Ο Ισραήλ Katz ταξίδεψε για λίγο με το ηλεκτρικό τρένο, που αναμένεται να τεθεί σε λειτουργία το Μάρτιο, αν και 40 χιλιόμετρα της διαδρομής δεν έχουν ολοκληρωθεί ακόμη.
Ο υπουργός Μεταφορών Ισραήλ Katz συμμετείχε την Τρίτη σε μια δοκιμαστική δοκιμή του πολυαναμενόμενου γρήγορου τρένου μεταξύ Τελ Αβίβ και Ιερουσαλήμ με τον καινούριο ηλεκτροκινητήρα του.
Η δοκιμή της Τρίτης έλαβε χώρα μόνο σε σύντομο τμήμα της διαδρομής, καλύπτοντας μόνο μερικά χιλιόμετρα, καθώς ένα μεγάλο κομμάτι της γραμμής δεν είναι ακόμη έτοιμο.
Η δοκιμαστική διαδρομή με τον ηλεκτρικό κινητήρα κατέδειξε ότι η αμαξοστοιχία είναι πολύ πιο ήσυχη και πιο άνετη από τα ντίζελ τραίνα που έχουν συνηθίσει ως τώρα οι Ισραηλινοί.
Σύμφωνα με πληροφορίες, οι σιδηρόδρομοι του Ισραήλ εξετάζουν προσωρινά τη λειτουργία του τρένου με κινητήρα ντίζελ έως ότου ολοκληρωθούν οι εργασίες. Ωστόσο, αυτός ο συμβιβασμός θέτει ζητήματα ασφάλειας καθώς η γραμμή περνάει από πολλές μεγάλες σήραγγες. Σύμφωνα με τον Katz, το τρένο πρόκειται να εισέλθει σε τακτική γραμμή στα τέλη Μαρτίου, πριν από τις διακοπές του Πάσχα. "Αυτό το Πάσχα θα επιτρέψει σε πολλούς Εβραίους να ταξιδέψουν στην Ιερουσαλήμ", δήλωσε ο Katz νωρίτερα αυτό το μήνα. Το Πάσχα το 2018 αρχίζει το βράδυ της 30ης Μαρτίου.
Μια έκθεση του κρατικού ελεγκτή τον Οκτώβριο του 2017 ήταν εξαιρετικά σκεπτικιστική για το αν η αμαξοστοιχία τεθεί σε λειτουργία μέχρι εκείνη την ημερομηνία, προειδοποιώντας ότι η κάθε επίσπευση για να ολοκληρωθεί το έργο μέχρι τον Απρίλιο θα μπορούσε να μειώσει την ποιότητα της εργασίας, να θέσει σε κίνδυνο την ασφάλεια και να οδηγήσει σε συνολική αύξηση του κόστους του σχεδίου.
Αρχικά, το τρένο θα δρομολογηθεί μόνο από το σταθμό Haganah του Τελ Αβίβ. Μέχρι το τέλος του 2018, έχει προγραμματιστεί να σταματήσει σε όλους τους σταθμούς στο Τελ Αβίβ και στο Herzliya.
Το τρένο θα αρχίσει να εκτελείται μία φορά την ώρα, ενώ σταδιακά τα δρμοολόγια θα αυξηθούν σε έξι τρένα ανά ώρα σε δύο διαδρομές μεταξύ των πόλεων.
Για τους τρεις πρώτους μήνες, η διαδρομή στη διαδρομή θα είναι δωρεάν, ανέφερε ο The Marker. Μετά από αυτό, θα είναι μισή τιμή, έως ότου ολοκληρωθεί όλη η εργασία. Η πλήρης τιμή ενός ναύλου μονής διαδρομής είναι σύμφωνα με τις πληροφορίες ότι είναι μικρότερη από 25 NIS (7,30 δολάρια).
Το σιδηροδρομικό έργο του Τελ Αβίβ-Ιερουσαλήμ, το οποίο αναμένεται να κοστίσει περίπου 7 δισεκατομμύρια ΝΑΚ (1,8 δισεκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ) και έχει ξεκινήσει από το 2001, θα μειώσει σημαντικά τον χρόνο ταξιδιού από την 78λεπτη διαδρομή στην παλιά γραμμή που χρονολογείται από τα χρόνια της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας.
Όταν λειτουργούν πλήρως, τα τρένα θα φτάσουν σε ταχύτητες έως και 160 χιλιόμετρα την ώρα (100 μίλια ανά ώρα), και θα μεταφέρουν μέχρι 1.000 επιβάτες το καθένα.
Η σιδηροδρομική γραμμή πρέπει να μετατραπεί γραμμή με ηλεκτροκίνηση, κυρίως επειδή η λειτουργία πετρελαίου στις μεγάλες σήραγγες θα ήταν επικίνδυνη. Αυτό απαιτεί τουλάχιστον τέσσερις υποσταθμούς και περίπου 80 χιλιόμετρα (50 μίλια) ηλεκτρικής καλωδίωσης.
Πηγή:
- Transportation minister takes high-speed Tel Aviv-Jerusalem train for test
https://www.timesofisrael.com/transportation-minister-takes-high-speed-tel-aviv-jerusalem-train-for-test/
- נסיעת ברכבת המהירה ירושלים תל אביב
https://www.youtube.com/watch?v=UwvWTOBDQus&feature=youtu.be
Ο υπουργός Μεταφορών Ισραήλ Katz συμμετείχε την Τρίτη σε μια δοκιμαστική δοκιμή του πολυαναμενόμενου γρήγορου τρένου μεταξύ Τελ Αβίβ και Ιερουσαλήμ με τον καινούριο ηλεκτροκινητήρα του.
Η δοκιμή της Τρίτης έλαβε χώρα μόνο σε σύντομο τμήμα της διαδρομής, καλύπτοντας μόνο μερικά χιλιόμετρα, καθώς ένα μεγάλο κομμάτι της γραμμής δεν είναι ακόμη έτοιμο.
Σύμφωνα με πληροφορίες, οι σιδηρόδρομοι του Ισραήλ εξετάζουν προσωρινά τη λειτουργία του τρένου με κινητήρα ντίζελ έως ότου ολοκληρωθούν οι εργασίες. Ωστόσο, αυτός ο συμβιβασμός θέτει ζητήματα ασφάλειας καθώς η γραμμή περνάει από πολλές μεγάλες σήραγγες. Σύμφωνα με τον Katz, το τρένο πρόκειται να εισέλθει σε τακτική γραμμή στα τέλη Μαρτίου, πριν από τις διακοπές του Πάσχα. "Αυτό το Πάσχα θα επιτρέψει σε πολλούς Εβραίους να ταξιδέψουν στην Ιερουσαλήμ", δήλωσε ο Katz νωρίτερα αυτό το μήνα. Το Πάσχα το 2018 αρχίζει το βράδυ της 30ης Μαρτίου.
Μια έκθεση του κρατικού ελεγκτή τον Οκτώβριο του 2017 ήταν εξαιρετικά σκεπτικιστική για το αν η αμαξοστοιχία τεθεί σε λειτουργία μέχρι εκείνη την ημερομηνία, προειδοποιώντας ότι η κάθε επίσπευση για να ολοκληρωθεί το έργο μέχρι τον Απρίλιο θα μπορούσε να μειώσει την ποιότητα της εργασίας, να θέσει σε κίνδυνο την ασφάλεια και να οδηγήσει σε συνολική αύξηση του κόστους του σχεδίου.
Αρχικά, το τρένο θα δρομολογηθεί μόνο από το σταθμό Haganah του Τελ Αβίβ. Μέχρι το τέλος του 2018, έχει προγραμματιστεί να σταματήσει σε όλους τους σταθμούς στο Τελ Αβίβ και στο Herzliya.
Το τρένο θα αρχίσει να εκτελείται μία φορά την ώρα, ενώ σταδιακά τα δρμοολόγια θα αυξηθούν σε έξι τρένα ανά ώρα σε δύο διαδρομές μεταξύ των πόλεων.
Για τους τρεις πρώτους μήνες, η διαδρομή στη διαδρομή θα είναι δωρεάν, ανέφερε ο The Marker. Μετά από αυτό, θα είναι μισή τιμή, έως ότου ολοκληρωθεί όλη η εργασία. Η πλήρης τιμή ενός ναύλου μονής διαδρομής είναι σύμφωνα με τις πληροφορίες ότι είναι μικρότερη από 25 NIS (7,30 δολάρια).
Το σιδηροδρομικό έργο του Τελ Αβίβ-Ιερουσαλήμ, το οποίο αναμένεται να κοστίσει περίπου 7 δισεκατομμύρια ΝΑΚ (1,8 δισεκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ) και έχει ξεκινήσει από το 2001, θα μειώσει σημαντικά τον χρόνο ταξιδιού από την 78λεπτη διαδρομή στην παλιά γραμμή που χρονολογείται από τα χρόνια της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας.
Όταν λειτουργούν πλήρως, τα τρένα θα φτάσουν σε ταχύτητες έως και 160 χιλιόμετρα την ώρα (100 μίλια ανά ώρα), και θα μεταφέρουν μέχρι 1.000 επιβάτες το καθένα.
Η σιδηροδρομική γραμμή πρέπει να μετατραπεί γραμμή με ηλεκτροκίνηση, κυρίως επειδή η λειτουργία πετρελαίου στις μεγάλες σήραγγες θα ήταν επικίνδυνη. Αυτό απαιτεί τουλάχιστον τέσσερις υποσταθμούς και περίπου 80 χιλιόμετρα (50 μίλια) ηλεκτρικής καλωδίωσης.
Πηγή:
- Transportation minister takes high-speed Tel Aviv-Jerusalem train for test
https://www.timesofisrael.com/transportation-minister-takes-high-speed-tel-aviv-jerusalem-train-for-test/
- נסיעת ברכבת המהירה ירושלים תל אביב
https://www.youtube.com/watch?v=UwvWTOBDQus&feature=youtu.be
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου