Η Action for Rail αποκάλυψε ότι το ποσό που πληρώνουν στη Βρετανία όσοι μετακινούνται με τρένο, ισοδυναμεί με περίπου το 14% του μηνιαίου εισοδήματός τους, ποσοστό όπου στη Γαλλία αποτελεί το 2%, το 3% στη Γερμανία και μόλις το 4% στην Ισπανία.
Οι επιβάτες τρένων που ταξιδεύουν μεταξύ Λονδίνου και Λούτον, πληρώνουν περίπου 387 λίρες το μήνα κατά μέσο όρο, αριθμός ο οποίος είναι σχεδόν 6 φορές μεγαλύτερος από αντίστοιχα εισιτήρια σε άλλες ευρωπαϊκές πόλεις, όπως η Ρώμη και το Παρίσι. Σύμφωνα με σχετική έρευνα, οι Βρετανοί ξοδεύουν περίπου το 14% του εισοδήματός τους σε εισιτήρια τραίνων κάθε μήνα.
Τη στιγμή που οι χρήστες τρένων στο Λονδίνο πληρώνουν 387 λίρες τον μήνα για μια διαδρομή από την πρωτεύουσα στο Λούτον, σε άλλες ευρωπαϊκές πόλεις όπως τη Ρώμη και το Παρίσι πληρώνουν μόλις 61 λίρες μηνιαίως.
Η Action for Rail αποκάλυψε ότι το ποσό που πληρώνουν στη Βρετανία όσοι μετακινούνται με τρένο, ισοδυναμεί με περίπου το 14% του μηνιαίου εισοδήματός τους, ποσοστό όπου στη Γαλλία αποτελεί το 2%, το 3% στη Γερμανία και μόλις το 4% στην Ισπανία.
Ο Frances O’Grady, γενικός γραμματέας του βρετανικού TUC (Trades Union Congress) σημειώνει ότι οι Βρετανοί αναγκάζονται να πληρώνουν πολύ περισσότερα για τις σιδηροδρομικές υπηρεσίες σχετικά με άλλους στην Ευρώπη, ζηλεύοντας τις φθηνότερες, δημόσιες σιδηροδρομικές υπηρεσίες της ευρωπαϊκής ηπείρου.
Έχει επίσης δηλώσει ότι χρόνια αποτυχημένων ιδιωτικοποιήσεων έχουν αφήσει στους Βρετανούς κατάλοιπα, με τις τιμές των εισιτηρίων στα ύψη, υπερπλήρη τρένα, μη επαρκές προσωπικό και υπηρεσίες υποδομής που βρίσκονται πολύ πίσω, ενώ οι ιδιωτικές εταιρείες τρένων απομυζούν το σύστημα και η κυβέρνηση τους το επιτρέπει.
Σύμφωνα με τον Mick Cash, γενικό γραμματέα της RMT (National Union of Rail, Maritime and Transport Workers), οι Βρετανοί επιβάτες πληρώνουν τις υψηλότερες τιμές στην Ευρώπη για να ταξιδέψουν, με εταιρείες όπως η Southern Rail και οι Γάλλοι ιδιοκτήτες της μεταφέρουν χρήματα εκτός Ην. Βασιλείου, σε επιδοτούμενες σιδηροδρομικές υπηρεσίες στο Παρίσι και ακόμη παραπέρα.
Ο γενικός γραμματέας του ASLEF (Associated Society of Locomotive Engineers and Firemen), Mick Whelan σημείωσε ότι είναι σκανδαλώδες το γεγονός ότι η κυβέρνηση επιτρέπει στις ιδιωτικές σιδηροδρομικές εταιρείες να βγάζουν ακόμη περισσότερα χρήματα για την παροχή μιας συνεχώς “φτωχότερης” υπηρεσίας. Τονίζει ότι έχουν (οι Βρετανοί) τους πιο ακριβούς σιδηρόδρομους στην Ευρώπη και οι εταιρείες τραίνων, υποστηριζόμενες και υποκινούμενες από την κυβέρνηση, πρόκειται να κάνουν τις διαδρομές ακόμη πιο ακριβές για τον κόσμο.
Από την άλλη πλευρά, ο υπουργός Μεταφορών Chris Grayling έχει επισημάνει ότι χάρη στις δράσεις της κυβέρνησης σχετικά με τις τιμές των εισιτηρίων, οι μισθοί αυξάνονται ταχύτερα από τις τιμές των εισιτηρίων και η δέσμευση αυτή να τεθεί ένα όριο στις τιμές θα εξοικονομήσει από τους επιβάτες τρένων κατά μέσο όρο 425 λίρες ετησίως έως το 2020.
Ανέφερε επίσης, ότι, προκειμένου να βελτιωθούν οι υπηρεσίες, θα επενδυθούν περισσότερα από 40 δισ. λίρες στους σιδηροδρόμους, τα οποία θα παρέχουν στους επιβάτες καλύτερα τρένα, πιο γρήγορα και πιο άνετα.
Παρ‘όλα αυτά, οι αρχές δεν μπορούν να αντιμετωπίσουν τόσο εύκολα το θέμα των επιβατών σχετικά με τα ποσά των εισιτηρίων σε σχέση με τις υπηρεσίες που τους προσφέρονται. Σε απάντηση στην αύξηση της τιμής του σιδηροδρομικού εισιτηρίου, πολλοί ακτιβιστές πρόκειται να διαμαρτυρηθούν έξω από 100 ή και περισσότερους σταθμούς της χώρας, συμπεριλαμβανομένων των King’s Cross του Λονδίνου, του Manchester Piccadilly και του Glasgow Central.
Πηγή:
- Οι βρετανικοί σιδηρόδρομοι χρεώνουν τους ταξιδιώτες εξαπλάσιες τιμές από εκείνες στην Ευρώπη
http://traveldailynews.gr/news/article/63951
Οι επιβάτες τρένων που ταξιδεύουν μεταξύ Λονδίνου και Λούτον, πληρώνουν περίπου 387 λίρες το μήνα κατά μέσο όρο, αριθμός ο οποίος είναι σχεδόν 6 φορές μεγαλύτερος από αντίστοιχα εισιτήρια σε άλλες ευρωπαϊκές πόλεις, όπως η Ρώμη και το Παρίσι. Σύμφωνα με σχετική έρευνα, οι Βρετανοί ξοδεύουν περίπου το 14% του εισοδήματός τους σε εισιτήρια τραίνων κάθε μήνα.
Τη στιγμή που οι χρήστες τρένων στο Λονδίνο πληρώνουν 387 λίρες τον μήνα για μια διαδρομή από την πρωτεύουσα στο Λούτον, σε άλλες ευρωπαϊκές πόλεις όπως τη Ρώμη και το Παρίσι πληρώνουν μόλις 61 λίρες μηνιαίως.
Η Action for Rail αποκάλυψε ότι το ποσό που πληρώνουν στη Βρετανία όσοι μετακινούνται με τρένο, ισοδυναμεί με περίπου το 14% του μηνιαίου εισοδήματός τους, ποσοστό όπου στη Γαλλία αποτελεί το 2%, το 3% στη Γερμανία και μόλις το 4% στην Ισπανία.
Ο Frances O’Grady, γενικός γραμματέας του βρετανικού TUC (Trades Union Congress) σημειώνει ότι οι Βρετανοί αναγκάζονται να πληρώνουν πολύ περισσότερα για τις σιδηροδρομικές υπηρεσίες σχετικά με άλλους στην Ευρώπη, ζηλεύοντας τις φθηνότερες, δημόσιες σιδηροδρομικές υπηρεσίες της ευρωπαϊκής ηπείρου.
Έχει επίσης δηλώσει ότι χρόνια αποτυχημένων ιδιωτικοποιήσεων έχουν αφήσει στους Βρετανούς κατάλοιπα, με τις τιμές των εισιτηρίων στα ύψη, υπερπλήρη τρένα, μη επαρκές προσωπικό και υπηρεσίες υποδομής που βρίσκονται πολύ πίσω, ενώ οι ιδιωτικές εταιρείες τρένων απομυζούν το σύστημα και η κυβέρνηση τους το επιτρέπει.
Σύμφωνα με τον Mick Cash, γενικό γραμματέα της RMT (National Union of Rail, Maritime and Transport Workers), οι Βρετανοί επιβάτες πληρώνουν τις υψηλότερες τιμές στην Ευρώπη για να ταξιδέψουν, με εταιρείες όπως η Southern Rail και οι Γάλλοι ιδιοκτήτες της μεταφέρουν χρήματα εκτός Ην. Βασιλείου, σε επιδοτούμενες σιδηροδρομικές υπηρεσίες στο Παρίσι και ακόμη παραπέρα.
Ο γενικός γραμματέας του ASLEF (Associated Society of Locomotive Engineers and Firemen), Mick Whelan σημείωσε ότι είναι σκανδαλώδες το γεγονός ότι η κυβέρνηση επιτρέπει στις ιδιωτικές σιδηροδρομικές εταιρείες να βγάζουν ακόμη περισσότερα χρήματα για την παροχή μιας συνεχώς “φτωχότερης” υπηρεσίας. Τονίζει ότι έχουν (οι Βρετανοί) τους πιο ακριβούς σιδηρόδρομους στην Ευρώπη και οι εταιρείες τραίνων, υποστηριζόμενες και υποκινούμενες από την κυβέρνηση, πρόκειται να κάνουν τις διαδρομές ακόμη πιο ακριβές για τον κόσμο.
Από την άλλη πλευρά, ο υπουργός Μεταφορών Chris Grayling έχει επισημάνει ότι χάρη στις δράσεις της κυβέρνησης σχετικά με τις τιμές των εισιτηρίων, οι μισθοί αυξάνονται ταχύτερα από τις τιμές των εισιτηρίων και η δέσμευση αυτή να τεθεί ένα όριο στις τιμές θα εξοικονομήσει από τους επιβάτες τρένων κατά μέσο όρο 425 λίρες ετησίως έως το 2020.
Ανέφερε επίσης, ότι, προκειμένου να βελτιωθούν οι υπηρεσίες, θα επενδυθούν περισσότερα από 40 δισ. λίρες στους σιδηροδρόμους, τα οποία θα παρέχουν στους επιβάτες καλύτερα τρένα, πιο γρήγορα και πιο άνετα.
Παρ‘όλα αυτά, οι αρχές δεν μπορούν να αντιμετωπίσουν τόσο εύκολα το θέμα των επιβατών σχετικά με τα ποσά των εισιτηρίων σε σχέση με τις υπηρεσίες που τους προσφέρονται. Σε απάντηση στην αύξηση της τιμής του σιδηροδρομικού εισιτηρίου, πολλοί ακτιβιστές πρόκειται να διαμαρτυρηθούν έξω από 100 ή και περισσότερους σταθμούς της χώρας, συμπεριλαμβανομένων των King’s Cross του Λονδίνου, του Manchester Piccadilly και του Glasgow Central.
Πηγή:
- Οι βρετανικοί σιδηρόδρομοι χρεώνουν τους ταξιδιώτες εξαπλάσιες τιμές από εκείνες στην Ευρώπη
http://traveldailynews.gr/news/article/63951
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου