Εντός του Μαρτίου αναμένεται να ξεκινήσει η λειτουργία του νέου ηλεκτρονικού συστήματος έκδοσης εισιτηρίων, το οποίο θα δίνει τη δυνατότητα στο επιβατικό κοινό να αγοράζει εισιτήρια μέσω εφαρμογής σε κινητά τηλέφωνα
Θα υπάρχει δυνατότητα e-έκδοσης εισιτηρίων μέσω app όπως στο εξωτερικό
Στον εκσυγχρονισμό του ηλεκτρονικού συστήματος έκδοσης εισιτηρίων, αλλά και στην προσέλκυση νέων πελατών για την ενίσχυση του εμπορευματικού έργου, στοχεύει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ στο άμεσο μέλλον.
Εντός του Μαρτίου αναμένεται να ξεκινήσει η λειτουργία του νέου ηλεκτρονικού συστήματος έκδοσης εισιτηρίων, το οποίο θα δίνει τη δυνατότητα στο επιβατικό κοινό να αγοράζει εισιτήρια μέσω εφαρμογής σε κινητά τηλέφωνα. Η εφαρμογή θα είναι διαθέσιμη για κινητά τηλέφωνα που λειτουργούν με λογισμικό Android αλλά και iOS.
Το νέο σύστημα θα επιτρέψει στην εταιρεία να παρακολουθεί σε πραγματικό χρόνο τα εισιτήρια που αγοράζονται και αναμένεται να λειτουργήσει και ως χρήσιμο εργαλείο για τον περιορισμό της λαθρεπιβίβασης, η οποία είναι ιδιαίτερα έντονη στον προαστιακό σιδηρόδρομο, ειδικά στο τμήμα Aεροδρόμιο Nερατζιώτισσα.
Στελέχη της εταιρείας εκτιμούν πως το νέο σύστημα θα τονώσει τα έσοδα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ τα οποία κυμαίνονται σε περίπου 120 εκατομμύρια ευρώ ετησίως, συμπεριλαμβανομένης της κρατικής επιδότησης που ανέρχεται σε 50 εκατομμυρίων ευρώ το χρόνο.
Παράλληλα, με το νέο σύστημα έκδοσης εισιτηρίων, η εταιρεία ετοιμάζει και συνολική αναθεώρηση της τιμολογιακής της πολιτικής τόσο στις επιβατικές όσο και στις εμπορευματικές μεταφορές.
Σε ό,τι αφορά τις εμπορευματικές μεταφορές, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ έχει ξεκινήσει ένα επιθετικό πρόγραμμα προσέλκυσης νέων πελατών. Στόχος είναι να αντισταθμιστούν οι απώλειες που προέκυψαν από τον τρίμηνο αποκλεισμό της σιδηροδρομικής γραμμής στην Ειδομένη, ο οποίος είχε μεγάλο κόστος για την εταιρεία σε πελάτες και έσοδα.
Οι σημαντικότεροι πελάτες της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στον κλάδο των εμπορευμάτων είναι η Cosco αλλά και ο αγωγός φυσικού αερίου TAP, η κατασκευή του οποίου είναι σε εξέλιξη στη βόρεια Ελλάδα. Τα έσοδα της εταιρείας από τις εμπορευματικές μεταφορές αντιστοιχούν σε περίπου 20% του συνολικού κύκλου εργασιών, ο οποίος ανέρχεται σε περίπου 120 εκατομμύρια ευρώ ετησίως.
Εμπόδια στην προσπάθεια προσέλκυσης νέων πελάτων αποτελούν ο απαρχαιωμένος στόλος των εμπορευματικών αμαξοστοιχιών, αλλά και η καθίζηση που σημειώθηκε σε γέφυρα στην περιοχή του Αξιού, η οποία αύξησε την ώρα του δρομολογίου Θεσσαλονίκη Ειδομένη κατά μία ώρα. Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ διαθέτει σήμερα περίπου 100 φορτάμαξες που λειτουργούν ικανοποιητικά, με τις υπόλοιπες εκατοντάδες να θεωρούνται απαρχαιωμένες.
Η εταιρεία παρουσίασε λειτουργικό κέρδος ύψους 2 εκατομμυρίων ευρώ το 2016 ενώ μειώθηκε το κόστος μισθοδοσίας κατά περίπου 1,5 εκατομμύριο ευρώ κυρίως λόγω εξορθολογισμού δευτερευουσών απολαβών.
Σε ό,τι αφορά την ολοκλήρωση της πώλησης του 100% των μετοχών της εταιρείας στον ιταλικό όμιλο Ferrovie Dello Stato, στελέχη της ΤΡΑΙΝΟΣΕ εκτιμούν ότι είναι πιθανό να συμβεί μέχρι το καλοκαίρι.
Πηγή:
- Στις «ράγες» ο εκσυγχρονισμός της ΤΡΑΙΝΟΣΕ – Μπαίνει και στην ψηφιακή εποχή
http://www.skai.gr/news/greece/article/339231/stis-rages-o-eksughronismos-tis-trainose-bainei-kai-stin-psifiaki-epohi/
Θα υπάρχει δυνατότητα e-έκδοσης εισιτηρίων μέσω app όπως στο εξωτερικό
Στον εκσυγχρονισμό του ηλεκτρονικού συστήματος έκδοσης εισιτηρίων, αλλά και στην προσέλκυση νέων πελατών για την ενίσχυση του εμπορευματικού έργου, στοχεύει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ στο άμεσο μέλλον.
Εντός του Μαρτίου αναμένεται να ξεκινήσει η λειτουργία του νέου ηλεκτρονικού συστήματος έκδοσης εισιτηρίων, το οποίο θα δίνει τη δυνατότητα στο επιβατικό κοινό να αγοράζει εισιτήρια μέσω εφαρμογής σε κινητά τηλέφωνα. Η εφαρμογή θα είναι διαθέσιμη για κινητά τηλέφωνα που λειτουργούν με λογισμικό Android αλλά και iOS.
Το νέο σύστημα θα επιτρέψει στην εταιρεία να παρακολουθεί σε πραγματικό χρόνο τα εισιτήρια που αγοράζονται και αναμένεται να λειτουργήσει και ως χρήσιμο εργαλείο για τον περιορισμό της λαθρεπιβίβασης, η οποία είναι ιδιαίτερα έντονη στον προαστιακό σιδηρόδρομο, ειδικά στο τμήμα Aεροδρόμιο Nερατζιώτισσα.
Στελέχη της εταιρείας εκτιμούν πως το νέο σύστημα θα τονώσει τα έσοδα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ τα οποία κυμαίνονται σε περίπου 120 εκατομμύρια ευρώ ετησίως, συμπεριλαμβανομένης της κρατικής επιδότησης που ανέρχεται σε 50 εκατομμυρίων ευρώ το χρόνο.
Παράλληλα, με το νέο σύστημα έκδοσης εισιτηρίων, η εταιρεία ετοιμάζει και συνολική αναθεώρηση της τιμολογιακής της πολιτικής τόσο στις επιβατικές όσο και στις εμπορευματικές μεταφορές.
Σε ό,τι αφορά τις εμπορευματικές μεταφορές, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ έχει ξεκινήσει ένα επιθετικό πρόγραμμα προσέλκυσης νέων πελατών. Στόχος είναι να αντισταθμιστούν οι απώλειες που προέκυψαν από τον τρίμηνο αποκλεισμό της σιδηροδρομικής γραμμής στην Ειδομένη, ο οποίος είχε μεγάλο κόστος για την εταιρεία σε πελάτες και έσοδα.
Οι σημαντικότεροι πελάτες της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στον κλάδο των εμπορευμάτων είναι η Cosco αλλά και ο αγωγός φυσικού αερίου TAP, η κατασκευή του οποίου είναι σε εξέλιξη στη βόρεια Ελλάδα. Τα έσοδα της εταιρείας από τις εμπορευματικές μεταφορές αντιστοιχούν σε περίπου 20% του συνολικού κύκλου εργασιών, ο οποίος ανέρχεται σε περίπου 120 εκατομμύρια ευρώ ετησίως.
Εμπόδια στην προσπάθεια προσέλκυσης νέων πελάτων αποτελούν ο απαρχαιωμένος στόλος των εμπορευματικών αμαξοστοιχιών, αλλά και η καθίζηση που σημειώθηκε σε γέφυρα στην περιοχή του Αξιού, η οποία αύξησε την ώρα του δρομολογίου Θεσσαλονίκη Ειδομένη κατά μία ώρα. Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ διαθέτει σήμερα περίπου 100 φορτάμαξες που λειτουργούν ικανοποιητικά, με τις υπόλοιπες εκατοντάδες να θεωρούνται απαρχαιωμένες.
Η εταιρεία παρουσίασε λειτουργικό κέρδος ύψους 2 εκατομμυρίων ευρώ το 2016 ενώ μειώθηκε το κόστος μισθοδοσίας κατά περίπου 1,5 εκατομμύριο ευρώ κυρίως λόγω εξορθολογισμού δευτερευουσών απολαβών.
Σε ό,τι αφορά την ολοκλήρωση της πώλησης του 100% των μετοχών της εταιρείας στον ιταλικό όμιλο Ferrovie Dello Stato, στελέχη της ΤΡΑΙΝΟΣΕ εκτιμούν ότι είναι πιθανό να συμβεί μέχρι το καλοκαίρι.
Πηγή:
- Στις «ράγες» ο εκσυγχρονισμός της ΤΡΑΙΝΟΣΕ – Μπαίνει και στην ψηφιακή εποχή
http://www.skai.gr/news/greece/article/339231/stis-rages-o-eksughronismos-tis-trainose-bainei-kai-stin-psifiaki-epohi/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου