Το σπουδαιότερο έργο για την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητάς του προκήρυξε ο ΟΛΘ. Πρόκειται για την επέκταση του 6ου προβλήτα, ύψους 130 εκατ. ευρώ + ΦΠΑ, η οποία αφορά την κατασκευή ενός κρηπιδώµατος ελάχιστου µήκους 440 µέτρων και µε βάθος 17,60 µέτρα.
Του Φώτη Φωτεινού
Η κατάθεση της εκδήλωσης αρχικού ενδιαφέροντος ορίστηκε στις 7 Φεβρουαρίου, ενώ η κατάθεση των δεσμευτικών προσφορών και η ανακήρυξη του αναδόχου εκτιμώνται τον Απρίλιο.
Το έργο θα επιτρέψει στο λιµάνι της Θεσσαλονίκης να δέχεται µεγάλα πλοία µεταφοράς εµπορευµατοκιβωτίων, µεγέθους New Panamax, ώστε να αυξήσει τους όγκους διακίνησης εµπορευµατοκιβωτίων και να ανταγωνιστεί ισότιμα άλλα περιφερειακά λιµάνια.
Η ολοκλήρωση του έργου, εάν τηρηθούν τα αρχικά χρονοδιαγράμματα, ορίστηκε το 2023.
Επίσης, θα προκηρυχθούν δυο ακόμη ξεχωριστοί διαγωνισμοί, ένας ύψους 30 εκατ. για έργα εξοπλισμού και ένας 20 εκατ. για συνοδευτικά έργα.
Σημειώνεται ότι, το 2018, ο ΟΛΘ διακίνησε 424.000 TEU’s και 3.764.000 τόνους στο συμβατικό λιμάνι, σημειώνοντας αύξηση 5,5% και στους δύο τομείς, σε σχέση με το 2017.
Αντίστοιχα, το πρώτο εξάμηνο του 2019, η διακίνηση Ε/Κ αυξήθηκε κατά 5,9%, από 208.553 TEUs στο 1ο εξάμηνο του 2018, σε 220.757 TEUs το 1ο εξάμηνο του 2019.
Κατά την ίδια περίοδο, οι ποσότητες συμβατικού φορτίου αυξήθηκαν κατά 23,4%, από 1.847.744 τόνους, σε 2.280.915 τόνους αντίστοιχα.
Πέρα από την επέκταση του 6ου προβλήτα, κρίσιμη παράμετρο για την ανταγωνιστικότητα του ΟΛΘ αποτελεί η οδική και σιδηροδρομική σύνδεση, η οποία – επί του παρόντος – χαρακτηρίζεται «μη ικανοποιητική».
Πηγή:
- Ο ΟΛΘ «ρίχνει» 130 εκατ. ευρώ για να καταστεί hub των Βαλκανίων. Τον Απρίλιο ο ανάδοχος για τον 6ο προβλήτα
https://www.metaforespress.gr/naftilia/%ce%bf-%ce%bf%ce%bb%ce%b8-%cf%81%ce%af%cf%87%ce%bd%ce%b5%ce%b9-130-%ce%b5%ce%ba%ce%b1%cf%84-%ce%b5%cf%85%cf%81%cf%8e-%ce%b3%ce%b9%ce%b1-%ce%bd%ce%b1-%ce%ba%ce%b1%cf%84%ce%b1%cf%83%cf%84/?fbclid=IwAR3uvBm9Vd_1v9TR8TTGmV_Eypa_AFIpLtQ7MLBi7NM7q3tM0rKZsX67XRA
Του Φώτη Φωτεινού
Η κατάθεση της εκδήλωσης αρχικού ενδιαφέροντος ορίστηκε στις 7 Φεβρουαρίου, ενώ η κατάθεση των δεσμευτικών προσφορών και η ανακήρυξη του αναδόχου εκτιμώνται τον Απρίλιο.
Το έργο θα επιτρέψει στο λιµάνι της Θεσσαλονίκης να δέχεται µεγάλα πλοία µεταφοράς εµπορευµατοκιβωτίων, µεγέθους New Panamax, ώστε να αυξήσει τους όγκους διακίνησης εµπορευµατοκιβωτίων και να ανταγωνιστεί ισότιμα άλλα περιφερειακά λιµάνια.
Η ολοκλήρωση του έργου, εάν τηρηθούν τα αρχικά χρονοδιαγράμματα, ορίστηκε το 2023.
Επίσης, θα προκηρυχθούν δυο ακόμη ξεχωριστοί διαγωνισμοί, ένας ύψους 30 εκατ. για έργα εξοπλισμού και ένας 20 εκατ. για συνοδευτικά έργα.
Σημειώνεται ότι, το 2018, ο ΟΛΘ διακίνησε 424.000 TEU’s και 3.764.000 τόνους στο συμβατικό λιμάνι, σημειώνοντας αύξηση 5,5% και στους δύο τομείς, σε σχέση με το 2017.
Αντίστοιχα, το πρώτο εξάμηνο του 2019, η διακίνηση Ε/Κ αυξήθηκε κατά 5,9%, από 208.553 TEUs στο 1ο εξάμηνο του 2018, σε 220.757 TEUs το 1ο εξάμηνο του 2019.
Κατά την ίδια περίοδο, οι ποσότητες συμβατικού φορτίου αυξήθηκαν κατά 23,4%, από 1.847.744 τόνους, σε 2.280.915 τόνους αντίστοιχα.
Πέρα από την επέκταση του 6ου προβλήτα, κρίσιμη παράμετρο για την ανταγωνιστικότητα του ΟΛΘ αποτελεί η οδική και σιδηροδρομική σύνδεση, η οποία – επί του παρόντος – χαρακτηρίζεται «μη ικανοποιητική».
Πηγή:
- Ο ΟΛΘ «ρίχνει» 130 εκατ. ευρώ για να καταστεί hub των Βαλκανίων. Τον Απρίλιο ο ανάδοχος για τον 6ο προβλήτα
https://www.metaforespress.gr/naftilia/%ce%bf-%ce%bf%ce%bb%ce%b8-%cf%81%ce%af%cf%87%ce%bd%ce%b5%ce%b9-130-%ce%b5%ce%ba%ce%b1%cf%84-%ce%b5%cf%85%cf%81%cf%8e-%ce%b3%ce%b9%ce%b1-%ce%bd%ce%b1-%ce%ba%ce%b1%cf%84%ce%b1%cf%83%cf%84/?fbclid=IwAR3uvBm9Vd_1v9TR8TTGmV_Eypa_AFIpLtQ7MLBi7NM7q3tM0rKZsX67XRA
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου