Στις ράγες της δημοπράτησης βρίσκεται πλέον το νέο έργο της ΕΡΓΟΣΕ, από Κιάτο μέχρι Ροδοδάφνη Αιγιάλειας, με διασφαλισμένα χρήματα της ΕΕ.
Ηδη από το υπουργείο Οικονομίας και ανάπτυξης, υπεγράφη η απόφαση για ένταξη της εργολαβίας που θα δώσει ηλεκτροκίνηση στο τρένο του προαστιακού, στο ΕΣΠΑ 2014-2020.
Με τα δρομολόγια των συρμών, από Κιάτο μέχρι Αίγιο, να επανέρχονται στις αρχές του 2018, η κυκλοφορία ηλεκτροκίνητων αμαξοστοιχιών, για πρώτη φορά στη διαδρομή διπλής σιδηροδρομικής γραμμής, προχωράει κανονικά, σύμφωνα δε με την ΕΡΓΟΣΕ, το κόστος της θα φτάσει σε σε πάνω από 85 εκατ.ευρώ εκ των οποίων η επιλέξιμη δημόσια δαπάνη θα ξεπεράσει τα 55 εκατ. ευρώ.
Σύμφωνα με το χρονιοδιάγραμμα, η δημοπράτηση θα έχει γίνει μέχρι τον προσεχή Δεκέμβριο και η ηλεκτροκίνηση στο τρένο θα πρέπει να έχει ολοκληρωθεί μέχρι τα τέλη του 2020, κάτι που σημαίνει ότι σε περίπου 3,5 χρόνια από σήμερα, η απόσταση θα γίνει πολύ μικρή χρονικά, μικρότερη και από άλλα ευρωπαϊκά κράτη.
Το σύστημα θα επεκταθεί σε 70 χλμ. και θα περιλαμβάνει αντιθορυβικά πετάσματα σε κάποια επιλεγμένα τμήματα, περιβαλλοντική αποκατάσταση και συστήματα πληροφόρησης επιβατών σε νέους Σταθμούς, σηματοδότησης, τηλεδιοίκηση και εκσυγχρονισμό τηλεπικοινωνιών.
Το τρένο θα μπορεί να αναπτύσσει ταχύτητα μέχρι και 200χλμ. την ώρα.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΠΟΥΛΟΣ
Πηγή:
- Αιγιάλεια: Aνεβάζει ταχύτητα στα 200χλμ. ο Προαστιακός
http://www.pelop.gr/?page=article&srv=92&DocID=355040
Ηδη από το υπουργείο Οικονομίας και ανάπτυξης, υπεγράφη η απόφαση για ένταξη της εργολαβίας που θα δώσει ηλεκτροκίνηση στο τρένο του προαστιακού, στο ΕΣΠΑ 2014-2020.
Με τα δρομολόγια των συρμών, από Κιάτο μέχρι Αίγιο, να επανέρχονται στις αρχές του 2018, η κυκλοφορία ηλεκτροκίνητων αμαξοστοιχιών, για πρώτη φορά στη διαδρομή διπλής σιδηροδρομικής γραμμής, προχωράει κανονικά, σύμφωνα δε με την ΕΡΓΟΣΕ, το κόστος της θα φτάσει σε σε πάνω από 85 εκατ.ευρώ εκ των οποίων η επιλέξιμη δημόσια δαπάνη θα ξεπεράσει τα 55 εκατ. ευρώ.
Σύμφωνα με το χρονιοδιάγραμμα, η δημοπράτηση θα έχει γίνει μέχρι τον προσεχή Δεκέμβριο και η ηλεκτροκίνηση στο τρένο θα πρέπει να έχει ολοκληρωθεί μέχρι τα τέλη του 2020, κάτι που σημαίνει ότι σε περίπου 3,5 χρόνια από σήμερα, η απόσταση θα γίνει πολύ μικρή χρονικά, μικρότερη και από άλλα ευρωπαϊκά κράτη.
Το σύστημα θα επεκταθεί σε 70 χλμ. και θα περιλαμβάνει αντιθορυβικά πετάσματα σε κάποια επιλεγμένα τμήματα, περιβαλλοντική αποκατάσταση και συστήματα πληροφόρησης επιβατών σε νέους Σταθμούς, σηματοδότησης, τηλεδιοίκηση και εκσυγχρονισμό τηλεπικοινωνιών.
Το τρένο θα μπορεί να αναπτύσσει ταχύτητα μέχρι και 200χλμ. την ώρα.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΠΟΥΛΟΣ
Πηγή:
- Αιγιάλεια: Aνεβάζει ταχύτητα στα 200χλμ. ο Προαστιακός
http://www.pelop.gr/?page=article&srv=92&DocID=355040
Ποια 200km/h;; Αυτα θα είναι πραγματικότητα στο μακρινό μέλλον. Αρχικά θα έχουν μέγιστη ταχύτητα την ανώτατη των "υποθετων"... Σε μια σύγχρονη σιδηροδρομικη γραμμή με στιβαρή υποδομή και επιδομη, τα τρένα θα αναπτύσσουν ταχύτητα κάτω των 115km/h!!! Θα το δεχτούν άραγε οι Ιταλοί;
ΑπάντησηΔιαγραφή