Είναι λίγο παλιό αλλά λέει μερικά ενδιαφέροντα πράγματα από άποψη σχεδιασμού (ίσως προφανή για κάποιες άλλες χώρες του κόσμου μας αλλά...)
Ο υπουργός Μεταφορών και Υποδομών, Χρήστος Σπίρτζης, μίλησε στο newsit.gr.
Aλλάζει ο σχεδιασμός και στην Αττική – Πυκνώνουν τα δρομολόγια
«Σε κάποια μέσα έχουμε ακόμα τον σχεδιασμό που είχαμε την δεκαετία του 60 που βλέπουμε στις ελληνικές ταινίες. Ξεκινάει ένα λεωφορείο από τον Μαραθώνα και καταλήγει στο Πεδίον του Αρεως. Το ΚΤΕΛ. Περνάει μερικές δεκάδες σταθμούς του Μετρο, του Προαστιακού, επιβαρύνει πολύ την κυκλοφορία στην Μεσογείων και την Αλεξάνδρας και το ίδιο γίνεται και για τις γραμμές με την Δυτική Αττική που το τέρμα γίνεται στο Θησείο. Το ίδιο και σε περιοχές της βορειοανατολικής Αττικής από τον Ωρωπό μέχρι το κέντρο. Θα αλλάξει ο σχεδιασμός. Θα πυκνώσουν τα δρομολόγια του προαστιακού, θα γίνεται τέρμα σε έναν σταθμό του Μετρό ή του Προαστιακού οπότε να έχουμε ποιοτικότερες και ποσοτικότερες συγκοινωνίες. Στόχος είναι τα λεωφορεία να πηγαίνουν τους πολίτες από τις συνοικίες μέχρι τους σταθμούς των μέσων σταθερής τροχιάς είτε του Μετρό είτε του Προαστιακού είτε του Τραμ και να αυξήσουμε την συχνότητα των δρομολογίων αυτών.
Στην Αθήνα έχουμε το εργαλείο για να τα κάνουμε αυτά. Εχουμε το ηλεκτρονικό εισιτήριο και μπορούν να λειτουργήσουμε τελείως διαφορετικά ΜΜΜ με ενιαίο τρόπο και να ρυθμίσουμε καλύτερα την λειτουργία τους με βάση τις ανάγκες της κοινωνίας».
Για το Μετρό και τις ουρές που σχηματίζονται
Ο κ. Σπίρτζης το απέδωσε στις συνήθειες που έχουμε εδώ και χρόνια. «Δεν υπάρχει», εξήγησε «κανένας λόγος να υπάρχουν ουρές. Το θέμα των καρτών λύνεται μέσω διαδικτύου. Η κάρτα μπορεί να γεμίσει με χίλιους τρόπους. Δεν υπάρχει λόγος να πηγαίνεις ναστήνεσαι στην ουρά για να βγάλεις μισό εισιτήριο ή να πάρεις εισιτήρια. Υπάρχει όμως μια μεγάλη καθυστέρηση στην εταιρεία που ανέλαβε την αναβάθμιση των παλιών μηχανημάτων – είναι πάνω από 100 – αλλά λύθηκαν τα προβλήματα την περασμένη εβδομάδα. Το μεγάλο πρόβλημα είναι με τα λεωφορεία όπου αρνούνται τα περίπτερα να εφοδιάζουν τον κόσμο με ηλεκτρονικά εισιτήρια. Οπότε πρέπει να αναβαθμιστεί το δίκτυο πωλήσεων του ΟΑΣΑ».
Πηγή:
- Σπίρτζης: Αλλάζουν τα δρομολόγια των ΜΜΜ στην Αττική
https://www.aftodioikisi.gr/ipourgeia/spirtzis-allazoun-ta-dromologia-ton-mmm-stin-attiki-ti-ipe-gia-aftodiikitikes-bakogianni/
Ο υπουργός Μεταφορών και Υποδομών, Χρήστος Σπίρτζης, μίλησε στο newsit.gr.
Aλλάζει ο σχεδιασμός και στην Αττική – Πυκνώνουν τα δρομολόγια
«Σε κάποια μέσα έχουμε ακόμα τον σχεδιασμό που είχαμε την δεκαετία του 60 που βλέπουμε στις ελληνικές ταινίες. Ξεκινάει ένα λεωφορείο από τον Μαραθώνα και καταλήγει στο Πεδίον του Αρεως. Το ΚΤΕΛ. Περνάει μερικές δεκάδες σταθμούς του Μετρο, του Προαστιακού, επιβαρύνει πολύ την κυκλοφορία στην Μεσογείων και την Αλεξάνδρας και το ίδιο γίνεται και για τις γραμμές με την Δυτική Αττική που το τέρμα γίνεται στο Θησείο. Το ίδιο και σε περιοχές της βορειοανατολικής Αττικής από τον Ωρωπό μέχρι το κέντρο. Θα αλλάξει ο σχεδιασμός. Θα πυκνώσουν τα δρομολόγια του προαστιακού, θα γίνεται τέρμα σε έναν σταθμό του Μετρό ή του Προαστιακού οπότε να έχουμε ποιοτικότερες και ποσοτικότερες συγκοινωνίες. Στόχος είναι τα λεωφορεία να πηγαίνουν τους πολίτες από τις συνοικίες μέχρι τους σταθμούς των μέσων σταθερής τροχιάς είτε του Μετρό είτε του Προαστιακού είτε του Τραμ και να αυξήσουμε την συχνότητα των δρομολογίων αυτών.
Στην Αθήνα έχουμε το εργαλείο για να τα κάνουμε αυτά. Εχουμε το ηλεκτρονικό εισιτήριο και μπορούν να λειτουργήσουμε τελείως διαφορετικά ΜΜΜ με ενιαίο τρόπο και να ρυθμίσουμε καλύτερα την λειτουργία τους με βάση τις ανάγκες της κοινωνίας».
Για το Μετρό και τις ουρές που σχηματίζονται
Ο κ. Σπίρτζης το απέδωσε στις συνήθειες που έχουμε εδώ και χρόνια. «Δεν υπάρχει», εξήγησε «κανένας λόγος να υπάρχουν ουρές. Το θέμα των καρτών λύνεται μέσω διαδικτύου. Η κάρτα μπορεί να γεμίσει με χίλιους τρόπους. Δεν υπάρχει λόγος να πηγαίνεις ναστήνεσαι στην ουρά για να βγάλεις μισό εισιτήριο ή να πάρεις εισιτήρια. Υπάρχει όμως μια μεγάλη καθυστέρηση στην εταιρεία που ανέλαβε την αναβάθμιση των παλιών μηχανημάτων – είναι πάνω από 100 – αλλά λύθηκαν τα προβλήματα την περασμένη εβδομάδα. Το μεγάλο πρόβλημα είναι με τα λεωφορεία όπου αρνούνται τα περίπτερα να εφοδιάζουν τον κόσμο με ηλεκτρονικά εισιτήρια. Οπότε πρέπει να αναβαθμιστεί το δίκτυο πωλήσεων του ΟΑΣΑ».
Πηγή:
- Σπίρτζης: Αλλάζουν τα δρομολόγια των ΜΜΜ στην Αττική
https://www.aftodioikisi.gr/ipourgeia/spirtzis-allazoun-ta-dromologia-ton-mmm-stin-attiki-ti-ipe-gia-aftodiikitikes-bakogianni/
Με τα δρομολόγια που έχουν τα ΜΜΜ, όποιος σχεδιασμός και να γίνει, η ταλαιπωρία θα συνεχίζεται. Όταν οι τοπικές γραμμές από τους σταθμούς του μετρό προς τους παρακείμενους Δήμους και Οικισμούς, έχουν συχνότητα 1-3 δρομολογίων ανά ώρα, κάθε συνδυασμός θα επιδεινώσει την εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού. Ο κ. Υπουργός γνωρίζει ότι πολλοί προτιμούν να πάνε στην Αγία Παρασκευή, το Κορωπί, τη Βουλιαγμένη τη Βάρκιζα και άλλες περιοχές ευθύνης ΟΑΣΑ, με το ΚΤΕΛ Αττικής κι ας έχει πολύ ακριβότερο εισιτήριο, για να γλυτώσουν χρόνο από τις μετεπιβιβάσεις;
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπίσης με δρομολόγια Χαλκίδας ανά 2 ώρες και Κιάτου και Αεροδρομίου ανά ώρα, συνδυασμένες μεταφόρες με τον Προαστιακό απλώς δεν νοούνται.