Το βίντεο γυρίστηκε ατις 7-2-2017, όταν ο κεντρικός σιδηροδρομικός σταθμός της Αθήνας υποδέχτηκε για πρώτη φορά έναν ηλεκτροκίνητο συρμό. Με τα έργα της ηλεκτροκίνησης στο τμήμα Σταθμός Λαρίσης – Τρεις Γέφυρες να έχουν σχεδόν ολοκληρωθεί, μπορούν πλέον να ξεκινήσουν τα δοκιμαστικά δρομολόγια.
Η έναρξη κανονικών απευθείας δρομολογίων με συρμούς Desiro πάντως είναι μια άλλη ιστορία, και εξαρτάται από το κατά πόσο θα υπάρχουν διαθέσιμοι συρμοί και μηχανοδηγοί. Οι αποφάσεις θα ληφθούν από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, που ακόμα βρίσκεται υπό κρατική διοίκηση, μέχρι να ολοκληρωθούν οι διαδικασίες της ιδιωτικοποίησης.
Εν τω μεταξύ μέχρι τον Ιούνιο αναμένεται και η ολοκλήρωση της άλλης εργολαβίας για την ηλεκτροκίνηση του τμήματος από το σταθμό Λαρίσης ως τον Πειραιά. Δείτε το βίντεο:
Πηγή:
- To πρώτο ηλεκτροκίνητο δρομολόγιο τρένου από τον Σταθμό της Αθήνας
https://www.youtube.com/watch?v=ll4xflfKR3U
Η έναρξη κανονικών απευθείας δρομολογίων με συρμούς Desiro πάντως είναι μια άλλη ιστορία, και εξαρτάται από το κατά πόσο θα υπάρχουν διαθέσιμοι συρμοί και μηχανοδηγοί. Οι αποφάσεις θα ληφθούν από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, που ακόμα βρίσκεται υπό κρατική διοίκηση, μέχρι να ολοκληρωθούν οι διαδικασίες της ιδιωτικοποίησης.
Εν τω μεταξύ μέχρι τον Ιούνιο αναμένεται και η ολοκλήρωση της άλλης εργολαβίας για την ηλεκτροκίνηση του τμήματος από το σταθμό Λαρίσης ως τον Πειραιά. Δείτε το βίντεο:
Πηγή:
- To πρώτο ηλεκτροκίνητο δρομολόγιο τρένου από τον Σταθμό της Αθήνας
https://www.youtube.com/watch?v=ll4xflfKR3U
Οι ιδιοκτητες των διυλιστηριων πως θα ζήσουν αν η ΤΡΑΙΝΟΣΕ δε χρησιμοποιεί ντηζελοκινητους συρμούς;
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν υπάρχουν διαθέσιμοι μηχανοδηγοι; Τώρα τα "υπόθετα" ποιοι τα πάνε;
Δεν υπάρχουν διαθέσιμοι συρμοί; Τόσοι συρμοί αγοράστηκαν από τη siemens χρεώνοντας τους φορολογούμενους. Αλλά σκοπό είχαν τη μίζα, όχι για να εξυπηρετούν το λαό.