Μέσα στις επόμενες εβδομάδες θα παραδοθεί το τελευταίο τμήμα ηλεκτροκινούμενης γραμμής στον άξονα Αθηνών - Θεσσαλονίκης.
Τότε θα αποκαλυφθεί πόσο έτοιμοι είναι οι Ιταλοί της FSI, που ελέγχουν την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ώστε να αναβαθμίσουν και την ποιότητα των υπηρεσιών όσων ταξιδεύουν στη γραμμή Αθήνα - Θεσσαλονίκη με τη δρομολόγηση νέων συρμών. Σαν εκείνο το «Λευκό Βέλος» που ήρθε στη ΔΕΘ και επέστρεψε στην Ιταλία.
Η αργή διαδικασία με την οποία γίνονται οι αλλαγές π.χ. στον προαστιακό σιδηρόδρομο που επίσης διαχειρίζονται οι Ιταλοί, υπενθυμίζει σε αρκετούς πως και η FSI είναι κρατική εταιρεία! Κινείται δηλαδή με τους γνωστούς μεσογειακούς ρυθμούς, αν και διαχειρίζεται τεράστιο όγκο δρομολογίων τόσο στον σιδηρόδρομο όσο και στις οδικές επιβατικές μεταφορές.
Πάντως, σύντομα δεν θα μπορούν να κρύβονται πίσω από την έλλειψη ηλεκτροκίνησης.
Πηγή:
- Η ώρα της αλήθειας για Ιταλούς και ΤΡΑΙΝΟΣΕ
Τότε θα αποκαλυφθεί πόσο έτοιμοι είναι οι Ιταλοί της FSI, που ελέγχουν την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ώστε να αναβαθμίσουν και την ποιότητα των υπηρεσιών όσων ταξιδεύουν στη γραμμή Αθήνα - Θεσσαλονίκη με τη δρομολόγηση νέων συρμών. Σαν εκείνο το «Λευκό Βέλος» που ήρθε στη ΔΕΘ και επέστρεψε στην Ιταλία.
Η αργή διαδικασία με την οποία γίνονται οι αλλαγές π.χ. στον προαστιακό σιδηρόδρομο που επίσης διαχειρίζονται οι Ιταλοί, υπενθυμίζει σε αρκετούς πως και η FSI είναι κρατική εταιρεία! Κινείται δηλαδή με τους γνωστούς μεσογειακούς ρυθμούς, αν και διαχειρίζεται τεράστιο όγκο δρομολογίων τόσο στον σιδηρόδρομο όσο και στις οδικές επιβατικές μεταφορές.
Πάντως, σύντομα δεν θα μπορούν να κρύβονται πίσω από την έλλειψη ηλεκτροκίνησης.
Πηγή:
- Η ώρα της αλήθειας για Ιταλούς και ΤΡΑΙΝΟΣΕ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου