Ο Eric De Loor και ο Wim Nijs εργάζονται στην εταιρεία Van Egdom-Mariën και ασχολούνται αποκλειστικά με τις ειδικές μεταφορές. Εδώ και λίγο καιρό και οι δύο οδηγούν το φορτηγό Arocs 4163 έως 250 τόνων.
238 τόνοι, 78 μέτρα συνολικό μήκος – η μεταφορά αυτών των πυλώνων από σκυρόδεμα δεν είναι απλή υπόθεση.
Ο Eric De Loor φαίνεται χαλαρός. Ταυτόχρονα, όμως, ο οδηγός μοιάζει εντελώς απορροφημένος με τις προετοιμασίες μιας εντυπωσιακής μεταφοράς πυλώνων από σκυρόδεμα από το Lier στο Mechelen.
«Σήμερα ασχολούμαστε μόνο με την προετοιμασία του φορτίου, αλλά τις επόμενες εβδομάδες θα κάνουμε τέσσερις νυχτερινές μεταφορές», εξηγεί ο Eric, τον οποίο συνοδεύει ο συνάδελφός του Wim Nijs. Οι δυο τους εργάζονται στην εταιρεία Van Egdom-Mariën, με έδρα το Heist-op-den-Berg, και, εδώ και μία εβδομάδα, οδηγούν τα δύο από τα τρία καινούρια Arocs έως 250 τόνων που αγόρασε πρόσφατα η επιχείρηση.
Πηγή:
- Σκληροί τύποι.
https://roadstars.mercedes-benz.com/el_GR/magazine/route/04-2016/eric-de-loor-and-wim-nijs-drive-arocs-up-to-250-tons.html?pk_campaign=fb-gr_Van-Egdom
238 τόνοι, 78 μέτρα συνολικό μήκος – η μεταφορά αυτών των πυλώνων από σκυρόδεμα δεν είναι απλή υπόθεση.
Ο Eric De Loor φαίνεται χαλαρός. Ταυτόχρονα, όμως, ο οδηγός μοιάζει εντελώς απορροφημένος με τις προετοιμασίες μιας εντυπωσιακής μεταφοράς πυλώνων από σκυρόδεμα από το Lier στο Mechelen.
«Σήμερα ασχολούμαστε μόνο με την προετοιμασία του φορτίου, αλλά τις επόμενες εβδομάδες θα κάνουμε τέσσερις νυχτερινές μεταφορές», εξηγεί ο Eric, τον οποίο συνοδεύει ο συνάδελφός του Wim Nijs. Οι δυο τους εργάζονται στην εταιρεία Van Egdom-Mariën, με έδρα το Heist-op-den-Berg, και, εδώ και μία εβδομάδα, οδηγούν τα δύο από τα τρία καινούρια Arocs έως 250 τόνων που αγόρασε πρόσφατα η επιχείρηση.
- Σκληροί τύποι.
https://roadstars.mercedes-benz.com/el_GR/magazine/route/04-2016/eric-de-loor-and-wim-nijs-drive-arocs-up-to-250-tons.html?pk_campaign=fb-gr_Van-Egdom
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου