Παρασκευή, 20 Οκτωβρίου 2017

Δείτε βίντεο από μια επικίνδυνη σιδηροδρομική γέφυρα στην Ινδία - BRIDGE PAMBAN Rameswaram


Ευχαριστούμε τον Giorgos Veteran για την αποστολή του βίντεο:


Η γέφυρα Pamban Sea είναι μια σιδηροδρομική γέφυρα που κατασκευάστηκε στο Στενό Palk που συνδέει την πόλη Rameswaram με την υπόλοιπη Ινδία. Αυτή είναι η πρώτη θαλάσσια γέφυρα που κατασκευάστηκε στην Ινδία με μήκος περίπου 2 χιλιόμετρα και δόθηκε στην κυκλοφορία στις 24 Φεβρουαρίου 1914.

Μέχρι στιγμής, αυτή ήταν μία από τις πιο επικίνδυνες και θανατηφόρες θαλάσσιες γέφυρες που κατασκευάστηκαν ποτέ λόγω των χαμηλών βάθρων σκυροδέματος, λίγα μόλις πόδια πάνω από τη στάθμη της θάλασσας που σχεδόν δεν φαίνονται, όταν η στάθμη του νερού ανεβαίνει κατά τη διάρκεια των βαριών μουσώνων. Δείτε το βίντεο:


Η γέφυρα έχει περιορισμό ταχύτητας μόλις 15 KPH λόγω του ανοίγματος , το οποίο μπορεί να ανυψωθεί για να περάσουν από κάτω πλοία και φορτηγίδες. Ένα ανεμόμετρο στερεωμένο στο 56ο βάθρο πάνω από τη γέφυρα καταγράφει την ταχύτητα του ανέμου. Κάθε φορά που η ταχύτητα του ανέμου υπερβαίνει τα 58 KPH, τα σήματα γίνονται κόκκινα, εμποδίζοντας οποιαδήποτε κίνηση αμαξοστοιχίας στη γέφυρα.



Η γέφυρα βρίσκεται στο δεύτερο πιο διαβρωτικό περιβάλλον του κόσμου μετά τη Φλώριδα, καθιστώντας τη συντήρησή της μια δύσκολη δουλειά. Η τοποθεσία είναι επίσης μια περιοχή όπου συχνά εμφανίζονται κυκλώνες υψηλής ταχύτητας ανέμου. Η γέφυρα αποτελείται από 143 βάθρα και το κεντρικό άνοιγμα είναι τύπου Scherzer. Κάθε κομμάτι από τα δυο τμήματα ανύψωσης ζυγίζει περίπου 415 τόνους.

Η γέφυρα ήταν αρχικά μετρική και μετατράπηκε σε ευρύ (sic) εύρος το 2008.

Η διπλανή οδική γέφυρα άνοιξε το 1988 και μέχρι τότε οι σιδηροδρομικές και πορθμειακές υπηρεσίες ήταν το μοναδικό μέσο μεταφοράς για να διασχίσει κανείς τη θάλασσα.

Αυτό το βίντεο καλύπτει πολλά τρένα που κινούνται πάνω από τη γέφυρα από διάφορα σημεία θέασης. Ορισμένα σημεία ήταν πραγματικά επικίνδυνα. Το τέντωμα δεν είναι ηλεκτρισμένο μεταξύ των Trichy - Rameswaram και Madurai - Ramerswaram, επομένως όλα τα τρένα τροφοδοτούνται από τα μόνο του ALCo, τα EMD's δεν έχουν δοκιμαστεί ποτέ σε αυτή τη Γέφυρα.


Πηγή:
- India's MOST DANGEROUS Rail BRIDGE PAMBAN Rameswaram.
https://www.youtube.com/watch?v=q0YtFiG_1ok

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου