Στο σιδηροδρομικό δίκτυο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ τους επόμενους μήνες
Της Σοφίας Χριστοφορίδου
Δρομολόγια στο δίκτυο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, με δικά της μηχανήματα και προσωπικό, θα αρχίσει μέσα στο πρώτο τρίμηνο του 2017 η Rail Cargo Logistics Goldair, η μεικτή εταιρεία σιδηροδρομικών μεταφορών του ομίλου Goldair και των Αυστριακών Σιδηροδρόμων.
Η εταιρεία εκτελεί ήδη εμπορευματικές μεταφορές από και προς την Κεντρική Ευρώπη μέσω σιδηροδρόμου, με μηχανές και βαγόνια που νοικιάζει, και παρά το κλείσιμο της γραμμής στην Ειδομένη και τις απεργίες της ΤΡΑΙΝΟΣΕ κατάφερε να διατηρήσει τον τζίρο της στα ίδια επίπεδα. Η εταιρεία έχει εξασφαλίσει την άδεια έλξης με την πιστοποίηση τύπου Α και αναμένει την πιστοποίηση τύπου Β, που αφορά προσωπικό και μηχανήματα και «την επομένη αρχίζουμε δρομολόγια, με δύο ηλεκτροκίνητες μηχανές και δύο ντιζελοκίνητες που έχουμε μισθώσει από τους κρατικούς σιδηρόδρομους» είπε ο εκτελεστικός αντιπρόεδρος του ομίλου Goldair Κ. Καλλίνικος. Στα μακροπρόθεσμα σχέδια της εταιρείας είναι να μεταφέρει στα βαγόνια φορτηγά χωρίς τους τρακτορες, ώστε φτάνοντας στην Κεντρική Ευρώπη να συνεχίζεται απευθείας η οδική μεταφορά. Σημειωτέον ότι η Goldair Cargo, που έχει ανακηρυχτεί προσωρινός ανάδοχος μαζί με την ΕΤΒΑ ΒΙΠΕ για το εμπορευματικό στο Θριάσιο Πεδίο (όπου θα προχωρήσει σε επενδύσεις 180 εκατ. ευρώ σε μια δεκαετία). Σε συνδυασμό με το λιμάνι του Πειραιά και τη σιδηροδρομική σύνδεση με τη Θεσσαλονίκη και την Ευρώπη, το Θριάσιο μπορεί να καταστήσει τη χώρα μας πύλη εισόδου για εμπορεύματα προερχόμενα από την Ασία.
Σύμφωνα με την εκτίμησή του κ. Καλλίνικου, όταν ολοκληρωθεί η ιδιωτικοποίηση του λιμανιού της Θεσσαλονίκης, αναμένεται αύξηση στη διακίνηση φορτίων, όπως εξάλλου συνέβη και στην περίπτωση του Πειραιά, αλλά και θα δώσει ώθηση στην εκδήλωση επενδυτικού ενδιαφέροντος για τη δημιουργία ενός μεγάλου logistics center στο πρώην στρατόπεδο Γκόνου, με αποτέλεσμα να διευρύνονται οι προοπτικές για τον τομέα της διαμεταφοράς και των logistics. Η Goldair Cargo έχει προετοιμαστεί για την επόμενη ημέρα στις συνδυασμένες μεταφορές με εγκαταστάσεις στη Σίνδο, που μπορούν την ημέρα να εξυπηρετούν 25 βαγόνια τετραξονικά ή 50 δυαξονικά.
Συνολικά ο όμιλος της Goldair είναι ο μεγαλύτερος πάροχος υπηρεσιών μεταφοράς και logistics στη Θεσσαλονίκη καθώς, εκτός από τη σιδηροδρομική μεταφορά, αναπτύσσει δραστηριότητες στον τομέα των διεθνών (οδικών) μεταφορών με την Goldair Cargo, ενώ η Goldair Handling καλύπτει το 70% – 75% στην επίγεια εξυπηρέτηση στο αεροδρόμιο «Μακεδονία».
Θετικά αποτελέσματα
Το 2016 η Goldair Handling θα έχει αύξηση του κύκλου εργασιών κατά 7%, του ΕΒΙΤDA σε 3%, ενώ πραγματοποίησε επενδύσεις ύψους 2 εκατ. ευρώ, εξυπηρέτησε συνολικά 6,2% περισσότερες πτήσεις, αύξησε κατά 2,1% το μερίδιο αγοράς και κατά 8,1% τις θέσεις εργασίας, φτάνοντας τους 2.626 υπαλλήλους.
Στην επίγεια εξυπηρέτηση έως το τέλος του 2016 η Goldair Handling αναμένεται να εξυπηρετήσει πάνω από 130.000 πτήσεις, 28 εκατ. επιβάτες και 49.000 τόνους εμπορευμάτων σε Ελλάδα, Βουλγαρία και Κύπρο.
Η Godlair Cargo το 2016 πέτυχε αύξηση του μεταφερόμενου φορτίου κατά 8% με αύξηση του κύκλου εργασιών κατά 6%, παρά το μεγάλο πλήγμα που δέχθηκε από τους δύο αποκλεισμούς της Ειδομένης. Το 2016 η εταιρεία αύξησε το προσωπικό της κατά 5%.
To 2016 ήταν μία από τις πιο αποδοτικές χρονιές για το συνεδριακό τμήμα της Goldair Tourism, με την Goldair Congress. Η Goldair αντιπροσωπεύει πάνω από 25 ξένες αεροπορικές εταιρείες, ενώ με την Goldair Tourism ενισχύει τη θέση της στον τομέα του Corporate Travel & Marine.
Πηγή:
- Έρχεται με τρένα η Goldair Cargo
http://thanos29.blogspot.gr/2016/12/goldair-cargo.html?spref=fb
Της Σοφίας Χριστοφορίδου
Δρομολόγια στο δίκτυο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, με δικά της μηχανήματα και προσωπικό, θα αρχίσει μέσα στο πρώτο τρίμηνο του 2017 η Rail Cargo Logistics Goldair, η μεικτή εταιρεία σιδηροδρομικών μεταφορών του ομίλου Goldair και των Αυστριακών Σιδηροδρόμων.
Η εταιρεία εκτελεί ήδη εμπορευματικές μεταφορές από και προς την Κεντρική Ευρώπη μέσω σιδηροδρόμου, με μηχανές και βαγόνια που νοικιάζει, και παρά το κλείσιμο της γραμμής στην Ειδομένη και τις απεργίες της ΤΡΑΙΝΟΣΕ κατάφερε να διατηρήσει τον τζίρο της στα ίδια επίπεδα. Η εταιρεία έχει εξασφαλίσει την άδεια έλξης με την πιστοποίηση τύπου Α και αναμένει την πιστοποίηση τύπου Β, που αφορά προσωπικό και μηχανήματα και «την επομένη αρχίζουμε δρομολόγια, με δύο ηλεκτροκίνητες μηχανές και δύο ντιζελοκίνητες που έχουμε μισθώσει από τους κρατικούς σιδηρόδρομους» είπε ο εκτελεστικός αντιπρόεδρος του ομίλου Goldair Κ. Καλλίνικος. Στα μακροπρόθεσμα σχέδια της εταιρείας είναι να μεταφέρει στα βαγόνια φορτηγά χωρίς τους τρακτορες, ώστε φτάνοντας στην Κεντρική Ευρώπη να συνεχίζεται απευθείας η οδική μεταφορά. Σημειωτέον ότι η Goldair Cargo, που έχει ανακηρυχτεί προσωρινός ανάδοχος μαζί με την ΕΤΒΑ ΒΙΠΕ για το εμπορευματικό στο Θριάσιο Πεδίο (όπου θα προχωρήσει σε επενδύσεις 180 εκατ. ευρώ σε μια δεκαετία). Σε συνδυασμό με το λιμάνι του Πειραιά και τη σιδηροδρομική σύνδεση με τη Θεσσαλονίκη και την Ευρώπη, το Θριάσιο μπορεί να καταστήσει τη χώρα μας πύλη εισόδου για εμπορεύματα προερχόμενα από την Ασία.
Σύμφωνα με την εκτίμησή του κ. Καλλίνικου, όταν ολοκληρωθεί η ιδιωτικοποίηση του λιμανιού της Θεσσαλονίκης, αναμένεται αύξηση στη διακίνηση φορτίων, όπως εξάλλου συνέβη και στην περίπτωση του Πειραιά, αλλά και θα δώσει ώθηση στην εκδήλωση επενδυτικού ενδιαφέροντος για τη δημιουργία ενός μεγάλου logistics center στο πρώην στρατόπεδο Γκόνου, με αποτέλεσμα να διευρύνονται οι προοπτικές για τον τομέα της διαμεταφοράς και των logistics. Η Goldair Cargo έχει προετοιμαστεί για την επόμενη ημέρα στις συνδυασμένες μεταφορές με εγκαταστάσεις στη Σίνδο, που μπορούν την ημέρα να εξυπηρετούν 25 βαγόνια τετραξονικά ή 50 δυαξονικά.
Συνολικά ο όμιλος της Goldair είναι ο μεγαλύτερος πάροχος υπηρεσιών μεταφοράς και logistics στη Θεσσαλονίκη καθώς, εκτός από τη σιδηροδρομική μεταφορά, αναπτύσσει δραστηριότητες στον τομέα των διεθνών (οδικών) μεταφορών με την Goldair Cargo, ενώ η Goldair Handling καλύπτει το 70% – 75% στην επίγεια εξυπηρέτηση στο αεροδρόμιο «Μακεδονία».
Θετικά αποτελέσματα
Το 2016 η Goldair Handling θα έχει αύξηση του κύκλου εργασιών κατά 7%, του ΕΒΙΤDA σε 3%, ενώ πραγματοποίησε επενδύσεις ύψους 2 εκατ. ευρώ, εξυπηρέτησε συνολικά 6,2% περισσότερες πτήσεις, αύξησε κατά 2,1% το μερίδιο αγοράς και κατά 8,1% τις θέσεις εργασίας, φτάνοντας τους 2.626 υπαλλήλους.
Στην επίγεια εξυπηρέτηση έως το τέλος του 2016 η Goldair Handling αναμένεται να εξυπηρετήσει πάνω από 130.000 πτήσεις, 28 εκατ. επιβάτες και 49.000 τόνους εμπορευμάτων σε Ελλάδα, Βουλγαρία και Κύπρο.
Η Godlair Cargo το 2016 πέτυχε αύξηση του μεταφερόμενου φορτίου κατά 8% με αύξηση του κύκλου εργασιών κατά 6%, παρά το μεγάλο πλήγμα που δέχθηκε από τους δύο αποκλεισμούς της Ειδομένης. Το 2016 η εταιρεία αύξησε το προσωπικό της κατά 5%.
To 2016 ήταν μία από τις πιο αποδοτικές χρονιές για το συνεδριακό τμήμα της Goldair Tourism, με την Goldair Congress. Η Goldair αντιπροσωπεύει πάνω από 25 ξένες αεροπορικές εταιρείες, ενώ με την Goldair Tourism ενισχύει τη θέση της στον τομέα του Corporate Travel & Marine.
Πηγή:
- Έρχεται με τρένα η Goldair Cargo
http://thanos29.blogspot.gr/2016/12/goldair-cargo.html?spref=fb
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου