Ολοκληρώθηκε χθες μετά από τριήμερη διεξαγωγή του (7,8 και 9 Οκτ) το 35ο συνέδριο της Π.Ο.Σ.
Στις 5/10/2016 διαβάσαμε σε δελτίο τύπου της Π.Ο.Σ. ότι το συνέδριο αυτό θα είναι:
"To κρισιμότερο συνέδριο στην ιστορία του συνδικαλιστικού κινήματος των σιδηροδρομικών και του σιδηροδρόμου, αφού έχει να αντιμετωπίσει την «αφελληνοποίηση» του"
και ακόμη ότι:
"Οι αποφάσεις του επερχόμενου συνεδρίου θα αποτελέσουν «αποφάσεις ζωής για το σιδηρόδρομο και για τους σιδηροδρομικούς», αφού πέρα από τις ιδιωτικοποιήσεις ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ΕΕΣΣΤΥ και την ένταξη των ΟΣΕ – ΕΡΓΟΣΕ στο υπερΤαμείο, έχουμε να αντιπαλέψουμε την «επίθεση» που δέχεται το συνδικαλιστικό κίνημα και οι εργαζόμενοι".
Μετά λοιπόν από την ολοκλήρωση του συνεδρίου θα περίμενε κανείς (εργαζόμενοι, επιβάτες αλλά και γενικότερα οι πολίτες αυτής της χώρας) να μάθει ποιες ήταν αυτές οι αποφάσεις - προτάσεις του συνεδρίου στις οποίες κατέληξαν μετά από γόνιμο διάλογο "τα 20 σωματεία - μέλη της Π.Ο.Σ. , 72 σύνεδροι, όλων των τάσεων και παρατάξεων,".
Η έστω αν δεν κατέληξαν σε κοινές αποφάσεις - προτάσεις προς
α) τις διοικήσεις των σιδηροδρομικών εταιριών και έχουμε μπόλικες από αυτές (Ο.Σ.Ε. Α.Ε., ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε., Ε.Ε.Σ.Σ.Τ.Υ. Α.Ε., ΕΡΓΟΣΕ Α.Ε., ΓΑΙΟΣΕ Α.Ε.),
β) προς τα συναρμόδια υπουργεία και
γ) προς το ΤΑΙΠΕΔ,
θα περίμενε κανείς (ο απλός πολίτης που δεν γνωρίζει - και ούτε και τον πολυενδιαφέρει το αντικείμενο της κάθε εταιρίας) να μάθει τουλάχιστον τι κάνουμε λάθος εδώ στην Ελλάδα και τα τραίνα μας ταξιδεύουν με ανωτάτη ταχύτητα 160 χλμ την ώρα και συχνά καθυστερούν από βλάβες κατά τη διαδρομή, ενώ την ίδια ώρα η γειτονική Τουρκία κατασκευάζει υποδομές [7](υποθαλάσσιες σήραγγες και διηπειρωτικές γέφυρες), παράγει δικές της ηλεκτράμαξες [8] και κυκλοφορεί τραίνα διαμάντια με ταχύτητα 300 χλμ/ώρα [9], σε σύγχρονα δίκτυα υψηλών ταχυτήτων.
Την ώρα που το διεθνές περιβάλλον αλλάζει με αστραπιαίους ρυθμούς:
α) η διώρυγα του Σουέζ έχει γίνει διπλής κατεύθυνσης,
β) η COSCO αυξάνει τις προβλήτες της από 1 σε 3 και τα κοντέινερ που διαχειρίζεται από 3.000.000 το χρόνο σε 6.500.000
γ) η Τρόικα απαιτεί (κάποιοι μάλιστα λένε ότι εκβιάζει) την αποκρατικοποίηση των σιδηροδρομικών μεταφορών στην Ελλάδα
δ) ο κύριος σιδηροδρομικός άξονας της χώρας ολοκληρώνεται εξασφαλίζοντας σε όποιον τον χρησιμοποιήσει τουλάχιστον διπλή ηλεκτροδοτούμενη γραμμή 160 χλμ/ώρα.
θα περίμενε κανείς να μάθει τουλάχιστον τις συγκροτημένες ιδέες ή τις προτάσεις του κάθε σωματείου (των Μηχανικών, των Μηχανοδηγών, κλπ) και της κάθε παράταξης χωριστά αφού δεν μπόρεσαν να συμφωνήσουν όλοι μαζί (κλασσική ελληνική παθογένεια). Με ελάχιστες εξαιρέσεις πληροφόρησης όπως πχ τη διακήρυξη του ΠΑΜΕ, κάποια μεμονωμένα στιγμιότυπα ομιλιών, και κάποια φωτορεπορτάζ από τους Μηχανοδηγούς ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Καταλήξαμε τελικά στα αποτελέσματα των εκλογών του 35ου συνεδρίου όπου η Π.Ο.Σ. μας ενημερώνει ποιοι εκλέγονται σε κάθε όργανο ονομαστικά και ανά παράταξη.
Φαντάζομαι ότι οι εργαζόμενοι, οι επιβάτες και ο απλός πολίτης που δεν τον αφορά το πόσα κουκιά πήρε η παράταξη που πρόσκειται στο ΠΑΣΟΚ, στην ΝΔ στο ΣΥΡΙΖΑ ή το ΚΚΕ στην καλύτερη περίπτωση θα μας γυρίσει ακόμη μια φορά την πλάτη του, αν δεν κάνει τίποτε χειρότερο...
Πηγή:
1. ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΚΛΟΓΩΝ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ
http://omospondiasidirodromikon.blogspot.gr/2016/10/blog-post_9.html
2. ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΚΛΟΓΩΝ 35ου ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ
http://omospondiasidirodromikon.blogspot.gr/2016/10/35_9.html
3. ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΠΟΣ ΓΙΑ ΤΟ 35ο ΣΥΝΕΔΡΙΟ: Στις ράγες το κρισιμότερο συνέδριο
https://drive.google.com/file/d/0B2Of_dIf-FKrLXNTQVg2VG50MTJ6Z2I3UTdQLW1pb0JFRERR/view
4. ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ - ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ ΠΑΜΕ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΟ 35ο ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΤΗΣ ΠΟΣ
https://drive.google.com/file/d/0B2Of_dIf-FKrb3loMUZvck5vOS1wLXJiY2V0cHBkM3VER29B/view
5. Φωτορεπορτάζ και εντυπώσεις από την 1η ημέρα του Συνεδρίου
http://mixanodigos.blogspot.gr/2016/10/1_8.html
6. 2η ημέρα 35ου Πανσιδηροδρομικού Συνεδρίου - Τι συζητήθηκε (φωτο)
http://mixanodigos.blogspot.gr/2016/10/2-35.html
7. Τουρκία: Σήμερα η πρώτη επίσημη δοκιμή της σήραγγας που ενώνει Ασία και Ευρώπη
http://mixanikosose.blogspot.gr/2016/10/blog-post_8.html
8. Δείτε την πρώτη Ηλεκράμαξα που κατασκευάζεται στη Τουρκία - Turkish locomotive developed with domestic technology
http://mixanikosose.blogspot.gr/2015/06/turkish-locomotive-developed-with.html
9. Δείτε τα νέα τραίνα υψηλής ταχύτητας Velaro TR που θα κυκλοφορήσουν στην Τουρκία
http://mixanikosose.blogspot.gr/2016/09/velaro-tr.html
Στις 5/10/2016 διαβάσαμε σε δελτίο τύπου της Π.Ο.Σ. ότι το συνέδριο αυτό θα είναι:
"To κρισιμότερο συνέδριο στην ιστορία του συνδικαλιστικού κινήματος των σιδηροδρομικών και του σιδηροδρόμου, αφού έχει να αντιμετωπίσει την «αφελληνοποίηση» του"
και ακόμη ότι:
"Οι αποφάσεις του επερχόμενου συνεδρίου θα αποτελέσουν «αποφάσεις ζωής για το σιδηρόδρομο και για τους σιδηροδρομικούς», αφού πέρα από τις ιδιωτικοποιήσεις ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ΕΕΣΣΤΥ και την ένταξη των ΟΣΕ – ΕΡΓΟΣΕ στο υπερΤαμείο, έχουμε να αντιπαλέψουμε την «επίθεση» που δέχεται το συνδικαλιστικό κίνημα και οι εργαζόμενοι".
Μετά λοιπόν από την ολοκλήρωση του συνεδρίου θα περίμενε κανείς (εργαζόμενοι, επιβάτες αλλά και γενικότερα οι πολίτες αυτής της χώρας) να μάθει ποιες ήταν αυτές οι αποφάσεις - προτάσεις του συνεδρίου στις οποίες κατέληξαν μετά από γόνιμο διάλογο "τα 20 σωματεία - μέλη της Π.Ο.Σ. , 72 σύνεδροι, όλων των τάσεων και παρατάξεων,".
Η έστω αν δεν κατέληξαν σε κοινές αποφάσεις - προτάσεις προς
α) τις διοικήσεις των σιδηροδρομικών εταιριών και έχουμε μπόλικες από αυτές (Ο.Σ.Ε. Α.Ε., ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε., Ε.Ε.Σ.Σ.Τ.Υ. Α.Ε., ΕΡΓΟΣΕ Α.Ε., ΓΑΙΟΣΕ Α.Ε.),
β) προς τα συναρμόδια υπουργεία και
γ) προς το ΤΑΙΠΕΔ,
θα περίμενε κανείς (ο απλός πολίτης που δεν γνωρίζει - και ούτε και τον πολυενδιαφέρει το αντικείμενο της κάθε εταιρίας) να μάθει τουλάχιστον τι κάνουμε λάθος εδώ στην Ελλάδα και τα τραίνα μας ταξιδεύουν με ανωτάτη ταχύτητα 160 χλμ την ώρα και συχνά καθυστερούν από βλάβες κατά τη διαδρομή, ενώ την ίδια ώρα η γειτονική Τουρκία κατασκευάζει υποδομές [7](υποθαλάσσιες σήραγγες και διηπειρωτικές γέφυρες), παράγει δικές της ηλεκτράμαξες [8] και κυκλοφορεί τραίνα διαμάντια με ταχύτητα 300 χλμ/ώρα [9], σε σύγχρονα δίκτυα υψηλών ταχυτήτων.
Την ώρα που το διεθνές περιβάλλον αλλάζει με αστραπιαίους ρυθμούς:
α) η διώρυγα του Σουέζ έχει γίνει διπλής κατεύθυνσης,
β) η COSCO αυξάνει τις προβλήτες της από 1 σε 3 και τα κοντέινερ που διαχειρίζεται από 3.000.000 το χρόνο σε 6.500.000
γ) η Τρόικα απαιτεί (κάποιοι μάλιστα λένε ότι εκβιάζει) την αποκρατικοποίηση των σιδηροδρομικών μεταφορών στην Ελλάδα
δ) ο κύριος σιδηροδρομικός άξονας της χώρας ολοκληρώνεται εξασφαλίζοντας σε όποιον τον χρησιμοποιήσει τουλάχιστον διπλή ηλεκτροδοτούμενη γραμμή 160 χλμ/ώρα.
θα περίμενε κανείς να μάθει τουλάχιστον τις συγκροτημένες ιδέες ή τις προτάσεις του κάθε σωματείου (των Μηχανικών, των Μηχανοδηγών, κλπ) και της κάθε παράταξης χωριστά αφού δεν μπόρεσαν να συμφωνήσουν όλοι μαζί (κλασσική ελληνική παθογένεια). Με ελάχιστες εξαιρέσεις πληροφόρησης όπως πχ τη διακήρυξη του ΠΑΜΕ, κάποια μεμονωμένα στιγμιότυπα ομιλιών, και κάποια φωτορεπορτάζ από τους Μηχανοδηγούς ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Καταλήξαμε τελικά στα αποτελέσματα των εκλογών του 35ου συνεδρίου όπου η Π.Ο.Σ. μας ενημερώνει ποιοι εκλέγονται σε κάθε όργανο ονομαστικά και ανά παράταξη.
Φαντάζομαι ότι οι εργαζόμενοι, οι επιβάτες και ο απλός πολίτης που δεν τον αφορά το πόσα κουκιά πήρε η παράταξη που πρόσκειται στο ΠΑΣΟΚ, στην ΝΔ στο ΣΥΡΙΖΑ ή το ΚΚΕ στην καλύτερη περίπτωση θα μας γυρίσει ακόμη μια φορά την πλάτη του, αν δεν κάνει τίποτε χειρότερο...
Πηγή:
1. ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΚΛΟΓΩΝ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ
http://omospondiasidirodromikon.blogspot.gr/2016/10/blog-post_9.html
2. ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΚΛΟΓΩΝ 35ου ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ
http://omospondiasidirodromikon.blogspot.gr/2016/10/35_9.html
3. ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΠΟΣ ΓΙΑ ΤΟ 35ο ΣΥΝΕΔΡΙΟ: Στις ράγες το κρισιμότερο συνέδριο
https://drive.google.com/file/d/0B2Of_dIf-FKrLXNTQVg2VG50MTJ6Z2I3UTdQLW1pb0JFRERR/view
4. ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ - ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ ΠΑΜΕ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΟ 35ο ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΤΗΣ ΠΟΣ
https://drive.google.com/file/d/0B2Of_dIf-FKrb3loMUZvck5vOS1wLXJiY2V0cHBkM3VER29B/view
5. Φωτορεπορτάζ και εντυπώσεις από την 1η ημέρα του Συνεδρίου
http://mixanodigos.blogspot.gr/2016/10/1_8.html
6. 2η ημέρα 35ου Πανσιδηροδρομικού Συνεδρίου - Τι συζητήθηκε (φωτο)
http://mixanodigos.blogspot.gr/2016/10/2-35.html
7. Τουρκία: Σήμερα η πρώτη επίσημη δοκιμή της σήραγγας που ενώνει Ασία και Ευρώπη
http://mixanikosose.blogspot.gr/2016/10/blog-post_8.html
8. Δείτε την πρώτη Ηλεκράμαξα που κατασκευάζεται στη Τουρκία - Turkish locomotive developed with domestic technology
http://mixanikosose.blogspot.gr/2015/06/turkish-locomotive-developed-with.html
9. Δείτε τα νέα τραίνα υψηλής ταχύτητας Velaro TR που θα κυκλοφορήσουν στην Τουρκία
http://mixanikosose.blogspot.gr/2016/09/velaro-tr.html
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου