Δεν είμαι ούτε πανικόβλητος ούτε ενθουσιασμένος. Με στεναχωρεί ότι 100% έφυγε από το ελληνικό δημόσιο για να πάει στο ιταλικό και ότι η ιστορία "πήρες 'παράνομες' ενισχύσεις τις οποίες τις θεωρώ ότι είναι €700εκ, αλλά θα τις ξεχάσω αν ιδιωτικοποιηθείς" είναι εντελώς παράλογη.
Λοιπόν, ο ως χτες (?) μέτοχος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, δε θέλει, δε μπορεί, δεν του επιτρέπεται να βάλει χρήμα στην εταιρεία για να περπατήσει
Χρειάζεται επειγόντως κάποιος να βάλει.
Μάς υπόσχονται ότι θα το κάνει η Trenitalia. Μένει να αποδειχθεί.
Να δούμε
Δείτε ακόμη:
Ρεπορταζ Αντ1: "Αδυνατεί η κρατική ΤΡΑΙΝΟΣΕ να εξυπηρετήσει τη ζήτηση της COSCO"
Βήμα 1ο Διώχνεις έμπειρους μηχανοδηγούς με μετατάξεις σε θέσεις τραυματιοφορέων και φυλάκων αρχαιοτήτων για λόγους "εξυγίανσης" και ανταγωνιστικότητας επειδή ισχυρίζεσαι ότι πλεονάζουν
Βήμα 2ο απαγορεύεις κάθε πρόσληψη ενώ ξέρεις ότι οι μηχανοδηγοί που απομένουν δεν επαρκούν ούτε για τα υπάρχοντα δρομολόγια
Βήμα 3ο Καταργείς γεμάτα επιβατικά δρομολόγια επειδή δεν έχεις τους μηχανοδηγούς που πλεόναζαν
Βήμα 4ο Κατηγορείς την κρατική εταιρία ότι δεν μπορεί να ανταπεξέλθει στην αυξημένη εμπορευματική ζήτηση (COSCO) που εν μέσω κρίσης θα έφερνε ζεστό χρήμα στα ταμεία σου και
Βήμα 5ο "αποδεικνύεις" περίτρανα την ανάγκη πώλησής της γιατί είναι προφανές ότι δυσλειτουργεί.
Μήπως θα έπρεπε να ερωτηθεί (ή σωστότερα να απολογηθεί) ο εγκέφαλος που είχε την ιδέα για μετατάξεις των πλεοναζόντων μηχανοδηγών, των μισθωτών εφεδρειών για το σκεπτικό του και τις σκοπιμότητες που είχαν οι κινήσεις αυτές που οδήγησαν αποδεδειγμένα πλέον το δημόσιο σιδηρόδρομο στην αδυναμία να ανταποκριθεί στη ζήτηση και να εισπράξει εύκολα ζεστό χρήμα που τόσο πολύ χρειάζεται σήμερα η χώρα;
Με άλλα λόγια μαστιγώνεις μια αγελάδα την αφήνεις ατάιστη και μετά την σκοτώνεις γιατί η αφιλότιμη δεν κατεβάζει γάλα... Και ύστερα εξηγείς στον ιδιοκτήτη της αγελάδας ότι δεν πήγαινε άλλο... έπρεπε να θανατωθεί... δεν γινόταν αλλιώς...
Βήμα 2ο απαγορεύεις κάθε πρόσληψη ενώ ξέρεις ότι οι μηχανοδηγοί που απομένουν δεν επαρκούν ούτε για τα υπάρχοντα δρομολόγια
Βήμα 3ο Καταργείς γεμάτα επιβατικά δρομολόγια επειδή δεν έχεις τους μηχανοδηγούς που πλεόναζαν
Βήμα 4ο Κατηγορείς την κρατική εταιρία ότι δεν μπορεί να ανταπεξέλθει στην αυξημένη εμπορευματική ζήτηση (COSCO) που εν μέσω κρίσης θα έφερνε ζεστό χρήμα στα ταμεία σου και
Βήμα 5ο "αποδεικνύεις" περίτρανα την ανάγκη πώλησής της γιατί είναι προφανές ότι δυσλειτουργεί.
Μήπως θα έπρεπε να ερωτηθεί (ή σωστότερα να απολογηθεί) ο εγκέφαλος που είχε την ιδέα για μετατάξεις των πλεοναζόντων μηχανοδηγών, των μισθωτών εφεδρειών για το σκεπτικό του και τις σκοπιμότητες που είχαν οι κινήσεις αυτές που οδήγησαν αποδεδειγμένα πλέον το δημόσιο σιδηρόδρομο στην αδυναμία να ανταποκριθεί στη ζήτηση και να εισπράξει εύκολα ζεστό χρήμα που τόσο πολύ χρειάζεται σήμερα η χώρα;
Με άλλα λόγια μαστιγώνεις μια αγελάδα την αφήνεις ατάιστη και μετά την σκοτώνεις γιατί η αφιλότιμη δεν κατεβάζει γάλα... Και ύστερα εξηγείς στον ιδιοκτήτη της αγελάδας ότι δεν πήγαινε άλλο... έπρεπε να θανατωθεί... δεν γινόταν αλλιώς...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου