Αναδημοσιεύουμε από το στέκι της έλξης:
Πραγματικά σε πολύ δύσκολη κατάσταση βρίσκεται το προσωπικό έλξης, καθώς οι μηχανοδηγοί καθημερινά βρίσκονται αντιμέτωποι με τα προβλήματα στην υποδομή. Συνεχείς καθυστερήσεις στα αρτηριακά δρομολόγια προκαλεί η
μονοδρόμηση μεταξύ Τιθορέας και Θήβας, σε μια απόσταση περίπου 70 χιλιόμετρων!
Ιδιαίτερα προβλήματα αντιμετωπίζονται και τις νυχτερινές ώρες,αφού η μονοδρόμηση συνήθως επεκτείνεται μέχρι την Οινόη (απόσταση 100 χιλιομέτρων) και οι μηχανοδηγοί περνούν δύσκολες στιγμές στα εμπορικά.
Η κατάσταση είναι πραγματικά απογοητευτική, με το πρόσωπικό έλξης και κίνησης να δίνει καθημερινά υπεράνθρωπο αγώνα για να κατευνάσει τις διαμαρτυρίες των επιβατών.
Αυτό που δεν μπορούμε να καταλάβουμε είναι γιατί δεν υπήρξε ένας κεντρικός σχεδιασμός για το θέμα.
Θα μπορούσε δηλαδή να αποκατασταθεί αρχικά το πρόβλημα στα κλειδιά του Αλιάρτου (και να γίνονται εκεί οι διασταυρώσεις) και στην συνέχεια στην Λιβαδειά κτλπ. Να υπήρχε ένας σχεδιασμός κεντρικός έστω.
Αντί αυτού επιλέχτηκε να κλείσει η μια γραμμή (ανόδου)στον άξονα ΠΑΘΕ για να αποκατασταθεί το πρόβλημα στις αλλαγές σε όλο το μήκος της και κατόπιν -μόλις ολοκληρωθούν οι εργασίες σε αυτήν- να κλείσει η άλλη γραμμή (καθόδου).
Οι εργασίες θα διαρκέσουν 3-4 μήνες και εργαζόμενοι και επιβάτες πρέπει να οπλιστούν με μεγάλη υπομονή.
Σε όλα αυτά έρχεται να προστεθεί και η παλινδρόμηση στην Τιθορέα, που αναγκάζονται να κάνουν πολλά αρτηριακά τρένα λόγω των εργασιών στον σταθμό.
Τέλος ΑΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΕΣ θεωρούμε και τις βραδυπορίες που τοποθετήθηκαν στην γραμμή του Προαστιακού Αθηνών μετά τα Λιόσια.
Πρόκειται για μια νέα γραμμή, που πρόσφατα παρελήφθη και στην οποία κυκλοφορούν τρένα ανά μια ώρα,τρένα προαστιακά που δεν έχουν μεγάλο βάρος κατ άξονα. Είναι απαράδεκτο να υπάρχουν τόσες βραδυπορίες στο μήκος μιας νέας γραμμής,γραμμής υψηλών ταχυτήτων.
Άν δεν υπάρχει κατασκευαστικό πρόβλημα -όπως ψιθυρίζεται-(και άρα σοβαρές ευθύνες σε κάποιους) οι βραδυπορίες είναι παντελώς ΑΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΕΣ.
Περιμένουμε να δούμε τι θα μας πεί η Διοίκηση του ΟΣΕ για το θέμα.
Πηγή:
- Σε πολύ άσχημη κατάσταση η υποδομή....
http://mixanodigoiose.blogspot.gr/2016/12/blog-post_85.html
Πραγματικά σε πολύ δύσκολη κατάσταση βρίσκεται το προσωπικό έλξης, καθώς οι μηχανοδηγοί καθημερινά βρίσκονται αντιμέτωποι με τα προβλήματα στην υποδομή. Συνεχείς καθυστερήσεις στα αρτηριακά δρομολόγια προκαλεί η
μονοδρόμηση μεταξύ Τιθορέας και Θήβας, σε μια απόσταση περίπου 70 χιλιόμετρων!
Η κατάσταση είναι πραγματικά απογοητευτική, με το πρόσωπικό έλξης και κίνησης να δίνει καθημερινά υπεράνθρωπο αγώνα για να κατευνάσει τις διαμαρτυρίες των επιβατών.
Αυτό που δεν μπορούμε να καταλάβουμε είναι γιατί δεν υπήρξε ένας κεντρικός σχεδιασμός για το θέμα.
Θα μπορούσε δηλαδή να αποκατασταθεί αρχικά το πρόβλημα στα κλειδιά του Αλιάρτου (και να γίνονται εκεί οι διασταυρώσεις) και στην συνέχεια στην Λιβαδειά κτλπ. Να υπήρχε ένας σχεδιασμός κεντρικός έστω.
Αντί αυτού επιλέχτηκε να κλείσει η μια γραμμή (ανόδου)στον άξονα ΠΑΘΕ για να αποκατασταθεί το πρόβλημα στις αλλαγές σε όλο το μήκος της και κατόπιν -μόλις ολοκληρωθούν οι εργασίες σε αυτήν- να κλείσει η άλλη γραμμή (καθόδου).
Οι εργασίες θα διαρκέσουν 3-4 μήνες και εργαζόμενοι και επιβάτες πρέπει να οπλιστούν με μεγάλη υπομονή.
Σε όλα αυτά έρχεται να προστεθεί και η παλινδρόμηση στην Τιθορέα, που αναγκάζονται να κάνουν πολλά αρτηριακά τρένα λόγω των εργασιών στον σταθμό.
Τέλος ΑΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΕΣ θεωρούμε και τις βραδυπορίες που τοποθετήθηκαν στην γραμμή του Προαστιακού Αθηνών μετά τα Λιόσια.
Πρόκειται για μια νέα γραμμή, που πρόσφατα παρελήφθη και στην οποία κυκλοφορούν τρένα ανά μια ώρα,τρένα προαστιακά που δεν έχουν μεγάλο βάρος κατ άξονα. Είναι απαράδεκτο να υπάρχουν τόσες βραδυπορίες στο μήκος μιας νέας γραμμής,γραμμής υψηλών ταχυτήτων.
Άν δεν υπάρχει κατασκευαστικό πρόβλημα -όπως ψιθυρίζεται-(και άρα σοβαρές ευθύνες σε κάποιους) οι βραδυπορίες είναι παντελώς ΑΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΕΣ.
Περιμένουμε να δούμε τι θα μας πεί η Διοίκηση του ΟΣΕ για το θέμα.
Πηγή:
- Σε πολύ άσχημη κατάσταση η υποδομή....
http://mixanodigoiose.blogspot.gr/2016/12/blog-post_85.html
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου