Ο Θεσσαλικός Σιδηρόδρομος πάει ένα βήμα μπρος και γίνεται ηλεκτροκινούμενος. Σύμφωνα με δηλώσεις του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών Χρήστο Σπίρτζη μέσα στον Φεβρουάριο πρόκειται να βγουν στον αέρα οι προκηρύξεις για την εγκατάσταση ηλεκτροκίνησης στα τμήματα Λάρισα-Βόλος και Παλαιοφάρσαλος-Καλαμπάκα. Αυτά, μαζί με την βασική γραμμή Αθήνα-Θεσσαλονίκη που περνά από τη Θεσσαλία και είναι ήδη ηλεκτροκινούμενη, κάνει συνολικά όλο το δίκτυο της Περιφέρειας Θεσσαλίας, να περνά στην εποχή της ηλεκτροκίνησης.
Το πρώτο έργο είναι η εγκατάσταση ηλεκτροκίνησης-σηματοδότησης και ETCS στη μονή γραμμή του τμήματος Λάρισα-Βόλος μήκους 61 χλμ περίπου. Ο νέος σχεδιασμός περιλαμβάνει την κανονικοποίηση της παλαιάς μετρικής γραμμής του τμήματος Λατομείο – Βόλος αλλά και την παράκαμψη της Νέας Ιωνίας. Το κόστος του έργου είναι 60εκατ.ευρώ. Η διάρκεια των έργων είναι 24 μήνες και αν όλα τρέξουν χωρίς προβλήματα τότε θα έχουμε ολοκλήρωση περίπου στις αρχές του 2021. Το έργο χρηματοδοτείται από το ΕΣΠΑ μέσω του Ε.Π. ΥΜΕ-ΠΕΡΑΑ 2014-2020.
Το δεύτερο έργο είναι η εγκατάσταση συστημάτων σηματοδότησης, ηλεκτροκίνησης και ETCS Level 1 επί της υφιστάμενης μονής σιδηροδρομικής γραμμής Παλαιοφάρσαλος – Καλαμπάκα μήκους 80 χλμ περίπου. Το κόστος του έργου είναι 47,5εκατ.ευρώ και χρηματοδοτείται από το ΕΣΠΑ μέσω του ΠΕΠ Θεσσαλίας 2014-2020. Η διάρκεια των έργων είναι 24 μήνες και αν δεν υπάρξουν καθυστερήσεις τότε τα πρώτα ηλεκτρικά τρένα θα τρέξουν στη γραμμή το 2021.
Πηγή:
- Ο Θεσσαλικός Σιδηρόδρομος γίνεται ηλεκτροκινούμενος μέχρι το 2021
Το πρώτο έργο είναι η εγκατάσταση ηλεκτροκίνησης-σηματοδότησης και ETCS στη μονή γραμμή του τμήματος Λάρισα-Βόλος μήκους 61 χλμ περίπου. Ο νέος σχεδιασμός περιλαμβάνει την κανονικοποίηση της παλαιάς μετρικής γραμμής του τμήματος Λατομείο – Βόλος αλλά και την παράκαμψη της Νέας Ιωνίας. Το κόστος του έργου είναι 60εκατ.ευρώ. Η διάρκεια των έργων είναι 24 μήνες και αν όλα τρέξουν χωρίς προβλήματα τότε θα έχουμε ολοκλήρωση περίπου στις αρχές του 2021. Το έργο χρηματοδοτείται από το ΕΣΠΑ μέσω του Ε.Π. ΥΜΕ-ΠΕΡΑΑ 2014-2020.
Το δεύτερο έργο είναι η εγκατάσταση συστημάτων σηματοδότησης, ηλεκτροκίνησης και ETCS Level 1 επί της υφιστάμενης μονής σιδηροδρομικής γραμμής Παλαιοφάρσαλος – Καλαμπάκα μήκους 80 χλμ περίπου. Το κόστος του έργου είναι 47,5εκατ.ευρώ και χρηματοδοτείται από το ΕΣΠΑ μέσω του ΠΕΠ Θεσσαλίας 2014-2020. Η διάρκεια των έργων είναι 24 μήνες και αν δεν υπάρξουν καθυστερήσεις τότε τα πρώτα ηλεκτρικά τρένα θα τρέξουν στη γραμμή το 2021.
Πηγή:
- Ο Θεσσαλικός Σιδηρόδρομος γίνεται ηλεκτροκινούμενος μέχρι το 2021
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου