Ξεκινούν, την Τρίτη 31 Οκτωβρίου, οι κατασκευαστικές εργασίες για την κατασκευή και του τελευταίου σταθμού της βασικής γραμμής του Μετρό Θεσσαλονίκης, του σταθμού Βενιζέλου.
Οι πρώτες εργασίες που θα εκτελεστούν αφορούν τη δημιουργία των απαραίτητων εργοταξιακών χώρων και τις παρακάμψεις των δικτύων των οργανισμών κοινής ωφελείας βόρεια της οδού Εγνατίας και νότια, στην πλατεία Καπνεργάτη.
Παράλληλα, θα ξεκινήσει η κατασκευή της αντιστήριξης, με μικροπασσάλους, για τη δημιουργία των φρεατίων εξαερισμού εντός του σταθμού και θα ακολουθήσει η επίχωση του αρχαιολογικού χώρου για την προστασία των αρχαιοτήτων και η κατασκευή της πλάκας οροφής του σταθμού.
Για τις κυκλοφοριακές ρυθμίσεις που τυχόν θα απαιτηθούν κατά τη διάρκεια της κατασκευής και ολοκλήρωσης του σταθμού, θα υπάρξει έγκαιρη ενημέρωση των πολιτών και των φορέων της πόλης, όπως επισημαίνει η Αττικό Μετρό.
Στα τέλη του 2020 σε εμπορική λειτουργία το μεγαλύτερο τμήμα
Υπενθυμίζεται ότι, μετά την επανεκκίνηση του έργου της βασικής γραμμής της Θεσσαλονίκης το 2016 και μέχρι σήμερα, έχει ολοκληρωθεί η διάνοιξη του 100% των δίδυμων σηράγγων, το 95% των αρχαιολογικών εργασιών, το 90% της κατασκευής του αμαξοστασίου στην Πυλαία, το 80% των έργων πολιτικού μηχανικού σε 11 από τους 13 σταθμούς της βασικής γραμμής, το 35% των αρχιτεκτονικών εργασιών, ενώ έχουν ήδη ξεκινήσει και προχωρούν και οι Η/Μ εργασίες.
Οι εργασίες που απομένουν για την ολοκλήρωση του έργου, σύμφωνα με το νέο χρονοδιάγραμμα, προχωρούν ήδη με εντατικούς ρυθμούς, προκειμένου το 2019 να αρχίσει η δοκιμαστική περίοδος λειτουργίας των συρμών και στα τέλη του 2020 να ξεκινήσει η εμπορική λειτουργία του έργου σε 9 από τους 13 σταθμούς (εκτός από τους σταθμούς Νέος σιδηροδρομικός σταθμός – ΝΣΣ, Δημοκρατίας, Βενιζέλου και Αγία Σοφία, οι οποίοι θα ολοκληρωθούν, πιθανότατα, το 2022), ενώ το 2021 η επέκταση προς Καλαμαριά.
Σήμερα, σύμφωνα με στοιχεία της Αττικό Μετρό, έχει υλοποιηθεί άνω του 55% της βασικής γραμμής του Μετρό Θεσσαλονίκης και το 35% της επέκτασης προς Καλαμαριά.
Τέλος, η Αττικό Μετρό ανακοίνωσε ότι την αμέσως προσεχή περίοδο, με την ολοκλήρωση των κατασκευαστικών εργασιών στους σταθμούς, θα περιορίζονται σταδιακά οι δεσμευμένοι από τα εργοτάξια χώροι στους δρόμους της πόλης.
Έτσι, εντός του επόμενου τριμήνου προγραμματίζεται να αποδεσμευτούν κατειλημμένες επιφάνειες στην οδό Μοναστηρίου, στην περιοχή του Ν. Σιδηροδρομικού Σταθμού και του σταθμού “Δημοκρατία”, καθώς επίσης και στην οδό Δελφών, στους σταθμούς “Φλέμινγκ” και “Ανάληψη”, όπου θα αποκατασταθεί η αμφίδρομη λειτουργία της οδού Δελφών.
Πηγή:
- Επιτέλους, ξεκινούν οι εργασίες για την κατασκευή του σταθμού Βενιζέλου του Μετρό Θεσσαλονίκης
https://www.metaforespress.gr/mesa-mazikis-metaforas/%CE%B5%CF%80%CE%B9%CF%84%CE%AD%CE%BB%CE%BF%CF%85%CF%82-%CE%BE%CE%B5%CE%BA%CE%B9%CE%BD%CE%BF%CF%8D%CE%BD-%CE%BF%CE%B9-%CE%B5%CF%81%CE%B3%CE%B1%CF%83%CE%AF%CE%B5%CF%82-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%B7/
Οι πρώτες εργασίες που θα εκτελεστούν αφορούν τη δημιουργία των απαραίτητων εργοταξιακών χώρων και τις παρακάμψεις των δικτύων των οργανισμών κοινής ωφελείας βόρεια της οδού Εγνατίας και νότια, στην πλατεία Καπνεργάτη.
Παράλληλα, θα ξεκινήσει η κατασκευή της αντιστήριξης, με μικροπασσάλους, για τη δημιουργία των φρεατίων εξαερισμού εντός του σταθμού και θα ακολουθήσει η επίχωση του αρχαιολογικού χώρου για την προστασία των αρχαιοτήτων και η κατασκευή της πλάκας οροφής του σταθμού.
Για τις κυκλοφοριακές ρυθμίσεις που τυχόν θα απαιτηθούν κατά τη διάρκεια της κατασκευής και ολοκλήρωσης του σταθμού, θα υπάρξει έγκαιρη ενημέρωση των πολιτών και των φορέων της πόλης, όπως επισημαίνει η Αττικό Μετρό.
Στα τέλη του 2020 σε εμπορική λειτουργία το μεγαλύτερο τμήμα
Υπενθυμίζεται ότι, μετά την επανεκκίνηση του έργου της βασικής γραμμής της Θεσσαλονίκης το 2016 και μέχρι σήμερα, έχει ολοκληρωθεί η διάνοιξη του 100% των δίδυμων σηράγγων, το 95% των αρχαιολογικών εργασιών, το 90% της κατασκευής του αμαξοστασίου στην Πυλαία, το 80% των έργων πολιτικού μηχανικού σε 11 από τους 13 σταθμούς της βασικής γραμμής, το 35% των αρχιτεκτονικών εργασιών, ενώ έχουν ήδη ξεκινήσει και προχωρούν και οι Η/Μ εργασίες.
Οι εργασίες που απομένουν για την ολοκλήρωση του έργου, σύμφωνα με το νέο χρονοδιάγραμμα, προχωρούν ήδη με εντατικούς ρυθμούς, προκειμένου το 2019 να αρχίσει η δοκιμαστική περίοδος λειτουργίας των συρμών και στα τέλη του 2020 να ξεκινήσει η εμπορική λειτουργία του έργου σε 9 από τους 13 σταθμούς (εκτός από τους σταθμούς Νέος σιδηροδρομικός σταθμός – ΝΣΣ, Δημοκρατίας, Βενιζέλου και Αγία Σοφία, οι οποίοι θα ολοκληρωθούν, πιθανότατα, το 2022), ενώ το 2021 η επέκταση προς Καλαμαριά.
Σήμερα, σύμφωνα με στοιχεία της Αττικό Μετρό, έχει υλοποιηθεί άνω του 55% της βασικής γραμμής του Μετρό Θεσσαλονίκης και το 35% της επέκτασης προς Καλαμαριά.
Τέλος, η Αττικό Μετρό ανακοίνωσε ότι την αμέσως προσεχή περίοδο, με την ολοκλήρωση των κατασκευαστικών εργασιών στους σταθμούς, θα περιορίζονται σταδιακά οι δεσμευμένοι από τα εργοτάξια χώροι στους δρόμους της πόλης.
Έτσι, εντός του επόμενου τριμήνου προγραμματίζεται να αποδεσμευτούν κατειλημμένες επιφάνειες στην οδό Μοναστηρίου, στην περιοχή του Ν. Σιδηροδρομικού Σταθμού και του σταθμού “Δημοκρατία”, καθώς επίσης και στην οδό Δελφών, στους σταθμούς “Φλέμινγκ” και “Ανάληψη”, όπου θα αποκατασταθεί η αμφίδρομη λειτουργία της οδού Δελφών.
Πηγή:
- Επιτέλους, ξεκινούν οι εργασίες για την κατασκευή του σταθμού Βενιζέλου του Μετρό Θεσσαλονίκης
https://www.metaforespress.gr/mesa-mazikis-metaforas/%CE%B5%CF%80%CE%B9%CF%84%CE%AD%CE%BB%CE%BF%CF%85%CF%82-%CE%BE%CE%B5%CE%BA%CE%B9%CE%BD%CE%BF%CF%8D%CE%BD-%CE%BF%CE%B9-%CE%B5%CF%81%CE%B3%CE%B1%CF%83%CE%AF%CE%B5%CF%82-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%B7/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου