«Θεωρείται απίθανο οι Τσέχοι να μην είχαν ενημερώσει τους Ιταλούς για τη συμμετοχή τους στο διαγωνισμό της ΕΕΣΣΤΥ.
Αυτό, διότι το κύριο έσοδο της ΕΕΣΣΤΥ και - μάλιστα για αρκετά χρόνια - είναι το συμβόλαιο συντήρησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ», επισημαίνουν σιδηροδρομικοί αναλυτές, υπογραμμίζοντας ότι οι Τσέχοι ίσως χρησιμοποιηθούν ως «υπεργολάβοι».
Άξιο αναφοράς είναι ότι η Skoda είχε εκδηλώσει ενδιαφέρον, παλαιότερα, και για τους νέους συρμούς του Τραμ της Αθήνας (ο εν λόγω διαγωνισμός έχει περάσει «από σαράντα κύματα»).
Πάντως, η Skoda έχει σημαντική παρουσία σε προαστιακούς σιδηροδρόμους και τραμ, διαθέτοντας θυγατρικές σε αρκετές χώρες (Γερμανία, Φινλανδία, Ρωσία και Ουγγαρία).
Πηγή:
- Έκπληξη για την ΕΕΣΣΤΥ οι Τσέχοι της Skoda; Για τους Ιταλούς της FS, τους νέους ιδιοκτήτες της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ίσως όχι.
http://www.metaforespress.gr/mmm/item/15743-ekpliksi-gia-tin-eessty-oi-tsexoi-gia-tous-italoys-isos-oxi.html
Αυτό, διότι το κύριο έσοδο της ΕΕΣΣΤΥ και - μάλιστα για αρκετά χρόνια - είναι το συμβόλαιο συντήρησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ», επισημαίνουν σιδηροδρομικοί αναλυτές, υπογραμμίζοντας ότι οι Τσέχοι ίσως χρησιμοποιηθούν ως «υπεργολάβοι».
Άξιο αναφοράς είναι ότι η Skoda είχε εκδηλώσει ενδιαφέρον, παλαιότερα, και για τους νέους συρμούς του Τραμ της Αθήνας (ο εν λόγω διαγωνισμός έχει περάσει «από σαράντα κύματα»).
Πάντως, η Skoda έχει σημαντική παρουσία σε προαστιακούς σιδηροδρόμους και τραμ, διαθέτοντας θυγατρικές σε αρκετές χώρες (Γερμανία, Φινλανδία, Ρωσία και Ουγγαρία).
Πηγή:
- Έκπληξη για την ΕΕΣΣΤΥ οι Τσέχοι της Skoda; Για τους Ιταλούς της FS, τους νέους ιδιοκτήτες της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ίσως όχι.
http://www.metaforespress.gr/mmm/item/15743-ekpliksi-gia-tin-eessty-oi-tsexoi-gia-tous-italoys-isos-oxi.html
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου