Ιανουάριος 2017
Η 11η Ιανουαρίου 2017 ήταν μια μαύρη μέρα για τον ελληνικό σιδηρόδρομο. Πολλοί επιβάτες ταλαιπωρήθηκαν καθώς αρκετές αμαξοστοιχίες ακινητοποιήθηκαν για ώρες μέσα στα χιόνια...
Τετάρτη, 11 Ιανουαρίου 2017
Ο χιονιάς ακινητοποίησε τραίνα
Ακινητοποιημένα στις ράγες είναι τέσσερα τρένα με εκατοντάδες επιβάτες, λόγω του ψύχους αλλά και της ελλιπούς συντήρησης του σιδηροδρομικού δικτύου.
Πρόκειται για τον Προαστιακό της Λάρισας, που ακινητοποιήθηκε στο Πλατύ Ημαθίας, και δύο Ιντερσίτι με συνολικά 600 επιβάτες, που ξεκίνησαν δρομολόγια από Θεσσαλονίκη για Αθήνα στις 7.00 και στις 10.00 το πρωί.
Η ακινητοποίηση των δύο τρένων προκάλεσε προβλήματα στο δρομολόγιο ενός τρίτου Ιντερσίτι, που ταξίδευε με άγνωστο αριθμό επιβατών από την πρωτεύουσα προς τη Θεσσαλονίκη.
Πρόκειται για τον Προαστιακό της Λάρισας, που ακινητοποιήθηκε στο Πλατύ Ημαθίας, και δύο Ιντερσίτι με συνολικά 600 επιβάτες, που ξεκίνησαν δρομολόγια από Θεσσαλονίκη για Αθήνα στις 7.00 και στις 10.00 το πρωί.
Η ακινητοποίηση των δύο τρένων προκάλεσε προβλήματα στο δρομολόγιο ενός τρίτου Ιντερσίτι, που ταξίδευε με άγνωστο αριθμό επιβατών από την πρωτεύουσα προς τη Θεσσαλονίκη.
Φεβρουάριος 2017
Μετά από συντονισμένες προσπάθειες προσωπικού της ΕΕΣΣΤΥ του ΟΣΕ και της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ολοκληρώθηκε στις 15 Φεβρουαρίου με επιτυχία ο εντροχιασμός της τουμπαρισμένης Adtranz στο Σιδ Σταθμό Παλαιοφαρσάλου. Στην επιχείρηση συμμετείχαν ένας σιδηροδρομικός και ένας λαστιχοφόρος γερανός που επιχείρησαν με την ελάχιστη δυνατή όχληση στην κυκλοφορία...
Σάββατο, 18 Φεβρουαρίου 2017
Δείτε φωτογραφίες από τον εντροχιασμό της ντηζελάμαξας ADTRANZ 220016 στον Σ.Σ. Παλαιοφαρσάλου
Αναδημοσιεύουμε το σχόλιο από μια ανάρτηση του συναδέλφου Τάσσου Λαμπρόπουλου (Tassos Lambropoulos ):
"Ένα μεγάλο μπράβο στο προσωπικό ΕΕΣΣΤΥ και ΟΣΕ.
Κέντησαν.
Υπό παράλληλη κυκλοφορία, με ελάχιστη όχληση ανέσυραν μία εκτροχιασμένη μηχανή.
Το φιλότιμο ήταν δεδομένο αλλά δεν αρκεί
Απαιτήθηκε μελέτη, χαρτί, μολύβι, μαστοριά, επιστήμη και ιδρώτας.
Τα σαμπάνια ήταν κάποια στιγμή ιππαστί πάνω από την ηλεκτροκίνηση. Κι ότι επίσης γίνεται χειρισμός ταυτόχρονα από δύο γερανούς.
Εύγε!"
Δείτε τις φωτογραφίες:
"Ένα μεγάλο μπράβο στο προσωπικό ΕΕΣΣΤΥ και ΟΣΕ.
Κέντησαν.
Υπό παράλληλη κυκλοφορία, με ελάχιστη όχληση ανέσυραν μία εκτροχιασμένη μηχανή.
Το φιλότιμο ήταν δεδομένο αλλά δεν αρκεί
Απαιτήθηκε μελέτη, χαρτί, μολύβι, μαστοριά, επιστήμη και ιδρώτας.
Τα σαμπάνια ήταν κάποια στιγμή ιππαστί πάνω από την ηλεκτροκίνηση. Κι ότι επίσης γίνεται χειρισμός ταυτόχρονα από δύο γερανούς.
Εύγε!"
Δείτε τις φωτογραφίες:
Λόγω εργασιών ανακαίνισης της σιδ γέφυρας του Γαλλικού αλλά και έργων ανακαίνισης της γραμμής Θήβας-Τιθορέας για πολλούς μήνες εμφανίζονται καθημερινά μεγάλες καθυστερήσεις που επηρεάζουν το σύνολο του δικτύου...
Παρασκευή, 24 Φεβρουαρίου 2017
Γέφυρα Γαλλικού και μονή γραμμή Θήβας - Τιθορέας πληγώνουν τον σιδηρόδρομο
Αναδημοσιεύουμε από το στέκι της έλξης:
Το στέκι της έλξης δημοσίευσε το video απο την ΕΡΓΟΣΕ για την εξέλιξη των έργων στην περιοχή Πολύκαστρου - Ειδομένης. Πρόκειται για έργα που θα βελτιώσουν και θα αλλάξουν ασφαλώς την εικόνα του Ελληνικού Σιδηροδρόμου. Ωστόσο η σημερινή εικόνα ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΖΕΙ σοβαρότατα καθώς εδώκαι μήνες 2 έργα βελτίωσης και αποκατάστασης -συντήρησης στην σιδηροδρομική υποδομή πραγματικά καθυστερούν σοβαρά προκαλώντας σοβαρές συνέπειες στην κυκλοφορία των τρένων.
Μάρτιος 2017
Ο υπουργός υποδομών κ. Σπίρτζης επισκέπτεται τη Βουλγαρία με στόχο τη σιδ σύνδεση Αλεξανδρούπολης Μπουργκάς...
Τετάρτη, 22 Μαρτίου 2017
Η σιδηροδρομική παράκαμψη Βοσπόρου στην κορυφή της ατζέντας Σπίρτζη στη Βουλγαρία
Η σιδηροδρομική παράκαμψη Βοσπόρου στην κορυφή της ατζέντας Σπίρτζη στη Βουλγαρία
Ένα από τα βασικά θέματα που θα τεθούν επί τάπητος αφορά στην απευθείας σιδηροδρομική σύνδεση της Αλεξανδρούπολης με το Μπουργκάς, ζήτημα για το οποίο οι κυβερνήσεις Ελλάδας Βουλγαρίας έχουν συζητήσει και στο παρελθόν.
Επίσκεψη στη Βουλγαρία θα πραγματοποιήσει την Τετάρτη ο υπουργός Υποδομών, Χρήστος Σπίρτζης. Κατά τη διάρκεια της παραμονής του στη γειτονική χώρα, ο υπουργός Υποδομών θα συναντηθεί με τον Βούλγαρο ομόλογό του, προκειμένου να εξεταστεί το ενδεχόμενο συνεργασιών μεταξύ των δύο κρατών.
Ένα από τα βασικά θέματα που θα τεθούν επί τάπητος αφορά στην απευθείας σιδηροδρομική σύνδεση της Αλεξανδρούπολης με το Μπουργκάς, ζήτημα για το οποίο οι κυβερνήσεις Ελλάδας Βουλγαρίας έχουν συζητήσει και στο παρελθόν.
Επίσκεψη στη Βουλγαρία θα πραγματοποιήσει την Τετάρτη ο υπουργός Υποδομών, Χρήστος Σπίρτζης. Κατά τη διάρκεια της παραμονής του στη γειτονική χώρα, ο υπουργός Υποδομών θα συναντηθεί με τον Βούλγαρο ομόλογό του, προκειμένου να εξεταστεί το ενδεχόμενο συνεργασιών μεταξύ των δύο κρατών.
Τα έργα στον κύριο άξονα μετά από μια 20ετία μοιάζει επιτέλους να μπαίνουν στην τελική ευθεία. Εργοταξιακός συρμός πραγματοποιεί την πρώτη δοκιμή στο τμήμα Τιθορέα Λιανοκλάδι στις 22 Μαρτίου ...
Τετάρτη, 22 Μαρτίου 2017
Δείτε στο ολόφρεσκο βίντεο της ΕΡΓΟΣΕ την πρόοδο των έργων στο τμήμα Τιθορέα - Λιανοκλάδι
"Διέλευση εργοταξιακού σιδηροδρομικού οχήματος επί της νέας γραμμής Τιθορέας- Λιανοκλαδίου. 15-3-2017"
Δείτε το βίντεο:
Απρίλιος 2017
Η ΕΡΓΟΣΕ παρουσιάζει σε βίντεο την εξέλιξη των έργων κατασκευής της ΣΙδηροδρομικής Γέφυρας 26 στην Εκκάρα Δομοκού...
Παρασκευή, 7 Απριλίου 2017
Νέο βίντεο από την ΕΡΓΟΣΕ: Σιδηροδρομική γέφυρα 26 - Πρώτη φάση προώθησης
Η σιδ/κή γέφυρα 26 βρίσκεται στην Εκκάρα Δομοκού, στη Χ.Θ. 259+351.65 της Νέας Σιδηροδρομικής Γραμμής Υψηλών Ταχυτήτων. Είναι κοιλαδογέφυρα συνολικού μήκους 404.80μ, δύο ανοιγμάτων. Ο φορέας της Σ.Γ.26 αποτελείται από :
•το κατάστρωμα πλάτους 18,02μ το οποίο είναι σύμμικτης κατασκευής και το οποίο κατασκευάζεται με την μέθοδο της σταδιακής προώθησης,
•τα τρία ζεύγη μεταλλικών τόξων κοίλης κυκλικής διατομής, παραβολοειδούς μορφής
•καλώδια ανάρτησης που συνδέουν το κατάστρωμα με τα χαλύβδινα τόξα.
Το ύψος μεταξύ του καταστρώματος και κοίτης της υποκείμενης χαράδρας είναι περίπου 70μ.
Δείτε το βίντεο:
•το κατάστρωμα πλάτους 18,02μ το οποίο είναι σύμμικτης κατασκευής και το οποίο κατασκευάζεται με την μέθοδο της σταδιακής προώθησης,
•τα τρία ζεύγη μεταλλικών τόξων κοίλης κυκλικής διατομής, παραβολοειδούς μορφής
•καλώδια ανάρτησης που συνδέουν το κατάστρωμα με τα χαλύβδινα τόξα.
Το ύψος μεταξύ του καταστρώματος και κοίτης της υποκείμενης χαράδρας είναι περίπου 70μ.
Δείτε το βίντεο:
Στις 30 Απριλίου το πρώτο δοκιμαστικό δρομολόγιο ηλεκτροκίνητου συρμού desiro πραγματοποιείται από τον Σιδ Σταθμό Αθηνών με καθυστέρηση 13 χρόνων (υποτίθεται ότι η ηλεκτροκίνηση του Σ.Σ. Αθηνών συμπεριλαμβανόταν στα Ολυμπιακά έργα του 2004...
Κυριακή, 30 Απριλίου 2017
To πρώτο (δοκιμαστικό) ηλεκτροκίνητο δρομολόγιο τραίνου από τον Σταθμό της Αθήνας (βίντεο)
Το βίντεο γυρίστηκε ατις 7-2-2017, όταν ο κεντρικός σιδηροδρομικός σταθμός της Αθήνας υποδέχτηκε για πρώτη φορά έναν ηλεκτροκίνητο συρμό. Με τα έργα της ηλεκτροκίνησης στο τμήμα Σταθμός Λαρίσης – Τρεις Γέφυρες να έχουν σχεδόν ολοκληρωθεί, μπορούν πλέον να ξεκινήσουν τα δοκιμαστικά δρομολόγια.
Η έναρξη κανονικών απευθείας δρομολογίων με συρμούς Desiro πάντως είναι μια άλλη ιστορία, και εξαρτάται από το κατά πόσο θα υπάρχουν διαθέσιμοι συρμοί και μηχανοδηγοί. Οι αποφάσεις θα ληφθούν από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, που ακόμα βρίσκεται υπό κρατική διοίκηση, μέχρι να ολοκληρωθούν οι διαδικασίες της ιδιωτικοποίησης.
Εν τω μεταξύ μέχρι τον Ιούνιο αναμένεται και η ολοκλήρωση της άλλης εργολαβίας για την ηλεκτροκίνηση του τμήματος από το σταθμό Λαρίσης ως τον Πειραιά. Δείτε το βίντεο:
Η έναρξη κανονικών απευθείας δρομολογίων με συρμούς Desiro πάντως είναι μια άλλη ιστορία, και εξαρτάται από το κατά πόσο θα υπάρχουν διαθέσιμοι συρμοί και μηχανοδηγοί. Οι αποφάσεις θα ληφθούν από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, που ακόμα βρίσκεται υπό κρατική διοίκηση, μέχρι να ολοκληρωθούν οι διαδικασίες της ιδιωτικοποίησης.
Εν τω μεταξύ μέχρι τον Ιούνιο αναμένεται και η ολοκλήρωση της άλλης εργολαβίας για την ηλεκτροκίνηση του τμήματος από το σταθμό Λαρίσης ως τον Πειραιά. Δείτε το βίντεο:
Μάιος 2017
Ο συνάδελφος μηχανικός Τάσσος Λαμπρόπουλος μετά από μακρόχρονη μελέτη εκδίδει ένα πολύ ενδιαφέρον και χρήσιμο βιβλίο για τη Σηματοδότηση
Τρίτη, 2 Μαΐου 2017
Συστήματα Σηματοδότησης και Τεχνολογίες ελέγχου Κυκλοφορίας Σιδηροδρόμων, του Τάσσου Λαμπρόπουλου
Mία καταπληκτική δουλειά τού συναδέλφου μηχανικού Τάσσου Λαμπρόπουλου (Tassos Lambropoulos) που αφορά την σηματοδότηση και τα συστήματα ελέγχου!!!
Τον ευχαριστούμε πολύ για την προσφορά του...
Τον ευχαριστούμε πολύ για την προσφορά του...
Στις 13 Μαίου η αμαξοστοιχία IC 58 εκτροχιάζεται στο Σ.Σ. Αδένδρου, και συγκρούεται σε σιδηροδρομικό κτίριο με τραγικό απολογισμό 3 νεκρούς (δυο συναδέλφων και ενός επιβάτη)...
Παρασκευή, 19 Μαΐου 2017
Ιούνιος 2017
Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ανακοινώνει την επανέναρξη των διεθνών σιδηροδρομικών δρομολογίων από τη Θεσσαλονίκη προς Βελιγράδι μέσω Σκοπίων και την καθιέρωση για τη θερινή περίοδο 2017 της υπηρεσίας προς Βουκουρέστι μέσω Σόφιας.
Παρασκευή, 2 Ιουνίου 2017
Δελτίο Τύπου ΤΡΑΙΝΟΣΕ – Επανέναρξη διεθνών σιδηροδρομικών δρομολογίων Θεσσαλονίκη- Σκόπια– Βελιγράδι και Θεσσαλονίκη – Σόφια – Βουκουρέστι
Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ανακοινώνει την επανέναρξη των διεθνών σιδηροδρομικών δρομολογίων από τη Θεσσαλονίκη προς Βελιγράδι μέσω Σκοπίων και την καθιέρωση για τη θερινή περίοδο 2017 της υπηρεσίας προς Βουκουρέστι μέσω Σόφιας.
Τα διεθνή επιβατικά δρομολόγια θα ξεκινούν για τα Σκόπια και το Βελιγράδι καθημερινά από 02.06.2017, ενώ τα δρομολόγια για τη Σόφια και το Βουκουρέστι θα γίνονται μόνο κάθε Κυριακή επίσης από 04.06.2017.
Φωτογραφία: Αλέξανδρος Σικαλιάς
Τα διεθνή επιβατικά δρομολόγια θα ξεκινούν για τα Σκόπια και το Βελιγράδι καθημερινά από 02.06.2017, ενώ τα δρομολόγια για τη Σόφια και το Βουκουρέστι θα γίνονται μόνο κάθε Κυριακή επίσης από 04.06.2017.
Φωτογραφία: Αλέξανδρος Σικαλιάς
Οι Βρυξέλλες δίνουν το πράσινο φως για την πώληση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στην Ιταλική Ferrovie Dello Stato, την κρατική εταιρεία των ιταλικών σιδηροδρόμων
Τρίτη, 20 Ιουνίου 2017
Η διαγραφή του χρέους ανοίγει νέες γραμμές
Συντάκτης: Χαρά Τζαναβάρα
Στο αρχείο έθεσαν οι Βρυξέλλες τον φάκελο με παλαιότερες κρατικές επιδοτήσεις προς τον ΟΣΕ, ανοίγοντας στην ουσία τον δρόμο για την ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ με τη μεταβίβαση του 100% στη Ferrovie Dello Stato, την κρατική εταιρεία των ιταλικών σιδηροδρόμων.
Η καθυστέρηση στην ολοκλήρωση του συγκεκριμένου διαγωνισμού εκ των πραγμάτων θα οδηγήσει σε νέα παράταση στην ιδιωτικοποίηση της ΕΕΣΣΤΥ, της εταιρείας συντήρησης σιδηροδρομικού υλικού, που έχει οριστεί για τις 30 Ιουνίου.
Στο αρχείο έθεσαν οι Βρυξέλλες τον φάκελο με παλαιότερες κρατικές επιδοτήσεις προς τον ΟΣΕ, ανοίγοντας στην ουσία τον δρόμο για την ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ με τη μεταβίβαση του 100% στη Ferrovie Dello Stato, την κρατική εταιρεία των ιταλικών σιδηροδρόμων.
Η καθυστέρηση στην ολοκλήρωση του συγκεκριμένου διαγωνισμού εκ των πραγμάτων θα οδηγήσει σε νέα παράταση στην ιδιωτικοποίηση της ΕΕΣΣΤΥ, της εταιρείας συντήρησης σιδηροδρομικού υλικού, που έχει οριστεί για τις 30 Ιουνίου.
Διήμερο Συνέδριο με θέμα »Επενδύοντας στις σιδηροδρομικές μεταφορές» διεξήχθη στις 28 & 29 Ιουνίου 2017 στο ξενοδοχείο DIVANI CARAVEL ATHENS.
Συμμετοχή της ΕΕΣΣΤΥ Α.Ε. σε σιδηροδρομικό συνέδριο (δείτε τις παρουσιάσεις του Προέδρου και του Δ. Συμβούλου της εταιρίας)
Διήμερο Συνέδριο με θέμα »Επενδύοντας στις σιδηροδρομικές μεταφορές» διεξήχθη στις 28 & 29 Ιουνίου 2017 στο ξενοδοχείο DIVANI CARAVEL ATHENS.
Στο συνέδριο έγιναν εισηγήσεις που αφορούσαν:
– στα σιδηροδρομικά έργα
– στη χρηματοδότηση των έργων
– στην διαλειτουργικότητα
– στην ασφάλεια των σιδηροδρομικών μεταφορών
– στα λιμάνια
– τις συνδιασμένες μεταφορές και
– στα logistics.
Στο συνέδριο έγιναν εισηγήσεις που αφορούσαν:
– στα σιδηροδρομικά έργα
– στη χρηματοδότηση των έργων
– στην διαλειτουργικότητα
– στην ασφάλεια των σιδηροδρομικών μεταφορών
– στα λιμάνια
– τις συνδιασμένες μεταφορές και
– στα logistics.
Ιούλιος 2017
Η πρώτη αλλαγή μεγάλη αλλαγή στο Σ. Σ. Αθηνών είναι γεγονός. Οι επιβάτες εξυπηρετούνται πλέον από τις αποβάθρες 9 και 10 ενώ οι πρώτες γραμμές παραδίδονται στον εργολάβο για να ανακαινιστούν και αυτές με τη σειρά τους.
Τρίτη, 4 Ιουλίου 2017
Αλλάζουν οι αποβάθρες αναχώρησης/άφιξης τρένων στον σταθμό Λαρίσης!?!
Αλλάζουν από αύριο Τετάρτη και μέχρι νεωτέρας οι αποβάθρες αναχώρησης/άφιξης των τρένων στο σιδηροδρομικό σταθμό Αθηνών (Λαρίσης), λόγω εργασιών για την αναβάθμιση του δικτύου με τη δημιουργία υποδομών ηλεκτροκίνησης.
Τα δρομολόγια όλων των αμαξοστοιχιών (αρτηριακά και προαστιακά) θα αναχωρούν από τις αποβάθρες 9 και 10, που βρίσκονται προς την οδό Κωνσταντινουπόλεως και στις ίδιες αποβάθρες θα πραγματοποιείται και η αποβίβαση από τα τρένα που έχουν προορισμό την Αθήνα.
Τα δρομολόγια όλων των αμαξοστοιχιών (αρτηριακά και προαστιακά) θα αναχωρούν από τις αποβάθρες 9 και 10, που βρίσκονται προς την οδό Κωνσταντινουπόλεως και στις ίδιες αποβάθρες θα πραγματοποιείται και η αποβίβαση από τα τρένα που έχουν προορισμό την Αθήνα.
Αύγουστος 2017
Μετά από 11 μήνες διακοπής της σιδηροδρομικής κυκλοφορίας μεταξύ Δράμας Αλεξανδρούπολης λόγω έργων ανακαίνισης επανέρχονται τα σιδηροδρομικά δρομολόγια
Σάββατο, 12 Αυγούστου 2017
Επανέρχονται αύριο(Κυριακή 13 Αυγούστου 2017) τα σιδηροδρομικά δρομολόγια στο τμήμα μεταξύ Δράμας – Αλεξανδρούπολης –Δράμας
Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ενημερώνει το επιβατικό κοινό ότι, από την Κυριακή 13 Αυγούστου 2017 επανέρχονται τα σιδηροδρομικά δρομολόγια στο τμήμα μεταξύ Δράμας – Αλεξανδρούπολης και αντίστροφα, που είχαν διακοπεί πριν ένα χρόνο περίπου λόγω των έργων που εκτελούσε στη γραμμή ο διαχειριστής της υποδομής (Ο.Σ.Ε.).
φωτογραφία: Νίκος Καντήρης
φωτογραφία: Νίκος Καντήρης
Σεπτέμβριος 2017
Το βασιλικό Βαγόνι των θεσσαλικών σιδηροδρόμων ανακαινίζεται
Δευτέρα, 4 Σεπτεμβρίου 2017
Δείτε φωτογραφίες από το Βασιλικό Βαγόνι μετά από εργασίες Γενικές Επισκευής στο Βόλο λίγο πριν ανηφορίσει για την Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης
Αναδημοσιεύουμε μια ανάρτηση του συναδέλφου Μηχανοδηγού Γιάννη Μπαϊρακτάρη:
".....Και αρχίζει να φαίνεται το αποτέλεσμα. Κουκλιστικο σε λίγο λοιπόν θα βρίσκεται στην έκθεση της Θεσσαλονίκης το Βασιλικό βαγόνι των θεσσαλικων σιδηροδρομων.
Να αναδεικνύει την σιδηροδρομικη ιστορία της Θεσσαλίας και της πόλης του Βολου.
Όπως και πέρυσι, με την ατμηλατη μηχανή του Πηλίου.
και μεταφέρεται στη 82η ΔΕΘ
Τρίτη, 5 Σεπτεμβρίου 2017
Στις 14 Σεπτεμβρίου Τσίπρας και Τζεντικόνι υπογράφουν στην Κέρκυρα τη μεταβίβαση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στην ιταλική κρατική εταιρεία Σιδηροδρόμων...
Πέμπτη, 14 Σεπτεμβρίου 2017
Στους Ιταλούς της FS η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, αλλαγές στο διοικητικό συμβούλιο
Τον Ιταλό ομόλογο του Πάολο Τζεντιλόνι θα συναντήσει, σήμερα Πέμπτη (14/9), στην Κέρκυρα, ο πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας, στο πλαίσιο της 1ης Διακυβερνητικής Συνόδου Ελλάδας – Ιταλίας.
Στόχος της κυβέρνησης είναι να υιοθετηθεί κοινή δήλωση, με την οποία τίθενται οι βάσεις για την επανεκκίνηση της ελληνοϊταλικής συνεργασίας, κυρίως σε οικονομικά θέματα.
Στόχος της κυβέρνησης είναι να υιοθετηθεί κοινή δήλωση, με την οποία τίθενται οι βάσεις για την επανεκκίνηση της ελληνοϊταλικής συνεργασίας, κυρίως σε οικονομικά θέματα.
Ενώ μετά από πολύμηνες εργασίες ανακαίνισης επανέρχονται στην κανονικότητα τα εμπορικά δρομολόγια Θεσσαλονίκης Ειδομένης:
Δευτέρα, 18 Σεπτεμβρίου 2017
Επαναλειτουργεί, με ηλεκτροκίνηση, η Ενωτική Γραμμή Αξιού. Αποκαταστάθηκε η κυκλοφορία στη Γέφυρα του Αξιού
Ολοκληρώθηκαν τα έργα ηλεκτροκίνησης στην Ενωτική Γραμμή Αξιού και αποκαταστάθηκε η κυκλοφορία στη Γέφυρα του Αξιού.
Με την παράδοση της ηλεκτροκινούμενης – πλέον – γραμμής σε κυκλοφορία μειώνονται σημαντικά οι χρόνοι μετακίνησης, από και προς την Ειδομένη, οι απαιτήσεις σε προσωπικό των σιδηροδρομικών επιχειρήσεων, καθώς και το κόστος των εμπορευματικών συρμών, όπως επισημαίνει το υπουργείο Μεταφορών.
Με την παράδοση της ηλεκτροκινούμενης – πλέον – γραμμής σε κυκλοφορία μειώνονται σημαντικά οι χρόνοι μετακίνησης, από και προς την Ειδομένη, οι απαιτήσεις σε προσωπικό των σιδηροδρομικών επιχειρήσεων, καθώς και το κόστος των εμπορευματικών συρμών, όπως επισημαίνει το υπουργείο Μεταφορών.
Ενώ η COSCO ολοκληρώνει τις επενδύσεις της στο Ικόνιο (στο εμπορικό λιμάνι του Πειραιά)
Σάββατο, 23 Σεπτεμβρίου 2017
Στο 90% το νότιο τμήμα του προβλήτα ΙΙΙ της Cosco, έρχονται 5 νέες γερανογέφυρες
Με γοργούς ρυθμούς προχωρούν τα έργα στο νότιο τμήμα του προβλήτα ΙΙΙ στο λιμάνι του Πειραιά, τον οποίο διαχειρίζεται η Cosco.
Επιμέλεια: Β. Βεγιάζη
Oι εργασίες, σύμφωνα με πληροφορίες του metaforespress.gr, βρίσκονται στο 90% και έως τα τέλη Ιανουαρίου υπολογίζονται στο 97% – 98%, σηματοδοτώντας την έλευση πέντε νέων γερανογεφυρών.
Επιμέλεια: Β. Βεγιάζη
Oι εργασίες, σύμφωνα με πληροφορίες του metaforespress.gr, βρίσκονται στο 90% και έως τα τέλη Ιανουαρίου υπολογίζονται στο 97% – 98%, σηματοδοτώντας την έλευση πέντε νέων γερανογεφυρών.
Οκτώβριος 2017
Τρίτη, 10 Οκτωβρίου 2017
Παραδόθηκε σε λειτουργία ο πιο σύγχρονος Προβλήτας Πετρελαιοειδών της Ευρώπης
Μπορεί η ίντριγκα στα δημόσια έργα να περισσεύει, να μας ταλαιπωρεί και να δημιουργεί κάκιστες εντυπώσεις, στον ιδιωτικό τομέα όμως ο κατασκευαστικός κόσμος της χώρας μας, έχει βάλει τον πήχη πολύ ψηλά και αποδεικνύει την ικανότητα, την εξειδίκευση και την υψηλής ποιότητας στελεχιακό δυναμικό που διαθέτει.
Μία τέτοια περίπτωση είναι και το εντυπωσιακό έργο ολοκλήρωσης του Δυτικού Προβλήτα ΙΙΙ στο Ικόνιο, μέρος του λιμανιού όπου γίνεται η διακίνηση των εμπορευματοκιβωτίων που φτάνουν στο λιμάνι του Πειραιά. Το έργο που έχει ξεκινήσει εδώ και 2,5 χρόνια έχει ολοκληρωθεί σε ποσοστό που ξεπερνά το 90% και χθες είχαμε ακόμα μία τμηματική ολοκλήρωση.
Μία τέτοια περίπτωση είναι και το εντυπωσιακό έργο ολοκλήρωσης του Δυτικού Προβλήτα ΙΙΙ στο Ικόνιο, μέρος του λιμανιού όπου γίνεται η διακίνηση των εμπορευματοκιβωτίων που φτάνουν στο λιμάνι του Πειραιά. Το έργο που έχει ξεκινήσει εδώ και 2,5 χρόνια έχει ολοκληρωθεί σε ποσοστό που ξεπερνά το 90% και χθες είχαμε ακόμα μία τμηματική ολοκλήρωση.
Σάββατο, 14 Οκτωβρίου 2017
76.000 τόνοι τεύτλων -σε λιγότερο απο 40 μέρες- μεταφέρθηκαν απο την ΤΡΑΙΝΟΣΕ
Για άλλη μια φορά ο σιδηρόδρομος απέδειξε γιατί διαχρονικά αποτελεί το πλέον οικονομικό και οικολογικό μέσο μεταφοράς,εργαλείο ανάπτυξης της οικονομίας σε παγκόσμια κλίμακα!
76.000 τόνοι τεύτλων μεταφέρθηκαν σε λιγότερο απο 40 μέρες στην περιοχή της Θεσσαλίας απο την ΤΡΑΙΝΟΣΕ και πραγματικά είναι άξιοι συγχαρητηρίων
όσοι εργάστηκαν -υπέρεντατικά μάλιστα- για να υλοποιηθεί αυτή η μεταφορά.
Αναφερόμαστε σε όλους τους σιδηροδρομικούς στην Θεσσαλία και στην Βόρεια Ελλάδα ,αλλά όπως πάντα ιδιαίτερη αναφορά θα κάνουμε στους μηχανοδηγούς των μηχανοστασίων Λάρισας κ Βόλου και τον Προϊστάμενο Τμήματος Μηχανοστασίου Λάρισας, που για άλλη μια φορά έφεραν σε πέρας και με άψογο τρόπο το έργο της μεταφοράς των τεύτλων.
Κυριακή, 15 Οκτωβρίου 2017
Με σοβαρά εγκαύματα νεαρό άτομο μετά από ηλεκτροπληξία στις γραμμές του τρένου στο Μεζούρλο! (φωτόγραφίες)
Στο Γενικό Νοσοκομείο Λάρισας μεταφέρθηκε ένας άντρας νεαρής ηλικίας με σοβαρά εγκαύματα μετά από ηλεκτροπληξία.
Το συμβάν έλαβε χώρα λίγο πριν τις 8.30 το βράδυ του Σαββάτου στις γραμμές του ΟΣΕ στην περιοχή του Μεζούρλου.
Αρχικά η Πυροσβεστική δέχθηκε κλήση για φωτιά σε βαγόνι και ξερά χόρτα, ενώ αυτόπτες μάρτυρες δήλωσαν στο onlarissa.gr πως άκουσαν δυνατό θόρυβο.
Το συμβάν έλαβε χώρα λίγο πριν τις 8.30 το βράδυ του Σαββάτου στις γραμμές του ΟΣΕ στην περιοχή του Μεζούρλου.
Αρχικά η Πυροσβεστική δέχθηκε κλήση για φωτιά σε βαγόνι και ξερά χόρτα, ενώ αυτόπτες μάρτυρες δήλωσαν στο onlarissa.gr πως άκουσαν δυνατό θόρυβο.
Τρίτη, 17 Οκτωβρίου 2017
Αλλαγές στο ΔΣ της ΤΡΑΙΝΟΣΕ - Εκτός ο εκπρόσωπος εργαζομένων
Αναδημοσιεύουμε από το στέκι της έλξης:
Ξαφνική αλλαγή είχαμε σήμερα στην σύνθεση του Διοικητικού Συμβουλίου της ΤΡΑΙΝΟΣΕ καθώς όπως ενημέρωσε ο Δ/νων Σύμβουλος κ. Τσαλίδης την Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών, η εταιρεία άλλαξε το καταστατικό της και έτσι
στο Διοικητικό Συμβούλιο δεν θα υπάρχει εκπρόσωπος εργαζομένων.
Ξαφνική αλλαγή είχαμε σήμερα στην σύνθεση του Διοικητικού Συμβουλίου της ΤΡΑΙΝΟΣΕ καθώς όπως ενημέρωσε ο Δ/νων Σύμβουλος κ. Τσαλίδης την Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών, η εταιρεία άλλαξε το καταστατικό της και έτσι
στο Διοικητικό Συμβούλιο δεν θα υπάρχει εκπρόσωπος εργαζομένων.
Πέμπτη, 19 Οκτωβρίου 2017
Στον Πειραιά (Ικόνιο) «κατεβαίνει», το β’ εξάμηνο του 2018, η Rail Cargo Logistics Goldair. Επενδύσεις 20 εκατ.
Το δεύτερο εξάμηνο του 2018 θα «κατέβει» στο Ικόνιο η Rail Cargo Logistics Goldair (αποτελεί κοινοπραξία των Αυστριακών Σιδηροδρόμων κατά 49% και της ελληνικής Goldair κατά 51%), σύμφωνα με τα όσα ανέφεραν στελέχη της, στην εκδήλωση υπογραφής της σύμβασης για τη χρήση του δικτύου του ΟΣΕ.
Η εταιρεία θα μισθώσει έως 4 μηχανές από τη ΓΑΙΑΟΣΕ και το επόμενο διάστημα, θα διεξάγει εμπορευματικά δρομολόγια από το λιμάνι της Θεσσαλονίκης στο κέντρο logistics που διατηρεί στη Σίνδο.
Η εταιρεία θα μισθώσει έως 4 μηχανές από τη ΓΑΙΑΟΣΕ και το επόμενο διάστημα, θα διεξάγει εμπορευματικά δρομολόγια από το λιμάνι της Θεσσαλονίκης στο κέντρο logistics που διατηρεί στη Σίνδο.
Σάββατο, 28 Οκτωβρίου 2017
Δοκιμαστικό δρομολόγιο με ηλεκτροκινούμενο συρμό στη διαδρομή Σταθμός Αθηνών – Σταθμός Πειραιώς
Την Παρασκευή 27 Οκτωβρίου 2017, η ΕΡΓΟΣΕ πραγματοποίησε δοκιμαστικό δρομολόγιο με ηλεκτροκινούμενο συρμό στη διαδρομή Σταθμός Αθηνών – Σταθμός Πειραιώς (και αντίστροφα). Η δοκιμή ήταν επιτυχημένη και πολύ σύντομα θα έχουμε την ένταξη κανονικών δρομολογίων με ηλεκτροκινούμενα τραίνα και σε αυτό το τμήμα του δικτύου.
(φωτογραφία Nick Fotis)
Νοέμβριος 2017
Πέμπτη, 9 Νοεμβρίου 2017
Η Σιδηροδρομική Σχολή Εκπαίδευσης της ΕΕΣΣΤΥ στη Θεσσαλονίκη υποδέχεται στις 29 Νοεμβρίου τους πρώτους μαθητές της:
Τετάρτη, 29 Νοεμβρίου 2017
Δείτε φωτογραφίες από τον Αγιασμό της νέας Σχολής Εκπαίδευσης της ΕΕΣΣΤΥ στη Θεσσαλονίκη - Παράρτημα 1ης ΕΠΑΣ ΟΑΕΔ
Αναδημοσιεύουμε φωτογραφίες του συναδέλφου Βασίλη Καπνά:
Το πρόγραμμα εκπαίδευσης θα υλοποιηθεί από την Ελληνική Εταιρεία Συντήρησης Σιδηροδρομικού Τροχαίου Υλικού (Ε.Ε.Σ.Σ.Τ.Υ. Α.Ε.) και τον ΟΑΕΔ, σε συνεργασία με το Ελληνογερμανικό Επιμελητήριο. Η Σχολή λειτουργεί ως παράρτημα της 1ης ΕΠΑΣ ΟΑΕΔ Θεσσαλονίκης.
Το πρόγραμμα εκπαίδευσης θα υλοποιηθεί από την Ελληνική Εταιρεία Συντήρησης Σιδηροδρομικού Τροχαίου Υλικού (Ε.Ε.Σ.Σ.Τ.Υ. Α.Ε.) και τον ΟΑΕΔ, σε συνεργασία με το Ελληνογερμανικό Επιμελητήριο. Η Σχολή λειτουργεί ως παράρτημα της 1ης ΕΠΑΣ ΟΑΕΔ Θεσσαλονίκης.
Δεκέμβριος 2017
Σάββατο, 9 Δεκεμβρίου 2017
Μετρό Θεσσαλονίκης - Το «ανέκδοτο» που γίνεται πραγματικότητα
Κώστας Κουκουμάκας
Ακολουθούμε τον μηχανικό του μετρό Θεσσαλονίκης σε μια μεταλλική σκάλα που οδηγεί κάτω από το οδόστρωμα της Βενιζέλου. Μπροστά στα μάτια μας ξεδιπλώνεται ο κεντρικός οδικός άξονας της βυζαντινής Θεσσαλονίκης σε ολόκληρο το πλάτος του. Είναι μια πόλη κάτω από την πόλη. Περπατάμε στις μαρμάρινες πλάκες του βυζαντινού δρόμου, δρασκελίζουμε τους υδραυλικούς αγωγούς και τις διασταυρώσεις των δύο κάθετων οδών. Ψηλαφούμε μια παιδική τρίλιζα σκαλισμένη στο πλακόστρωτο και τις οπές στις οποίες κούμπωνε ο σύρτης της εξώπορτας ενός παρακείμενου κτιρίου. Ο σταθμός Βενιζέλου, που τόσο πολύ ταλαιπώρησε την πορεία του έργου, είναι μοναδικό παράδειγμα ύπαρξης ζωντανού αρχαιολογικού χώρου εντός του κελύφους ενός υπερσύγχρονου σταθμού μετρό. Το 2012 είχε τεθεί το δίλημμα «αρχαία ή μετρό», με αποτέλεσμα να παγώσει ολόκληρο το έργο για περίπου τέσσερα χρόνια. Μόλις πρόσφατα, η μελέτη που κατέθεσε η Αττικό Μετρό για τη συνύπαρξη αρχαιοτήτων και έργου –οι σήραγγες θα περάσουν κάτω από τον βυζαντινό δρόμο– έγινε δεκτή από το ΚΑΣ, το έργο ξεμπλόκαρε και η πόλη ανάσανε. Η τελευταία εξέλιξη είναι ότι για την ολοκλήρωση του σταθμού θα γίνουν κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στη διασταύρωση Εγνατία-Βενιζέλου – ας ελπίσουμε να είναι ο τελευταίος κύκλος σε μια αδικαιολόγητα παρατεταμένη κατασκευαστική πορεία.
Κυριακή, 10 Δεκεμβρίου 2017
Η τουρκική σιδηροδρομική εταιρεία TCDD προκηρύσσει διαγωνισμό για συμπαραγωγή 96 τραίνων υψηλής ταχύτητας
Καλλιτεχνική άποψη του σχεδιαζόμενου συρμού υψηλής ταχύτητας
Οι κρατικοί σιδηρόδρομοι της Τουρκίας (TCDD) κάλεσαν τις εταιρείες να συμμετέχουν έως τις 25 Ιανουαρίου σε μια σύμβαση τριών σταδίων για την προμήθεια στόλου 96 τραίνων με ανώτατη ταχύτητα 250 χλμ / ώρα με σταδιακή μεταφορά τεχνολογίας και παραγωγής στην Τουρκία.
Η TCDD απαιτεί τα πρώτα 20 τραίνα να έχουν 10% εγχώρια συμμετοχή. Το ποσοστό τοπικού περιεχομένου της επόμενης παρτίδας των 60 αμαξοστοιχιών θα αυξηθεί σε 53% και η παραγωγή θα μεταφερθεί στις εγκαταστάσεις της εταιρείας Tülomsaş στο Eskişehir. Τα τελευταία 16 τραίνα θα σχεδιαστούν στην Τουρκία και θα έχουν τοπικό συμμετοχή στην παραγωγή κατά 74%!!!
Οι κρατικοί σιδηρόδρομοι της Τουρκίας (TCDD) κάλεσαν τις εταιρείες να συμμετέχουν έως τις 25 Ιανουαρίου σε μια σύμβαση τριών σταδίων για την προμήθεια στόλου 96 τραίνων με ανώτατη ταχύτητα 250 χλμ / ώρα με σταδιακή μεταφορά τεχνολογίας και παραγωγής στην Τουρκία.
Η TCDD απαιτεί τα πρώτα 20 τραίνα να έχουν 10% εγχώρια συμμετοχή. Το ποσοστό τοπικού περιεχομένου της επόμενης παρτίδας των 60 αμαξοστοιχιών θα αυξηθεί σε 53% και η παραγωγή θα μεταφερθεί στις εγκαταστάσεις της εταιρείας Tülomsaş στο Eskişehir. Τα τελευταία 16 τραίνα θα σχεδιαστούν στην Τουρκία και θα έχουν τοπικό συμμετοχή στην παραγωγή κατά 74%!!!
Κυριακή, 10 Δεκεμβρίου 2017
Δείτε το νέο σχέδιο της Τουρκίας για την παραγωγή 500 Ηλεκτραμαξών
Ο υπουργός Μεταφορών, Ναυτιλίας και Επικοινωνιών της Τουρκίας κ. Ahmet Arslan ανακοίνωσε στις 29 Νοεμβρίου την έναρξη ενός έργου για την κατασκευή 500 ηλεκτρικών μηχανών κύριας γραμμής έως το 2023.
Η Ηλεκτράμαξα E-5000 θα κατασκευαστεί από το Κέντρο Ερευνών Tubitak Marmara (MAM) και την Tülomsaş, θυγατρική της εταιρείας Τουρκικών Κρατικών Σιδηροδρόμων (TCDD), σε συνεργασία με το Τεχνικό Πανεπιστήμιο της Κωνσταντινούπολης.
Μια ομάδα 162 μηχανικών εργάζεται στο έργο.
Η Ηλεκτράμαξα E-5000 θα κατασκευαστεί από το Κέντρο Ερευνών Tubitak Marmara (MAM) και την Tülomsaş, θυγατρική της εταιρείας Τουρκικών Κρατικών Σιδηροδρόμων (TCDD), σε συνεργασία με το Τεχνικό Πανεπιστήμιο της Κωνσταντινούπολης.
Μια ομάδα 162 μηχανικών εργάζεται στο έργο.
Πέμπτη, 14 Δεκεμβρίου 2017
Τεστ θετικό για τη γραμμή Λιανοκλάδι – Τιθορέα (ΒΙΝΤΕΟ)
Έτοιμες τεχνικά οι δίδυμες σήραγγες του Καλλιδρόμου – Με ντιζελομηχανή το πρώτο διάστημα θα δοθούν στην κυκλοφορία.
Πριν από δύο μήνες το τεστ από το καταγραφικό που «σκανάρισε» τη διπλή γραμμή Τιθορέα – Λιανοκλάδι, διαπίστωνε ατέλειες που είχαν να κάνουν όχι μόνο με την ηλεκτροκίνηση, αλλά και με μικρές αστοχίες της επιδομής.
Το τελευταίο τεστ που έγινε το πρωί της Δευτέρας 11 Δεκεμβρίου διαπίστωνε ότι οι συγκεκριμένες ατέλειες έχουν διορθωθεί και ότι ο σιδηρόδρομος είναι έτοιμος να παραδοθεί άμεσα για εμπορική χρήση με κάποιες επιπλέον προσθήκες.
Πριν από δύο μήνες το τεστ από το καταγραφικό που «σκανάρισε» τη διπλή γραμμή Τιθορέα – Λιανοκλάδι, διαπίστωνε ατέλειες που είχαν να κάνουν όχι μόνο με την ηλεκτροκίνηση, αλλά και με μικρές αστοχίες της επιδομής.
Το τελευταίο τεστ που έγινε το πρωί της Δευτέρας 11 Δεκεμβρίου διαπίστωνε ότι οι συγκεκριμένες ατέλειες έχουν διορθωθεί και ότι ο σιδηρόδρομος είναι έτοιμος να παραδοθεί άμεσα για εμπορική χρήση με κάποιες επιπλέον προσθήκες.
Παρασκευή, 15 Δεκεμβρίου 2017
Εξαρθρώθηκε εγκληματική οργάνωση με εκποιήσιμο υλικό του ΟΣΕ. Συνελήφθησαν υπάλληλοι του Οργανισμού, απώλειες 7 εκατ.
Στην εξάρθρωση εγκληματικής οργάνωσης, με τη συμμετοχή υπαλλήλων του ΟΣΕ, που είχε στήσει απάτη σε βάρος του Οργανισμού, της ΕΕΣΣΤΥ και της ΓΑΙΑΟΣΕ, προχώρησε η Διεύθυνση Οικονομικής Αστυνομίας της ΕΛΑΣ.
Επιμέλεια: Φωτεινός Φώτης
Σύμφωνα με σημερινές ανακοινώσεις της Αστυνομίας, στο τελικό στάδιο των ερευνών, προχθές Τετάρτη 13 Δεκεμβρίου, οργανώθηκαν παράλληλες συντονισμένες αστυνομικές επιχειρήσεις σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Αλεξανδρούπολη, Βόλο, Πέλλα, Θήβα και Λαμία, στο πλαίσιο των οποίων συνελήφθησαν 19 ημεδαποί, εκ των οποίων τα 3 αρχηγικά μέλη της οργάνωσης (πρόκειται για Ρομά ελληνικής καταγωγής) και 8 υπάλληλοι του ΟΣΕ (ένας εξ αυτών εκτελεί καθήκοντα Διευθυντή).
Στην εξάρθρωση εγκληματικής οργάνωσης, με τη συμμετοχή υπαλλήλων του ΟΣΕ, που είχε στήσει απάτη σε βάρος του Οργανισμού, της ΕΕΣΣΤΥ και της ΓΑΙΑΟΣΕ, προχώρησε η Διεύθυνση Οικονομικής Αστυνομίας της ΕΛΑΣ.
Επιμέλεια: Φωτεινός Φώτης
Σύμφωνα με σημερινές ανακοινώσεις της Αστυνομίας, στο τελικό στάδιο των ερευνών, προχθές Τετάρτη 13 Δεκεμβρίου, οργανώθηκαν παράλληλες συντονισμένες αστυνομικές επιχειρήσεις σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Αλεξανδρούπολη, Βόλο, Πέλλα, Θήβα και Λαμία, στο πλαίσιο των οποίων συνελήφθησαν 19 ημεδαποί, εκ των οποίων τα 3 αρχηγικά μέλη της οργάνωσης (πρόκειται για Ρομά ελληνικής καταγωγής) και 8 υπάλληλοι του ΟΣΕ (ένας εξ αυτών εκτελεί καθήκοντα Διευθυντή).
Επιμέλεια: Φωτεινός Φώτης
Σύμφωνα με σημερινές ανακοινώσεις της Αστυνομίας, στο τελικό στάδιο των ερευνών, προχθές Τετάρτη 13 Δεκεμβρίου, οργανώθηκαν παράλληλες συντονισμένες αστυνομικές επιχειρήσεις σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Αλεξανδρούπολη, Βόλο, Πέλλα, Θήβα και Λαμία, στο πλαίσιο των οποίων συνελήφθησαν 19 ημεδαποί, εκ των οποίων τα 3 αρχηγικά μέλη της οργάνωσης (πρόκειται για Ρομά ελληνικής καταγωγής) και 8 υπάλληλοι του ΟΣΕ (ένας εξ αυτών εκτελεί καθήκοντα Διευθυντή).
Δευτέρα, 18 Δεκεμβρίου 2017
Τρίτη, 19 Δεκεμβρίου 2017
Επίσκεψη Γενικού Γραμματέα Μεταφορών Θάνου Βούρδα στο Μηχανοστάσιο της ΕΕΣΣΤΥ στην Αθήνα και στη Σχολή Εκπαίδευσης
Αναδημοσιεύουμε από το στέκι της Έλξης:
Επίσκεψη στο Μηχανοστάσιο της "ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΟΥ ΤΡΟΧΑΙΟΥ ΥΛΙΚΟΥ Α.Ε. (''ΕΕΣΣΤΥ'') στην Αθήνα και στο ΚΕΚ, πραγματοποίησε ο Γ.Γραμματέας του Υπουργείου Μεταφορών κ. Βούρδας ο οποίος έκανε λόγο για να την ανάγκη ανάταξης του τροχαίου υλικού το οποίο απαξιώθηκε απο
πολιτικές περασμένων δεκαετιών.
Επίσκεψη στο Μηχανοστάσιο της "ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΟΥ ΤΡΟΧΑΙΟΥ ΥΛΙΚΟΥ Α.Ε. (''ΕΕΣΣΤΥ'') στην Αθήνα και στο ΚΕΚ, πραγματοποίησε ο Γ.Γραμματέας του Υπουργείου Μεταφορών κ. Βούρδας ο οποίος έκανε λόγο για να την ανάγκη ανάταξης του τροχαίου υλικού το οποίο απαξιώθηκε απο
πολιτικές περασμένων δεκαετιών.
Παρασκευή, 22 Δεκεμβρίου 2017
Στα άδυτα της Σιδηροδρομικής Ακαδημίας: Από εδώ θα βγουν οι Σιδηροδρομικοί του μέλλοντος
Στα άδυτα της Σιδηροδρομικής Ακαδημίας: Από εδώ θα βγουν οι Σιδηροδρομικοί του μέλλοντος
H κατάρρευση της σιδηροδρομικής υπηρεσίας τα τελευταία χρόνια, κυρίως λόγω της κρίσης, στην Ελλάδα, αποκάλυψε μία δύσκολη πραγματικότητα. Αν και πρόκειται για ένα από τα βασικότερα μέσα μεταφοράς σε όλη την Ευρώπη, στην δική μας χώρα εδώ και πολλά χρόνια δεν είδαμε "νέο αίμα". Τόσο σε επίπεδο στελεχιακό, όσο και σε "μάχιμους".
Σάββατο, 23 Δεκεμβρίου 2017
Υπεγράφη η σύμβαση πώλησης του 67% του ΟΛΘ έναντι συνολικού τιμήματος 231,926 εκατ. ευρώ.
Υπεγράφη η σύμβαση πώλησης του 67% του ΟΛΘ στην South Europe Gateway Thessaloniki (SEGT) Limited, την εταιρεία που σύστησε η ένωση του προτιμητέου επενδυτή «Deutsche Invest Equity Partners GmbH», «Belterra Investments Ltd.» και «Terminal Link SAS» έναντι συνολικού τιμήματος 231,926 εκατ. ευρώ.
Από πλευράς του ΤΑΙΠΕΔ τη συμφωνία αγοραπωλησίας (SPA) υπέγραψε ο Εκτελεστικός Πρόεδρος του ΤΑΙΠΕΔ, κ. Άρης Ξενόφος, ενώ εκ μέρους των επενδυτών, ο κ. Σωτήρης Θεοφάνης, Συντονιστής της κοινοπραξίας DIEP GmbH - Terminal Link SAS - BELTERRA Investments Ltd και Μέλος ΔΣ της South East Gateway Thessaloniki (SEGT) Ltd και ο κ. Boris Wenzel, Διευθύνων Σύμβουλος της Terminal Link SAS.
Από πλευράς του ΤΑΙΠΕΔ τη συμφωνία αγοραπωλησίας (SPA) υπέγραψε ο Εκτελεστικός Πρόεδρος του ΤΑΙΠΕΔ, κ. Άρης Ξενόφος, ενώ εκ μέρους των επενδυτών, ο κ. Σωτήρης Θεοφάνης, Συντονιστής της κοινοπραξίας DIEP GmbH - Terminal Link SAS - BELTERRA Investments Ltd και Μέλος ΔΣ της South East Gateway Thessaloniki (SEGT) Ltd και ο κ. Boris Wenzel, Διευθύνων Σύμβουλος της Terminal Link SAS.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου