Σάββατο 11 Ιανουαρίου 2020

Το πρώτο τραίνο υψηλής ταχύτητας 350 χιλ/ώρα χωρίς μηχανοδηγό ξεκίνησε δρομολόγια στην Κίνα

Ο χρόνος ταξιδιού μεταξύ Πεκίνου και Zhangjiakou έπεσε στα 47 λεπτά

Μια νέα αμαξοστοιχία χωρίς μηχανοδηγό ικανή να ταξιδεύει στα 350 χλμ. / Ώρα μόλις ξεκίνησε να λειτουργεί στην Κίνα.

Το τραίνο υψηλής ταχύτητας συνδέει το Πεκίνο με το Zhangjiakou, δύο από τις κύριες πόλεις που θα φιλοξενήσουν τους Χειμερινούς Ολυμπιακούς Αγώνες του 2022.

Έχει μειώσει τον χρόνο ταξιδιού από τρεις ώρες σε μόλις 47 λεπτά.

Δείτε βίντεο:


Ο σιδηρόδρομος υψηλής ταχύτητας Jing-Zhang σταματά επίσης στο Yanqing, μια άλλη πόλη, ενώ κάνει στάσεις σε άλλους επτά σταθμούς, όπως το Badaling Chang Cheng, που φιλοξενεί ένα από τα πιο δημοφιλή τμήματα του Σινικού Τείχους της Κίνας.

Αν και τα τρένα μπορούν να κυκλοφορούν στις ράγες εντελώς αυτόνομα, σταματώντας στις προβλεπόμενες θέσεις, και ξεκινώντας μόνα τους ενώ μπορούν να προσαρμόζουν την ταχύτητά τους, ένας υπάλληλος θα βρίσκεται πάνω στο τραίνο σε κάθε δρομολόγιο.


Εκτός από την καινούρια λειτουργία κυκλοφορίας τραίνων υψηλής ταχύτητας χωρίς μηχανοδηγό, ορισμένοι συρμοί στο νέο δίκτυο είναι επίσης "έξυπνα", προσφέροντας υπηρεσίες 5G, έξυπνο φωτισμό, πίνακες ελέγχου με οθόνη αφής και ασύρματες θέσεις φόρτισης.

Υπάρχουν επίσης περισσότεροι από 2.500 αισθητήρες επί του συρμού για τη συλλογή δεδομένων και την ανίχνευση τυχόν "λειτουργικών ανωμαλιών".

Τα πρώτα τραίνα άρχισαν να κυκλοφορούν στις 30 Δεκεμβρίου, με περίπου 30 δρομολόγια να πραγματοποιούνται καθημερινά μεταξύ Πεκίνου και Zhangjiakou. Από αυτά, τα έξι προσφέρουν την εμπειρία "έξυπνης αμαξοστοιχίας", και κοστίζουν λίγο περισσότερο (¥ 90 / £ 10) από ένα κανονικό εισιτήριο (από ¥ 77 / £ 8.50).

Η γραμμή, η οποία χρειάστηκε τέσσερα χρόνια για την κατασκευή, είναι μέρος της προετοιμασίας της Κίνας για τη διοργάνωση των πρώτων χειμερινών Ολυμπιακών Αγώνων.

Τα τραίνα έχουν σχεδιαστεί με αυτό τον τρόπο, με επιπλέον αποθηκευτικό χώρο για αθλητικό εξοπλισμό και τραπεζαρία που μπορεί να μετατραπεί σε κέντρο κινητών μέσων ενημέρωσης για τους δημοσιογράφους που καλύπτουν τους Αγώνες.

Δεν είναι η μόνη κινεζική σιδηροδρομική γραμμή υψηλής ταχύτητας.

Τον Ιούλιο του 2019, δημοσιεύσαμε ότι είχαν ανακοινωθεί σχέδια για σιδηροδρομική σύνδεση υψηλής ταχύτητας που θα μπορούσε να φτάσει ταχύτητες 800 χλμ. / Ώρα.

Αυτό θα έκανε τα τραίνα τα ταχύτερα στον κόσμο αφού θα έφταναν σχεδόν την ταχύτητα των εμπορικών αεροπλάνων.

Τα σχέδια για τη σιδηροδρομική σύνδεση μεταξύ Τσενγκντού και Τσονγκκίνγκ στην επαρχία της επαρχίας Σιτσουάν της Κίνας θα περιλαμβάνουν τη τεχνολογία maglev (μαγνητική ανύψωση), η οποία χρησιμοποιείται επί του παρόντος στη γραμμή μεταξύ του αεροδρομίου Shanghai Pudong και της πόλης.

Το τρένο maglev της Σαγκάης είναι σήμερα το ταχύτερο εμπορικό τρένο στον κόσμο.

Το τρένο Τσενγκντού προς Τσονγκκίνγκ θα έχει ταχύτητες μεταξύ 600 και 800 χλμ. / Ώρα, μειώνοντας κατά το ήμισυ τον χρόνο ταξιδιού μεταξύ των δύο πόλεων σε μόλις μισή ώρα, σύμφωνα με τα τοπικά ΜΜΕ.

Πηγή:
- DRIVERLESS BULLET TRAIN SPEEDS ACROSS CHINA AT 350KPH
https://www.independent.co.uk/travel/news-and-advice/china-bullet-train-driverless-high-speed-rail-beijing-winter-olympics-a9276516.html

- World's first 350km/h self-driving train goes into service in Beijing
https://www.youtube.com/watch?v=owxsOBbTQjY

- China opens world’s first automated high-speed line
https://www.railjournal.com/passenger/high-speed/china-opens-worlds-first-automated-high-speed-line/?fbclid=IwAR1fBXYL6JxyfME2-hRcqLGyRT7_fJbiNR8yG09EMUjqAYig-Sepb6vi88Q

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου