Στην τελική ευθεία για την παράδοσή τους στην κυκλοφορία, η οποία υπολογίζεται τον προσεχή Απρίλιο, βρίσκονται οι σήραγγες Τεμπών και Πλαταμώνα. Ήδη σύμφωνα με πληροφορίες, αυτή την περίοδο γίνονται οι απαραίτητες δοκιμές και στις τρεις σήραγγες προκειμένου να πιστοποιηθεί η ασφάλεια τους καθώς όπως προβλέπουν οι διαδικασίες κάθε σήραγγα άνω των 500 μέτρων πρέπει να περνά συγκεκριμένους ελέγχους πριν παραδοθεί με ασφάλεια στους χρήστες.
Παράλληλα ξεκίνησε η ετοιμασία του Φακέλου Ασφαλείας για τη λειτουργία τους και θα υποβληθεί στη Διοικητική Αρχή Σηράγγων που υπάγεται στο υπουργείο Υποδομών. Με την έγκριση του Φακέλου Ασφαλείας ανοίγει και ο δρόμος για την λειτουργία τους μαζί με τα ανοιχτά τμήματα των 14χλμ που αποτελούν τα 25 χιλιόμετρα του τελευταίου τμήματος του άξονα Αθήνα-Θεσσαλονίκης, μήκους 500χλμ που αναβαθμίζονται.
Τα νέα τμήματα που θα παρακάμπτουν τα Τέμπη και τις επικίνδυνες στροφές του Παντελεήμονα, μήκους 25 χλμ, θα διαθέτουν τρεις δίδυμες Σήραγγες η πρώτη στον Ευαγγελισμό μήκους 2 χλμ, η δεύτερη που παρακάμπτει τα Τέμπη μήκους 6 χλμ και η τρίτη που παρακάμπτει τις στροφές του Παντελεήμονα μήκους 2,7 χλμ.
Οι δίδυμες σήραγγες αφορούν σήραγγες δύο κλάδων, δηλαδή η κάθε σήραγγα θα διαθέτει ξεχωριστό κλάδο ανά κατεύθυνση. Σε κάθε σήραγγα, ο κάθε κλάδος ενώνεται με τον διπλανό του με συνδετήριες σήραγγες οι οποίες λειτουργούν ως έξοδοι έκτακτης ανάγκης. Οι συνδετήριες αυτές σήραγγες βρίσκονται σε όλο το μήκος των σηράγγων κάθε 300 μέτρα, ενώ κάθε 900 μέτρα οι έξοδοι αυτοί έχουν τη δυνατότητα διέλευσης των οχημάτων έκτακτης ανάγκης.
Η παράδοση του έργου της παράκαμψης, με τα νέα τμήματα, 25 χιλιομέτρων, θα δώσει ανάσα στην περιοχή, μειώνοντας τη συνολική χρονοαπόσταση Αθήνας-Θεσσαλονίκης σε 4 ώρες και 15 λεπτά (με μέση ταχύτητα τα 120 χλμ).
Πηγή:
- Ξεκίνησαν οι δοκιμές ασφαλείας στις Σήραγγες Τεμπών και Πλαταμώνα
http://www.ypodomes.com/index.php/metafores/astikes/item/37085-bainoun-oi-bares-sto-metro-tis-athinas-foto-kai-pos-tha-leitourgei-to-neo-systima
Παράλληλα ξεκίνησε η ετοιμασία του Φακέλου Ασφαλείας για τη λειτουργία τους και θα υποβληθεί στη Διοικητική Αρχή Σηράγγων που υπάγεται στο υπουργείο Υποδομών. Με την έγκριση του Φακέλου Ασφαλείας ανοίγει και ο δρόμος για την λειτουργία τους μαζί με τα ανοιχτά τμήματα των 14χλμ που αποτελούν τα 25 χιλιόμετρα του τελευταίου τμήματος του άξονα Αθήνα-Θεσσαλονίκης, μήκους 500χλμ που αναβαθμίζονται.
Τα νέα τμήματα που θα παρακάμπτουν τα Τέμπη και τις επικίνδυνες στροφές του Παντελεήμονα, μήκους 25 χλμ, θα διαθέτουν τρεις δίδυμες Σήραγγες η πρώτη στον Ευαγγελισμό μήκους 2 χλμ, η δεύτερη που παρακάμπτει τα Τέμπη μήκους 6 χλμ και η τρίτη που παρακάμπτει τις στροφές του Παντελεήμονα μήκους 2,7 χλμ.
Οι δίδυμες σήραγγες αφορούν σήραγγες δύο κλάδων, δηλαδή η κάθε σήραγγα θα διαθέτει ξεχωριστό κλάδο ανά κατεύθυνση. Σε κάθε σήραγγα, ο κάθε κλάδος ενώνεται με τον διπλανό του με συνδετήριες σήραγγες οι οποίες λειτουργούν ως έξοδοι έκτακτης ανάγκης. Οι συνδετήριες αυτές σήραγγες βρίσκονται σε όλο το μήκος των σηράγγων κάθε 300 μέτρα, ενώ κάθε 900 μέτρα οι έξοδοι αυτοί έχουν τη δυνατότητα διέλευσης των οχημάτων έκτακτης ανάγκης.
Η παράδοση του έργου της παράκαμψης, με τα νέα τμήματα, 25 χιλιομέτρων, θα δώσει ανάσα στην περιοχή, μειώνοντας τη συνολική χρονοαπόσταση Αθήνας-Θεσσαλονίκης σε 4 ώρες και 15 λεπτά (με μέση ταχύτητα τα 120 χλμ).
Πηγή:
- Ξεκίνησαν οι δοκιμές ασφαλείας στις Σήραγγες Τεμπών και Πλαταμώνα
http://www.ypodomes.com/index.php/metafores/astikes/item/37085-bainoun-oi-bares-sto-metro-tis-athinas-foto-kai-pos-tha-leitourgei-to-neo-systima
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου