Όλες οι ελπίδες της ελληνικής κυβέρνησης είναι να παρουσιασθεί από κάπου πραγματικό επενδυτικό ενδιαφέρον και να πουληθεί.
H αποκρατικοποίηση της εταιρείας σιδηροδρομικών μεταφορών ΤΡΑΙΝΟΣΕ, εξελίσσεται σε μια πολύ πικρή ιστορία. Σας γράφαμε στις αρχές της εβδομάδας για τον κίνδυνο του «ξαφνικού θανάτου» της, κατά το πρότυπο των Κυπριακών Αερογραμμών και για τη νέα παράταση(για τις 6 Ιουλίου) στην διαδικασία πώλησής της, σε μια προσπάθεια να βρεθεί λύση για την επόμενη μέρα της εταιρείας.
Στην πραγματικότητα, όλες οι ελπίδες της ελληνικής πλευράς είναι να παρουσιασθεί από κάπου πραγματικό επενδυτικό ενδιαφέρον και να πουληθεί. Τελευταία ελπίδα το φημολογούμενο στην αγορά ιταλικό ενδιαφέρον, το οποίο, προς το παρόν τουλάχιστον, δεν επιβεβαιώνεται από πουθενά.
Ανεξάρτητα ωστόσο από το τι ακούγεται, δεν υπάρχει κανένα ουσιαστικό ενδιαφέρον από τη Ρωσία. Το παράδοξο της υπόθεσης, βεβαίως, είναι ότι η Μόσχα παραπονιέται συνεχώς ότι είναι αποκλεισμένη από τα ελληνικά projects, αλλά όταν έρχεται η κρίσιμη ώρα, σχεδόν πάντα, υπαναχωρεί. Και η περίπτωση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ δεν είναι η πρώτη όπου κάτι τέτοιο συμβαίνει κατά την υλοποίηση του προγράμματος αποκρατικοποιήσεων.
Αν και κυκλοφορεί μια πληροφορία που θέλει να υπάρχει ρωσική ανάμειξη σε μια μεγάλη συμφωνία στον ενεργειακό τομέα που προωθείται στην Ελλάδα. Μόλις έχουμε νεώτερα, εννοείται, θα σας ενημερώσουμε, αν και η είδηση – όπως υποστηρίζεται – θα σκάσει περίπου ως βόμβα...
Πηγή:
- Η ΑΠΟΚΡΑΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΤΡΑΙΝΟΣΕ, Η ΜΟΣΧΑ ΚΑΙ Η ΝΕΑ ΠΑΡΑΤΑΣΗ
http://voria.gr/index.php/article/iapokratikopiisi-tis-trenose-i-moscha-ke-i-nea-paratasi
H αποκρατικοποίηση της εταιρείας σιδηροδρομικών μεταφορών ΤΡΑΙΝΟΣΕ, εξελίσσεται σε μια πολύ πικρή ιστορία. Σας γράφαμε στις αρχές της εβδομάδας για τον κίνδυνο του «ξαφνικού θανάτου» της, κατά το πρότυπο των Κυπριακών Αερογραμμών και για τη νέα παράταση(για τις 6 Ιουλίου) στην διαδικασία πώλησής της, σε μια προσπάθεια να βρεθεί λύση για την επόμενη μέρα της εταιρείας.
Στην πραγματικότητα, όλες οι ελπίδες της ελληνικής πλευράς είναι να παρουσιασθεί από κάπου πραγματικό επενδυτικό ενδιαφέρον και να πουληθεί. Τελευταία ελπίδα το φημολογούμενο στην αγορά ιταλικό ενδιαφέρον, το οποίο, προς το παρόν τουλάχιστον, δεν επιβεβαιώνεται από πουθενά.
Ανεξάρτητα ωστόσο από το τι ακούγεται, δεν υπάρχει κανένα ουσιαστικό ενδιαφέρον από τη Ρωσία. Το παράδοξο της υπόθεσης, βεβαίως, είναι ότι η Μόσχα παραπονιέται συνεχώς ότι είναι αποκλεισμένη από τα ελληνικά projects, αλλά όταν έρχεται η κρίσιμη ώρα, σχεδόν πάντα, υπαναχωρεί. Και η περίπτωση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ δεν είναι η πρώτη όπου κάτι τέτοιο συμβαίνει κατά την υλοποίηση του προγράμματος αποκρατικοποιήσεων.
Αν και κυκλοφορεί μια πληροφορία που θέλει να υπάρχει ρωσική ανάμειξη σε μια μεγάλη συμφωνία στον ενεργειακό τομέα που προωθείται στην Ελλάδα. Μόλις έχουμε νεώτερα, εννοείται, θα σας ενημερώσουμε, αν και η είδηση – όπως υποστηρίζεται – θα σκάσει περίπου ως βόμβα...
Πηγή:
- Η ΑΠΟΚΡΑΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΤΡΑΙΝΟΣΕ, Η ΜΟΣΧΑ ΚΑΙ Η ΝΕΑ ΠΑΡΑΤΑΣΗ
http://voria.gr/index.php/article/iapokratikopiisi-tis-trenose-i-moscha-ke-i-nea-paratasi
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου