Έτοιμος για την απελευθέρωση της αγοράς δηλώνει ο ΟΣΕ, ο οποίος παραδέχεται – ωστόσο – ότι το σιδηροδρομικό δίκτυο, σε ορισμένα τμήματα, επιδέχεται βελτιώσεων.
Τόσο ο πρόεδρος του ΟΣΕ Γιώργος Αποστολόπουλος, όσο και ο διευθύνων σύμβουλος Κώστας Πετράκης, στο πλαίσιο της υπογραφής της σύμβασης για τη χρήση του δικτύου του ΟΣΕ από την Rail Cargo Logistics Goldair, υποστήριξαν ότι ο οργανισμός «θα είναι συνεπής στη δήλωση του δικτύου, διασφαλίζοντας όρους ίσης μεταχείρισης στις σιδηροδρομικές εταιρείες».
Τα τέλη χρήσης η βασική πηγή εσόδων. Αυξήσεις έως το 2020
Για τον ΟΣΕ, η βελτίωση της σιδηροδρομικής υποδομής και η ολοκλήρωση του βασικού σιδηροδρομικού άξονα αποτελούν μονόδρομο: Όσες περισσότερες εταιρείες χρησιμοποιούν το δίκτυο και όσο περισσότερο, τόσο το καλύτερο.
Η βασική πηγή εσόδων του οργανισμού, πέρα από την κρατική επιδότηση, είναι τα τέλη χρήσης, καθώς ο οργανισμός έχει απολέσει, τόσο τα έσοδα από την συντήρηση των τρένων (εκχωρήθηκαν στην ΕΕΣΣΤΥ), όσο και τα έσοδα από την ενοικίαση του τροχαίου υλικού (εκχωρήθηκαν στην ΓΑΙΑΟΣΕ).
Έτσι, τα τέλη χρήσης ανήλθαν, το 2016, κοντά στα 21 εκατ., τα οποία – σε συντριπτικό ποσοστό – προέρχονταν από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Τέλη χρήσης πληρώνει και η ΣΤΑΣΥ, η οποία χρησιμοποιεί το τμήμα του προαστιακού προς το αεροδρόμιο «Ελ. Βενιζέλος».
Σήμερα, τα τέλη χρήσης ανέρχονται σε 1,05 ευρώ το τρενο/χιλιόμετρο, έναντι 3,5 σε Σερβία και Σκόπια και επιδίωξη του ΟΣΕ αποτελεί η αύξησή τους σε συμβατά πλαίσια έως το 2020.
Διαγωνισμοί για τις ανατάξεις δικτύου
Με την απελευθέρωση της αγοράς και την υπογραφή των σχετικών συμβάσεων, ο ΟΣΕ – από την πλευρά του – είναι αντιμέτωπος με ρήτρες, εάν το δίκτυο παρουσιάζει αρρυθμίες και έλλειψη χωρητικότητας.
Η αποπληρωμή οφειλών της ΤΡΑΙΝΟΣΕ προς τον ΟΣΕ, ύψους περί τα 70 εκατ., βοηθά στην υλοποίηση συγκεκριμένων δράσεων.
Ειδικότερα, θα υλοποιηθεί πρόγραμμα αποκατάστασης του δικτύου, με βάση τις βραδυπορίες και τις συχνότητες ατυχημάτων και συμβάντων. Εκεί που θα εντοπιστούν παθογένειες, εκεί θα γίνουν οι ανατάξεις.
Ο ΟΣΕ εξοπλίζεται με τον απαραίτητο στόλο για την άμεση αποκατάσταση της γραμμής, με τη προμήθεια 3 – 4 γερανών, οι οποίοι – σε συνδυασμό με τους συρμούς βοηθείας – θα παρέχουν αυτονομία στην παρέμβαση.
Σε συνεργασία με την ΕΕΣΣΤΥ, θα επεμβαίνει άμεσα, εντός 1,5 ώρας το πολύ, και θα ανοίγει τη γραμμή, όπου κι αν συντελεστεί το συμβάν.
Μάλιστα, το καταγραφικό όχημα του οργανισμού «σάρωσε» όλο το δίκτυο και παρέδωσε τα πρώτα στοιχεία.
Αντίστοιχα, τον Ιανουάριο θα εκκινήσουν οι διαδικασίες για την αξιολόγηση και αντιμετώπιση του προβλήματος και την άνοιξη θα προκηρυχτούν οι πρώτες εργολαβίες για την ανάταξη του δικτύου.
Πηγή:
- Είναι έτοιμος για την απελευθέρωση της αγοράς ο ΟΣΕ; Έτσι δηλώνει. Οι επόμενες κινήσεις
https://www.metaforespress.gr/sidirodromos/%CE%B5%CE%AF%CE%BD%CE%B1%CE%B9-%CE%AD%CF%84%CE%BF%CE%B9%CE%BC%CE%BF%CF%82-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%B1%CF%80%CE%B5%CE%BB%CE%B5%CF%85%CE%B8%CE%AD%CF%81%CF%89%CF%83%CE%B7-%CF%84%CE%B7/
Τόσο ο πρόεδρος του ΟΣΕ Γιώργος Αποστολόπουλος, όσο και ο διευθύνων σύμβουλος Κώστας Πετράκης, στο πλαίσιο της υπογραφής της σύμβασης για τη χρήση του δικτύου του ΟΣΕ από την Rail Cargo Logistics Goldair, υποστήριξαν ότι ο οργανισμός «θα είναι συνεπής στη δήλωση του δικτύου, διασφαλίζοντας όρους ίσης μεταχείρισης στις σιδηροδρομικές εταιρείες».
Τα τέλη χρήσης η βασική πηγή εσόδων. Αυξήσεις έως το 2020
Για τον ΟΣΕ, η βελτίωση της σιδηροδρομικής υποδομής και η ολοκλήρωση του βασικού σιδηροδρομικού άξονα αποτελούν μονόδρομο: Όσες περισσότερες εταιρείες χρησιμοποιούν το δίκτυο και όσο περισσότερο, τόσο το καλύτερο.
Η βασική πηγή εσόδων του οργανισμού, πέρα από την κρατική επιδότηση, είναι τα τέλη χρήσης, καθώς ο οργανισμός έχει απολέσει, τόσο τα έσοδα από την συντήρηση των τρένων (εκχωρήθηκαν στην ΕΕΣΣΤΥ), όσο και τα έσοδα από την ενοικίαση του τροχαίου υλικού (εκχωρήθηκαν στην ΓΑΙΑΟΣΕ).
Έτσι, τα τέλη χρήσης ανήλθαν, το 2016, κοντά στα 21 εκατ., τα οποία – σε συντριπτικό ποσοστό – προέρχονταν από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Τέλη χρήσης πληρώνει και η ΣΤΑΣΥ, η οποία χρησιμοποιεί το τμήμα του προαστιακού προς το αεροδρόμιο «Ελ. Βενιζέλος».
Σήμερα, τα τέλη χρήσης ανέρχονται σε 1,05 ευρώ το τρενο/χιλιόμετρο, έναντι 3,5 σε Σερβία και Σκόπια και επιδίωξη του ΟΣΕ αποτελεί η αύξησή τους σε συμβατά πλαίσια έως το 2020.
Διαγωνισμοί για τις ανατάξεις δικτύου
Με την απελευθέρωση της αγοράς και την υπογραφή των σχετικών συμβάσεων, ο ΟΣΕ – από την πλευρά του – είναι αντιμέτωπος με ρήτρες, εάν το δίκτυο παρουσιάζει αρρυθμίες και έλλειψη χωρητικότητας.
Η αποπληρωμή οφειλών της ΤΡΑΙΝΟΣΕ προς τον ΟΣΕ, ύψους περί τα 70 εκατ., βοηθά στην υλοποίηση συγκεκριμένων δράσεων.
Ειδικότερα, θα υλοποιηθεί πρόγραμμα αποκατάστασης του δικτύου, με βάση τις βραδυπορίες και τις συχνότητες ατυχημάτων και συμβάντων. Εκεί που θα εντοπιστούν παθογένειες, εκεί θα γίνουν οι ανατάξεις.
Ο ΟΣΕ εξοπλίζεται με τον απαραίτητο στόλο για την άμεση αποκατάσταση της γραμμής, με τη προμήθεια 3 – 4 γερανών, οι οποίοι – σε συνδυασμό με τους συρμούς βοηθείας – θα παρέχουν αυτονομία στην παρέμβαση.
Σε συνεργασία με την ΕΕΣΣΤΥ, θα επεμβαίνει άμεσα, εντός 1,5 ώρας το πολύ, και θα ανοίγει τη γραμμή, όπου κι αν συντελεστεί το συμβάν.
Μάλιστα, το καταγραφικό όχημα του οργανισμού «σάρωσε» όλο το δίκτυο και παρέδωσε τα πρώτα στοιχεία.
Αντίστοιχα, τον Ιανουάριο θα εκκινήσουν οι διαδικασίες για την αξιολόγηση και αντιμετώπιση του προβλήματος και την άνοιξη θα προκηρυχτούν οι πρώτες εργολαβίες για την ανάταξη του δικτύου.
Πηγή:
- Είναι έτοιμος για την απελευθέρωση της αγοράς ο ΟΣΕ; Έτσι δηλώνει. Οι επόμενες κινήσεις
https://www.metaforespress.gr/sidirodromos/%CE%B5%CE%AF%CE%BD%CE%B1%CE%B9-%CE%AD%CF%84%CE%BF%CE%B9%CE%BC%CE%BF%CF%82-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%B1%CF%80%CE%B5%CE%BB%CE%B5%CF%85%CE%B8%CE%AD%CF%81%CF%89%CF%83%CE%B7-%CF%84%CE%B7/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου