Μετά την επίσημη συμφωνία για την εξαγορά της ΤΡΑΙΝΟΣΕ από την Ferrovie Dello Stato Italiane και την συνάντηση που πραγματοποιήθηκε στην Αθήνα, μεταξύ της Πανελλήνιας Ένωσης Προσωπικού Έλξης (ΠΕΠΕ) και της Fast FerroVie, (η οποία αποτελεί μία από τις μεγαλύτερες αυτόνομες συνδικαλιστικές οργανώσεις της Ιταλίας), ξεκινάει μία νέα εποχή, βαθύτερης συνεργασίας, στις σχέσεις των ελληνο-ιταλικών σιδηροδρομικών συνδικάτων.
Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση της ΠΕΠΕ, κοινή επιδίωξη των δυο συνδικάτων, κάτι που φάνηκε από την κοινή συνέντευξη Τύπου που έδωσαν τα δύο συνδικάτα, αποτελεί η συνεισφορά των σιδηροδρομικών εταιρειών στην οικονομική ανάπτυξη των δυο χωρών και την παροχή προηγμένων μεταφορικών υπηρεσιών, δίνοντας αξία στην εργασία και το ανθρώπινο δυναμικό.
Ο πρόεδρος της ΠΕΠΕ Κώστας Γενιδούνιας και ο γενικός γραμματέας της FastFerroVie Pietro Serbassi υπογράμμισαν την ανάγκη διατήρησης των Συλλογικών Συμβάσεων Εργασίας και τη διασφάλιση των αναγκαίων εργασιακών δικαιωμάτων, ενάντια στο μισθολογικό ντάμπινγκ.
Παράλληλα, υποστήριξαν ότι, στο πλαίσιο της πλήρους απελευθέρωσης της ευρωπαϊκής σιδηροδρομικής αγοράς, δεν θα πρέπει να γίνουν εκπτώσεις, ούτε σε θέματα πιστοποιήσεων μηχανοδηγών και τροχαίου υλικού, ούτε σε θέματα υποδομής και ασφαλής κυκλοφορίας των τρένων.
Υπενθυμίζεται ότι, στην Ελλάδα, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα περάσει, σε σύντομο χρονικό διάστημα, στον όμιλο της FS, έναντι 45 εκατ. ευρώ.
Πηγή:
- Ιστορική συνάντηση Ελλήνων και Ιταλών μηχανοδηγών
http://www.kontranews.gr/OIKONOMIA/280262-Istorike-synantese-Ellenon-kai-Italon-mechanodegon
Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση της ΠΕΠΕ, κοινή επιδίωξη των δυο συνδικάτων, κάτι που φάνηκε από την κοινή συνέντευξη Τύπου που έδωσαν τα δύο συνδικάτα, αποτελεί η συνεισφορά των σιδηροδρομικών εταιρειών στην οικονομική ανάπτυξη των δυο χωρών και την παροχή προηγμένων μεταφορικών υπηρεσιών, δίνοντας αξία στην εργασία και το ανθρώπινο δυναμικό.
Ο πρόεδρος της ΠΕΠΕ Κώστας Γενιδούνιας και ο γενικός γραμματέας της FastFerroVie Pietro Serbassi υπογράμμισαν την ανάγκη διατήρησης των Συλλογικών Συμβάσεων Εργασίας και τη διασφάλιση των αναγκαίων εργασιακών δικαιωμάτων, ενάντια στο μισθολογικό ντάμπινγκ.
Παράλληλα, υποστήριξαν ότι, στο πλαίσιο της πλήρους απελευθέρωσης της ευρωπαϊκής σιδηροδρομικής αγοράς, δεν θα πρέπει να γίνουν εκπτώσεις, ούτε σε θέματα πιστοποιήσεων μηχανοδηγών και τροχαίου υλικού, ούτε σε θέματα υποδομής και ασφαλής κυκλοφορίας των τρένων.
Υπενθυμίζεται ότι, στην Ελλάδα, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα περάσει, σε σύντομο χρονικό διάστημα, στον όμιλο της FS, έναντι 45 εκατ. ευρώ.
Πηγή:
- Ιστορική συνάντηση Ελλήνων και Ιταλών μηχανοδηγών
http://www.kontranews.gr/OIKONOMIA/280262-Istorike-synantese-Ellenon-kai-Italon-mechanodegon
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου