Σάββατο 27 Ιανουαρίου 2018

Δείτε τον τιμοκατάλογο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ για μεταφορά εμπορευματοκιβωτίων (κοντέινερ) στο εσωτερικό της χώρας

Στην ακόλουθη διεύθυνση:


μπορεί κανείς να ενημερωθεί για τον τιμοκατάλογο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ για τις υπηρεσίες μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων (κοντέινερ) στο εσωτερικό της χώρας.




Η τιμολογιακή πολιτική είναι ανάλογη της συχνότητας μεταφοράς (οι πελάτες χωρίζονται σε 4 κατηγορίες ανάλογα με τον όγκο και τη συχνότητα που μεταφέρουν, οπότε οι μεγάλοι πελάτες χρεώνονται με μικρότερο κόμιστρο για τη μεταφορά κάθε εμπορευματοκιβωτίου)

Ενώ επίσης παρέχονται υπηρεσίες συνδυασμένης οδικής μεταφοράς από τα Τέρμιναλ της ΤΡΑΙΝΟΣΕ σε Πειραιά και Θεσσαλονίκη οι οποίες φυσικά χρεώνονται επιπλέον.


Αναλυτικότερα διαβάζουμε:
ΜΕΤΑΦΕΡΟΜΕΝΟ ΕΙΔΟΣ 
- ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΣΦΡΑΓΙΣΜΕΝΩΝ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΟΚΙΒΩΤΙΩΝ (CONTAINERS ) 45 , 40 ΚΑΙ 20 ΠΟΔΩΝ
- ΤΑ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΟΚΙΒΩΤΙΑ ( CONTAINERS ) ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ PALLET WIDE KAI HIGH CUBE

ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ 
- ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΑΠΟ ΔΕΥΤΕΡΑ ΕΩΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΑΠΟ ΘΡΙΑΣΙΟ ΠΡΟΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΚΑΙ ΑΠΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΠΡΟΣ ΘΡΙΑΣΙΟ
- ΑΝΑΧΩΡΗΣΗ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΟΥ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΔΕΥΤΕΡΑ ΕΩΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΠΕΡΙΠΟΥ ΣΤΙΣ 20:00 ΚΑΙ ΑΦΙΞΗ 06:00 ΤΗΣ ΕΠΟΜΕΝΗΣ ΑΠΟ ΚΑΙ ΠΡΟΣ ΤΑ ΔΥΟ TERMINALS

TERMINALS 
- TERMINALS ΘΕΩΡΟΥΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΑΤΤΙΚΗ ΤΟ ΘΡΙΑΣΙΟ ΚΑΙ ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΤΟ ΤΡΙΓΩΝΟ ΣΤΟ ΛΙΜΑΝΙ
- ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΠΑΡΑΛΑΒΗΣ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΟΚΙΒΩΤΙΩΝ ΑΠΟ ΙΚΟΝΙΟ ( PCT ) ΜΕ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΧΡΕΩΣΗ
- (ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ ΧΡΕΩΣΗ ΜΕ ΔΕΣΜΕΥΣΗ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΩΝ ΠΟΣΟΤΗΤΩΝ ΚΑΙ ΤΑΚΤΙΚΟΤΗΤΑΣ)
- ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ - ΠΑΡΑΛΑΒΗΣ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΟΚΙΒΩΤΙΩΝ ΣΕ ΣΙΝΔΟ ( ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ) ΜΕ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΧΡΕΩΣΗ
- (ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ ΧΡΕΩΣΗ ΜΕ ΔΕΣΜΕΥΣΗ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΩΝ ΠΟΣΟΤΗΤΩΝ ΚΑΙ ΤΑΚΤΙΚΟΤΗΤΑΣ)


DOOR TO DOOR 
- ΥΠΗΡΕΣΙΑ Η ΟΠΟΙΑ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ ΜΙΑ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΗ ΚΑΙ ΔΥΟ ΟΔΙΚΕΣ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ
- ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΠΟΘΗΚΗ ΤΟΥ ΠΕΛΑΤΗ ΑΠΟΣΤΟΛΕΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΣΤΗΝ ΑΠΟΘΗΚΗ ΤΟΥ ΠΑΡΑΛΗΠΤΗ


DOOR TO TERMINAL
( ΘΡΙΑΣΙΟ )
- ΥΠΗΡΕΣΙΑ Η ΟΠΟΙΑ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ ΜΙΑ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΗ ΚΑΙ ΜΙΑ ΟΔΙΚΗ ΜΕΤΑΦΟΡΑ ( ΕΩΣ 25 ΧΛΜ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΤΟ ΘΡΙΑΣΙΟ )
- ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΠΟΘΗΚΗ ΤΟΥ ΠΕΛΑΤΗ ΑΠΟΣΤΟΛΕΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΣΤΟ TERMINAL ΤΡΙΓΩΝΟ
- Η' ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΑΠΟ ΤΟ TERMINAL ΤΡΙΓΩΝΟ ΚΑΙ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΣΤΗΝ ΑΠΟΘΗΚΗ ΤΟΥ ΠΕΛΑΤΗ ΠΑΡΑΛΗΠΤΗ

DOOR TO TERMINAL
( ΤΡΙΓΩΝΟ )
- ΥΠΗΡΕΣΙΑ Η ΟΠΟΙΑ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ ΜΙΑ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΗ ΚΑΙ ΜΙΑ ΟΔΙΚΗ ΜΕΤΑΦΟΡΑ ( ΕΩΣ 25 ΧΛΜ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΤΟ ΤΡΙΓΩΝΟ )
- ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΠΟΘΗΚΗ ΤΟΥ ΠΕΛΑΤΗ ΑΠΟΣΤΟΛΕΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΣΤΟ TERMINAL ΘΡΙΑΣΙΟ
- Η' ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΑΠΟ ΤΟ TERMINAL ΘΡΙΑΣΙΟ ΚΑΙ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΣΤΗΝ ΑΠΟΘΗΚΗ ΤΟΥ ΠΕΛΑΤΗ ΠΑΡΑΛΗΠΤΗ

TERMINAL TO TERMINAL 
- ΥΠΗΡΕΣΙΑ Η ΟΠΟΙΑ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ ΜΙΑ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΗ ΜΕΤΑΦΟΡΑ
- ΠΑΡΑΔΟΣΗ Η' ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΣΤΑ ΔΥΟ TERMINALS

ΚΛΑΣΕΙΣ ΒΑΡΟΥΣ 
- ΟΙ ΚΛΑΣΕΙΣ ΑΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΜΙΚΤΟ ΒΑΡΟΣ ΣΕ ΤΟΝΟΥΣ , ΔΗΛΑΔΗ CONTAINER ΚΑΙ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ
- ΑΝΩΤΑΤΟ ΕΠΙΤΡΕΠΟΜΕΝΟ ΒΑΡΟΣ ΓΙΑ ΟΔΙΚΗ ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΟΙ 30 ΤΟΝΟΙ ΜΙΚΤΟ ΒΑΡΟΣ ( CONTAINER ΚΑΙ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ )

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΠΕΛΑΤΩΝ 
1) ΜΕΓΑΛΟΙ ΤΑΚΤΙΚΟΙ ΠΕΛΑΤΕΣ ΘΕΩΡΟΥΝΤΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΜΕΤΑΦΕΡΟΥΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΚΑΙ ΜΕ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 2 CONTAINERS ( 80 CONTAINERS ΣΕ ΜΗΝΙΑΙΑ ΒΑΣΗ )

2) TAKTIKOI ΠΕΛΑΤΕΣ ΘΕΩΡΟΥΝΤΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΜΕΤΑΦΕΡΟΥΝ ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΑ ΚΑΙ ΜΕ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 1 CONTAINER ( 8 CONTAINERS ΣΕ ΜΗΝΙΑΙΑ ΒΑΣΗ )

ΟΙ ΑΝΩΤΕΡΩ ΠΕΛΑΤΕΣ ΘΑ ΤΙΜΟΛΟΓΟΥΝΤΑΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΟΓΚΟΥΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΔΕΣΜΕΥΤΗΚΑΝ ΜΕ ΣΥΜΒΑΣΗ ΑΣΧΕΤΩΣ ΑΝ ΤΟΥΣ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΟΥΝ .

ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΞΕΠΕΡΑΣΟΥΝ ΤΟΥΣ ΑΝΩΤΕΡΩ ΟΓΚΟΥΣ ΘΑ ΤΙΜΟΛΟΓΗΘΟΥΝ ΓΙΑ ΤIΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ ΠΟΣΟΤΗΤΕΣ ΜΕΤΑΦΕΡΟΜΕΝΩΝ CONTAINERS

3) SPOT MARKET ADVANCED NOTICE ΠΕΛΑΤΕΣ ΘΕΩΡΟΥΝΤΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΟΥΝ ΤΗ ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 48 ΩΡΕΣ ΠΡΙΝ ΤΗ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΟΥ

4) SPOT MARKET LAST MINUTE ΠΕΛΑΤΕΣ ΘΕΩΡΟΥΝΤΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΟΥΝ ΤΗ ΜΕΤΑΦΟΡΑ 24 ΕΩΣ ΚΑΙ 48 ΩΡΕΣ ΠΡΙΝ ΤΗ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΟΥ


ΕΞΩΦΛΗΣΗ
ΤΙΜΟΛΟΓΙΩΝ
- ΟΙ ΜΕΓΑΛΟΙ, ΤΑΚΤΙΚΟΙ ΠΕΛΑΤΕΣ ΤΙΜΟΛΟΓΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥΣ ΤΗΣ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ
- Οι SPOT MARKET ΠΕΛΑΤΕΣ ΠΡΟΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΤΗ ΜΕΤΑΦΟΡΑ

ΧΡΕΩΣΕΙΣ 
- ΤΑ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΟΚΙΒΩΤΙΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΔΙΑΤΕΘΟΥΝ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΙΑ ΜΕ ΠΡΟΣΥΝΝΕΝΟΗΣΗ ΚΑΙ ΜΕ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΗΜΕΡΗΣΙΑ ΧΡΕΩΣΗ
- (ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΗ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ ΤΩΝ CONTAINERS , ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ ΧΡΕΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ DOOR TO DOOR )
- ΤΑ ΑΥΤΟΨΥΚΤΑ REEFER CONTAINERS ΧΡΕΩΝΟΝΤΑΙ ΜΕ 20% ΠΡΟΣΑΥΞΗΣΗ ΣΤΗ ΤΙΜΗ TERMINAL TO TERMINAL
- ΤΑ CONTAINERS ΠΟΥ ΖΥΓΙΖΟΥΝ ΜΕΤΑΞΥ 30 ΚΑΙ 34 ΤΟΝΩΝ ΜΙΚΤΟ ΒΑΡΟΣ ( CONTAINER ΚΑΙ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ) ΧΡΕΩΝΟΝΤΑΙ ΜΕ 30% ΠΡΟΣΑΥΞΗΣΗ ΣΤΗ ΤΙΜΗ TERMINAL TO TERMINAL


ΦΟΡΤΟΕΚΦΟΡΤΩΣΗ 
- Η ΦΟΡΤΟΕΚΦΟΡΤΩΣΗ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΟΚΙΒΩΤΙΩΝ ΣΤΑ TERMINALS ΕΜΠΕΡΙΕΧΕΤΑΙ ΣΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ
- Η ΦΟΡΤΟΕΚΦΟΡΤΩΣΗ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΟΚΙΒΩΤΙΩΝ ΣΕ ΙΚΟΝΙΟ ( PCT ) ΚΑΙ ΣΙΝΔΟ ( ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ) ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΕΥΘΥΝΗ ΚΑΙ ΚΟΣΤΟΣ ΤΟΥ ΠΕΛΑΤΗ


ΠΑΡΑΔΟΣΕΙΣ- ΠΑΡΑΛΑΒΕΣ
- ΠΑΡΑΔΟΣΗ CONTAINER ΣΕ TERMINAL ( ΟΔΙΚΗ ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΜΕ ΕΥΘΥΝΗ ΠΕΛΑΤΗ ) ΑΠΟ 07:00 ΕΩΣ ΚΑΙ 12:00
- ΠΑΡΑΔΟΣΗ CONTAINER ΣΕ ΑΠΟΘΗΚΗ ΠΕΛΑΤΗ ( ΟΔΙΚΗ ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΜΕ ΕΥΘΥΝΗ ΤΡΑΙΝΟΣΕ ) ΑΠΟ 07:00 ΕΩΣ ΚΑΙ 17:30
- ΠΑΡΑΛΑΒΗ CONTAINER ΑΠΟ TERMINAL ( ΟΔΙΚΗ ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΜΕ ΕΥΘΥΝΗ ΠΕΛΑΤΗ ) ΑΠΟ 12:00 ΕΩΣ ΚΑΙ 18:00
- ΠΑΡΑΛΑΒΗ CONTAINER ΑΠΟ ΑΠΟΘΗΚΗ ΠΕΛΑΤΗ ( ΟΔΙΚΗ ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΜΕ ΕΥΘΥΝΗ ΤΡΑΙΝΟΣΕ ) ΑΠΟ 12:00 ΕΩΣ ΚΑΙ 17:30

- ΟΙ ΠΕΛΑΤΕΣ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΟΥΝ CONTAINERS THΣ ΤΡΑΙΝΟΣΕ ΚΑΙ ΜΕ ΔΕΔΟΜΕΝΗ ΤΗΝ ΤΗΡΗΣΗ ΤΟΥ ΩΡΑΡΙΟΥ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΑΝΩΤΕΡΩ
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΕΧΟΥΝ ΔΙΑΘΕΣΙΜΕΣ 2 ΩΡΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΦΟΡΤΩΣΗ Η ΤΗΝ ΕΚΦΟΡΤΩΣΗ ΤΟΥ CONTAINER ΑΠΟ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΔΟΘΕΙ

- ΠΙΘΑΝΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΣΤΙΣ ΩΡΕΣ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΜΕ ΕΥΘΥΝΗ ΤΟΥ ΠΕΛΑΤΗ ΘΑ ΕΠΙΦΕΡΟΥΝ:

1) ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΤΟΥ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΥ CONTAINER ΜΕ ΕΠΟΜΕΝΟ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΟ ΑΝΑΛΟΓΑ ΤΗ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ

2) ΠΟΙΝΗ 50€ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΗ Η ΦΟΡΤΩΣΗ ΤΟΥ ΣΤΟ ΚΑΝΟΝΙΚΟ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΟ

Πηγή:
- ΤΡΑΙΝΟΣΕ Εμπορεύματα:
http://ics.trainose.gr/

- Τιμοκατάλογος
http://ics.trainose.gr/docs/pricelist_from_01_06_2017.pdf


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου