

Αν αυτή η κίνηση δεν ολοκληρωθεί πλήρως για οποιονδήποτε λόγο, και η "βελόνη" σταματήσει σε μια ενδιάμεση θέση, τότε η αμαξοστοιχία που διέρχεται μπορεί να εκτροχιαστεί.
Για την άμβλυνση αυτού του κινδύνου, έχουν αναπτυχθεί μια σειρά από αισθητήρες, πρωτοκόλλα σηματοδότησης ενώ έχει αναπτυχθεί μια σειρά από επιχειρησιακές διαδικασίες αναφορικά με τις σιδηροδρομικές αλλαγές, αυξάνοντας το κόστος εγκατάστασης και την πολυπλοκότητα λειτουργίας κάτι που τελικά που αυξάνει το κόστος συντήρησης και μείωση της ικανότητας του συστήματος.
Το REPOINT είναι μια επαναστατική τεχνολογία που ξεπερνά αυτές τις προκλήσεις για τη βελτίωση της ασφάλειας, τη μείωση συντήρηση και τη βελτίωση της ικανότητας.
Δείτε το πως λειτουργεί στο ακόλουθο βίντεο:
Με απλά λόγια - το REPOINT είναι μια αλάνθαστη (failsafe) σιδηροδρομική αλλαγή.
Αν η αλλαγή δεν ολοκληρωθεί επιτυχώς και η αλλαγή σταματήσει σε μια ενδιάμεση θέση, τότε το REPOINT επιστρέφει στην αρχική του θέση - έτσι το τραίνο δεν θα εκτροχιαστεί.
Χρησιμοποιώντας τις αρχές ασφάλειας που προέρχονται από την αεροδιαστημική και την πυρηνική βιομηχανία, το REPOINT είναι μια νέα και καινοτόμος λύση σε ένα παλαιό πρόβλημα (αυτό του εκτροχιασμού) σε σιδηροδρομικές αλλαγές που εξακολουθεί να συμβαίνει παρά τις σύγχρονες τεχνικές πρακτικές ανίχνευσης, εντατικής επιθεώρησης και συντήρησης..
Το REPOINT διαθέτει μια πατενταρισμένη διάταξη αλληλένδετων σιδηροδρομικών άκρων και έναν μηχανισμό ανύψωσης και πτώσης που παρέχει ένα σύστημα κλειδώματος σχεδόν χωρίς καμία απώλεια τριβής. Η αλλαγή επίσης ολοκληρώνεται σε πολύ συντομότερο χρόνο από ό,τι συμβαίνει στις κλασσικές σιδηροδρομικές αλλαγές.
Σε συνδυασμό με ένα σύστημα παρακολούθησης της κατάστασης και τον σχεδιασμό του συστήματος REPOINT με μονάδες που μπορούν εύκολα να αντικατασταθούν, το σύστημα REPOINT είναι ανθεκτικό σε σφάλματα ενώ δεν απαιτείται άμεση δράση, σε περίπτωση βλάβης.

Το REPOINT παρέχει:
- βελτιωμένη ασφάλεια
- λιγότερη συντήρηση
- μεγαλύτερη χωρητικότητα
Επιδιώκουμε συνεργασίες από όλο τον κόσμο για να αναπτύξουμε μαζί το σύστημα REPOINT στις τοπικές αγορές τους.
Αν θέλετε να μάθετε περισσότερα για την τεχνολογία REPOINT και για τις δυνατότητες συνεργασίας του Πανεπιστημίου του Loughborough με βιομηχανικούς εταίρους, επικοινωνήστε μαζί μας
A perspective on Loughborough University’s REPOINT technology
from Richard Parry Jones, former Chairman of Network Rail
- repoint: the challenge
http://www.lboro.ac.uk/enterprise/repoint/challenge/
- repoint: technology
http://www.lboro.ac.uk/enterprise/repoint/technology/
- A breakthrough in fail-safe rail track switching
https://youtu.be/3sf76YfkvT4
- Repoint – technical explanation of track switching technology
https://www.youtube.com/watch?v=gaZEff1RAoU&feature=youtu.be
- REPOINT – an industry perspective
https://www.youtube.com/watch?v=EWbKdTUSE1I&feature=youtu.be
- British university to build prototype switch
http://www.railjournal.com/index.php/track/british-university-to-build-prototype-switch.html?channel=2078
- A repoint for track switch technology
http://www.railtechnologymagazine.com/Comment/a-repoint-for-track-switch-technology
- A model of a repoint track switch for control
https://dspace.lboro.ac.uk/dspace-jspui/bitstream/2134/17446/1/UKACC%202014%20As%20Submitted.pdf
- The performance and control requirements of a REPOINT track switch
https://dspace.lboro.ac.uk/dspace-jspui/bitstream/2134/17449/1/Rail%202014%20-%20The%20Performance%20and%20Control%20Requirements%20of%20a%20REPOINT%20Track%20Switch.pdf
- Redundantly Engineered Points (REPOINT) for Enhanced Reliability and Capacity of Railway Track Switching
http://rruka.org.uk/wp-content/uploads/2012/11/Sam-Bemment-Roger-Dixon-University-of-Loughborough.pdf
Δείτε ακόμη:
Εισαγωγή στην τεχνολογία των σιδηροδρομικών αλλαγών - ψαλιδιών

Εντροχιασμός τραίνου μετά από εκτροχίαση
Μετά από κάθε εκτροχίαση ειδικά συνεργία που λέγονται "ομάδες βοηθείας" σπεύδουν στον τόπο του συμβάντος με στόχο τον άμεσο εντροχιασμό του εκτροχιασμένου συρμού και την απελευθέρωση της σιδηροδρομικής γραμμής για κυκλοφορία. Η πρώτη μέθοδος η πιο γρήγορη (υπό προϋποθέσεις) είναι η εντροχίαση του εκτροχιασμένου άξονα με χρήση πεδίλων εντροχίασης - εντροχιαστών (Rerailers). Δείτε το διπλανό βίντεο.
Σιδηροδρομικοί τροχοί - πως κατασκευάζονται - τρισδιάστατο μοντέλο απεικόνισης
Οι σιδηροδρομικοί τροχοί είναι μια ειδική κατηγορία τροχών που προορίζονται για οχήματα που θα κινούνται πάνω σε σιδηροτροχιές. Κατασκευάζονται από σφυρήλατο χάλυβα από εξειδικευμένες χαλυβουργίες ακολουθώντας πιστά αυστηρές προδιαγραφές.
Πως λειτουργεί μια ατμομηχανή
Τόρνος ζευγών τροχών (Train Wheel Set Lathe) και Υποδαπέδιος τόρνος (Underfloor Railway Wheel Lathe)
Πιο συνήθεις είναι:
α) να λεπτύνει το νύχι από χτυπήματα στη ράγια σε καμπύλες,
β) να γίνουν επιπεδώσεις από κάποια δυνατή πέδη, οπότε και θα χαθεί η κυκλικότητα του τροχού, και
γ) να παρουσιαστούν σκασίματα (σπηλαιώσεις) λόγω κακής χύτευσης του τροχού.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου