Πριν από κάποια χρόνια, όταν υπουργός Μεταφορών ήταν ο Μιχάλης Λιάπης το τρένο θα έφτανε στην Πάτρα το…. 2015.
Τα χρόνια πέρασαν και το τρένο δεν έχει φτάσει ακόμα ούτε στη Ροδοδάφνη. Οι αιτίες πολλές, όπως η διάλυση εργολαβιών, λόγω της αδυναμίας εκτέλεσης εργασιών από εγχώριες κατασκευαστικές εταιρείες, που βρίσκονται σήμερα υπό καθεστώς… αδράνειας.
Πριν από λίγες ημέρες, ο υπουργός Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης και ο διευθύνων σύμβουλος της ΕΡΓΟΣΕ Θανάσης Βούρδας υποσχέθηκαν ότι, το 2019, το τρένο θα «μπει» στην Πάτρα.
Σε πιο ώριμη φάση ολοκλήρωσης βρίσκονται οι εργασίες από το Κιάτο προς τη Ροδοδάφνη / Αίγιο (η γραμμή θα ολοκληρωθεί το Δεκέμβριο και έως τον Απρίλιο θα προκηρυχτεί ο διαγωνισμός για την ηλεκτροκίνηση) και μετέπειτα, προς τον Ψαθόπυργο (η υποδομή θα ολοκληρωθεί το Δεκέμβριο και το καλοκαίρι θα προκηρυχτεί ο διαγωνισμός για την ηλεκτροκίνηση).
Για το Ψαθόπυργος – Ρίο (περιοχή Μποζαΐτικα), όπου το έργο υποδομής ανατέθηκε στην ιταλική GD Infrastrutture, η σύμβαση θα έρθει, προς κύρωση στη Βουλή, αυτήν την εβδομάδα, ενώ στις αρχές του 2018, θα προκηρυχτεί ο διαγωνισμός για την ηλεκτροκίνηση.
Τέλος, για την είσοδο του τρένου στην πόλη της Πάτρας, υπουργείο Μεταφορών και δήμος της Πάτρας βρίσκονται σε διαβουλεύσεις.
Το υπουργείο κατέθεσε 2 εναλλακτικές προτάσεις, με κόστος 220 – 250 εκατ., οι οποίες προβλέπουν παραλιακή υπόγεια διέλευση και όχι περιμετρική διέλευση.
Πηγή:
- To τρένο θα φτάσει στο Ρίο. Για την Πάτρα, θα δείξει. Τα χρονοδιαγράμματα υλοποίησης
https://www.metaforespress.gr/sidirodromos/%CF%84%CF%81%CE%AD%CE%BD%CE%BF-%CE%B8%CE%B1-%CF%86%CF%84%CE%AC%CF%83%CE%B5%CE%B9-%CF%83%CF%84%CE%BF-%CF%81%CE%AF%CE%BF-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CF%80%CE%AC%CF%84%CF%81%CE%B1-%CE%B8/
Τα χρόνια πέρασαν και το τρένο δεν έχει φτάσει ακόμα ούτε στη Ροδοδάφνη. Οι αιτίες πολλές, όπως η διάλυση εργολαβιών, λόγω της αδυναμίας εκτέλεσης εργασιών από εγχώριες κατασκευαστικές εταιρείες, που βρίσκονται σήμερα υπό καθεστώς… αδράνειας.
Πριν από λίγες ημέρες, ο υπουργός Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης και ο διευθύνων σύμβουλος της ΕΡΓΟΣΕ Θανάσης Βούρδας υποσχέθηκαν ότι, το 2019, το τρένο θα «μπει» στην Πάτρα.
Σε πιο ώριμη φάση ολοκλήρωσης βρίσκονται οι εργασίες από το Κιάτο προς τη Ροδοδάφνη / Αίγιο (η γραμμή θα ολοκληρωθεί το Δεκέμβριο και έως τον Απρίλιο θα προκηρυχτεί ο διαγωνισμός για την ηλεκτροκίνηση) και μετέπειτα, προς τον Ψαθόπυργο (η υποδομή θα ολοκληρωθεί το Δεκέμβριο και το καλοκαίρι θα προκηρυχτεί ο διαγωνισμός για την ηλεκτροκίνηση).
Για το Ψαθόπυργος – Ρίο (περιοχή Μποζαΐτικα), όπου το έργο υποδομής ανατέθηκε στην ιταλική GD Infrastrutture, η σύμβαση θα έρθει, προς κύρωση στη Βουλή, αυτήν την εβδομάδα, ενώ στις αρχές του 2018, θα προκηρυχτεί ο διαγωνισμός για την ηλεκτροκίνηση.
Τέλος, για την είσοδο του τρένου στην πόλη της Πάτρας, υπουργείο Μεταφορών και δήμος της Πάτρας βρίσκονται σε διαβουλεύσεις.
Το υπουργείο κατέθεσε 2 εναλλακτικές προτάσεις, με κόστος 220 – 250 εκατ., οι οποίες προβλέπουν παραλιακή υπόγεια διέλευση και όχι περιμετρική διέλευση.
Πηγή:
- To τρένο θα φτάσει στο Ρίο. Για την Πάτρα, θα δείξει. Τα χρονοδιαγράμματα υλοποίησης
https://www.metaforespress.gr/sidirodromos/%CF%84%CF%81%CE%AD%CE%BD%CE%BF-%CE%B8%CE%B1-%CF%86%CF%84%CE%AC%CF%83%CE%B5%CE%B9-%CF%83%CF%84%CE%BF-%CF%81%CE%AF%CE%BF-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CF%80%CE%AC%CF%84%CF%81%CE%B1-%CE%B8/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου