεταφορικό μέσο, όταν οι θερμοκρασίες πάψουν να είναι κοντά στον ετήσιο μέσο όρο.
Πώς όμως φθάσαμε ως εδώ; Γιατί το τροχαίο υλικό χρόνια τώρα είναι ασυντήρητο, γιατί η υποδομή επίσης παρουσιάζει τεράστια προβλήματα;
Γιατί ΟΣΕ ΤΡΑΙΝΟΣΕ ΕΕΣΣΤΥ δείχνουν να μην μπορούν να συντονιστούν μεταξύ τους; Όλα αυτά είναι συνέπεια της ανερμάτιστης πολιτικής του δήθεν εκσυγχρονισμού, η οποία είχε σαν αποτέλεσμα την πολυδιάσπαση του σιδηροδρόμου, την μετάταξη έμπειρου και χρήσιμου προσωπικού σε άλλες άσχετες δημόσιες υπηρεσίες και την πλήρη έλλειψη νέων προσλήψεων στη θέση των συνταξιοδοτούμενων, οι οποίες προσλήψεις έπρεπε να γίνουν έγκαιρα, ώστε να μεταφερθεί στους νέους η απαραίτητη τεχνογνωσία.
Η με το ζόρι εμφάνιση θετικών οικονομικών αποτελεσμάτων σε βάρος της συντήρησης του υλικού και της υποδομής κατέληξε στο τέλος στην εικόνα της σημερινής κατάρρευσης.
Επίσης, οι μεγάλες καθυστερήσεις στα έργα εκσυγχρονισμού του δικτύου για την παράκαμψη του ορεινού όγκου, έργα που είχε προγραμματιστεί να ολοκληρωθούν εδώ και δεκαετίες, και τα οποία ακόμη δεν ολοκληρώθηκαν, συνετέλεσαν και αυτές , ώστε να προκύψει η σημερινή εικόνα.
Καλούμε την κυβέρνηση να πάρει άμεσα όλα εκείνα τα μέτρα που απαιτούνται, ώστε ο σιδηρόδρομος να ανακτήσει και πάλι την εμπιστοσύνη του επιβατικού κοινού και να γίνει και στη δική μας χώρα όπως είναι σε όλο τον κόσμο, δηλαδή το πλέον αξιόπιστο και ασφαλές μεταφορικό μέσο.
Ζητούμε επίσης από την Περιφέρεια Θεσσαλίας να επισπεύσει επιτέλους τις διαδικασίες για την δημοπράτηση του έργου της ηλεκτροκίνησης τηλεδιοίκησης της γραμμής Παλαιοφαρσάλου-Καλαμπάκας, που καθυστερεί αδικαιολόγητα επί πολλούς μήνες, παρά τις κατά καιρούς επανειλημμένες δεσμεύσεις και εξαγγελίες.
Το Δ.Σ.
Πηγή:
- Διαμαρτυρία του Συλλόγου Φίλων Σιδηροδρόμου Τρικάλων
http://www.trikalanews.gr/arthra__apoceis__epistoles/diamarturia_tou_sullogou_filon_sidirodromou_trikalon.html
Αποκαλύφθηκε έτσι αυτό που όλοι όσοι σχετίζονται με τον σιδηρόδρομο γνώριζαν πολύ καλά εδώ και καιρό και οι μόνοι που το αγνοούσαν ήταν οι διοικούντες τις σιδηροδρομικές εταιρίες. Η πλήρης δηλαδή κατάρρευση του συστήματος.
Ανάλογες καταστάσεις, ευτυχώς μικρότερης κλίμακας, έχουν δημιουργηθεί και κατά τους καλοκαιρινούς μήνες σε συνθήκες καύσωνα. Αποδεικνύεται συνεπώς ότι το μεταφορικό μέσο που είναι γνωστό ότι μπορεί να αντεπεξέλθει κατά τον καλύτερο τρόπο και στις πιο ακραίες συνθήκες, και το έχει αποδείξει πολλές φορές στο παρελθόν, τα τελευταία χρόνια στη χώρα μας κατάντησε το πλέον ευάλωτο και ανήμπορο μεταφορικό μέσο, όταν οι θερμοκρασίες πάψουν να είναι κοντά στον ετήσιο μέσο όρο.
Πώς όμως φθάσαμε ως εδώ; Γιατί το τροχαίο υλικό χρόνια τώρα είναι ασυντήρητο, γιατί η υποδομή επίσης παρουσιάζει τεράστια προβλήματα;
Γιατί ΟΣΕ ΤΡΑΙΝΟΣΕ ΕΕΣΣΤΥ δείχνουν να μην μπορούν να συντονιστούν μεταξύ τους; Όλα αυτά είναι συνέπεια της ανερμάτιστης πολιτικής του δήθεν εκσυγχρονισμού, η οποία είχε σαν αποτέλεσμα την πολυδιάσπαση του σιδηροδρόμου, την μετάταξη έμπειρου και χρήσιμου προσωπικού σε άλλες άσχετες δημόσιες υπηρεσίες και την πλήρη έλλειψη νέων προσλήψεων στη θέση των συνταξιοδοτούμενων, οι οποίες προσλήψεις έπρεπε να γίνουν έγκαιρα, ώστε να μεταφερθεί στους νέους η απαραίτητη τεχνογνωσία.
Η με το ζόρι εμφάνιση θετικών οικονομικών αποτελεσμάτων σε βάρος της συντήρησης του υλικού και της υποδομής κατέληξε στο τέλος στην εικόνα της σημερινής κατάρρευσης.
Επίσης, οι μεγάλες καθυστερήσεις στα έργα εκσυγχρονισμού του δικτύου για την παράκαμψη του ορεινού όγκου, έργα που είχε προγραμματιστεί να ολοκληρωθούν εδώ και δεκαετίες, και τα οποία ακόμη δεν ολοκληρώθηκαν, συνετέλεσαν και αυτές , ώστε να προκύψει η σημερινή εικόνα.
Καλούμε την κυβέρνηση να πάρει άμεσα όλα εκείνα τα μέτρα που απαιτούνται, ώστε ο σιδηρόδρομος να ανακτήσει και πάλι την εμπιστοσύνη του επιβατικού κοινού και να γίνει και στη δική μας χώρα όπως είναι σε όλο τον κόσμο, δηλαδή το πλέον αξιόπιστο και ασφαλές μεταφορικό μέσο.
Ζητούμε επίσης από την Περιφέρεια Θεσσαλίας να επισπεύσει επιτέλους τις διαδικασίες για την δημοπράτηση του έργου της ηλεκτροκίνησης τηλεδιοίκησης της γραμμής Παλαιοφαρσάλου-Καλαμπάκας, που καθυστερεί αδικαιολόγητα επί πολλούς μήνες, παρά τις κατά καιρούς επανειλημμένες δεσμεύσεις και εξαγγελίες.
Το Δ.Σ.
Πηγή:
- Διαμαρτυρία του Συλλόγου Φίλων Σιδηροδρόμου Τρικάλων
http://www.trikalanews.gr/arthra__apoceis__epistoles/diamarturia_tou_sullogou_filon_sidirodromou_trikalon.html
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου