Αναδημοσιεύουμε από το στέκι της έλξης:
Τέλος εποχής! Αυτή η φράση μόνο μπορεί να εκφράσει την ικανοποίηση που νοιώθουμε για την είσοδο της ηλεκτροκίνησης το επόμενο διάστημα ΚΑΙ στα αρτηριακά τρένα από την Αθήνα!.Τα νέα δρομολόγια του Προαστιακού προς Πειραιά προετοιμάζονται καθώς
η ηλεκτροκίνηση αναμένεται να δωθεί σύντομα στην εκμετάλλευση ενώ μετά τα εγκαίνια της νέας χάραξης για το Λειανοκλάδι αύριο, αναμένεται σύντομα να κυκλοφορεί ημερησίως τουλάχιστο 1 αρτηριακό τρένο με ηλεκτράμαξα μέχρι Τιθορέα (μεταξύ Τιθορέας - Παλαιοφαρσάλου για λίγο ακόμη θα έχουμε μηχανές ντήζελ) και μέχρι Θεσσαλονίκη!
Μετά απο δεκαετίες λόγων και υποσχέσεων, τα έργα που ξεκίνησαν στις..αρχές του 2000,ολοκληρώνονται την τελευταία τριετία και όσο και αν αυτό ενοχλεί κάποιους, μεγάλο μέρος της επιτυχίας αυτής πιστώνεται στην σημερινή πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Μεταφορών και Υποδομών που 3 χρόνια τώρα αναφέρεται και προσπαθεί να αναβαθμίσει τις σιδηροδρομικές υποδομές.
Οι προφήτες που προέβλεπαν μη ολοκλήρωση των έργων έπεσαν και εδώ -πανηγυρικά μάλιστα- έξω!
Η είσοδος της ηλεκτροκίνησης φυσικά αναβαθμίζει ποιοτικά και την εργασία των μηχανοδηγών στο ΜΑΙ αλλά και στην Νότια Ελλάδα γενικότερα.
Ήδη μετά τα εγκαίνια της ηλεκτροκίνησης στην Αθήνα, οι μηχανοδηγοί έχουν διαπιστώσει ότι η καθημερινότητα έχει βελτιωθεί ουσιαστικά καθώς το τροχαίο υλικό είναι τελευταίας τεχνολογίας,οι βλάβες ελάχιστες και η ποιότητα της εργασίας μας έχει αναβαθμιστεί ουσιαστικά.
Με την είσοδο της ηλεκτροκίνησης στον Πειραιά, σταματά και η ταλαιπωρία της μεταφοράς των Desiro απο την Αθήνα καθημερινά στον ΑΙΡ για τον έλεγχο τους ενώ θα αλλάξουν και τα κυκλώματα εργασίας στον Προαστιακό σύμφωνα με τα όσα έχει συμφωνήσει το Σωματείο στις 15 Δεκεμβρίου με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Τέλος εποχής λοιπόν και εμείς πραγματικά ευχόμαστε,το 2018 να είναι η χρονιά απαρχής της ουσιαστικής ανάπτυξης του Ελληνικού Σιδηροδρόμου με προσλήψεις μηχανοδηγών αλλά και προσωπικού πρώτης γραμμής σε όλες τις ειδικότητες.
Το Σωματείο μας διαχρονικά αγωνιζόταν για την ολοκλήρωση των έργων και επιτέλους αυτή είναι πλέον πολύ κοντά!
Η εξέλιξη αυτή δικαιώνει και όσους υποστήριζαν ότι τα καλύτερα έρχονται!
Το στέκι της έλξης μάλιστα έχει και μια έκπληξη για τους μηχανοδηγούς καθώς οι πληροφορίες μας για ένα καυτό θέμα που αφορά δεκαετίες τον κλάδο μας, είναι προς την θετική κατεύθυνση και αυτό που θα αποκαλύψουμε όταν είμαστε απόλυτα έτοιμοι αναμένεται να αλλάξει το τοπίο στο σιδηροδρομικό γίγνεσθαι.
Άλλωστε η συμφωνία ΠΕΠΕ-ΤΡΑΙΝΟΣΕ στις 15 Δεκέμβρη, ήταν η αρχή.
Και η αρχή είναι το ήμισυ του παντός.
Πηγή:
- Τέλος εποχής ! Αναβαθμίζεται και η εργασία των μηχανοδηγών στην Νότια Ελλάδα
Τέλος εποχής! Αυτή η φράση μόνο μπορεί να εκφράσει την ικανοποίηση που νοιώθουμε για την είσοδο της ηλεκτροκίνησης το επόμενο διάστημα ΚΑΙ στα αρτηριακά τρένα από την Αθήνα!.Τα νέα δρομολόγια του Προαστιακού προς Πειραιά προετοιμάζονται καθώς
η ηλεκτροκίνηση αναμένεται να δωθεί σύντομα στην εκμετάλλευση ενώ μετά τα εγκαίνια της νέας χάραξης για το Λειανοκλάδι αύριο, αναμένεται σύντομα να κυκλοφορεί ημερησίως τουλάχιστο 1 αρτηριακό τρένο με ηλεκτράμαξα μέχρι Τιθορέα (μεταξύ Τιθορέας - Παλαιοφαρσάλου για λίγο ακόμη θα έχουμε μηχανές ντήζελ) και μέχρι Θεσσαλονίκη!
Μετά απο δεκαετίες λόγων και υποσχέσεων, τα έργα που ξεκίνησαν στις..αρχές του 2000,ολοκληρώνονται την τελευταία τριετία και όσο και αν αυτό ενοχλεί κάποιους, μεγάλο μέρος της επιτυχίας αυτής πιστώνεται στην σημερινή πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Μεταφορών και Υποδομών που 3 χρόνια τώρα αναφέρεται και προσπαθεί να αναβαθμίσει τις σιδηροδρομικές υποδομές.
Οι προφήτες που προέβλεπαν μη ολοκλήρωση των έργων έπεσαν και εδώ -πανηγυρικά μάλιστα- έξω!
Η είσοδος της ηλεκτροκίνησης φυσικά αναβαθμίζει ποιοτικά και την εργασία των μηχανοδηγών στο ΜΑΙ αλλά και στην Νότια Ελλάδα γενικότερα.
Ήδη μετά τα εγκαίνια της ηλεκτροκίνησης στην Αθήνα, οι μηχανοδηγοί έχουν διαπιστώσει ότι η καθημερινότητα έχει βελτιωθεί ουσιαστικά καθώς το τροχαίο υλικό είναι τελευταίας τεχνολογίας,οι βλάβες ελάχιστες και η ποιότητα της εργασίας μας έχει αναβαθμιστεί ουσιαστικά.
Με την είσοδο της ηλεκτροκίνησης στον Πειραιά, σταματά και η ταλαιπωρία της μεταφοράς των Desiro απο την Αθήνα καθημερινά στον ΑΙΡ για τον έλεγχο τους ενώ θα αλλάξουν και τα κυκλώματα εργασίας στον Προαστιακό σύμφωνα με τα όσα έχει συμφωνήσει το Σωματείο στις 15 Δεκεμβρίου με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Τέλος εποχής λοιπόν και εμείς πραγματικά ευχόμαστε,το 2018 να είναι η χρονιά απαρχής της ουσιαστικής ανάπτυξης του Ελληνικού Σιδηροδρόμου με προσλήψεις μηχανοδηγών αλλά και προσωπικού πρώτης γραμμής σε όλες τις ειδικότητες.
Το Σωματείο μας διαχρονικά αγωνιζόταν για την ολοκλήρωση των έργων και επιτέλους αυτή είναι πλέον πολύ κοντά!
Η εξέλιξη αυτή δικαιώνει και όσους υποστήριζαν ότι τα καλύτερα έρχονται!
Το στέκι της έλξης μάλιστα έχει και μια έκπληξη για τους μηχανοδηγούς καθώς οι πληροφορίες μας για ένα καυτό θέμα που αφορά δεκαετίες τον κλάδο μας, είναι προς την θετική κατεύθυνση και αυτό που θα αποκαλύψουμε όταν είμαστε απόλυτα έτοιμοι αναμένεται να αλλάξει το τοπίο στο σιδηροδρομικό γίγνεσθαι.
Άλλωστε η συμφωνία ΠΕΠΕ-ΤΡΑΙΝΟΣΕ στις 15 Δεκέμβρη, ήταν η αρχή.
Και η αρχή είναι το ήμισυ του παντός.
Πηγή:
- Τέλος εποχής ! Αναβαθμίζεται και η εργασία των μηχανοδηγών στην Νότια Ελλάδα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου