Το Υπουργείο σχεδιάζει να πάρει τον άμεσο έλεγχο της ιδιωτικής εταιρίας Govia Thameslink Railway που συμπεριλαμβάνει τη southern rail. Οι επιλογές που έχουν τεθεί στο τραπέζι είναι από τη διάσπαση της southern rail από την GTR, μέχρι την ολοκληρωτική μεταφορά της GTR υπό κρατικό έλεγχο τουλάχιστον μέχρι να είναι εφικτή η υπογραφή μιας νέας σύμβασης με νέο ανάδοχο.
Οι επιβάτες της ταλαίπωρης διαδρομής έχουν δει επιτέλους ξανά την πλήρη αποκατάσταση των δρομολογίων, μετά την αναστολή των απεργιών, ενώ η εταιρία GTR πραγματοποιεί συνομιλίες με το σωματείο Aslef των μηχανοδηγών, αλλά το υπουργείο δεν έχει ακόμη αποφανθεί για το κατά πόσον η εταιρεία παραβίασε τους όρους της δικαιόχρησης.
Οι επιβάτες έχουν υποστεί σχεδόν δύο χρόνια καταργήσεων δρομολογίων και καθυστερήσεων στο σιδηροδρομικό δίκτυο, μια κατάσταση που έχει επιδεινωθεί από τις απεργίες από τον περασμένο Απρίλιο. Η εταιρία GTR υποστήριξε ότι το 2016 η παράλειψή της να τρέξει επαρκείς υπηρεσίες οφειλόταν σε λόγους ανωτέρας βίας - τις επιπτώσεις των απεργιακών κινητοποιήσεων - αλλά το υπουργείο δεν έχει ακόμη επιβεβαιώσει αν αυτό αντίκειται της σύμβασης, παρά τους μήνες της επανεξέτασης της υπόθεσης.
Ο πρόεδρος της εξεταστικής επιτροπής μεταφορών, Louise Ellman, δήλωσε ότι το συγκεκριμένο σιδηροδρομικό δίκτυο είναι σε μια "αυξανόμενη απελπιστική κατάσταση". Και πρόσθεσε: «οι επιβάτες είναι οργισμένοι, οι βουλευτές της κυβέρνησης είναι θυμωμένοι, και η επιτροπή μεταφορών δεν μπορεί να πάρει ακόμη και μια ευθεία απάντηση για το αν η κατάσταση οφείλεται σε λόγους ανωτέρας βίας.
Στο μεταξύ η εταιρία GTR μαζεύει δισεκατομμύρια λίρες το χρόνο, και το κόστος για το δημόσιο ταμείο από την απώλεια εσόδων ανέρχεται σε £ 38m - η κυβέρνηση πρέπει να λάβει μια απόφαση ίσως δυσάρεστη, αλλά δεν μπορούμε να αφήσουμε αυτό να συνεχιστεί.
Πηγή:
- Government planning possible take-over of Southern rail
https://www.theguardian.com/business/2017/jan/25/government-reported-to-be-planning-to-nationalise-southern-rail-franchise?CMP=share_btn_fb
Οι επιβάτες της ταλαίπωρης διαδρομής έχουν δει επιτέλους ξανά την πλήρη αποκατάσταση των δρομολογίων, μετά την αναστολή των απεργιών, ενώ η εταιρία GTR πραγματοποιεί συνομιλίες με το σωματείο Aslef των μηχανοδηγών, αλλά το υπουργείο δεν έχει ακόμη αποφανθεί για το κατά πόσον η εταιρεία παραβίασε τους όρους της δικαιόχρησης.
Οι επιβάτες έχουν υποστεί σχεδόν δύο χρόνια καταργήσεων δρομολογίων και καθυστερήσεων στο σιδηροδρομικό δίκτυο, μια κατάσταση που έχει επιδεινωθεί από τις απεργίες από τον περασμένο Απρίλιο. Η εταιρία GTR υποστήριξε ότι το 2016 η παράλειψή της να τρέξει επαρκείς υπηρεσίες οφειλόταν σε λόγους ανωτέρας βίας - τις επιπτώσεις των απεργιακών κινητοποιήσεων - αλλά το υπουργείο δεν έχει ακόμη επιβεβαιώσει αν αυτό αντίκειται της σύμβασης, παρά τους μήνες της επανεξέτασης της υπόθεσης.
Ο πρόεδρος της εξεταστικής επιτροπής μεταφορών, Louise Ellman, δήλωσε ότι το συγκεκριμένο σιδηροδρομικό δίκτυο είναι σε μια "αυξανόμενη απελπιστική κατάσταση". Και πρόσθεσε: «οι επιβάτες είναι οργισμένοι, οι βουλευτές της κυβέρνησης είναι θυμωμένοι, και η επιτροπή μεταφορών δεν μπορεί να πάρει ακόμη και μια ευθεία απάντηση για το αν η κατάσταση οφείλεται σε λόγους ανωτέρας βίας.
Στο μεταξύ η εταιρία GTR μαζεύει δισεκατομμύρια λίρες το χρόνο, και το κόστος για το δημόσιο ταμείο από την απώλεια εσόδων ανέρχεται σε £ 38m - η κυβέρνηση πρέπει να λάβει μια απόφαση ίσως δυσάρεστη, αλλά δεν μπορούμε να αφήσουμε αυτό να συνεχιστεί.
Πηγή:
- Government planning possible take-over of Southern rail
https://www.theguardian.com/business/2017/jan/25/government-reported-to-be-planning-to-nationalise-southern-rail-franchise?CMP=share_btn_fb
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου