Συνεχίζονται τα δοκιμαστικά δρομολόγια από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ προκειμένου να ξεκινήσουν μέχρι τις αρχές καλοκαιριού τα ηλεκτροκίνητα δρομολόγια στο τμήμα Αθήνα-Τιθορέα. Σύμφωνα με πληροφορίες του ypodomes.com μέχρι τα τέλη Μαϊου θα έχουν ολοκληρωθεί τα απαραίτητα δοκιμαστικά και το δρομολόγιο Αθήνα-Θεσσαλονίκη θα είναι πιο σύντομο αλλά και πιο σύνθετο.
Συγκεκριμένα, θα μπορεί να ξεκινά από το σταθμό της Αθήνας με ηλεκτροκίνητη μηχανή μέχρι την Τιθορέα, για τα επόμενα 110χλμ (μαρτυρικά κατά πολλούς) θα συνεχίζει με την κλασική ντιζελοκίνητη μηχανή, δηλαδή μέχρι τον Δομοκό και από εκεί θα ξαναμπαίνει ηλεκτροκίνητη μηχανή που θα το φτάνει μέχρι τη Θεσσαλονίκη. Ο χρόνος που θα απαιτείται θα είναι περίπου 5 ώρες και 20 λεπτά.
ΜΕΙΩΝΕΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ Ο ΧΡΟΝΟΣ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ 2017
Μέχρι τα τέλη του 2017 το δρομολόγιο Αθήνα-Θεσσαλονίκη θα μειωθεί ακόμα περισσότερο καθώς θα αποδοθεί στην κυκλοφορία το προτελευταίο τμήμα από την Τιθορέα μέχρι το Λιανοκλάδι μήκους 54χλμ μειώνοντας ακόμα περισσότερο την χρονοαπόασταση που θα πέσει αισθητά στις 4 ώρες και 30 λεπτά.
Μέχρι το τέλος του 2018 θα λειτουργήσει και το τελευταίο τμήμα που θα ρίξει την χρονοαπόσταση σε 3 ώρες και 25 λεπτά.
Η αναβάθμιση του σιδηροδρομικού έργου αναμένεται να προσελκύσει περισσότερους επιβάτες στο τρένο που έχει το μεγάλο πλεονέκτημα να σε οδηγεί από το κέντρο της Αθήνας στο κέντρο της Θεσσαλονίκης και με σχετικά μικρό κόστος, ευθέως ανταγωνιστικό του αεροπλάνου αλλά και του ΚΤΕΛ.
Το ερώτημα παραμένει προς το παρόν για το ποια θα είναι η στάση της Ferrovie, όταν αναλάβει τα ηνία της εταιρείας και ποιες υποσχέσεις θα έχει λάβει για την ολοκλήρωση όλων αυτών των έργων που είναι απαραίτητα για την εύρυθμη λειτουργία του των σιδηροδρομικών δρομολογίων.
Νίκος Καραγιάννης-ypodomes.com
Πηγή:
- Μειώνεται η χρονοαπόσταση του σιδηροδρομικού δρομολογίου Αθήνα-Θεσσαλονίκη
http://www.ypodomes.com/index.php/metafores/treno/item/40110-meionetai-i-xronoapostasi-tou-sidirodromikoy-dromologiou-athina-thessaloniki
Συγκεκριμένα, θα μπορεί να ξεκινά από το σταθμό της Αθήνας με ηλεκτροκίνητη μηχανή μέχρι την Τιθορέα, για τα επόμενα 110χλμ (μαρτυρικά κατά πολλούς) θα συνεχίζει με την κλασική ντιζελοκίνητη μηχανή, δηλαδή μέχρι τον Δομοκό και από εκεί θα ξαναμπαίνει ηλεκτροκίνητη μηχανή που θα το φτάνει μέχρι τη Θεσσαλονίκη. Ο χρόνος που θα απαιτείται θα είναι περίπου 5 ώρες και 20 λεπτά.
ΜΕΙΩΝΕΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ Ο ΧΡΟΝΟΣ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ 2017
Μέχρι τα τέλη του 2017 το δρομολόγιο Αθήνα-Θεσσαλονίκη θα μειωθεί ακόμα περισσότερο καθώς θα αποδοθεί στην κυκλοφορία το προτελευταίο τμήμα από την Τιθορέα μέχρι το Λιανοκλάδι μήκους 54χλμ μειώνοντας ακόμα περισσότερο την χρονοαπόασταση που θα πέσει αισθητά στις 4 ώρες και 30 λεπτά.
Μέχρι το τέλος του 2018 θα λειτουργήσει και το τελευταίο τμήμα που θα ρίξει την χρονοαπόσταση σε 3 ώρες και 25 λεπτά.
Η αναβάθμιση του σιδηροδρομικού έργου αναμένεται να προσελκύσει περισσότερους επιβάτες στο τρένο που έχει το μεγάλο πλεονέκτημα να σε οδηγεί από το κέντρο της Αθήνας στο κέντρο της Θεσσαλονίκης και με σχετικά μικρό κόστος, ευθέως ανταγωνιστικό του αεροπλάνου αλλά και του ΚΤΕΛ.
Το ερώτημα παραμένει προς το παρόν για το ποια θα είναι η στάση της Ferrovie, όταν αναλάβει τα ηνία της εταιρείας και ποιες υποσχέσεις θα έχει λάβει για την ολοκλήρωση όλων αυτών των έργων που είναι απαραίτητα για την εύρυθμη λειτουργία του των σιδηροδρομικών δρομολογίων.
Νίκος Καραγιάννης-ypodomes.com
Πηγή:
- Μειώνεται η χρονοαπόσταση του σιδηροδρομικού δρομολογίου Αθήνα-Θεσσαλονίκη
http://www.ypodomes.com/index.php/metafores/treno/item/40110-meionetai-i-xronoapostasi-tou-sidirodromikoy-dromologiou-athina-thessaloniki
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου