Αναδημοσιεύουμε μια ανάρτηση του συναδέλφου Γιώργος Κουρουκλίδης
Σε ένα εποπτικό animation μπορείτε να δείτε πως μια μπουρέζα σφίγγει τα σκύρα γύρω από κάθε στρωτήρα προκειμένου η γραμμή να "δέσει" καλύτερα με το έρμα.
Δείτε το βίντεο:
Πηγή:
- How is tamping performed?
https://www.youtube.com/watch?v=6gIv_o0LR4k
Η μπουρέζα είναι σιδηροδρομικό μηχάνημα γραμμής που μπουράρει, δηλαδή «πατάει» τη ράγα για να «κάτσει» μετά την τοποθέτησή της.
http://mixanikosose.blogspot.gr/2015/04/tamping-machine.html
Αναδημοσιεύουμε μια ανάρτηση του συναδέλφου μηχανικού Λαμπρόπουλου Τάσσου:
"Η ψαλιδού!
(και λεπτομέρεια της λειτουργίας "split head")"
Σε αυτό το εποπτικό βίντεο φαίνεται η λειτουργία ενός μηχανήματος γραμμής που κάνει ότι και το Μηχάνημα Υπογόμωσης έρματος - Μπουρέζα (Tamping Machine) με μια διαφορά: Έχει τρεις σειρές πιγκούνια ανά πλευρά και μάλιστα με δυνατότητα πλευρικής μετατόπισής τους στον άξονα που είναι κάθετος στις σιδηροτροχιές.
http://mixanikosose.blogspot.gr/2015/10/blog-post_21.html
http://mixanikosose.blogspot.gr/2015/06/dynamic-track-stabiliser-dts.html
Στο διπλανό βίντεο απεικονίζεται η διαδικασία συγκόλλησης δυο σιδηροτροχιών. Στο ελληνικό σιδηροδρομικό δίκτυο χρησιμοποιούνται εδώ και πολλά χρόνια αλουμινοθερμικές συγκολλήσεις για τη συγκόλληση των σιδηροτροχιών. Τα τελευταία χρόνια μάλιστα χρησιμοποιούνται χοάνες (καλούπια) μιας χρήσης που προσφέρουν πολλά πλεονεκτήματα τόσο στο χειρισμό τους όσο και στην ποιότητα της συγκόλλησης.
http://mixanikosose.blogspot.gr/2015/09/blog-post_8.html
Σε ένα εποπτικό animation μπορείτε να δείτε πως μια μπουρέζα σφίγγει τα σκύρα γύρω από κάθε στρωτήρα προκειμένου η γραμμή να "δέσει" καλύτερα με το έρμα.
Δείτε το βίντεο:
Πηγή:
- How is tamping performed?
https://www.youtube.com/watch?v=6gIv_o0LR4k
Δείτε ακόμη:
Μηχανήματα γραμμής - Μηχάνημα Υπογόμωσης έρματος - Μπουρέζα (Tamping Machine)
http://mixanikosose.blogspot.gr/2015/04/tamping-machine.html
Μηχανήματα γραμμής - Μηχάνημα Υπογομώσεως Αλλαγών (ΥΑ) - Μπουρέζα Αλλαγών
"Η ψαλιδού!
(και λεπτομέρεια της λειτουργίας "split head")"
Σε αυτό το εποπτικό βίντεο φαίνεται η λειτουργία ενός μηχανήματος γραμμής που κάνει ότι και το Μηχάνημα Υπογόμωσης έρματος - Μπουρέζα (Tamping Machine) με μια διαφορά: Έχει τρεις σειρές πιγκούνια ανά πλευρά και μάλιστα με δυνατότητα πλευρικής μετατόπισής τους στον άξονα που είναι κάθετος στις σιδηροτροχιές.
Μηχανήματα Γραμμής - Μηχάνημα τακτοποίησης έρματος (Ρεγκαλέζα - Ballast Regulator)
Ρεγκαλέζα (από τη γαλλ. λ. régaleuse) ονομάζεται το μηχάνημα τακτοποίησης του έρματος (αυτό, δηλαδή, που διαμορφώνει το προφίλ του έρματος), αγγλιστί ballast regulator.
Μηχανήματα Γραμμής - Δυναμικός σταθεροποιητής γραμμής (Dynamic Track Stabiliser - DTS)
Μετά τις εργασίες υπογόμωσης και τακτοποίησης της γραμμής (μπουρέζα και ρεγκαλέζα), συνήθως παρατηρείται μείωσητης αντίστασης της σιδηροτροχιάς σε πλευρική κίνηση. Η αντίσταση ανακάμπτει σταδιακά με το πέρασμα των διερχόμενων τραίνων, αλλά μπορεί να απαιτηθεί περιορισμός της ταχύτητας για όλη τη διάρκεια της ανάκαμψης. Αυτή η διαδικασία μπορεί να επιτευχθεί ταχύτερα και με πιο ελεγχόμενο τρόπο με τη χρήση ενός άλλου μηχανήματο γραμμής που ονομάζεται δυναμικός σταθεροποιητής γραμμής (Dynamic Track Stabiliser - DTS).
Dynamic track stabilizers
Dynamic track stabilizers are used after the tamping machines have finished tamping and straightening the track. The dynamic track stabilizers are surface vibration devices that compact and stiffen the track-bearing ballast bed, thereby securing the track more firmly in the ballast and improving the resistance.
Dynamic track stabilizers
Dynamic track stabilizers are used after the tamping machines have finished tamping and straightening the track. The dynamic track stabilizers are surface vibration devices that compact and stiffen the track-bearing ballast bed, thereby securing the track more firmly in the ballast and improving the resistance.
http://mixanikosose.blogspot.gr/2015/06/dynamic-track-stabiliser-dts.html
Αλουμινοθερμικές Συγκολλήσεις Σιδηροτροχιών και απελευθέρωση τάσεων των συνεχώς συγκολλημένων σιδηροτροχιών (Σ.Σ.Σ.)
http://mixanikosose.blogspot.gr/2015/09/blog-post_8.html
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου