Σάββατο 10 Δεκεμβρίου 2016

Εμπορικά τραίνα στην κεντρική Μακεδονία - Απρίλιος 2016


Είναι η εποχή που τα σύνορα στην Ειδομένη είναι κλειστά σε μια προσπάθεια των εταίρων μας να ανακόψουν το προσφυγικό κύμα...

Τα εμπορικά φορτία αναζητούν άλλους δρόμους. Μακρύτερους και χωρίς υποδομή ηλεκτροκίνησης. Όσο οι ηλεκτράμαξες ξεκουράζονται, οι θερμικές μηχανές που τις αντικαθιστούν παίρνουν φωτιά...

Δείτε ένα εξαιρετικό βίντεο από τον Κωνσταντίνο Βούλκο (Κωνσταντίνος Βούλκος):



After the closure of borders Skopje - Idomeni the freight trains transiting through Bulgaria from the line Thessaloniki - Strymon - Promachona - Kulata.

Εμπορικές αμαξοστοιχίες παρελαύνουν η μια μετά την άλλη μπροστά στα μάτια μας δίνοντας μας την ευκαιρία να πάρουμε μια καλή γεύση για τις σιδηροδρομικές εμπορικές μεταφορές στη χώρα μας...

Η χώρα μεταμορφώνεται σιγά σιγά αλλά σταθερά σε ένα διαμετακομιστικό κόμβο αποτελώντας σημαντικό κρίκο στην αλυσίδα της μεταφοράς κινέζικων προϊόντων στην Ευρώπη.

Τα τραίνα αποτελούν την ραχοκοκαλιά της μεταφοράς και σύντομα με την ολοκλήρωση της νέας χάραξης θα δούμε θεαματική αύξηση της εμπορικής κίνησης, σημαντική αύξηση της μέσης ταχύτητας, μείωση του χρόνου ταξιδιού, ελαχιστοποίηση των καθυστερήσεων και κατακόρυφη αύξηση της αξιοπιστίας.

Τα έσοδα από την αύξηση της εμπορευματικής κίνησης θα εκτιναχθούν και αυτοί που θα κρατάν τα κλειδιά των ηλεκτραμαξών το 2018 θα γευτούν τη μερίδα του λέοντος..

Σε λίγο τα έργα δηλαδή οι επενδύσεις (με χρηματοδότη τον Έλληνα και Ευρωπαίο φορολογούμενο) ολοκληρώνονται.

Αμέσως μετά θα εμφανιστούν οι ξένοι "επενδυτές" να εισπράξουν το ζεστό χρήματα.

Στα εγγόνια μας θα μείνει το χρέος από τα δάνεια...

Ακολουθούν μερικά φωτογραφικά στιγμιότυπα από το βίντεο:

Σ.Σ. Βυρώνειας

Σ.Σ. Βυρώνειας

Οι MLW πλησιάζουν σε διπλή έλξη

Λόγω έλλειψης συντηρημένων ελληνικών φορταμαξών η ΤΡΑΙΝΟΣΕ επιστρατεύει νοικιασμένα βαγόνια από την Ουγγαρία...

τα Σκόπια


και την Αυστρία




η cosco προτιμάει τις μικρές πλατφόρμες με δυο άξονες 

που ίσα ίσα χωράνε ένα τυπικό κοντέινερ 40 ποδιών σε μια προσπάθεια να μειώσει το άχρηστο απόβαρο

  όταν αναγκάζεται να χρησιμοποιήσει τις μεγάλες και βαριές 
ελληνικές τετραξονικές πλατφόρμες της σειράς 362

προσπαθεί να στριμώξει δίπλα στο μεγάλο κοντέινερ 40 ποδιών και ένα μικρότερο των 20 ποδιών για να μην πάει τσάμπα το τονάζ και οι άξονες

κάπου κάπου βλέπει κανείς και ειδικά βαγόνια με χαμηλό δάπεδο που μπορεί να χωρέσουν 

κατευθείαν πάνω τους ένα ολόκληρο λαστιχοφόρο επικαθήμενο διευκολύνοντας έτσι τη διτροπική μεταφορά (αποφεύγοντας δηλαδή την ανάγκη για χρήση γερανογέφυρας)






Πηγή:
- MLW on freight train at central Macedonia. April 2016.
https://www.youtube.com/watch?v=S8vl11Dqrbs

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου