Η διάνοιξη ξεκίνησε επίσημα στις 3 Φεβρουαρίου του 2015 μετά από μια καθυστέρηση πάνω από ένα χρόνο λόγω αρχαιολογικών ερευνών. Οι εργασίες για το βόρειο κλάδο θα ξεκινήσουν το φθινόπωρο.
Η σήραγγα αποτελεί το κύριο τμήμα της αναβάθμισης της γραμμής σε μια διαδρομή 14,1 km μεταξύ Ejpovice και Πίλσεν-Doubravka. Η γραμμή θα είναι κατάλληλη για ταχύτητες μέχρι 200 km / h και θα μειώσει κατά 6 χιλιόμετρα την σημερινή ελικοειδή διαδρομή μέσω Chrást, μειώνοντας παράλληλα τους χρόνους ταξιδιού κατά 9 λεπτά.
Το έργο εντάσσεται στο πλαίσιο του εκσυγχρονισμού της γραμμής Πίλσεν - τμήμα Rokycany του διαχειριστή υποδομής SŽDC's Διάδρομος 3 Praha - Νομός Πίλσεν - Cheb το οποίο θα μειώσει το Praha - Χρόνος διαδρομής Πίλσεν σε λιγότερο από 1 ώρα. Το έργο κόστους 9 δισ CD (τσέχικες κορώνες) διεξάγεται από μια κοινοπραξία Metrostav και Subterra και συγχρηματοδοτείται από το Ταμείο Συνοχής της ΕΕ, με την ολοκλήρωση να πρέπει να προγραμματιστεί για τα μέσα του 2018.
Ονομάστηκε Viktorie, ο Μετροπόντικας έχει μήκος 114 m, ζυγίζει 1 800 τόνους και έχει διάμετρο κεφαλής 9 · 9 m. Επιτρέπει ανασκαφή έως 15 m της ροκ ανά ημέρα. Ο συνολικός όγκος των πετρωμάτων εκσκακφής ανήλθε σε πάνω από 600 000 m3.
Πηγή:
- Boring of Czech Republic’s longest rail tunnel begins
http://www.railwaygazette.com/news/infrastructure/single-view/view/boring-of-czech-republics-longest-rail-tunnel-begins.html
- Czech Republic’s longest tunnel broken through
http://www.railwaygazette.com/news/infrastructure/single-view/view/czech-republics-longest-tunnel-broken-through.html
-
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου