Συναρμολόγηση τροχού (Σώτρο - Επίσωτρο) στο Εργοστάσιο ΗΣΑΠ.
Παλιότερα θεωρούνταν οικονομικότερη πρακτική μετά τη φθορά της επιφάνειας κύλισης του τροχού πέρα από το όριο τόρνευσης να γίνει αντικατάσταση του επισώτρου.
Σταδιακά με την αύξηση της ταχύτητας η πρακτική αυτή εγκαταλείφθηκε και σήμερα τα περισσότερα τραίνα χρησιμοποιούν ολόσωμους τροχούς (αποφεύγοντας έτσι τον κίνδυνο αποσφήνωσης σώτρου - επισώτρου)
Δείτε το βίντεο που δείχνει τη διαδικασία:
Πηγή:
- Εργοστάσιο ΗΣΑΠ Συναρμολόγηση τροχού
https://www.youtube.com/watch?v=LOMXHkVXwI8
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου