Εάν και υπολείπεται εμφανώς στον κύκλο εργασιών από τις ανταγωνίστριες DB και SNCF, εντούτοις η FSI, όπως αναφέρεται στην τελευταία χρηματιστηριακή της παρουσίαση, έχει επιτύχει μεγαλύτερο περιθώριο λειτουργικού κέρδους.
Στην FSI ανέρχεται στο 25%, έναντι 9,9% της DB και 13,7% της SNCF.
Η FSI ανακοίνωσε, πέρσι, καθαρή κερδοφορία 552 εκατ. ευρώ, έναντι 772 εκατ. το 2016, ενώ τα έσοδα ανήλθαν στα 9,3 δις. ευρώ, έναντι 8,9 δις. ευρώ το 2016.
Η εταιρεία με τη μεγαλύτερη συμβολή στα έσοδα, όπως είναι φυσικό, παραμένει η Trenitalia με 5,3 δις. και ακολουθεί η Rete Ferroviaria Italiana, η οποία ασχολείται με τις σιδηροδρομικές υποδομές, με 2,5 δις. και ακολουθεί η Mercitalia με 1 δις., η οποία ασχολείται με τις εμπορευματικές μεταφορές και τα logistics.
Στην FSI ανέρχεται στο 25%, έναντι 9,9% της DB και 13,7% της SNCF.
Η FSI ανακοίνωσε, πέρσι, καθαρή κερδοφορία 552 εκατ. ευρώ, έναντι 772 εκατ. το 2016, ενώ τα έσοδα ανήλθαν στα 9,3 δις. ευρώ, έναντι 8,9 δις. ευρώ το 2016.
Η εταιρεία με τη μεγαλύτερη συμβολή στα έσοδα, όπως είναι φυσικό, παραμένει η Trenitalia με 5,3 δις. και ακολουθεί η Rete Ferroviaria Italiana, η οποία ασχολείται με τις σιδηροδρομικές υποδομές, με 2,5 δις. και ακολουθεί η Mercitalia με 1 δις., η οποία ασχολείται με τις εμπορευματικές μεταφορές και τα logistics.
Πηγή:
- Οι Ιταλοί της FSI υποστηρίζουν ότι έχουν πετύχει μεγαλύτερο περιθώριο κέρδους από SNCF και DB
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου