Κατά τη διάρκεια του πρώτου παγκόσμιου πολέμου οι σύμμαχοι έπρεπε να κατασκευάσουν σιδηροδρομικό δίκτυο στη Γαλλία (αλλά και σε πολλά άλλα μέρη του κόσμου) για να μπορέσουν να μεταφέρουν ευκολότερα άντρες και υλικό. Η πιο γρήγορη μέθοδος που υπήρχε ήταν η κατασκευή σιδηροδρομικής γραμμής στενού εύρους δυο ποδιών (60 εκατοστών).
Αρχικά βλέπουμε βίντεο από στρατιώτες να στρώνουν ξύλινους στρωτήρες και ράγιες, στη συνέχεια βλέπουμε εργασίες στρώσης σκύρων, καθώς και φόρτωσης και στρώσης προκατασκευασμένων σχαρών.
Στη συνέχεια πάμε μια βόλτα πάνω στο τραίνο και βλέπουμε όλες τις σιδηροδρομικές σκηνές σε δράση καθώς τα μικρά αυτά τραίνα διατρέχουν τη χώρα και τους δρόμους των πόλεων. Το φιλμάκι τελειώνει με σκηνές μεταφοράς αντρών προς το μέτωπο.
Μετά τον πόλεμο οι γραμμές εγκαταλείφθηκαν και το περισσότερο τροχαίο υλικό απλά έμεινε εκί που χρησιμοποιήθηκε για τελευταία φορά.
Δείτε το βίντεο:
Πηγή:
- WWI Footage: Narrow Gauge Train Lines in France - Historic Trains & Railways - CharlieDeanArchives
https://www.youtube.com/watch?v=aWla__n-_sA
Αρχικά βλέπουμε βίντεο από στρατιώτες να στρώνουν ξύλινους στρωτήρες και ράγιες, στη συνέχεια βλέπουμε εργασίες στρώσης σκύρων, καθώς και φόρτωσης και στρώσης προκατασκευασμένων σχαρών.
Στη συνέχεια πάμε μια βόλτα πάνω στο τραίνο και βλέπουμε όλες τις σιδηροδρομικές σκηνές σε δράση καθώς τα μικρά αυτά τραίνα διατρέχουν τη χώρα και τους δρόμους των πόλεων. Το φιλμάκι τελειώνει με σκηνές μεταφοράς αντρών προς το μέτωπο.
Μετά τον πόλεμο οι γραμμές εγκαταλείφθηκαν και το περισσότερο τροχαίο υλικό απλά έμεινε εκί που χρησιμοποιήθηκε για τελευταία φορά.
Δείτε το βίντεο:
Πηγή:
- WWI Footage: Narrow Gauge Train Lines in France - Historic Trains & Railways - CharlieDeanArchives
https://www.youtube.com/watch?v=aWla__n-_sA
Ἡ τελευταία λειτουργική ἀπό τίς εἰκονιζόμενες στρατιωτικές ΑΛΚΟ κυκλοφορεῖ στό σιδηρόδρομο τοῦ Φεστίνιογκ
ΑπάντησηΔιαγραφή