Αναδημοσιεύουμε με επιφύλαξη (επειδή δεν το διασταυρώσαμε από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ) το ακόλουθο δημοσίευμα:
Πηγή:
- ΔΥΣΤΥΧΩΣ: Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ενημέρωσε επίσημα ότι “κόβει” δύο δρομολόγια του Intercity από και προς Δίκαια
http://www.evros-news.gr/2018/01/12/%CE%B4%CF%85%CF%83%CF%84%CF%85%CF%87%CF%89%CF%83-%CE%B7-%CF%84%CF%81%CE%B1%CE%B9%CE%BD%CE%BF%CF%83%CE%B5-%CE%B5%CE%BD%CE%B7%CE%BC%CE%AD%CF%81%CF%89%CF%83%CE%B5-%CE%B5%CF%80%CE%AF%CF%83%CE%B7%CE%BC/
ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ. Με επίσημη ενημέρωση της προς τους Σιδηροδρομικούς σταθμούς του Έβρου, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ανακοίνωσε χθες ότι καταργούνται τα δυο δρομολόγια της αμαξοστοιχίας Intercity από και προς τα Δίκαια, επιβεβαιώνοντας το ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ ΡΕΠΟΡΤΑΖ του Evros-news.gr.
Πρόκειται για μια εξαιρετικά αρνητική εξέλιξη, που υποβαθμίζει ακόμα περισσότερο τον κεντρικό και βόρειο Έβρο, αλλά και το νομό γενικότερα, αφού οι αμαξοστοιχίες Intercity θα ξεκινούν το πρωί για Αθήνα όχι από τα Δίκαια όπως συνέβαινε ως τώρα, αλλά από την Αλεξανδρούπολη. Εκεί θα σταματάει και η βραδινή που φτάνει από την πρωτεύουσα και δεν θα συνεχίζει την διαδρομή για τον υπόλοιπο Έβρο.
Έτσι απομένει μόνο το τοπικό τρένο που φεύγει πρωί από την Αλεξανδρούπολη και επιστρέφει το βράδυ, καθώς και το μεσημεριανό δρομολόγιο. Ως δικαιολογία, η διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ επικαλείται την μειωμένη επιβατική κίνηση αλλά και την έλλειψη προσωπικού. Μόνο που υπάρχουν τρεις σημαντικές παράμετροι στην συγκεκριμένη απαράδεκτη απόφαση, τις οποίες θέλουν να αγνούν οι “καρεκλοκένταυροι” των Αθηνών, που παίρνουν αποφάσεις “ελαφρά τη καρδία” χωρίς να σκέφτονται πως “σβήνει” με αυτές ακόμα περισσότερο η ακριτική μας περιοχή.
Συγκεκριμένα:
Όταν η πρωινή αμαξοστοιχία ξεκινάει από τα Δίκαια στις 4 το πρωί, τα χαράματα δηλαδή πως περιμένουν να υπάρχουν ικανοποιητική επιβατική κίνηση; Γιατί δεν εξετάζουν τις προτάσεις που έχουν γίνει για αναπροσαρμογή του χρόνου πραγματοποίησης των δρομολογίων;
Όταν για να ξεκινήσει κάποιος από τον βόρειο Έβρο που θέλει να πάει στην Αθήνα, είναι αναγκασμένος να αλλάξει τρία τρένα, αφού μετεπιβιβάζεται στην Αλεξανδρούπολη και στη Θεσσαλονίκη, όταν κάλιστα είναι άνθρωπος μεγάλης ηλικίας που συνήθως έχοιυν απομείνει στον Έβρο και χρησιμοποιούν το τρένο, είναι φυσικό να μην το επιλέγουν τελικά
Το βασικότερο, δεν μας λένε στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ τα 45 εκατομμύρια ευρώ επιδότηση άγονων γραμμών που παίρνουν από την Πολιτεία, για ποιές ακριβώς γραμμές τους δίνονται αν δεν είναι να καλύψουν τα δρομολόγια εθνικά ευαίσθητων ακριτικών περιοχών;
Έντονη αντίδραση του δημάρχου Ορεστιάφας Βασίλη Μαυρίδη
Δυστυχώς οι αποκαλύψεις μας χθες δεν προκάλεσαν τις έντονες αντιδράσεις που θα έπρεπε από τους θεσμικούς φορείς του Έβρου. Μόνο ο δήμαρχος Ορεστιάδας Βασίλης Μαυρίδης και του αξίζουν πραγματικά συγχαρητήρια, διαμαρτυρήθηκε έντονα για την συγκεκριμένη απόφαση, που όπως επισημαίνουμε προχωράει η υλοποίηση της.
Συγκεκριμένα έστειλε επιστολή προς τον πρόεδρο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, διαμαρτυρόμενος για τη διακοπή των δρομολογίων του ΙNTERCITY 90-91 όπου αναφέρει:
“Αξιότιμε κύριε Τσαλίδη,
Με μεγάλη δυσαρέσκεια πληροφορηθήκαμε την πρόθεση της εταιρίας «ΤΡΑΙΝΟΣΕ» να προχωρήσει στη διακοπή των δρομολογίων INTERCITY 90-91, λόγω ανασχεδιασμού της λειτουργίας της.
Θεωρώ περιττό να αναλύσω τη σπουδαιότητα ύπαρξης των συγκεκριμένων δρομολογίων για τη μετακίνηση των κατοίκων της ακριτικής μας περιοχής, καθώς όλοι μπορούμε να αντιληφθούμε τη χρησιμότητα τους.
Σας παρακαλούμε να αναθεωρήσετε αυτόν τον σχεδιασμό—για ευνόητους λόγους-διαφορετικά να προβείτε στο σχεδιασμό εξυπηρέτησης των επιβατών με λεωφορεία του ΚΤΕΛ, όπως έχει συμβεί και στο παρελθόν.
Με εκτίμηση,
ο Δήμαρχος Ορεστιάδος
Βασίλης Μαυρίδης
Πηγή:
- ΔΥΣΤΥΧΩΣ: Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ενημέρωσε επίσημα ότι “κόβει” δύο δρομολόγια του Intercity από και προς Δίκαια
http://www.evros-news.gr/2018/01/12/%CE%B4%CF%85%CF%83%CF%84%CF%85%CF%87%CF%89%CF%83-%CE%B7-%CF%84%CF%81%CE%B1%CE%B9%CE%BD%CE%BF%CF%83%CE%B5-%CE%B5%CE%BD%CE%B7%CE%BC%CE%AD%CF%81%CF%89%CF%83%CE%B5-%CE%B5%CF%80%CE%AF%CF%83%CE%B7%CE%BC/
Τα περισσότερα από τα ΥΓΟΣ δίνονται για τον Προαστιακό Αθηνών. 35 εκ. περίπου. Ο Έβρος είναι πολύ μακριά και μη λησμονείτε: Κατά τους κ.κ. Πάσχο Μανδραβέλη, Μανώλη Καψή, Γιάννη Πρετεντέρη, πέραν Θεσσαλονίκης δεν θα έπρεπε να υπάρχει συδηρόδρομος. Άντε δύο αντένες έως Ειδομένη και Προμαχώνα, μόνο για εμπορικά, θα ήταν ανεκτό να διατηρηθούν. Σε κάθε περίπτωση στην Αλεξανδρούπολη έμειναν 5 μηχανοδηγοί. Με το ζόρι μπορούν να κάνουν 3 υπηρεσίες για να παίρνουν και αναπαύσεις-άδειες. Η εμμονή του ΤΑΙΠΕΔ να μην προσληφθούν μηχανοδηγοί μετά την υπαγωγή της ΤΡΑΙΝΟΣΕ σε αυτό, δίνουν αποτελέσματα.
ΑπάντησηΔιαγραφή