Πέμπτη 4 Οκτωβρίου 2018

Δείτε φωτογραφίες και βίντεο από την εντυπωσιακή επίδειξη εκπαιδευτικής προσομοίωσης της Ιαπωνικής Σιδηροδρομικής μεταφορικής εταιρείας JR East στην Innotrans 2018!!!

Στην φετινή Innotrans είχαμε την τύχη να παρακολουθήσουμε την επίδειξη εκπαιδευτικής προσομοίωσης της Ιαπωνικής σιδηροδρομικής μεταφορικής εταιρείας JR East. 

Η πολύ ενδιαφέρουσα αυτή ταυτόχρονη προσομοίωση διαφέρει από κάθε άλλη που είχαμε δει μέχρι σήμερα στο ότι ταυτόχρονα προσομοιώνει 3 διαφορετικές θέσεις εργασίας (Μηχανοδηγού, συνοδού και ελεγκτών κυκλοφορίας).

Οι φωτογραφίες είναι τραβηγμένες από εμάς ενώ το βίντεο το αλιεύσαμε στο Διαδίκτυο (σε ανάρτηση του Nick Fotis).

Εκτός από το άριστα σχεδιασμένο στήσιμο του προσομοιωτή αξίζει κανείς να προσέξει την τεχνική στην οποία εκπαιδεύεται το προσωπικό των ιαπωνικών σιδηροδρόμων να δείχνει και να φωνάζει την εντολή που εκτελεί, τη στιγμή που την εκτελεί (σαν να δίνει κανείς διαταγή φωναχτά στον εαυτό του) κάτι που η στατιστική λέει ότι έχει συντελέσει στη μείωση κατά περίπου 80% των ατυχημάτων αφού αυξάνει την εγρήγορση του προσωπικού. 

Δείτε το βίντεο και φωτογραφίες:



Βίντεο από τον εξομοιωτή της JR EAST στην έκθεση Innotrans. 
Βασικό μάθημα προσέγγισης και αναχώρησης από ένα σταθμό.




Ο κονσόλα προσομοίωσης των ελεγκτών κυκλοφορίας 

Το προσωπικό της επίδειξης (οι μαθητευόμενοι δηλαδή) παίρνουν τις θέσεις τους 

Ελεγκτές στο Κέντρο Ελέγχου Κυκλοφορίας

Το προσωπικό της αμαξοστοιχίας (η συνοδός μέσα στο τελευταίο βαγόνι αριστερά της και δεξιά της βλέπει στις οθόνες μέσα από τα παράθυρα την πορεία του τραίνου σε προσομοίωση)

Η συνοδός (υποτίθεται έξω από το τραίνο στην αποβάθρα του σταθμού. Στην οθόνη μπροστά της βλέπει την προσομοίωση του σταθμού)

Οι ελεγκτές βλέπουν σε οθόνες :
1) μπροστινή κάμερα (από θέση μηχανοδηγού) 
2) πίσω κάμερα (το τελευταίο βαγόνι),
3) άλλες ενδείξεις τηλεδιοίκησης - σηματοδότησης 

Ενώ στην διάταξη της προσομοίωσης είναι στη σειρά: 
1) μπροστά ο μηχανοδηγός στο θάλαμο οδήγησης, 
2) από πίσω η συνοδός σε μια καμπίνα με πόρτες αριστερά και δεξιά και παράθυρα 
(υποτίθεται στο τελευταίο βαγόνι) 
3) και τελευταίοι οι ελεγκτές κυκλοφορίας στο Κέντρο Ελέγχου, 
παράλληλα σε μια γιγαντοοθόνη μπροστά και ψηλά βλέπουμε εναλλάξ εικόνες από το κάθε τμήμα της προσομοίωσης (πχ εδώ την συνοδό).

(ενώ εδώ στιγμιότυπο από τον μηχανοδηγό)

Το οποίο βλέπουμε στην θέση του στο μπροστινό τμήμα της προσομοίωσης


Εδώ βλέπουμε και τα τρία τμήματα (μηχανοδηγός, συνοδός και πίσω ελεγκτές)

Οι ελεγκτές σε δράση

Η συνοδός μέσα στο "βαγόνι"

Και τέλος ο μηχανοδηγός στο πιλοτήριο



Πηγή:
- Innotrans2018- JR EAST: Simulation scene ; Basic treatment of train approaching at the station and departure.
https://www.facebook.com/100006258723580/videos/2151196231765647/UzpfSTEwMDAwNzc1MDAzMzc1MDoyMTU5NTI3ODI0MzE1NTMx/

- Innotrans2018- JR EAST: Simulation scene ; Basic treatment of train approaching at the station and departure.
https://www.youtube.com/watch?v=4aiLepXEF_A&feature=youtu.be

- Pointing and calling
https://en.wikipedia.org/wiki/Pointing_and_calling


- Innotrans2018: JR EAST - Simulation scene
https://www.youtube.com/watch?v=4aiLepXEF_A&t=12s


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου