Ενώ οι "επενδυτές" έρχονται,
τα έργα υποδομής ολοκληρώνονται
από το ελληνικό δημόσιο
(με την ευγενική χορηγία
του Έλληνα
και Ευρωπαίου φορολογούμενου)
Δείτε τα παρακάτω ενημερωτικά βίντεο της ΕΡΓΟΣΕ (ένα πρόσφατο και ένα παλιότερο - το παλιότερο (το 2ο) είναι πιο κατατοπιστικό για να καταλαβαίνει κανείς τι βλέπει...):
τα έργα υποδομής ολοκληρώνονται
από το ελληνικό δημόσιο
(με την ευγενική χορηγία
του Έλληνα
και Ευρωπαίου φορολογούμενου)
Δείτε τα παρακάτω ενημερωτικά βίντεο της ΕΡΓΟΣΕ (ένα πρόσφατο και ένα παλιότερο - το παλιότερο (το 2ο) είναι πιο κατατοπιστικό για να καταλαβαίνει κανείς τι βλέπει...):
Η ΕΡΓΟΣΕ μας ενημερώνει σχετικά:
" Συγκρότημα Θριασίου Πεδίου (Α' Φάση)
To έργο αφορά την κατασκευή ενός σύγχρονου συγκροτήματος στο Θριάσιο Πεδίο, στο οποίο θα συγκεντρωθούν οι σιδηροδρομικές και εμπορευματικές δραστηριότητες οι οποίες σήμερα διεκπεραιώνονται σε εγκαταστάσεις που είναι διάσπαρτες σε σημεία της πρωτεύουσας. Η μεταφορά των εγκαταστάσεων αυτών σε ενιαίο χώρο, εκτός του οικιστικού πλέγματος της Αθήνας, θα έχει σημαντικά περιβαλλοντικά και χωροταξικά οφέλη για ολόκληρο το πολεοδομικό συγκρότημα της πρωτεύουσας.
To εν λόγω Συγκρότημα θα περιλαμβάνει: Σταθμό Διαλογής, τέρμιναλ για containers, τελωνείο, εμπορικό σταθμό, αποθήκες εμπορευμάτων, δέσμη γραμμών για απόθεση βαγονιών με επικίνδυνα φορτία, πλυντήρια καθώς και όλες τις απαραίτητες εγκαταστάσεις για την εξυπηρέτηση των παραπάνω δραστηριοτήτων.
Το φυσικό αντικείμενο του έργου της κατασκευής του ανωτέρω Συγκροτήματος περιλαμβάνει 2 φάσεις κατασκευής: την Α’ και τη Β’ Λειτουργική φάση:
Α’ Λειτουργική φάση: Περιλαμβάνει την κατασκευή έργων υποδομής, τη στρώση μέρους σιδηροδρομικών γραμμών, έργα οδοποιίας, δίκτυα άρδευσης, ύδρευσης, αποχέτευσης, πυρόσβεσης, κατασκευή ορισμένων σιδ/κών εγκαταστάσεων.
Φάση έργου:
Ολοκληρωμένο έργο.
Χρηματοδότηση:
ΤΑΜΕΙΟ ΣΥΝΟΧΗΣ 2000-2006 & Εθνικοί πόροι
Κόστος έργου: 214 εκ. ευρώ
Σημαντικές ημερομηνίες:
Έναρξη κατασκευής: 1999
Ολοκλήρωση έργου: 2010
Τεχνικά χαρακτηριστικά:
Σταθμοί/στάσεις: Εμπορευματικό Κέντρο Θριασίου Πεδίου και Σ.Σ. Ασπροπύργου
Σιδ/κές γέφυρες: 4
Ανισόπεδες διαβάσεις: 3
Επιδομή: σκυρογραμμή με συνεχώς συγκολλημένη σιδηροτροχιά μήκους 39,3km
Συγκρότημα Θριασίου Πεδίου (B' Φάση)
Η Β’ Λειτουργική φάση αποτελεί συνέχεια της Α’ Λειτουργικής (η οποία έχει ολοκληρωθεί) και περιλαμβάνει τη στρώση Επιδομής των υπολοίπων σιδηροδρομικών γραμμών εντός του Συγκροτήματος (πλην δηλαδή αυτών που εκτελέστηκαν στο πλαίσιο της Α’ Λειτουργικής Φάσης), κατασκευή κτιριακών έργων, σηματοδότηση – τηλεδιοίκηση, ηλεκτροκίνηση των γραμμών (τόσο της Α΄ όσο και της Β’ Λειτουργικής φάσης) εντός του Συγκροτήματος, υπολειπόμενα έργα αποχέτευσης και αποστράγγισης ομβρίων και έργα Η/Μ εγκαταστάσεων.
Φάση έργου:
Β’ Λειτουργική φάση: Σε εξέλιξη
Χρηματοδότηση:
Β’ Λειτουργική Φάση: ΠΕΠ ΑΤΤΙΚΗΣ 2007-2013 & Εθνικοί πόροι
Κόστος έργου: 67,5 εκ. ευρώ
Σημαντικές ημερομηνίες:
Έναρξη κατασκευής: 2013
Ολοκλήρωση έργου: 2016
Τεχνικά χαρακτηριστικά:
Κτιριακά: κατασκευή κτιρίων εντός του Συγκροτήματος Θριασίου (προσωπικού, κεντρικής διοίκησης & ελέγχου, συνεργεία επισκευής, συντήρησης κ.λ.π.)
Επιδομή: σκυρογραμμή με συνεχώς συγκολλημένη σιδηροτροχιά, μήκους 12,3km και σταθερή επιδομή (εγκιβωτισμένη τροχιά)
Σηματοδότηση: 160 αλλαγές σε 52km συνεχούς συγκολλημένης σιδηροτροχιάς
Ηλεκτροκίνηση: μήκος εναέριας γραμμής επαφής 32,9km"
Ακολουθούν εντυπωσιακές φωτογραφίες από την ιστοσελίδα της ΕΡΓΟΣΕ:
στο χάρτη φαίνεται το εμπορικό λιμάνι του Πειραιά (ΟΛΠ-COSCO) καθώς και το Σιδηροδρομικό Συγκρότημα στο Θριάσιο (μέσα σε κύκλους)
Πηγή:
- Συγκρότημα Θριασίου Πεδίου (Α' Φάση)
- Συγκρότημα Θριασίου Πεδίου (Β' Φάση)
- ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑ ΘΡΙΑΣΙΟΥ ΠΕΔΙΟΥ
- Κατασκευή Β' Λειτουργ. Φάσης Συγκοτήμ. Θριασίου&Κατασκευή Σ.Σ. Ζεφυρίου, εξέλιξη έργου Μάιος 2015.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου