Το Μετρό, το σημαντικότερο συγκοινωνιακό και περιβαλλοντικό έργο που έχει γίνει ποτέ στην πρωτεύουσα, θα ενώσει σε μερικά χρόνια τα κέντρα του Πειραιά και της Αθήνας για πρώτη φορά στην μακρόχρονη ιστορία του.
Αν και η πρώτη γραμμή που εγκαινιάστηκε στην πόλη ήταν το 1869 και ήταν μεταξύ Πειραιά και Θησείου, απείχε πολύ από την σύνδεση των 2 κέντρων. Ακόμα και με την λειτουργία της γραμμής 1 του Μετρό όπου η Αθήνα και ο Πειραιά συνδέονται, αυτό συμβαίνει κυρίως για το λιμάνι και την γύρω εμπορική περιοχή.
Με την ολοκλήρωση του έργου επέκτασης της γραμμής 3 από την Αγία Μαρίνα μέχρι το Δημοτικό Θέατρο του Πειραιά, αυτό θα αλλάξει και θα επιτευχθεί η απευθείας σύνδεση των 2 κέντρων. Από αυτό αναμένεται να κερδίσει ο Πειραιάς καθώς ο νέος τερματικός σταθμός του Μετρό, ακριβώς στη συμβολή των οδών Ηρώων Πολυτεχνείου και Βασιλέως Γεωργίου, θα εξυπηρετήσει τα κεντρικότερα σημεία της πόλης.
Βρίσκεται μερικές δεκάδες μέτρα από την βασική εμπορική αρτηρία της πόλης (την οδό Σωτήρος) και λιγότερο από 200 μέτρα από το Πασαλιμάνι, κεντρικό σημείο συνάντησης της πόλης, ενώ ακτινικά θα βρίσκεται πολύ κοντά από όλους τους βασικούς οδικούς άξονες του κέντρου: Γ.Λαμπράκη, 2ας Μεραρχίας, Εθνικής Αντιστάσεως κ.α. αλλά και το λιμάνι του Πειραιά που θα βρίσκεται απόσταση περίπου 250 μέτρων.
Σημαντικό στοιχείο αποτελεί και το γεγονός πως θα βρίσκεται σε απόσταση αναπνοής από το μελλοντικό Δικαστικό Μέγαρο Πειραιά που θα κατασκευαστεί στο κτίριο της πρώην Ραλλείου Σχολής, δίπλα από το Δημοτικό Θέατρο.
Ο Σταθμός ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ θα αποτελέσει ένα βασικό "πυρηνικό" σημείο διασύνδεσης με άλλα μεταφοράς μιας και θα συνδέεται με την ομώνυμη στάση Τραμ, η οποία αναμένεται να λειτουργήσει το 2018 αλλά και πολλές λεωφορειακές γραμμές αλλά και τρόλεϊ. Με μία μετεπιβίβαση σε πολλή κοντινή απόσταση θα εξυπηρετούνται τα μεγάλα Νοσοκομεία του Πειραιά (Τζάννειο, Μεταξά), η Καλλίπολη, η Πειραϊκή, το Χατζηκυριάκειο κ.α.
Τα μεγάλα συγκοινωνιακά οφέλη για το κέντρο του Πειραιά είναι ακόμα περισσότερα. Η λειτουργία της επέκτασης σύμφωνα με την μελέτη της Αττικό Μετρό θα σημάνει καθημερινά την μετακίνηση 132.000 επιβατών, περίπου 23.000 οχήματα λιγότερα στους δρόμους, μείωση της έκλυσης αέριων ρύπων κατά 120 τόνους ημερησίως και καλύτερες κυκλοφοριακές συνθήκες στους κορεσμένους σήμερα από κίνηση δρόμους της πόλης.
Από την λειτουργία, η οποία τοποθετείται σήμερα περίπου το 2021, από το κέντρο του Πειραιά θα μπορεί κάποιος, χωρίς αλλαγή γραμμής, να φτάσει σε περίπου 25 λεπτά στο Σύνταγμα, σε περίπου 45 λεπτά στην Δουκίσσης Πλακεντίας και μόλις 1 ώρα από το Αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος. Τέλος, αξίζει να σημειώσουμε πως μελλοντικά, από το ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ, θα απαιτούνται μόλις 20 λεπτά για τον σταθμό ΕΛΑΙΩΝΑΣ και τον Νέο Τερματικό Σταθμό Υπεραστικών Λεωφορείων που προβλέπεται να κατασκευαστεί εκεί.
Πηγή:
- Τα μεγάλα κέρδη από την επέκταση του Μετρό στον Πειραιά
http://www.ypodomes.com/index.php/statheri-troxia/metro/athinas/item/43273-ta-megala-kerdi-apo-tin-epektasi-tou-metro-ston-peiraia
Αν και η πρώτη γραμμή που εγκαινιάστηκε στην πόλη ήταν το 1869 και ήταν μεταξύ Πειραιά και Θησείου, απείχε πολύ από την σύνδεση των 2 κέντρων. Ακόμα και με την λειτουργία της γραμμής 1 του Μετρό όπου η Αθήνα και ο Πειραιά συνδέονται, αυτό συμβαίνει κυρίως για το λιμάνι και την γύρω εμπορική περιοχή.
Με την ολοκλήρωση του έργου επέκτασης της γραμμής 3 από την Αγία Μαρίνα μέχρι το Δημοτικό Θέατρο του Πειραιά, αυτό θα αλλάξει και θα επιτευχθεί η απευθείας σύνδεση των 2 κέντρων. Από αυτό αναμένεται να κερδίσει ο Πειραιάς καθώς ο νέος τερματικός σταθμός του Μετρό, ακριβώς στη συμβολή των οδών Ηρώων Πολυτεχνείου και Βασιλέως Γεωργίου, θα εξυπηρετήσει τα κεντρικότερα σημεία της πόλης.
Βρίσκεται μερικές δεκάδες μέτρα από την βασική εμπορική αρτηρία της πόλης (την οδό Σωτήρος) και λιγότερο από 200 μέτρα από το Πασαλιμάνι, κεντρικό σημείο συνάντησης της πόλης, ενώ ακτινικά θα βρίσκεται πολύ κοντά από όλους τους βασικούς οδικούς άξονες του κέντρου: Γ.Λαμπράκη, 2ας Μεραρχίας, Εθνικής Αντιστάσεως κ.α. αλλά και το λιμάνι του Πειραιά που θα βρίσκεται απόσταση περίπου 250 μέτρων.
Σημαντικό στοιχείο αποτελεί και το γεγονός πως θα βρίσκεται σε απόσταση αναπνοής από το μελλοντικό Δικαστικό Μέγαρο Πειραιά που θα κατασκευαστεί στο κτίριο της πρώην Ραλλείου Σχολής, δίπλα από το Δημοτικό Θέατρο.
Ο Σταθμός ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ θα αποτελέσει ένα βασικό "πυρηνικό" σημείο διασύνδεσης με άλλα μεταφοράς μιας και θα συνδέεται με την ομώνυμη στάση Τραμ, η οποία αναμένεται να λειτουργήσει το 2018 αλλά και πολλές λεωφορειακές γραμμές αλλά και τρόλεϊ. Με μία μετεπιβίβαση σε πολλή κοντινή απόσταση θα εξυπηρετούνται τα μεγάλα Νοσοκομεία του Πειραιά (Τζάννειο, Μεταξά), η Καλλίπολη, η Πειραϊκή, το Χατζηκυριάκειο κ.α.
Τα μεγάλα συγκοινωνιακά οφέλη για το κέντρο του Πειραιά είναι ακόμα περισσότερα. Η λειτουργία της επέκτασης σύμφωνα με την μελέτη της Αττικό Μετρό θα σημάνει καθημερινά την μετακίνηση 132.000 επιβατών, περίπου 23.000 οχήματα λιγότερα στους δρόμους, μείωση της έκλυσης αέριων ρύπων κατά 120 τόνους ημερησίως και καλύτερες κυκλοφοριακές συνθήκες στους κορεσμένους σήμερα από κίνηση δρόμους της πόλης.
Από την λειτουργία, η οποία τοποθετείται σήμερα περίπου το 2021, από το κέντρο του Πειραιά θα μπορεί κάποιος, χωρίς αλλαγή γραμμής, να φτάσει σε περίπου 25 λεπτά στο Σύνταγμα, σε περίπου 45 λεπτά στην Δουκίσσης Πλακεντίας και μόλις 1 ώρα από το Αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος. Τέλος, αξίζει να σημειώσουμε πως μελλοντικά, από το ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ, θα απαιτούνται μόλις 20 λεπτά για τον σταθμό ΕΛΑΙΩΝΑΣ και τον Νέο Τερματικό Σταθμό Υπεραστικών Λεωφορείων που προβλέπεται να κατασκευαστεί εκεί.
Πηγή:
- Τα μεγάλα κέρδη από την επέκταση του Μετρό στον Πειραιά
http://www.ypodomes.com/index.php/statheri-troxia/metro/athinas/item/43273-ta-megala-kerdi-apo-tin-epektasi-tou-metro-ston-peiraia
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου