H ομιλία του νέου διευθύνοντος συμβούλου της ΕΕΣΣΤΥ κ. Γιώργου Αναγνωστόπουλου, στο συνέδριο της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών, αποδεικνύει αυτό που έχει ήδη καταγραφεί αρκετές φορές, την κόντρα μεταξύ ΤΑΙΠΕΔ και υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων και, σε ό,τι αφορά πρόσωπα που υλοποιούν πολιτικές, μεταξύ του κ. Πιτσιόρλα για το ΤΑΙΠΕΔ και του κ. Σπίρτζη στο ΥΠΥΜΕΔΙ.
Ο νέος δ/νων σύμβουλος της ΕΕΣΣΤΥ, ΔΕΚΟ που περιμένει εδώ και αρκετό καιρό να πωληθεί με βάση τη διαγωνιστική διαδικασία που εφαρμόζει το ΤΑΙΠΕΔ, δήλωσε και από βήματος του συνεδρίου της ΠΟΣ ότι είναι αντίθετος με την πώληση της εταιρείας και πως θέλει να παραμείνει στο δημόσιο. Κι' όλα αυτά μόλις λίγες ημέρες πριν εκπνεύσει η παράταση- στις 17 Οκτωβρίου- για την εκδήλωση μη δεσμευτικού ενδιαφέροντος για την ΕΕΣΣΤΥ.
Οι απόψεις του κ. Αναγνωστόπουλου, κατά της πώλησης τόσο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ όσο και της ΕΕΣΣΤΥ, είναι γνωστές αφού έχει σχετικά αρθρογραφήσει στα μέσα ενημέρωσης των σιδηροδρομικών. Αυτό που δεν γνωρίζουμε είναι το τι θέλουν τελικά να κάνουν με την ΕΕΣΣΤΥ κυβέρνηση και ΤΑΙΠΕΔ, απο τη στιγμή που η ΤΡΑΙΝΟΣΕ πάει στους Ιταλούς και, που η ΕΕΣΣΤΥ, στα τρία χρόνια της "αυτόνομης" εταιρικής της ύπαρξης, έχει μεγάλα προβλήματα και ελλείψεις, όπως και το τροχαίο υλικό που οφείλει να συντηρεί.
Ο κ. Αναγνωστόπουλος μπορεί να μην μίλησε για ακύρωση του διαγωνισμού, αλλά πολύ καθαρά είπε ότι θα καταστεί αδύνατη η πώληση επειδή η αγορά η ίδια δεν θα μπορέσει να την υλοποιήσει και αυτό γιατί η πραγματική αξία της εταιρείας είναι πολλαπλάσια από αυτή στην οποία , προφανώς λέγεται, ότι υπάρχει ζήτηση.
Η ΕΕΣΣΤΥ είπε, δεν μπορεί να πωληθεί για π.χ. 4-5 εκατ. ευρώ, όταν τεκμηριωμένα αποδεικνύεται ότι η αξία της είναι 70 εκατ. ευρώ , έχοντας ανταλλακτικά για τα τρένα "από το intercity και μετά", με αξία της τάξης των 45 εκατ. ευρώ.
Στην ομιλία του μίλησε για την κακή κατάσταση του τροχαίου υλικού, για βαγόνια που έχουν αφεθεί να καταστρέφονται, για πολύ χαμηλές πληρότητες στα τρένα, προσθέτοντας όμως ότι αυτός βλέπει αναπτυξιακή προοπτικής για τις μονάδες της ΕΕΣΣΤ, με την εξωστρέφεια.
Μίλησε επίσης για την υπογραφή Μνημονίου με τον ΟΑΕΔ, σήμερα- αύριο, προκειμένου σταδιακά να δημιουργηθεί ένα εκπαιδευτικό κέντρο για σιδηροδρομικούς, όπως μίλησε και για ζητήματα διαχείρισης του τροχαίου υλικού ώστε να εξυπηρετούνται περισσότερα δρομολόγια.
Με τη θέση που πήρε ο κ. Αναγνωστόπουλος και, δι' αυτού ο κ. Σπίρτζης, που λίγες ημέρες πριν κλείσει ο διαγωνισμός άλλαξε τη διοίκηση της ΕΕΣΣΤΥ, είναι πολύ λογικό να διερωτάται κανείς "τι θέλουν επιτέλους να κάνουν με τη συγκεκριμένη ΔΕΚΟ", για την οποία λέγεται ότι μάλλον ενδιαφέρονται οι Ιταλοί της Trenitalia και η τσέχικη Scoda.
Πηγή:
- Τι θέλει επιτέλους να κάνει η κυβέρνηση με την ΕΕΣΣΤΥ; Ο κ. Αναγνωστόπουλος υποστήριξε ότι η αξία της εταιρείας φτάνει ως τα 70 εκατ. ευρώ.
http://www.voria.gr/index.php/article/eessti-kata-tis-polisis-tis-eterias-o-neos-diefthinon-simvoulos
Ο νέος δ/νων σύμβουλος της ΕΕΣΣΤΥ, ΔΕΚΟ που περιμένει εδώ και αρκετό καιρό να πωληθεί με βάση τη διαγωνιστική διαδικασία που εφαρμόζει το ΤΑΙΠΕΔ, δήλωσε και από βήματος του συνεδρίου της ΠΟΣ ότι είναι αντίθετος με την πώληση της εταιρείας και πως θέλει να παραμείνει στο δημόσιο. Κι' όλα αυτά μόλις λίγες ημέρες πριν εκπνεύσει η παράταση- στις 17 Οκτωβρίου- για την εκδήλωση μη δεσμευτικού ενδιαφέροντος για την ΕΕΣΣΤΥ.
Οι απόψεις του κ. Αναγνωστόπουλου, κατά της πώλησης τόσο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ όσο και της ΕΕΣΣΤΥ, είναι γνωστές αφού έχει σχετικά αρθρογραφήσει στα μέσα ενημέρωσης των σιδηροδρομικών. Αυτό που δεν γνωρίζουμε είναι το τι θέλουν τελικά να κάνουν με την ΕΕΣΣΤΥ κυβέρνηση και ΤΑΙΠΕΔ, απο τη στιγμή που η ΤΡΑΙΝΟΣΕ πάει στους Ιταλούς και, που η ΕΕΣΣΤΥ, στα τρία χρόνια της "αυτόνομης" εταιρικής της ύπαρξης, έχει μεγάλα προβλήματα και ελλείψεις, όπως και το τροχαίο υλικό που οφείλει να συντηρεί.
Ο κ. Αναγνωστόπουλος μπορεί να μην μίλησε για ακύρωση του διαγωνισμού, αλλά πολύ καθαρά είπε ότι θα καταστεί αδύνατη η πώληση επειδή η αγορά η ίδια δεν θα μπορέσει να την υλοποιήσει και αυτό γιατί η πραγματική αξία της εταιρείας είναι πολλαπλάσια από αυτή στην οποία , προφανώς λέγεται, ότι υπάρχει ζήτηση.
Η ΕΕΣΣΤΥ είπε, δεν μπορεί να πωληθεί για π.χ. 4-5 εκατ. ευρώ, όταν τεκμηριωμένα αποδεικνύεται ότι η αξία της είναι 70 εκατ. ευρώ , έχοντας ανταλλακτικά για τα τρένα "από το intercity και μετά", με αξία της τάξης των 45 εκατ. ευρώ.
Στην ομιλία του μίλησε για την κακή κατάσταση του τροχαίου υλικού, για βαγόνια που έχουν αφεθεί να καταστρέφονται, για πολύ χαμηλές πληρότητες στα τρένα, προσθέτοντας όμως ότι αυτός βλέπει αναπτυξιακή προοπτικής για τις μονάδες της ΕΕΣΣΤ, με την εξωστρέφεια.
Μίλησε επίσης για την υπογραφή Μνημονίου με τον ΟΑΕΔ, σήμερα- αύριο, προκειμένου σταδιακά να δημιουργηθεί ένα εκπαιδευτικό κέντρο για σιδηροδρομικούς, όπως μίλησε και για ζητήματα διαχείρισης του τροχαίου υλικού ώστε να εξυπηρετούνται περισσότερα δρομολόγια.
Με τη θέση που πήρε ο κ. Αναγνωστόπουλος και, δι' αυτού ο κ. Σπίρτζης, που λίγες ημέρες πριν κλείσει ο διαγωνισμός άλλαξε τη διοίκηση της ΕΕΣΣΤΥ, είναι πολύ λογικό να διερωτάται κανείς "τι θέλουν επιτέλους να κάνουν με τη συγκεκριμένη ΔΕΚΟ", για την οποία λέγεται ότι μάλλον ενδιαφέρονται οι Ιταλοί της Trenitalia και η τσέχικη Scoda.
Πηγή:
- Τι θέλει επιτέλους να κάνει η κυβέρνηση με την ΕΕΣΣΤΥ; Ο κ. Αναγνωστόπουλος υποστήριξε ότι η αξία της εταιρείας φτάνει ως τα 70 εκατ. ευρώ.
http://www.voria.gr/index.php/article/eessti-kata-tis-polisis-tis-eterias-o-neos-diefthinon-simvoulos
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου