Τα βαγόνια Piggyback της CRRC Qiqihar έχουν ενσωματωμένο μηχανισμό για την ανύψωση και περιστροφή φορτηγών και ρυμουλκούμενων για τη εύκολη φόρτωση και εκφόρτωσή τους.
Στην Κίνα γίνονται δοκιμές βαγονιών τύπου piggyback που έχουν κατασκευαστεί από την CRRC Qiqihar σε συνεργασία με την Κινεζική Σιδηροδρομική Ακαδημία Επιστημών και άλλων φορέων.
Ο κατασκευαστής δήλωσε ότι ενώ η χρήση παρόμοιων βαγονιών είναι πλέον διαδεδομένη στη Βόρεια Αμερική και την Ευρώπη, χρησιμοποιούνται μέχρι σήμερα στην Κίνα.
Ο ενσωματωμένος μηχανισμός για την ανύψωση και περιστροφή φορτηγών και ρυμουλκούμενων κάνει πιο εύκολη τη φόρτωση και την εκφόρτωση αφού αυτό μπορεί να γίνει χωρίς την αποσύνδεση των βαγονιών. Με το σύστημα αυτό μειώνονται οι απαιτήσεις ειδικής υποδομής στους σταθμούς φόρτωσης κάτι που θα επιτρέψει τη μεταφορά των φορτηγών γρήγορα και φτηνά.
Πηγή:
- Prototype piggyback wagons on test
http://www.railwaygazette.com/news/freight/single-view/view/prototype-piggyback-wagon-on-test.html
- piggyback wagon
http://www.railwaygazette.com/news/single-view/view/piggyback-wagon.html
- http://paulbartlett.zenfolio.com/piggyback
Nick Fotis Σαν Modalohr μοιάζουν
ΑπάντησηΔιαγραφήMixanikos Ose http://www.brickshelf.com/cgi-bin/gallery.cgi?i=2820639
Mixanikos Ose http://foersom.com/org/OrgImage.html
Mixanikos Ose http://www.brickshelf.com/cgi-bin/gallery.cgi?i=2820640
Mixanikos Ose http://www.worldcargonews.com/htm/w20111121.376777.htm
Nick Fotis Τα νεώτερα της Lohr industries που είχα δει σε προηγούμενη Innotrans, είναι αρθρωτά σε ζευγάρι και μοιάζουν πολύ με το Κινέζικο.
Το Πολωνικό που ανέβασες είναι οκταξονικό για RoLa
Nick Fotis Όλα αυτά τα συνοδευόμενα είναι με πολύ ψηλό απόβαρο, στους ίδιους τόννους ένας συρμός με σκέτα container ή swap bodies μεταφέρει πολύ περισσότερο φορτίο. Χώρια τα προβλήματα περιτυπώματος