Με εντυπωσιακούς ρυθμούς συνεχίζουν να κινούνται οι 2 Μετροπόντικες της Γραμμής Καλαμαριάς του Μετρό Θεσσαλονίκης. Σύμφωνα με πολύ καλά πληροφορημένες πηγές του ypodomes.com, μέσα στον Νοέμβριο ο πρώτος Μετροπόντικας, "Έλλη" θα φτάσει στο Σταθμό ΚΑΛΑΜΑΡΙΑ, τον 4ο κατά σειρά σταθμό. Από τον Ιούνιο που ξεκίνησε το μηχάνημα έχει ολοκληρώσει τη διάνοιξη περνώντας από τους σταθμούς ΜΙΚΡΑ, ΝΕΑ ΚΡΗΝΗ, ΑΡΕΤΣΟΥ.
Συνολικά μέχρι την Καλαμαριά και σε διάστημα περίπου 6 μηνών ο Μετροπόντικας θα έχει διανοίξει περίπου 2,5χλμ υπόγειας γραμμής. Εδώ, έχουμε και το πρώτο ρεκόρ για το Μετρό της πόλης καθώς με ρυθμούς περίπου 21 μέτρα την ημέρα αποτελεί το μεγαλύτερο νούμερο ημερήσιας διάνοιξης για όλα τα έργα Μετρό που έχουν γίνει στην Ελλάδα (σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη).
Τον Νοέμβριο ο δεύτερος Μετροπόντικας "Φρίξος" θα φτάσει στον τρίτο σταθμό ΑΡΕΤΣΟΥ κρατώντας τις αποστάσεις ασφαλείας που έχουν τεθεί.
Οι τόσο γρήγοροι χρόνοι, δινουν την αισιοδοξία ότι η ολοκλήρωση της διάνοιξης θα γίνει με την ίδια ορμή και μετά την έλευση του ΤΒΜ στην ΚΑΛΑΜΑΡΙΑ, θα απομένουν περίπου 2χλμ, λιγότερα από τα μισά δηλαδή και αφορούν το διάστημα περίπου 1χλμ μέχρι τον 5ο σταθμό ΝΟΜΑΡΧΙΑ και το "κούμπωμα" της γραμμής στον σταθμό ΠΑΤΡΙΚΙΟ (σε μία απόσταση περίπου 950 μέτρων) που θα είναι κοινός σταθμός και για τις 2 γραμμές. Από εκεί οι γραμμές θα διακλαδώνονται είτε προς Νέα Ελβετία (Γραμμή 1) είτε προς Μίκρα (Γραμμή 2).
Ένα ακόμα εντυπωσιακό στοιχείο όπως μαθαίνει το ypodomes.com είναι η κατασκευή διόροφης σήραγγας (αντί για δύο η μία πλάι στην άλλη) η οποία θα κατασκευαστεί στο μεσοδιάστημα των σταθμών ΚΑΛΑΜΑΡΙΑ και ΠΑΤΡΙΚΙΟΣ. Αυτό θα γίνει για δύο βασικούς λόγους. Ο πρώτος είναι η στενότητα χώρου που υπάρχει και ο δεύτερο και πιο βασικός για να υπάρχει η μικρότερη δυνατή όχληση στους κατοίκους της περιοχής. Πρόκειται για ένα σημαντικό τεχνικό έργο που θα συγκαταλέγεται στο μεγάλα επιτεύγματα του έργου.
Την ίδια ώρα έχουν ολοκληρωθεί τα έργα πολιτικού μηχανικού και στους 5 σταθμούς ενώ ξεκίνησε τα αρχιτεκτονικά τελειώματα στους σταθμούς ΝΟΜΑΡΧΙΑ και ΝΕΑ ΚΡΗΝΗ. Το έργο κατασκευάζει η ΑΚΤΩΡ, που έχει αναλάβει και τις τύχες του βασικού έργου
Όπως όλα δείχνουν εφόσον τρέξει σύντομα και ο διαγωνισμός για τα συμπληρωματικά Η/Μ και τους 12 συρμούς φαίνεται ότι είναι αρκετά πιθανό να δούμε να κλειδώνει η λειτουργία της Γραμμής Καλαμαριάς για το 2021, σχεδόν παράλληλα με τη βασική γραμμή.
Να σημειώσουμε ότι η λειτουργία του Μετρό Θεσσαλονίκης για τις 2 γραμμές θα γίνεται με κοινούς σταθμούς μέχρι τον Πατρίκιο.
Πηγή:
- Μετρό Θεσσαλονίκης; Με ρυθμούς ρεκόρ ο Μετροπόντικας οδεύει για το σταθμό ΚΑΛΑΜΑΡΙΑ
http://www.ypodomes.com/index.php/statheri-troxia/metro/thessalonikis/item/43321-metro-thessalonikis-me-rythmoys-rekor-o-metropontikas-odeyei-gia-to-stathmo-kalamaria
Συνολικά μέχρι την Καλαμαριά και σε διάστημα περίπου 6 μηνών ο Μετροπόντικας θα έχει διανοίξει περίπου 2,5χλμ υπόγειας γραμμής. Εδώ, έχουμε και το πρώτο ρεκόρ για το Μετρό της πόλης καθώς με ρυθμούς περίπου 21 μέτρα την ημέρα αποτελεί το μεγαλύτερο νούμερο ημερήσιας διάνοιξης για όλα τα έργα Μετρό που έχουν γίνει στην Ελλάδα (σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη).
Τον Νοέμβριο ο δεύτερος Μετροπόντικας "Φρίξος" θα φτάσει στον τρίτο σταθμό ΑΡΕΤΣΟΥ κρατώντας τις αποστάσεις ασφαλείας που έχουν τεθεί.
Οι τόσο γρήγοροι χρόνοι, δινουν την αισιοδοξία ότι η ολοκλήρωση της διάνοιξης θα γίνει με την ίδια ορμή και μετά την έλευση του ΤΒΜ στην ΚΑΛΑΜΑΡΙΑ, θα απομένουν περίπου 2χλμ, λιγότερα από τα μισά δηλαδή και αφορούν το διάστημα περίπου 1χλμ μέχρι τον 5ο σταθμό ΝΟΜΑΡΧΙΑ και το "κούμπωμα" της γραμμής στον σταθμό ΠΑΤΡΙΚΙΟ (σε μία απόσταση περίπου 950 μέτρων) που θα είναι κοινός σταθμός και για τις 2 γραμμές. Από εκεί οι γραμμές θα διακλαδώνονται είτε προς Νέα Ελβετία (Γραμμή 1) είτε προς Μίκρα (Γραμμή 2).
Ένα ακόμα εντυπωσιακό στοιχείο όπως μαθαίνει το ypodomes.com είναι η κατασκευή διόροφης σήραγγας (αντί για δύο η μία πλάι στην άλλη) η οποία θα κατασκευαστεί στο μεσοδιάστημα των σταθμών ΚΑΛΑΜΑΡΙΑ και ΠΑΤΡΙΚΙΟΣ. Αυτό θα γίνει για δύο βασικούς λόγους. Ο πρώτος είναι η στενότητα χώρου που υπάρχει και ο δεύτερο και πιο βασικός για να υπάρχει η μικρότερη δυνατή όχληση στους κατοίκους της περιοχής. Πρόκειται για ένα σημαντικό τεχνικό έργο που θα συγκαταλέγεται στο μεγάλα επιτεύγματα του έργου.
Την ίδια ώρα έχουν ολοκληρωθεί τα έργα πολιτικού μηχανικού και στους 5 σταθμούς ενώ ξεκίνησε τα αρχιτεκτονικά τελειώματα στους σταθμούς ΝΟΜΑΡΧΙΑ και ΝΕΑ ΚΡΗΝΗ. Το έργο κατασκευάζει η ΑΚΤΩΡ, που έχει αναλάβει και τις τύχες του βασικού έργου
Όπως όλα δείχνουν εφόσον τρέξει σύντομα και ο διαγωνισμός για τα συμπληρωματικά Η/Μ και τους 12 συρμούς φαίνεται ότι είναι αρκετά πιθανό να δούμε να κλειδώνει η λειτουργία της Γραμμής Καλαμαριάς για το 2021, σχεδόν παράλληλα με τη βασική γραμμή.
Να σημειώσουμε ότι η λειτουργία του Μετρό Θεσσαλονίκης για τις 2 γραμμές θα γίνεται με κοινούς σταθμούς μέχρι τον Πατρίκιο.
Πηγή:
- Μετρό Θεσσαλονίκης; Με ρυθμούς ρεκόρ ο Μετροπόντικας οδεύει για το σταθμό ΚΑΛΑΜΑΡΙΑ
http://www.ypodomes.com/index.php/statheri-troxia/metro/thessalonikis/item/43321-metro-thessalonikis-me-rythmoys-rekor-o-metropontikas-odeyei-gia-to-stathmo-kalamaria
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου