Το 2019 ήταν αναμφίβολα μια χρονιά που σηματοδότησε εξελίξεις στους ελληνικούς σιδηρόδρομους με βασικό στοιχείο την αναβάθμιση της σιδηροδρομικής υποδομής από τη νέα χάραξη που χάρη στις νέες σήραγγες και τις κοιλαδογέφυρες μείωσε το χρόνο του ταξιδιού μεταξύ Αθήνας και Θεσσαλονίκης στις 4:00.
Φωτογραφια: Giannis Magalios
Έργα που καθυστέρησαν - διήρκεσαν πάνω από μια εικοσαετία επιτέλους έδωσαν τη δυνατότητα στον ελληνικό σιδηρόδρομο να αλλάξουν κατηγορία και να πλησιάσουν σε ταχύτητα, ακρίβεια και αξιοπιστία αυτό που αποκαλούμε σε όλο τον κόσμο σύγχρονο σιδηρόδρομο, να ανταγωνιστούν το αεροπλάνο και να αφήσουν οριστικά πίσω τους τα ΙΧ και τα λεωφορεία...
Η αναβάθμιση αυτή της υποδομής έτυχε συμπτωματικά να συμπέσει χρονικά με την αποκρατικοποίηση αρχικά της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και στη συνέχεια της ΕΕΣΣΤΥ που αγοράστηκαν από την ιταλική FSI, δίνοντας στον περισσότερο κόσμο την λανθασμένη εντύπωση ότι η αναβάθμιση των υπηρεσιών ήταν αποτέλεσμα της εξαγοράς των δυο εταιριών από τους Ιταλούς.
Μέχρι στιγμής με εξαίρεση το "ασημένιο βέλος" που ήρθε το Σεπτέμβρη του 2018 στην Ελλάδα για λίγες μόνο μέρες και πραγματοποίησε μόνο ένα δοκιμαστικό δρομολόγιο Θεσσαλονίκη-Κατερίνη με επιβάτες επισήμους, κανένα άλλο σιδηροδρομικό όχημα δεν έχει προστεθεί μέχρι σήμερα στον υπάρχοντα στόλο του ελληνικού σιδηρόδρομου.
Οι καλύτεροι χρόνοι επιτεύχθηκαν από τις ίδιες ηλεκτράμαξες (ελκτικές μηχανές) και τα ίδια ακριβώς βαγόνια που ταξιδεύουν στο ελληνικό σιδηροδρομικό δίκτυο τα τελευταία 20 χρόνια χάρη στην ολοκλήρωση των έργων αναβάθμισης του δικτύου στον κύριο άξονα.
Δυστυχώς όμως παράλληλα με την αναβάθμιση του κύριου σιδηροδρομικού άξονα το 2019 σηματοδότησε την μεγάλη υποβάθμιση της σιδηροδρομικής μεταφοράς στο τμήμα Θεσσαλονίκης Αλεξανδρούπολης όπου ο δρομολογιακός χρόνος από 5,5 ώρες διάρκεια πριν από λίγα χρόνια έφτασε να ξεπεράσει τις 8 ώρες και μετά από μερικούς μήνες το τραίνο να σταματάει στη Δράμα και η συνέχεια του δρομολογίου ως την Αλεξανδρούπολη να γίνεται με λεωφορεία...
Και πάλι για αυτήν την υποβάθμιση αιτία είναι η σταδιακή υποβάθμιση της υποδομής που χρειάζεται ριζική ανακαίνιση σε πολύ μεγάλο ποσοστό.
Επίσης θα θέλαμε να αναφερθούμε στην πολύ σημαντική πρωτοβουλία της ΡΑΣ και του ΟΣΕ για το πρόγραμμα ενημέρωσης μαθητών σε σχολεία όλης της χώρας για την ασφαλή συμβίωση των μαθητών με το Σιδηροδρομικό Δίκτυο που ξεκίνησε τον Ιανουάριο του 2019 και συνεχίζεται μέχρι σήμερα έχοντας ενημερώσει περισσότερους από 20.000 μαθητές σε σχολεία κοντά σε ηλεκτροδοτούμενο σιδηροδρομικό δίκτυο για τους κινδύνους από την υψηλή τάση 25.000 volt που φέρει οι εναέριοι αγωγοί της ηλεκτροκίνησης.
Τέλος αξίζει να αναφερθεί η προσπάθεια των συναδέλφων του πολιτιστικού Κέντρου Σιδηροδρομικών Θεσσαλίας για την μετατροπή ενός υποβαθμισμένου χώρου δίπλα στο Σιδηροδρομικό Σταθμό της Λάρισας σε ένα από τα ωραιότερα σιδηροδρομικά πάρκα - μουσεία που αξίζει να επισκεφτεί κανείς για να δει ανακαινισμένες δρεζίνες και άλλα σιδηροδρομικά οχήματα σε έναν περιποιημένο και όμορφο χώρο που αναβάθμισε την εικόνα του σταθμού και της πόλης γενικότερα.
Δείτε μαζί μας τα σημαντικότερα σιδηροδρομικά γεγονότα της χρονιάς που πέρασε:
Το εκπληκτικό βίντεο είναι του Diakoumis Papadiakoumis!!!
Τις αναγκαίες δοκιμαστικές φορτίσεις στην σιδηροδρομική γέφυρα ΣΓ26, στην Εκκάρα Δομοκού, πραγματοποίησε η ΕΡΓΟΣΕ.
Δύο συρμοί με βαγόνια-πλατφόρμες που είχαν φορτωθεί με βαρύ φορτίο σιδηροτροχιών, συνολικού βάρους 800 τόνων, οδηγήθηκαν στα τρία ανοίγματα της γέφυρας και πραγματοποιήθηκαν μετρήσεις στατικής συμπεριφοράς της γέφυρας.
Οι δοκιμές που διήρκεσαν πάνω από 5 ώρες ήταν απολύτως επιτυχημένες, και έτσι, η σιδηροδρομική γέφυρα θεωρείται έτοιμη να τεθεί σε κυκλοφορία, σύμφωνα με την ΕΡΓΟΣΕ.
Αυτό θα συμβεί την επόμενη εβδομάδα, όταν το τμήμα «Αγγείες – Δομοκός» – το μόνο τμήμα που έλειπε μέχρι τώρα από το έργο κατασκευής της νέας γραμμής «Τιθορέα-Λειανοκλάδι-Δομοκός» – δοθεί σε κυκλοφορία.
Όσον αφορά στην γέφυρα της Εκκάρας, η ΕΡΓΟΣΕ υπογραμμίζει την σπουδαιότητα που έχει η ολοκλήρωση ενός τόσο σύνθετου και δύσκολου έργου και αισθάνεται “υποχρεωμένη να συγχαρεί όλα τα στελέχη της που συμμετείχαν στην μελέτη, επίβλεψη και κατασκευή του έργου”.
Δείτε το βίντεο:
Παραδόθηκε σε χρήση και το τελευταίο τμήμα της νέας σιδηροδρομικής γραμμής Τιθορέα – Λιανοκλάδι – Δομοκός, ενώ, μέσα στον επόμενο μήνα, το σύνολο της γραμμής θα είναι και ηλεκτροκινούμενο, κάτι το οποίο θα επιτρέψει τη μείωση του χρόνου των δρομολογίων και χωρίς μετεπιβιβάσεις.
Με αφορμή την ενεργοποίηση της γραμμής, πραγματοποιήθηκε σήμερα ειδικό δρομολόγιο επιθεώρησης της από το Σιδηροδρομικό Σταθμό Λιανοκλαδίου έως το Σιδηροδρομικό Σταθμό Δομοκού.
Στο δρομολόγιο παραβρέθηκε ο γενικός γραμματέας του υπουργείου Μεταφορών Θάνος Βούρδας, καθώς και οι διοικήσεις της ΡΑΣ, του ΟΣΕ, της ΕΡΓΟΣΕ και της ΕΕΣΣΤΥ.
Δείτε το βίντεο:
Η Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων υλοποιεί σε συνεργασία με τον ΟΣΕ και υπό την εποπτεία του υπουργείου Παιδείας, το πρόγραμμα ''Ασφαλής συμβίωση μαθητών με το σιδηροδρομικό δίκτυο'' σε σχολεία όλης της επικράτειας που γειτνιάζουν με εγκαταστάσεις του ελληνικού σιδηροδρόμου.
Στόχος μας είναι η αποφυγή των σιδηροδρομικών ατυχημάτων μέσα από την ενημέρωση των μαθητών για τους κινδύνους που ελλοχεύουν.
Ευχαριστούμε το συνάδελφο Μηχανικό Vasilis Kapnas για την αποστολή του βίντεο.
Απολαύστε το :
Δείτε φωτογραφίες και βίντεο:
Φωτογραφια: Giannis Magalios
Έργα που καθυστέρησαν - διήρκεσαν πάνω από μια εικοσαετία επιτέλους έδωσαν τη δυνατότητα στον ελληνικό σιδηρόδρομο να αλλάξουν κατηγορία και να πλησιάσουν σε ταχύτητα, ακρίβεια και αξιοπιστία αυτό που αποκαλούμε σε όλο τον κόσμο σύγχρονο σιδηρόδρομο, να ανταγωνιστούν το αεροπλάνο και να αφήσουν οριστικά πίσω τους τα ΙΧ και τα λεωφορεία...
Η αναβάθμιση αυτή της υποδομής έτυχε συμπτωματικά να συμπέσει χρονικά με την αποκρατικοποίηση αρχικά της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και στη συνέχεια της ΕΕΣΣΤΥ που αγοράστηκαν από την ιταλική FSI, δίνοντας στον περισσότερο κόσμο την λανθασμένη εντύπωση ότι η αναβάθμιση των υπηρεσιών ήταν αποτέλεσμα της εξαγοράς των δυο εταιριών από τους Ιταλούς.
Μέχρι στιγμής με εξαίρεση το "ασημένιο βέλος" που ήρθε το Σεπτέμβρη του 2018 στην Ελλάδα για λίγες μόνο μέρες και πραγματοποίησε μόνο ένα δοκιμαστικό δρομολόγιο Θεσσαλονίκη-Κατερίνη με επιβάτες επισήμους, κανένα άλλο σιδηροδρομικό όχημα δεν έχει προστεθεί μέχρι σήμερα στον υπάρχοντα στόλο του ελληνικού σιδηρόδρομου.
Οι καλύτεροι χρόνοι επιτεύχθηκαν από τις ίδιες ηλεκτράμαξες (ελκτικές μηχανές) και τα ίδια ακριβώς βαγόνια που ταξιδεύουν στο ελληνικό σιδηροδρομικό δίκτυο τα τελευταία 20 χρόνια χάρη στην ολοκλήρωση των έργων αναβάθμισης του δικτύου στον κύριο άξονα.
Δυστυχώς όμως παράλληλα με την αναβάθμιση του κύριου σιδηροδρομικού άξονα το 2019 σηματοδότησε την μεγάλη υποβάθμιση της σιδηροδρομικής μεταφοράς στο τμήμα Θεσσαλονίκης Αλεξανδρούπολης όπου ο δρομολογιακός χρόνος από 5,5 ώρες διάρκεια πριν από λίγα χρόνια έφτασε να ξεπεράσει τις 8 ώρες και μετά από μερικούς μήνες το τραίνο να σταματάει στη Δράμα και η συνέχεια του δρομολογίου ως την Αλεξανδρούπολη να γίνεται με λεωφορεία...
Και πάλι για αυτήν την υποβάθμιση αιτία είναι η σταδιακή υποβάθμιση της υποδομής που χρειάζεται ριζική ανακαίνιση σε πολύ μεγάλο ποσοστό.
Επίσης θα θέλαμε να αναφερθούμε στην πολύ σημαντική πρωτοβουλία της ΡΑΣ και του ΟΣΕ για το πρόγραμμα ενημέρωσης μαθητών σε σχολεία όλης της χώρας για την ασφαλή συμβίωση των μαθητών με το Σιδηροδρομικό Δίκτυο που ξεκίνησε τον Ιανουάριο του 2019 και συνεχίζεται μέχρι σήμερα έχοντας ενημερώσει περισσότερους από 20.000 μαθητές σε σχολεία κοντά σε ηλεκτροδοτούμενο σιδηροδρομικό δίκτυο για τους κινδύνους από την υψηλή τάση 25.000 volt που φέρει οι εναέριοι αγωγοί της ηλεκτροκίνησης.
Τέλος αξίζει να αναφερθεί η προσπάθεια των συναδέλφων του πολιτιστικού Κέντρου Σιδηροδρομικών Θεσσαλίας για την μετατροπή ενός υποβαθμισμένου χώρου δίπλα στο Σιδηροδρομικό Σταθμό της Λάρισας σε ένα από τα ωραιότερα σιδηροδρομικά πάρκα - μουσεία που αξίζει να επισκεφτεί κανείς για να δει ανακαινισμένες δρεζίνες και άλλα σιδηροδρομικά οχήματα σε έναν περιποιημένο και όμορφο χώρο που αναβάθμισε την εικόνα του σταθμού και της πόλης γενικότερα.
Δείτε μαζί μας τα σημαντικότερα σιδηροδρομικά γεγονότα της χρονιάς που πέρασε:
6 Ιανουαρίου 2019
Τρένο: Στην κυκλοφορία το τμήμα Λιανοκλάδι-Αγγείες και η μεγάλη Σήραγγα Όθρυος μήκους 6,4χλμ
Ακόμα μία παράδοση νέου σιδηροδρομικού τμήματος είχαμε εχθές καθώς όπως ανέφερε σε ανάρτηση του στο fb ο Πρόεδρος της ΠΕΠΕ Κώστας Γενιδούνιας, δόθηκε στην κυκλοφορία το τμήμα Λιανοκλάδι-Αγγείες με μία γραμμή (προς Θεσσαλονίκη). Πρόκειται για τμήμα μήκους περίπου 20χλμ που περιλαμβάνει και τη δεύτερη μεγαλή σιδηροδρομική σήραγγα της χώρας στο Όρος Όθρυς με μήκος 6,4χλμ. Το πρώτο δρομολόγιο έγινε με ντιζελομηχανή και τις επόμενες μέρες θα συνεχίσουν τα δρομολόγια με ταχύτητες που θα φτάνουν προσωρινά τα 90χλμ/ώρα. Όπως σημείωσε στην ίδια ανάρτηση "Ως επαγγελματίες μηχανοδηγοί εκφράζουμε την απόλυτη χαρα και ικανοποίηση μας για την ολοκλήρωση αυτών των έργων".
10 Ιανουαρίου 2019
12 Ιανουαρίου 2019
Έρχονται σύντομα στην Ελλάδα τα δυο πρώτα ETR 470 (αμαξ που εκτελούσαν την υπηρεσία "Λευκό Βέλος" στην Ιταλία)
Ευχαριστούμε τον
Διαβάστε πρόσφατο δημοσίευμα των FSI για την ολοκλήρωση των έργων στον κύριο Σιδηροδρομικό άξονα της Ελλάδας και την δρομολόγηση των 2 πρώτων ETR470:
Ioannis Aslanidis
για την αποστολή του συνδέσμου:Διαβάστε πρόσφατο δημοσίευμα των FSI για την ολοκλήρωση των έργων στον κύριο Σιδηροδρομικό άξονα της Ελλάδας και την δρομολόγηση των 2 πρώτων ETR470:
13 Ιανουαρίου 2019
Η Αυστριακή Railcargo ανακοινώνει είσοδο τις επιβατικές μεταφορές, και διεθνές δρομολόγιο προς Βιέννη...
H Goldair ετοιμάζεται να δρομολογήσει επιβατικό τρένο στην γραμμή Αθήνα-Θεσσαλονίκη
Μία πολλή μεγάλη είδηση έκρυβε η χθεσινή κοπή πίτας της ΡΑΣ. Όπως αποκάλυψε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Rail Cargo Logistics Goldair Ζακ Κισέογλου, η εταιρεία κατέθεσε τα χαρτιά της στη ΡΑΣ για να πάρει άδεια επιβατικών σιδηροδρομικών μεταφορών.
Αυτό σημαίνει ότι ο σιδηρόδρομος στη χώρα μας θα αποκτήσει για πρώτη φορά στην ιστορία του και ένα δεύτερο παίκτη στις επιβατικές μεταφορές και ο ανταγωνισμός είναι πλέον προ των πυλών με ότι αυτό μπορεί να σημαίνει για ένα κλάδο που τώρα δημιουργείται.
Μία πολλή μεγάλη είδηση έκρυβε η χθεσινή κοπή πίτας της ΡΑΣ. Όπως αποκάλυψε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Rail Cargo Logistics Goldair Ζακ Κισέογλου, η εταιρεία κατέθεσε τα χαρτιά της στη ΡΑΣ για να πάρει άδεια επιβατικών σιδηροδρομικών μεταφορών.
Αυτό σημαίνει ότι ο σιδηρόδρομος στη χώρα μας θα αποκτήσει για πρώτη φορά στην ιστορία του και ένα δεύτερο παίκτη στις επιβατικές μεταφορές και ο ανταγωνισμός είναι πλέον προ των πυλών με ότι αυτό μπορεί να σημαίνει για ένα κλάδο που τώρα δημιουργείται.
Η ελληνική Επιτροπή Ανταγωνισμού απέστειλε ερωτήματα στη ΡΑΣ για την εξαγορά της ΕΕΣΣΤΥ από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ
Ερωτήματα απέστειλε η ελληνική Επιτροπή Ανταγωνισμού στη Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων (ΡΑΣ) σχετικά με την εξαγορά της Ελληνικής Εταιρείας Συντήρησης Σιδηροδρομικού Τροχαίου Υλικού (ΕΕΣΣΤΥ) από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
15 Ιανουαρίου 2019
Εκστρατεία για τη διάσωση των 2 τελευταίων βαγονιών του τραμ (Δείτε το βίντεο και ψηφίστε δικτυακά)
ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ ΠΡΟΣΛΗΨΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΜΗΧΑΝΟΔΗΓΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ GRUP FEROVIAR ROMAN S.A.
Η εταιρία GRUP FEROVIAR ROMAN S.A (GREEK BRANCH) έχοντας λάβει τις προαπαιτούμενες Ευρωπαικές Άδειες και με σκοπό την Εδραίωση της στην Ελληνική αγορά ,προτίθεται να προχωρήσει στην πρόσληψη 3 Μηχανοδηγών προκειμένου αυτοί να εργαστούν, για την κάλυψη των επιχειρησιακών της αναγκών.
Προσφέρονται ανταγωνιστικά πακέτα αποδοχών, σταθερότητα σε ένα σύγχρονο και δυναμικό περιβάλλον.
Οι ενδιαφερόμενοι που επιθυμούν την πρόσληψή τους, θα πρέπει να διαθέτουν τα παρακάτω:
Προσφέρονται ανταγωνιστικά πακέτα αποδοχών, σταθερότητα σε ένα σύγχρονο και δυναμικό περιβάλλον.
Οι ενδιαφερόμενοι που επιθυμούν την πρόσληψή τους, θα πρέπει να διαθέτουν τα παρακάτω:
19 Ιανουαρίου 2019
Διαβάστε την προκήρυξη της ΓΑΙΑΟΣΕ για την μετατροπή 17 Α/Α Stadler GTW-2/6 (Railbus) από ντιζελοκίνητα σε ηλεκτροκίνητα
Η εταιρεία ΓΑΙΑΟΣΕ Α.Ε. ανακοινώνει ότι σύμφωνα με την απόφαση υπ’ αριθμ. 266/Α5/21.12.2018 του Διοικητικού Συμβουλίου εγκρίθηκε το Τεύχος της Προκήρυξης, του διαγωνισμού «Σύνταξη μελέτης σκοπιμότητας για την δυνατότητα μετατροπής των οχημάτων Stadler GTW-2/6 Railbuses από ντιζελοκίνητα σε πλήρως ηλεκτροκίνητα».
Η προκήρυξη θα είναι αναρτημένη στο διαδίκτυο στη διεύθυνση www.gaiaose.gr και στην ιστοσελίδα του «ΚΗΜΔΗΣ», από όπου θα μπορούν να την παραλάβουν οι ενδιαφερόμενοι.
Η συμμετοχή στο διαγωνισμό προϋποθέτει και αποτελεί τεκμήριο ότι κάθε Διαγωνιζόμενος έχει λάβει πλήρη γνώση και έχει αποδεχθεί ανεπιφύλακτα το σύνολο των όρων που περιλαμβάνονται στην προκήρυξη.
Η προκήρυξη θα είναι αναρτημένη στο διαδίκτυο στη διεύθυνση www.gaiaose.gr και στην ιστοσελίδα του «ΚΗΜΔΗΣ», από όπου θα μπορούν να την παραλάβουν οι ενδιαφερόμενοι.
Η συμμετοχή στο διαγωνισμό προϋποθέτει και αποτελεί τεκμήριο ότι κάθε Διαγωνιζόμενος έχει λάβει πλήρη γνώση και έχει αποδεχθεί ανεπιφύλακτα το σύνολο των όρων που περιλαμβάνονται στην προκήρυξη.
23 Ιανουαρίου 2019
Δοκιμαστική φόρτιση Σιδηροδρομική Γέφυρα ΣΓ26 στην Εκκάρα Δομοκού.
Αναδημοσιεύουμε μια ανάρτηση του Γενικού Γραμματέα Υποδομών και Μεταφορών Θάνος Βούρδας:
Δοκιμαστική φόρτιση σήμερα (χθες 22/1/2019) στη Σιδηροδρομική Γέφυρα ΣΓ26 στην Εκκάρα Δομοκού.
Δοκιμαστική φόρτιση σήμερα (χθες 22/1/2019) στη Σιδηροδρομική Γέφυρα ΣΓ26 στην Εκκάρα Δομοκού.
24 Ιανουαρίου 2019
Θεσσαλονίκη: Μάρτιο φτάνουν οι πρώτοι συρμοί μετρό, άνοιξη ξεκινούν οι δοκιμαστικές διαδρομές
ΤΙ ΛΕΕΙ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ
Απομακρύνονται στις αρχές Φεβρουαρίου οι λαμαρίνες του Μετρό από την Πλατεία Δημοκρατίας, στο ύψος Βαρδαρίου, στο κέντρο της Θεσσαλονίκης και επανέρχεται σε κανονικούς ρυθμούς η κυκλοφορία για τα αυτοκίνητα και τους πεζούς.
Όπως ανέφερε ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό ΑΕ, Γιάννης Μυλόπουλος, μιλώντας στον ραδιοφωνικό σταθμό του ΑΠΕ – ΜΠΕ, Πρακτορείο 104,9 FΜ, «είναι το τελευταίο εργοτάξιο από το οποίο απομακρύνονται οι λαμαρίνες, εκτός από την περιοχή Αγίας Σοφίας και Βενιζέλου, που είναι υπό κατασκευή. Είναι μία ακόμη ελάφρυνση για την κοινωνία της Θεσσαλονίκης».
Απομακρύνονται στις αρχές Φεβρουαρίου οι λαμαρίνες του Μετρό από την Πλατεία Δημοκρατίας, στο ύψος Βαρδαρίου, στο κέντρο της Θεσσαλονίκης και επανέρχεται σε κανονικούς ρυθμούς η κυκλοφορία για τα αυτοκίνητα και τους πεζούς.
Όπως ανέφερε ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό ΑΕ, Γιάννης Μυλόπουλος, μιλώντας στον ραδιοφωνικό σταθμό του ΑΠΕ – ΜΠΕ, Πρακτορείο 104,9 FΜ, «είναι το τελευταίο εργοτάξιο από το οποίο απομακρύνονται οι λαμαρίνες, εκτός από την περιοχή Αγίας Σοφίας και Βενιζέλου, που είναι υπό κατασκευή. Είναι μία ακόμη ελάφρυνση για την κοινωνία της Θεσσαλονίκης».
Δείτε σε ένα εκπληκτικό βίντεο τη Δοκιμή - Μετρήσεις και παράδοση Σιδηροδρομικής Γέφυρας Εκκάρας ΣΓ26
Το εκπληκτικό βίντεο είναι του Diakoumis Papadiakoumis!!!
Τις αναγκαίες δοκιμαστικές φορτίσεις στην σιδηροδρομική γέφυρα ΣΓ26, στην Εκκάρα Δομοκού, πραγματοποίησε η ΕΡΓΟΣΕ.
Δύο συρμοί με βαγόνια-πλατφόρμες που είχαν φορτωθεί με βαρύ φορτίο σιδηροτροχιών, συνολικού βάρους 800 τόνων, οδηγήθηκαν στα τρία ανοίγματα της γέφυρας και πραγματοποιήθηκαν μετρήσεις στατικής συμπεριφοράς της γέφυρας.
Οι δοκιμές που διήρκεσαν πάνω από 5 ώρες ήταν απολύτως επιτυχημένες, και έτσι, η σιδηροδρομική γέφυρα θεωρείται έτοιμη να τεθεί σε κυκλοφορία, σύμφωνα με την ΕΡΓΟΣΕ.
Αυτό θα συμβεί την επόμενη εβδομάδα, όταν το τμήμα «Αγγείες – Δομοκός» – το μόνο τμήμα που έλειπε μέχρι τώρα από το έργο κατασκευής της νέας γραμμής «Τιθορέα-Λειανοκλάδι-Δομοκός» – δοθεί σε κυκλοφορία.
Όσον αφορά στην γέφυρα της Εκκάρας, η ΕΡΓΟΣΕ υπογραμμίζει την σπουδαιότητα που έχει η ολοκλήρωση ενός τόσο σύνθετου και δύσκολου έργου και αισθάνεται “υποχρεωμένη να συγχαρεί όλα τα στελέχη της που συμμετείχαν στην μελέτη, επίβλεψη και κατασκευή του έργου”.
Δείτε το βίντεο:
25 Ιανουαρίου 2019
Θεσσαλονίκη: Αποκαλύφθηκαν οι ράγες του τραμ στο παλιό πλακόστρωτο στην οδό Αγίου Μηνά (Τσιμισκί)
Thessaloniki 100 years old tram line revealed - Αποκαλύφθηκαν πλήρως οι ράγες του τραμ στην στροφή που έκανε για να μπει στην Τσιμισκή. Προσωπο με πρόσωπο με την ιστορία της Θεσσαλονίκης ηρθαν τα συνεργεία που πραγματοποιούν εργασίες ανάπλασης στην οδό Αγίου Μηνά στο κέντρο της πόλης. Όταν αφαιρέθηκε η άσφαλτος, ξεπρόβαλε άθικτο το παλιό πλακόστρωτο οδόστρωμα της Θεσσαλονίκης των αρχών του 20ου αιώνα, μαζί με τις ράγες της γραμμής του τραμ που έστριβε από τον οδό Αγίου Μηνά και έβγαινε στην Τσιμισκή. Το τραμ, κάποτε διερχόταν από τις κεντρικότερες οδικές αρτηρίες της Θεσσαλονίκης, και εξυπηρετούσε μαζί με τα λίγα λεωφορεία της εποχής τις συγκοινωνιακές ανάγκες των κατοίκων της πόλης.
Ιδρύθηκε το 1893 και «ξηλώθηκε» το 1954 όταν η κυβέρνηση αποφάσισε την κατάργηση του. Αρχικά αποξηλώθηκαν οι γραμμές επί της Βασιλίσσης Όλγας. Η αυλαία έπεσε το 1957 με τη αποξήλωση των γραμμών που διέρχονταν από την Εγνατία.
Thessaloniki 100 years old tram rails, revealed at renovation works in the city center. As soon as the asphalt was removed, the old paved roadway of Thessaloniki in the early 20th century, along with the old tram lines came to light. The tram, once passing through the most central roads of Thessaloniki, served with the few buses of the time the transport needs of the city's inhabitants. It was founded in 1893 and was "pulled out" in 1954 when the government decided to abolish it.
Δείτε το βίντεο:
Ιδρύθηκε το 1893 και «ξηλώθηκε» το 1954 όταν η κυβέρνηση αποφάσισε την κατάργηση του. Αρχικά αποξηλώθηκαν οι γραμμές επί της Βασιλίσσης Όλγας. Η αυλαία έπεσε το 1957 με τη αποξήλωση των γραμμών που διέρχονταν από την Εγνατία.
Thessaloniki 100 years old tram rails, revealed at renovation works in the city center. As soon as the asphalt was removed, the old paved roadway of Thessaloniki in the early 20th century, along with the old tram lines came to light. The tram, once passing through the most central roads of Thessaloniki, served with the few buses of the time the transport needs of the city's inhabitants. It was founded in 1893 and was "pulled out" in 1954 when the government decided to abolish it.
Δείτε το βίντεο:
Λιμάνι Πειραιά: Στην 2η θέση της Μεσογείου, στο top 10 της Ευρώπης και στην 38η θέση στον κόσμο στα εμπορευματοκιβώτια
Tο μεγαλύτερο λιμάνι της Μεσογείου στα εμπορευματοκιβώτια φιλοδοξεί να καταστήσει τον Πειραιά η Cosco.
Μιλώντας στο κινεζικό Πρακτορείο Xinhua, ο εμπορικός διευθυντής της PCT, Τάσος Βαμβακίδης, αναφέρθηκε στην επένδυση της κινεζικής Cosco στον Πειραιά και στα οφέλη στην τοπική οικονομία και όχι μόνο.
«Η Cosco αποτέλεσε έναν από τους πρώτους ιδιώτες επενδυτές στην Ελλάδα», υπογράμμισε ο κ. Βαμβακίδης, σημειώνοντας ότι, η έλευση του κινεζικού ναυτιλιακού κολοσσού στο λιμάνι του Πειραιά, δρομολόγησε πάνω από 1.900 άμεσες θέσεις εργασίας.
Μιλώντας στο κινεζικό Πρακτορείο Xinhua, ο εμπορικός διευθυντής της PCT, Τάσος Βαμβακίδης, αναφέρθηκε στην επένδυση της κινεζικής Cosco στον Πειραιά και στα οφέλη στην τοπική οικονομία και όχι μόνο.
«Η Cosco αποτέλεσε έναν από τους πρώτους ιδιώτες επενδυτές στην Ελλάδα», υπογράμμισε ο κ. Βαμβακίδης, σημειώνοντας ότι, η έλευση του κινεζικού ναυτιλιακού κολοσσού στο λιμάνι του Πειραιά, δρομολόγησε πάνω από 1.900 άμεσες θέσεις εργασίας.
28 Ιανουαρίου 2019
Διακόπτεται από σήμερα Παρασκευή ως τη Δευτέρα η σιδηροδρομική κυκλοφορία στο τμήμα Λειανοκλάδι – Παλαιοφάρσαλος λόγω έργων για την ολοκλήρωση της υποδομής της νέας χάραξης
Διακόπτεται η σιδηροδρομική λειτουργία στο τμήμα Λειανοκλάδι – Παλαιοφάρσαλος, από τα ξημερώματα της 25ης Ιανουαρίου, λόγω έργων υποδομής στο εν λόγω τμήμα.
Ειδικότερα, σύμφωνα με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, την Παρασκευή 25 Ιανουαρίου στις 04:00, αποκόπτεται η γραμμή μεταξύ των σταθμών Αγγειών και Θερμών, μετά την διέλευση των δρομολογίων 600 & 601.
Η αποκοπή -σύμφωνα με τις οδηγίες του διαχειριστή υποδομής (ΟΣΕ) και του υπεύθυνου έργου (ΕΡΓΟΣΕ)- στόχο έχει την ολοκλήρωση των έργων υποδομής στο τμήμα αυτό.
Η γραμμή θα δοθεί ξανά σε κυκλοφορία την Δευτέρα, 28.01.2019 στις 23:59».
Ειδικότερα, σύμφωνα με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, την Παρασκευή 25 Ιανουαρίου στις 04:00, αποκόπτεται η γραμμή μεταξύ των σταθμών Αγγειών και Θερμών, μετά την διέλευση των δρομολογίων 600 & 601.
Η αποκοπή -σύμφωνα με τις οδηγίες του διαχειριστή υποδομής (ΟΣΕ) και του υπεύθυνου έργου (ΕΡΓΟΣΕ)- στόχο έχει την ολοκλήρωση των έργων υποδομής στο τμήμα αυτό.
Η γραμμή θα δοθεί ξανά σε κυκλοφορία την Δευτέρα, 28.01.2019 στις 23:59».
30 Ιανουαρίου 2019
Παραδόθηκε σε χρήση και το τελευταίο τμήμα της νέας σιδηροδρομικής γραμμής Τιθορέα – Δομοκός
Παραδόθηκε σε χρήση και το τελευταίο τμήμα της νέας σιδηροδρομικής γραμμής Τιθορέα – Λιανοκλάδι – Δομοκός, ενώ, μέσα στον επόμενο μήνα, το σύνολο της γραμμής θα είναι και ηλεκτροκινούμενο, κάτι το οποίο θα επιτρέψει τη μείωση του χρόνου των δρομολογίων και χωρίς μετεπιβιβάσεις.
Με αφορμή την ενεργοποίηση της γραμμής, πραγματοποιήθηκε σήμερα ειδικό δρομολόγιο επιθεώρησης της από το Σιδηροδρομικό Σταθμό Λιανοκλαδίου έως το Σιδηροδρομικό Σταθμό Δομοκού.
Στο δρομολόγιο παραβρέθηκε ο γενικός γραμματέας του υπουργείου Μεταφορών Θάνος Βούρδας, καθώς και οι διοικήσεις της ΡΑΣ, του ΟΣΕ, της ΕΡΓΟΣΕ και της ΕΕΣΣΤΥ.
Δείτε το βίντεο:
31 Ιανουαρίου 2019
Νέες προσλήψεις στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ...
Αναδημοσιεύουμε μια ανάρτηση από το στέκι της έλξης:
Μια από τις πολύ σημαντικές ειδήσεις που βγήκαν απο την προχτεσινή εκδήλωση του Σωματείου μας, είναι η αναφορά του Δ/ντος Συμβούλου καθηγητή κ. Τσαλίδη στις επικείμενες προσλήψεις στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ, τόσο στον κλάδο
των μηχανοδηγών, όσο και σε αυτόν της κίνησης όπως χαρακτηριστικά ανέφερε ο Δ/νων Σύμβουλος της εταιρείας.
Μια από τις πολύ σημαντικές ειδήσεις που βγήκαν απο την προχτεσινή εκδήλωση του Σωματείου μας, είναι η αναφορά του Δ/ντος Συμβούλου καθηγητή κ. Τσαλίδη στις επικείμενες προσλήψεις στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ, τόσο στον κλάδο
των μηχανοδηγών, όσο και σε αυτόν της κίνησης όπως χαρακτηριστικά ανέφερε ο Δ/νων Σύμβουλος της εταιρείας.
1 Φεβρουαρίου 2019
Μα καλά υπάρχουν και εργατικοί και φιλότιμοι εργαζόμενοι στον Ελληνικό Δημόσιο Σιδηρόδρομο;
Γιατί μέχρι σήμερα νομίζαμε (ή τουλάχιστον έτσι μας είχαν κάνει να νομίζουμε) ότι όλοι τους είναι λαμόγια και τεμπέληδες...
Αναδημοσιεύουμε μια ανάρτηση του συναδέλφου μηχανικού Nick Kondylas (προϊσταμένου της υπηρεσίας ηλεκτροκίνησης Λάρισας του ΟΣΕ).
Νομίζω όσοι γνωρίζουμε, ότι οφείλουμε να αναγνωρίσουμε ότι αποτελεί μια από τις υποδειγματικές δημόσιες υπηρεσίες, που ενώ λειτουργεί με ελάχιστο προσωπικό, ανταποκρίνεται άψογα στα καθήκοντά της καλύπτοντας μια μεγάλη περιοχή ευθύνης και κάτω από οποιεσδήποτε μάλιστα καιρικές συνθήκες!!!
Διαβάστε την ενδιαφέρουσα ανάρτηση που αναφέρεται σε πρόσφατα συμβάντα που δίνουν μια εικόνα από την καθημερινότητα που αντιμετωπίζουν οι συνάδελφοι:
Αναδημοσιεύουμε μια ανάρτηση του συναδέλφου μηχανικού Nick Kondylas (προϊσταμένου της υπηρεσίας ηλεκτροκίνησης Λάρισας του ΟΣΕ).
Νομίζω όσοι γνωρίζουμε, ότι οφείλουμε να αναγνωρίσουμε ότι αποτελεί μια από τις υποδειγματικές δημόσιες υπηρεσίες, που ενώ λειτουργεί με ελάχιστο προσωπικό, ανταποκρίνεται άψογα στα καθήκοντά της καλύπτοντας μια μεγάλη περιοχή ευθύνης και κάτω από οποιεσδήποτε μάλιστα καιρικές συνθήκες!!!
Διαβάστε την ενδιαφέρουσα ανάρτηση που αναφέρεται σε πρόσφατα συμβάντα που δίνουν μια εικόνα από την καθημερινότητα που αντιμετωπίζουν οι συνάδελφοι:
Δείτε σε βίντεο τη νέα γραμμή Λειανοκλαδίου-Δομοκού από το πίσω μέρος ενός InterCity
Η καταγραφή ξεκινάει από την Λυγαριά, 8 χλμ βορείως του Λειανοκλαδίου. // The video starts from Lygaria, around 8 kms north of Lianokladi.
9:45 - Σήραγγα Όθρυος /Othrys Tunnel 20:35 - Άγιος Στέφανος / Agios Stefanos Station 29:05 - Αγγείαι / Aggeiai 35:15 - Γέφυρα Εκκάρας ΣΓ26 / Ekkara Railway Bridge 41:25 - Θαυμακός / Thavmakos 43:38 - Domokos / Δομοκός Η νέα γραμμή Λειανοκλαδίου-Δομοκού από το πίσω μέρος ενός InterCity. Να σημειωθεί ότι υπάρχουν αρκετοί περιορισμοί στις ταχύτητες μέχρι να "πατηθεί" η γραμμή, άλλα και προσωρινή μονογράμμιση. Η ηλεκτροκίνηση επίσης αν και υπαρκτή, αναμένεται να τεθεί σε λειτουργία τον Μάρτιο του 2019. Η γραμμή είναι κατασκευασμένη για ταχύτητες 160-200km/h . The New Lianokladi-Domokos line from the rear car of an InterCity train. There are currently several speed restrictions aswell as single-line traffic due to works being done. The overhead electrification is not yet activated, but expected in early March 2019. The line's speed, once all works are finished, will be 160/200km/h.
Δείτε το βίντεο:
9:45 - Σήραγγα Όθρυος /Othrys Tunnel 20:35 - Άγιος Στέφανος / Agios Stefanos Station 29:05 - Αγγείαι / Aggeiai 35:15 - Γέφυρα Εκκάρας ΣΓ26 / Ekkara Railway Bridge 41:25 - Θαυμακός / Thavmakos 43:38 - Domokos / Δομοκός Η νέα γραμμή Λειανοκλαδίου-Δομοκού από το πίσω μέρος ενός InterCity. Να σημειωθεί ότι υπάρχουν αρκετοί περιορισμοί στις ταχύτητες μέχρι να "πατηθεί" η γραμμή, άλλα και προσωρινή μονογράμμιση. Η ηλεκτροκίνηση επίσης αν και υπαρκτή, αναμένεται να τεθεί σε λειτουργία τον Μάρτιο του 2019. Η γραμμή είναι κατασκευασμένη για ταχύτητες 160-200km/h . The New Lianokladi-Domokos line from the rear car of an InterCity train. There are currently several speed restrictions aswell as single-line traffic due to works being done. The overhead electrification is not yet activated, but expected in early March 2019. The line's speed, once all works are finished, will be 160/200km/h.
Δείτε το βίντεο:
Πάνω από 3.000 μαθητές παρακολούθησαν μέχρι σήμερα το κοινό πρόγραμμα ΡΑΣ, ΟΣΕ ΥΠΕΠΘ για την ασφαλή συμβίωση μαθητών με το Σιδηροδρομικό Δίκτυο
Η Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων υλοποιεί σε συνεργασία με τον ΟΣΕ και υπό την εποπτεία του υπουργείου Παιδείας, το πρόγραμμα ''Ασφαλής συμβίωση μαθητών με το σιδηροδρομικό δίκτυο'' σε σχολεία όλης της επικράτειας που γειτνιάζουν με εγκαταστάσεις του ελληνικού σιδηροδρόμου.
Στόχος μας είναι η αποφυγή των σιδηροδρομικών ατυχημάτων μέσα από την ενημέρωση των μαθητών για τους κινδύνους που ελλοχεύουν.
2 Φεβρουαρίου 2019
Στις 5,30 ώρες ο μέγιστος ημερήσιος χρόνος μηχανοδήγησης, εάν το τρένο οδηγείται από έναν μόνο μηχανοδηγό
Τη θέσπιση ανώτατου ορίου στον ημερήσιο χρόνο μηχανοδήγησης, εάν η αυτοκινητάμαξα ή η ηλεκτροαυτοκινητάμαξα οδηγείται από έναν μόνο μηχανοδηγό, προβλέπει το άρθρο 24 του σχεδίου νόμου για τις εξετάσεις οδήγησης του υπουργείου Μεταφορών.
Του Φώτη Φωτεινού
Ειδικότερα, όπως αναφέρεται στο σχετικό άρθρο, δεν μπορεί να υπερβαίνει τις 5,30 ώρες ο μέγιστος ημερήσιος χρόνος μηχανοδήγησης σε αυτοκινητάμαξες και ηλεκτροαυτοκινητάμαξες ή σε οποιοδήποτε τροχαίο υλικό που κυκλοφορεί στην ελληνική σιδηροδρομική υποδομή, εφόσον εκεί εργάζεται ένας μόνο μηχανοδηγός.
Του Φώτη Φωτεινού
Ειδικότερα, όπως αναφέρεται στο σχετικό άρθρο, δεν μπορεί να υπερβαίνει τις 5,30 ώρες ο μέγιστος ημερήσιος χρόνος μηχανοδήγησης σε αυτοκινητάμαξες και ηλεκτροαυτοκινητάμαξες ή σε οποιοδήποτε τροχαίο υλικό που κυκλοφορεί στην ελληνική σιδηροδρομική υποδομή, εφόσον εκεί εργάζεται ένας μόνο μηχανοδηγός.
5 Φεβρουαρίου 2019
Άνω των 14 εκατ. οι οφειλές της ΤΡΑΙΝΟΣΕ προς τον ΟΣΕ, σύμφωνα με τον Οργανισμό. Εστάλη στην ΕΕ ο διαγωνισμός για το Θριάσιο ΙΙ
Αξιοσημείωτες παραμένουν οι οφειλές της ΤΡΑΙΝΟΣΕ έναντι του διαχειριστή υποδομής του ΟΣΕ.
Στελέχη του Οργανισμού επισημαίνουν ότι οι οφειλές αυτές ξεπερνούν τα 14 εκατ. ευρώ, έναντι 23 εκατ. ευρώ παλαιότερα, αφού σχετικά πρόσφατα η ΤΡΑΙΝΟΣΕ κατέβαλε 9 εκατ. ευρώ. Οι οφειλές αυτές αναφέρονται στο 2018.
Μεταξύ των δυο εταιρειών, οι σχέσεις φαίνεται ότι αποκλιμακώνονται, εάν και υπάρχουν πεδία διαφωνιών, όπως η διαδικασία μίσθωσης των αποθηκών Κ1 και Κ2 στο Θριάσιο.
Όπως επισημαίνουν σιδηροδρομικοί, «είναι προς όφελος και των δυο εταιρειών, η διατήρηση μιας έντιμης συνεργασίας, δεδομένου ότι για τον ΟΣΕ η ΤΡΑΙΝΟΣΕ είναι ο κυριότερος πελάτης και για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ ο ΟΣΕ είναι ο διαχειριστής της υποδομής».
Εστάλη στην ΕΕ ο διαγωνισμός για το Θριάσιο ΙΙ
Εστάλη στην εφημερίδα της Ευρωπαϊκής Ένωσης η περίληψη του διαγωνισμού για το Θριάσιο ΙΙ και το επόμενο διάστημα θα μοιραστούν τα τεύχη προκήρυξης.
Στελέχη του Οργανισμού επισημαίνουν ότι οι οφειλές αυτές ξεπερνούν τα 14 εκατ. ευρώ, έναντι 23 εκατ. ευρώ παλαιότερα, αφού σχετικά πρόσφατα η ΤΡΑΙΝΟΣΕ κατέβαλε 9 εκατ. ευρώ. Οι οφειλές αυτές αναφέρονται στο 2018.
Μεταξύ των δυο εταιρειών, οι σχέσεις φαίνεται ότι αποκλιμακώνονται, εάν και υπάρχουν πεδία διαφωνιών, όπως η διαδικασία μίσθωσης των αποθηκών Κ1 και Κ2 στο Θριάσιο.
Όπως επισημαίνουν σιδηροδρομικοί, «είναι προς όφελος και των δυο εταιρειών, η διατήρηση μιας έντιμης συνεργασίας, δεδομένου ότι για τον ΟΣΕ η ΤΡΑΙΝΟΣΕ είναι ο κυριότερος πελάτης και για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ ο ΟΣΕ είναι ο διαχειριστής της υποδομής».
Εστάλη στην ΕΕ ο διαγωνισμός για το Θριάσιο ΙΙ
Εστάλη στην εφημερίδα της Ευρωπαϊκής Ένωσης η περίληψη του διαγωνισμού για το Θριάσιο ΙΙ και το επόμενο διάστημα θα μοιραστούν τα τεύχη προκήρυξης.
8 Φεβρουαρίου 2019
Ο Σιδηροδρομικός Σταθμός Λάρισας γέμισε χρώματα!!! (Δείτε το φωτορεπορτάζ)
Αναδημοσιεύουμε νεότερες φωτογραφίες του φίλου και πρώην συναδέλφου Αντώνης Χαχαμης που δείχνουν ότι με λίγη καλή θέληση γίνονται θαύματα:
Το Πολιτιστικό Κέντρο Σιδηροδρομικών Λάρισας με την ευγενική χορηγία των Mikel Coffee Company ανακατασκευάζει οχήματα μεταφοράς προσωπικού (Δρεζινες) και όχι μόνο...
Και εμπλουτίζει το θεματικό πάρκο στο Σιδηροδρομικό σταθμό Λάρισας που είχε πέσει σε δυσμένεια λόγω της Οικονομικής κρίσης.
Οι Δρεζίνες αυτές αποτελούν στατικά εκθέματα, ενώ υπάρχουν και άλλες που ανακατασκευάζονται για να εμπλουτίσουν το στόλο που χρησιμοποιηεί το Πολιτιστικό Κέντρο ΣΙδηροδρομικών Λάρισας στην πανέμορφη αλλά αποκομμένη από το δίκτυο γραμμή των Τεμπών.
Το Πολιτιστικό Κέντρο Σιδηροδρομικών Λάρισας με την ευγενική χορηγία των Mikel Coffee Company ανακατασκευάζει οχήματα μεταφοράς προσωπικού (Δρεζινες) και όχι μόνο...
Και εμπλουτίζει το θεματικό πάρκο στο Σιδηροδρομικό σταθμό Λάρισας που είχε πέσει σε δυσμένεια λόγω της Οικονομικής κρίσης.
Οι Δρεζίνες αυτές αποτελούν στατικά εκθέματα, ενώ υπάρχουν και άλλες που ανακατασκευάζονται για να εμπλουτίσουν το στόλο που χρησιμοποιηεί το Πολιτιστικό Κέντρο ΣΙδηροδρομικών Λάρισας στην πανέμορφη αλλά αποκομμένη από το δίκτυο γραμμή των Τεμπών.
Η προσπάθεια αυτή υποστηρίζεται και από την ΕΕΣΣΤΥ (το Μηχανοστάσιο Λάρισα που αποσυναρμολόγησε του κινητήρες, και το Εργοστάσιο Πειραιώς της ΕΕΣΣΤΥ που θα προχωρήσει στην επισκευή τους) προκειμένου το ερχόμενο καλοκαίρι να αυξηθούν οι βόλτες στην κοιλάδα των Τεμπών.
Δείτε τις φωτογραφίες:
Δείτε τα βιογραφικά των μελών του νέου ΔΣ της ΓΑΙΑΟΣΕ - Πρόεδρος ο Κωνσταντίνος Κεσεντές
Η Ελληνική Εταιρεία Συμμετοχών και Περιουσίας διόρισε το νέο διοικητικό συμβούλιο της ΓΑΙΑΟΣΕ - Πρόεδρος ο Κωνσταντίνος Κεσεντές
Νέο διοικητικό συμβούλιο με ισχύ από εχθές 7 Φεβρουαρίου, λόγω λήξης της θητείας του υφιστάμενου συμβουλίου, διόρισε η Ελληνική Εταιρεία Συμμετοχών και Περιουσίας (Υπερταμείο) στη ΓΑΙΑΟΣΕ.
Ειδικότερα, με ομόφωνη απόφαση διορίζονται τα ακόλουθα μέλη στο διοικητικό συμβούλιο της ΓΑΙΑΟΣΕ:
1. Κωνσταντίνος Κεσεντές, πρόεδρος
2. Περικλής Νικολάου, διευθύνων σύμβουλος, εκτελεστικό μέλος
3. Παναγιώτης Βαλαντάσης, μη εκτελεστικό μέλος (πρόεδρος της Επιτροπής Ελέγχου)
4. Κωνσταντίνος Σταυρίδης, μη εκτελεστικό μέλος
5. Αντώνης Ροβολής, μη εκτελεστικό μέλος.
Το εξαμελές διοικητικό συμβούλιο συμπληρώνεται από τον Παναγιώτη Φρουντζή (μη εκτελεστικό μέλος), ο οποίος προτάθηκε προς εκλογή από τον υπουργό Οικονομικών.
Τα σύντομα βιογραφικά σημειώματα των μελών:
Κωνσταντίνος Κεσεντές
Γεννήθηκε το 1965. Είναι απόφοιτος του Τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Τεχνολογίας Υπολογιστών του Πανεπιστημίου Πατρών, όπου συμμετείχε σε μεταπτυχιακό ερευνητικό πρόγραμμα στα Νευρωνικά Δίκτυα. Συνιδρυτής και επί δεκαπέντε έτη διευθύνων σύμβουλος της Knowledge AΕ, εταιρείας πληροφορικής με εξειδίκευση στην επεξεργασία φυσικής γλώσσας και ομιλίας, καθώς και στα μεγάλης κλίμακας κατανεμημένα συστήματα πληροφορικής. Το 2003 ανέλαβε καθήκοντα γενικού διευθυντή στην εταιρεία Πιστοποιήσεων ECDL Hellas ΑΕ, η οποία το 2009 μετασχηματίζεται με βάση την καινοτομία και την τεχνολογία, σε εταιρεία παροχής Πιστοποιήσεων διεθνούς εμβέλειας, με την επωνυμία PeopleCert. Διετέλεσε εκτελεστικός αντιπρόεδρος και COO/CTO του Ομίλου PeopleCert (2009-2018) και πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της PeopleCert Global Services ΑΕ (2016-2018). Επίσης έχει διατελέσει μέλος του Γενικού Συμβουλίου του ΣΕΒ, Μέλος του διοικητικού συμβουλίου της Ελληνικής Ένωσης Διαπιστευμένων Φορέων Επιθεώρησης-Πιστοποίησης (HellasCert) και γενικός γραμματέας του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Πληροφορικής και Επικοινωνιών Ελλάδας (ΣΕΠΕ).
Περικλής Νικολάου
Γεννήθηκε το 1965. Είναι απόφοιτος της σχολής Μηχανικών Μεταλλείων- Μεταλλουργών του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου (1988), κάτοχος Master of Engineering (1991) και PhD (1994) στη Μεταλλουργία και Επιστήμη Υλικών του Carnegie Mellon University (USA). Επίσης, είναι κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου στη Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΜΒΑ) από το Πανεπιστήμιο Strathclyde της Σκωτίας (2003). Ξεκίνησε την επαγγελματική του σταδιοδρομία στις Ηνωμένες Πολιτείες το 1994 ως ερευνητής στο US Air Force Research Laboratory. Από то 1999 κατείχε διάφορες θέσεις μηχανικού σε βιομηχανίες στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, τόσο σε τοπικές όσο και σε πολυεθνικές επιχειρήσεις. Τα τελευταία 10 περίπου χρόνια έχει συνεχίσει την καριέρα του κατέχοντας ανώτατες διοικητικές θέσεις όπως, διευθύνων σύμβουλος στην εταιρεία Lafarge Beton А.Е. και στην εταιρεία Mermeren Kombinat. Επιπλέον έχει συγγράψει ένα βιβλίο, περισσότερα από 60 επιστημονικά άρθρα και είναι μέλος επιστημονικών και κοινωνικών οργανισμών.
Νέο διοικητικό συμβούλιο με ισχύ από εχθές 7 Φεβρουαρίου, λόγω λήξης της θητείας του υφιστάμενου συμβουλίου, διόρισε η Ελληνική Εταιρεία Συμμετοχών και Περιουσίας (Υπερταμείο) στη ΓΑΙΑΟΣΕ.
Ειδικότερα, με ομόφωνη απόφαση διορίζονται τα ακόλουθα μέλη στο διοικητικό συμβούλιο της ΓΑΙΑΟΣΕ:
1. Κωνσταντίνος Κεσεντές, πρόεδρος
2. Περικλής Νικολάου, διευθύνων σύμβουλος, εκτελεστικό μέλος
3. Παναγιώτης Βαλαντάσης, μη εκτελεστικό μέλος (πρόεδρος της Επιτροπής Ελέγχου)
4. Κωνσταντίνος Σταυρίδης, μη εκτελεστικό μέλος
5. Αντώνης Ροβολής, μη εκτελεστικό μέλος.
Το εξαμελές διοικητικό συμβούλιο συμπληρώνεται από τον Παναγιώτη Φρουντζή (μη εκτελεστικό μέλος), ο οποίος προτάθηκε προς εκλογή από τον υπουργό Οικονομικών.
Τα σύντομα βιογραφικά σημειώματα των μελών:
Κωνσταντίνος Κεσεντές
Γεννήθηκε το 1965. Είναι απόφοιτος του Τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Τεχνολογίας Υπολογιστών του Πανεπιστημίου Πατρών, όπου συμμετείχε σε μεταπτυχιακό ερευνητικό πρόγραμμα στα Νευρωνικά Δίκτυα. Συνιδρυτής και επί δεκαπέντε έτη διευθύνων σύμβουλος της Knowledge AΕ, εταιρείας πληροφορικής με εξειδίκευση στην επεξεργασία φυσικής γλώσσας και ομιλίας, καθώς και στα μεγάλης κλίμακας κατανεμημένα συστήματα πληροφορικής. Το 2003 ανέλαβε καθήκοντα γενικού διευθυντή στην εταιρεία Πιστοποιήσεων ECDL Hellas ΑΕ, η οποία το 2009 μετασχηματίζεται με βάση την καινοτομία και την τεχνολογία, σε εταιρεία παροχής Πιστοποιήσεων διεθνούς εμβέλειας, με την επωνυμία PeopleCert. Διετέλεσε εκτελεστικός αντιπρόεδρος και COO/CTO του Ομίλου PeopleCert (2009-2018) και πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της PeopleCert Global Services ΑΕ (2016-2018). Επίσης έχει διατελέσει μέλος του Γενικού Συμβουλίου του ΣΕΒ, Μέλος του διοικητικού συμβουλίου της Ελληνικής Ένωσης Διαπιστευμένων Φορέων Επιθεώρησης-Πιστοποίησης (HellasCert) και γενικός γραμματέας του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Πληροφορικής και Επικοινωνιών Ελλάδας (ΣΕΠΕ).
Περικλής Νικολάου
Γεννήθηκε το 1965. Είναι απόφοιτος της σχολής Μηχανικών Μεταλλείων- Μεταλλουργών του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου (1988), κάτοχος Master of Engineering (1991) και PhD (1994) στη Μεταλλουργία και Επιστήμη Υλικών του Carnegie Mellon University (USA). Επίσης, είναι κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου στη Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΜΒΑ) από το Πανεπιστήμιο Strathclyde της Σκωτίας (2003). Ξεκίνησε την επαγγελματική του σταδιοδρομία στις Ηνωμένες Πολιτείες το 1994 ως ερευνητής στο US Air Force Research Laboratory. Από то 1999 κατείχε διάφορες θέσεις μηχανικού σε βιομηχανίες στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, τόσο σε τοπικές όσο και σε πολυεθνικές επιχειρήσεις. Τα τελευταία 10 περίπου χρόνια έχει συνεχίσει την καριέρα του κατέχοντας ανώτατες διοικητικές θέσεις όπως, διευθύνων σύμβουλος στην εταιρεία Lafarge Beton А.Е. και στην εταιρεία Mermeren Kombinat. Επιπλέον έχει συγγράψει ένα βιβλίο, περισσότερα από 60 επιστημονικά άρθρα και είναι μέλος επιστημονικών και κοινωνικών οργανισμών.
12 Φεβρουαρίου 2019
H σιδηροδρομική γραμμή φτάνει στο Αίγιο...
Αναδημοσιεύουμε μια ανάρτηση του Χρήστος Ζαχαρής :
Το εναπομένον σιδηροδρομικό τμήμα μεταξύ σήραγγας Μελισσίου και Σ.Σ.Κιάτου ολοκληρώθηκε.
Πλέον η σιδηροδρομική γραμμή φτάνει μέχρι το Αίγιο.
Το εναπομένον σιδηροδρομικό τμήμα μεταξύ σήραγγας Μελισσίου και Σ.Σ.Κιάτου ολοκληρώθηκε.
Πλέον η σιδηροδρομική γραμμή φτάνει μέχρι το Αίγιο.
ΟΣΕ: Περίπου 1 εκατ. ευρώ θα κοστίσει έως το 2021 η συντήρηση του Προαστιακού
Της Μαρίας Μόσχου
Τέλος στους χαλασμένους ανελκυστήρες και κυλιόμενες σκάλες, εύκολη πρόσβαση σε ΑμΕΑ, καλύτερη φύλαξη στους σταθμούς προκειμένου να αποφεύγονται περιστατικά κλοπών και αξιοποίνων πράξεων αναμένεται να βάλει το τριετές σχέδιο του Οργανισμού για τα έτη 2019-2021 συνολικού προϋπολογισμού περίπου 1 εκατ. ευρώ.
Ειδικότερα το υπουργείο Υποδομών ενέκρινε το νέο αναβαθμισμένο σχέδιο για «την παροχή υπηρεσιών πλήρους συντήρησης με άρση βλαβών και αποκατάσταση ζημιών των ανελκυστήρων και κυλιόμενων κλιμάκων των σιδηροδρομικών σταθμών, κτηρίων και πεζογεφυρών του σιδηροδρομικού άξονα Αεροδρόμιο-Κιάτο και του τμήματος γραμμής Πειραιάς-Οινόη (Νότια Ελλάδα).
Τέλος στους χαλασμένους ανελκυστήρες και κυλιόμενες σκάλες, εύκολη πρόσβαση σε ΑμΕΑ, καλύτερη φύλαξη στους σταθμούς προκειμένου να αποφεύγονται περιστατικά κλοπών και αξιοποίνων πράξεων αναμένεται να βάλει το τριετές σχέδιο του Οργανισμού για τα έτη 2019-2021 συνολικού προϋπολογισμού περίπου 1 εκατ. ευρώ.
Ειδικότερα το υπουργείο Υποδομών ενέκρινε το νέο αναβαθμισμένο σχέδιο για «την παροχή υπηρεσιών πλήρους συντήρησης με άρση βλαβών και αποκατάσταση ζημιών των ανελκυστήρων και κυλιόμενων κλιμάκων των σιδηροδρομικών σταθμών, κτηρίων και πεζογεφυρών του σιδηροδρομικού άξονα Αεροδρόμιο-Κιάτο και του τμήματος γραμμής Πειραιάς-Οινόη (Νότια Ελλάδα).
14 Φεβρουαρίου 2019
Δείτε βίντεο από την Α/Α 520110-111 φρεσκοβαμμένη από τεχνικούς του Μηχανοστασίου Αλεξανδρούπολης
Έγινε με μεράκι και με δική τους πρωτοβουλία -χωρίς να τους ζητηθεί- επειδή αγαπούν αυτό που κάνουν. Συγχαρητήρια σε όλους όσους συμμετείχαν!!!
Απολαύστε το :
Οι Ινδικοί Σιδηρόδρομοι εγκαινίασαν την πρώτη Ινδικής κατασκευής Ηλεκτροκίνητη αυτοκινητάμαξα ημι υψηλών ταχυτήτων (Δείτε φωτογραφίες και βίντεο!!!)
ΙΝΔΙΑ: Η πρωτότυπη Ηλεκτροκίνητη ΑυτοκινητάμαξαIR Train 18 ημι-υψηλής ταχύτητας εγκαινιάστηκε επισήμως από τον πρωθυπουργό της Ινδίας Narendra Modi στο σταθμό του Νέου Δελχί στις 15 Φεβρουαρίου.
Η ΗΑΑ με την επωνυμία Vande Bharat Express, που αποτελείται από 16 οχήματα, αναπτύχθηκε από το Ινδικό εργοστάσιο Integral Coach Factory για να καλύψει δρομολόγια μεταξύ μεγάλων πόλεων σε μεσαίες αποστάσεις με ταχύτητες μέχρι 180 km / h.
Δείτε φωτογραφίες και βίντεο:
17 Φεβρουαρίου 2019
Προκήρυξη παραχώρησης για το Θριάσιο ΙΙ. Δείτε τι κτίρια και υποδομές περιλαμβάνει
Προκηρύχτηκε ο διαγωνισμός για το Θριάσιο ΙΙ ή αλλιώς, για τον Εμπορευματικό Σιδηροδρομικό Σταθμό και Σταθμό Διαλογής (Ε.Σ.Σ.Σ.ΔΙ.) του ΟΣΕ στο Θριάσιο.
Του Φώτη Φωτεινού
Όπως αναφέρεται στην προκήρυξη της σύμβασης παραχώρησης, αντικείμενο της σύμβασης είναι η λειτουργία, συντήρηση, εποπτεία, φύλαξη, εκμετάλλευση, προμήθεια εξοπλισμού και η ολοκλήρωση μελετών και κατασκευής έργων του Εμπορευματικού Σιδηροδρομικού Σταθμού και Σταθμού Διαλογής (Ε.Σ.Σ.Σ.ΔΙ.) στο Θριάσιο Πεδίο.
Του Φώτη Φωτεινού
Όπως αναφέρεται στην προκήρυξη της σύμβασης παραχώρησης, αντικείμενο της σύμβασης είναι η λειτουργία, συντήρηση, εποπτεία, φύλαξη, εκμετάλλευση, προμήθεια εξοπλισμού και η ολοκλήρωση μελετών και κατασκευής έργων του Εμπορευματικού Σιδηροδρομικού Σταθμού και Σταθμού Διαλογής (Ε.Σ.Σ.Σ.ΔΙ.) στο Θριάσιο Πεδίο.
O ΟΣΕ «επανακτά» τα τουριστικά δρομολόγια του σιδηροδρόμου
Ο ΟΣΕ «επανακτά» τα τουριστικά δρομολόγια που διεξάγει σήμερα η ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Πρόκειται για τα δρομολόγια του Πηλίου, των Καλαβρύτων και της Ολυμπίας, τα οποία πραγματοποιούνται, σήμερα, από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ με το μουσειακό τροχαίο υλικό του ΟΣΕ.
Σύμφωνα με πληροφορίες του metaforespress.gr, ο Οργανισμός με τις αλλαγές του προωθεί στο οργανόγραμμά του, σε συνδυασμό με την εκπαίδευση νέων μηχανοδηγών, πρόκειται να εκμεταλλευτεί, για ίδιους σκοπούς, τα τουριστικά δρομολόγια.
Τα τουριστικά δρομολόγια, τα οποία και επιβάτες έχουν, αλλά και… κέρδη, εξαιρούνται από τις ευρωπαϊκές οδηγίες και μπορούν να διεξάγονται από τον διαχειριστή υποδομής.
Στο μεσοδιάστημα και έως ότου αναληφθούν από τον ΟΣΕ, ο Οργανισμός προσανατολίζεται σε σημαντική αύξηση των τελών χρήσης.
Σύμφωνα με πληροφορίες του metaforespress.gr, ο Οργανισμός με τις αλλαγές του προωθεί στο οργανόγραμμά του, σε συνδυασμό με την εκπαίδευση νέων μηχανοδηγών, πρόκειται να εκμεταλλευτεί, για ίδιους σκοπούς, τα τουριστικά δρομολόγια.
Τα τουριστικά δρομολόγια, τα οποία και επιβάτες έχουν, αλλά και… κέρδη, εξαιρούνται από τις ευρωπαϊκές οδηγίες και μπορούν να διεξάγονται από τον διαχειριστή υποδομής.
Στο μεσοδιάστημα και έως ότου αναληφθούν από τον ΟΣΕ, ο Οργανισμός προσανατολίζεται σε σημαντική αύξηση των τελών χρήσης.
19 Φεβρουαρίου 2019
Δείτε φωτογραφίες από το εργοστάσιο της Hitachi - Ansaldo στη Νάπολη (Ιταλία) όπου κατασκευάζονται οι συρμοί του Μετρό Θεσσαλονίκης
20 Φεβρουαρίου 2019
Αμαξοστάσιο Πυλαίας: Πανέτοιμο να υποδεχθεί τέλη Μαρτίου τον πρώτο συρμό του Μετρό Θεσσαλονίκης (ΒΙΝΤΕΟ)
Εικόνες από το χώρο που θα συναρμολογηθεί και θα γίνουν οι δοκιμές μέχρι να ξεκινήσει το πρώτο δοκιμαστικό δρομολόγιο
«Το 2019 είναι χρονιά μετρό για τη Θεσσαλονίκη» τόνισε ο πρόεδρος της Αττικό Α.Ε., Γιάννης Μυλόπουλος μιλώντας στο Life-Events.gr και εξήγησε το λόγο: «Είναι η πρώτη χρονιά, νομίζω πρόκειται για μία ιστορική στιγμή, που οι συρμοί θα αρχίσουν να κυκλοφορούν στις σιδηροτροχιές στη Θεσσαλονίκη. Είναι η πρώτη φορά που οι Θεσσαλονικείς θα δούμε στις υπόγειες σήρραγγες τρένα να κινούνται».
«Το 2019 είναι χρονιά μετρό για τη Θεσσαλονίκη» τόνισε ο πρόεδρος της Αττικό Α.Ε., Γιάννης Μυλόπουλος μιλώντας στο Life-Events.gr και εξήγησε το λόγο: «Είναι η πρώτη χρονιά, νομίζω πρόκειται για μία ιστορική στιγμή, που οι συρμοί θα αρχίσουν να κυκλοφορούν στις σιδηροτροχιές στη Θεσσαλονίκη. Είναι η πρώτη φορά που οι Θεσσαλονικείς θα δούμε στις υπόγειες σήρραγγες τρένα να κινούνται».
25 Φεβρουαρίου 2019
Το υπουργείο Μεταφορών ενέκρινε 102,3 εκατ. ευρώ για τις άγονες γραμμές του 2018 και 2019 της ΤΡΑΙΝΟΣΕ
Στη δέσμευση πίστωσης 102,3 εκατ. ευρώ για τις άγονες σιδηροδρομικές γραμμές της περιόδου 2018 – 2019, τις οποίες διεξάγει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, προχώρησε το υπουργείο Μεταφορών.
Η ανωτέρω εκταμίευση αναμένεται ότι θα έχει αλυσιδωτές θετικές επιδράσεις στο σιδηρόδρομο, καθώς εικάζεται ότι θα οδηγήσει σε ταχύτερη αποπληρωμή των οφειλών της ΤΡΑΙΝΟΣΕ προς ΟΣΕ, ΓΑΙΑΟΣΕ και ΕΕΣΣΤΥ.
Το 2017, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ είχε έσοδα 50 εκατ. από τις άγονες γραμμές και το 2016 40 εκατ.
Το οξύμωρο με τις άγονες σιδηροδρομικές γραμμές είναι ότι άγονη γραμμή θεωρείται και το… Αθήνα – Θεσσαλονίκη, καθώς δεν έχουν ολοκληρωθεί – στο σύνολό τους – οι κατασκευαστικές κι άλλες εργασίες.
Η ανωτέρω εκταμίευση αναμένεται ότι θα έχει αλυσιδωτές θετικές επιδράσεις στο σιδηρόδρομο, καθώς εικάζεται ότι θα οδηγήσει σε ταχύτερη αποπληρωμή των οφειλών της ΤΡΑΙΝΟΣΕ προς ΟΣΕ, ΓΑΙΑΟΣΕ και ΕΕΣΣΤΥ.
Το 2017, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ είχε έσοδα 50 εκατ. από τις άγονες γραμμές και το 2016 40 εκατ.
Το οξύμωρο με τις άγονες σιδηροδρομικές γραμμές είναι ότι άγονη γραμμή θεωρείται και το… Αθήνα – Θεσσαλονίκη, καθώς δεν έχουν ολοκληρωθεί – στο σύνολό τους – οι κατασκευαστικές κι άλλες εργασίες.
28 Φεβρουαρίου 2019
Εγκρίθηκε από την Επιτροπή Ανταγωνισμού η εξαγορά της ΕΕΣΣΤΥ από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ
Το «πράσινο φως» άναψε η Επιτροπή Ανταγωνισμού για την εξαγορά της ΕΕΣΣΤΥ από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, η οποία ανήκει πλέον στον ιταλικό όμιλο Ferrovie dello stato Italiane.
Η απόφαση της Επιτροπής Ανταγωνισμού, όπως αναφέρει σχετική ανακοίνωση, βασίστηκε στο γεγονός ότι η εν λόγω εξαγορά δεν περιορίζει σημαντικά τον ανταγωνισμό στην εγχώρια σιδηροδρομική αγορά.
Αναλυτικά η ανακοίνωση της Επιτροπής αναφέρει τα εξής: «Σε συνεδρίαση της Ολομέλειας της Επιτροπής Ανταγωνισμού στις, 27 Φεβρουαρίου 2019, αποφασίστηκε ομόφωνα η έγκριση της από 27.11.2018 ως άνω γνωστοποιηθείσας συγκέντρωσης σύμφωνα με το άρθρο 8 παρ. 6 του Ν.3959/11, όπως ισχύει.
Η απόφαση της Επιτροπής Ανταγωνισμού, όπως αναφέρει σχετική ανακοίνωση, βασίστηκε στο γεγονός ότι η εν λόγω εξαγορά δεν περιορίζει σημαντικά τον ανταγωνισμό στην εγχώρια σιδηροδρομική αγορά.
Αναλυτικά η ανακοίνωση της Επιτροπής αναφέρει τα εξής: «Σε συνεδρίαση της Ολομέλειας της Επιτροπής Ανταγωνισμού στις, 27 Φεβρουαρίου 2019, αποφασίστηκε ομόφωνα η έγκριση της από 27.11.2018 ως άνω γνωστοποιηθείσας συγκέντρωσης σύμφωνα με το άρθρο 8 παρ. 6 του Ν.3959/11, όπως ισχύει.
Τα απαιτούμενα έργα, οι εγκαταστάσεις και ο εξοπλισμός για την ολοκλήρωση του Θριασίου ΙΙ
Σειρά πρόσθετων εργασιών απαιτούνται για την μετατροπή του Θριασίου ΙΙ ή αλλιώς του Εμπορευματικού Σιδηροδρομικού Σταθμού και Σταθμού Διαλογής (ΕΣΣΣΔΙ) σε σύγχρονο σιδηροδρομικό terminal και κέντρο διαλογής.
Της Βάσως Βεγιάζη
Τα έργα αυτά καλείται να αναλάβει ο ανάδοχος του σχετικού διαγωνισμού, ο οποίος βρίσκεται σε εξέλιξη, με ημερομηνία κατάθεσης της εκδήλωσης αρχικού ενδιαφέροντος στις 18 Μαρτίου.
Της Βάσως Βεγιάζη
Τα έργα αυτά καλείται να αναλάβει ο ανάδοχος του σχετικού διαγωνισμού, ο οποίος βρίσκεται σε εξέλιξη, με ημερομηνία κατάθεσης της εκδήλωσης αρχικού ενδιαφέροντος στις 18 Μαρτίου.
Συνεχίζεται...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου