Θεσσαλονίκη, Κεντρική Μακεδονία.
Συνάντηση με τον εκπρόσωπο της ΕΡΓΟΣΕ στη Θεσσαλονίκη Αθ. Κουτσούλα είχε χθες ο Δήμαρχος Δέλτα Ευθύμιος Φωτόπουλος. Κατά την επίσκεψή του στα γραφεία της εταιρίας, ο Δήμαρχος ενημερώθηκε για το έργο της κατασκευής της διπλής σιδηροδρομικής γέφυρας στο Γαλλικό ποταμό, στο σημείο της ιρλανδικής διάβασης στη Σίνδο, με αφορμή την ανάδειξη προσωρινού αναδόχου.
Το αντικείμενο του έργου, αφορά στην κατασκευή των 2 νέων σιδηροδρομικών γεφυρών οι οποίες προβλέπεται να αντικαταστήσουν τις υφιστάμενες μεταλλικές γέφυρες. Το κόστος του έργου ανέρχεται σε 8,92 εκατ. ευρώ (ποσό με ΦΠΑ, ποσό χωρίς ΦΠΑ 7,2 εκατ. ευρώ). Με τις νέες γέφυρες τα τρένα θα μπορούν να αναπτύσσουν ταχύτητες μέχρι και 160 χλμ/ώρα. Φορέας Υλοποίησης του έργου είναι η ΕΡΓΟΣΕ. Το έργο χρηματοδοτείται από το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Υποδομές Μεταφορών, Περιβάλλον και Αειφόρος Ανάπτυξη» του ΕΣΠΑ 2014-2020.
Στη συνέχεια ο κ. Φωτόπουλος είχε συνάντηση και με τον εκπρόσωπο της ΓΑΙΑΟΣΕ στη Βόρεια Ελλάδα Β. Διαμαντάκη, καθώς και τηλεφωνική επικοινωνία με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της Εταιρίας Αθ. Σχίζα, για τα θέματα της μίσθωσης του Παλαιού Σιδηροδρομικού Σταθμού Σταθμού της Σίνδου, της κατασκευής του εμπορευματικού σταθμού στο στρατόπεδο Γκόνου και της εξέλιξης στο έργο του Δυτικού Προαστιακού Θεσσαλονίκης που θα συνδέσει το Λιμάνι με το Δήμο Δέλτα και το σιδηροδρομικό δίκτυο.
«Εκτός από την ενημέρωση για τη διπλή σιδηροδρομική γέφυρα στον Γαλλικό, συζητήσαμε επίσης το θέμα του Παλαιού Σιδηροδρομικού Σταθμού Σταθμού της Σίνδου, που είναι ένα κτίριο ιστορικό καθώς εδώ έφτασε το χαρμόσυνο νέο της παράδοσης της Θεσσαλονίκης στους Έλληνες το 1912, καθώς βρισκόμαστε προ της υπογραφής της σχετικής σύμβασης προκειμένου να αξιοποιηθεί ως Κέντρο Διάδοσης Τοπικής Ιστορίας και Λαογραφίας του Δήμου Δέλτα. Επίσης, συζητήσαμε το θέμα της κατασκευής εμπορευματικού σταθμού στο στρατόπεδο Γκόνου αλλά και της πορείας των μελετών για το Δυτικό Προαστιακό Σιδηρόδρομο Θεσσαλονίκης, με τη δημιουργία στάσεων στα Διαβατά, στη Σίνδο, στην οδό Πόντου και στο Καλοχώρι.
Όλα αυτά είναι έργα που ωριμάζουν και τα επόμενα χρόνια θα συμβάλλουν, άμεσα ή έμμεσα, στην αναβάθμιση της περιοχής μας. Τα τελευταία χρόνια ο Δήμος Δέλτα δεν είναι ουραγός και δεν είναι εσωστρεφής, συζητά με υπερκείμενους ή τρίτους φορείς, έχει λόγο, προτείνει και διεκδικεί έργα και παίρνει πρωτοβουλίες που έχουν καταστήσει το Δήμο μας από ουραγό σε Δήμο με ευοίωνες προοπτικές ανάπτυξης» δήλωσε μετά τη συνάντηση ο Δήμαρχος Ευθ. Φωτόπουλος.
Πηγή:
- Επίσκεψη του Δημάρχου Ευθ. Φωτόπουλου στην ΕΡΓΟΣΕ και τη ΓΑΙΑΟΣΕ
https://www.dimosdelta.gr/2018/11/01/%CE%B5%CF%80%CE%AF%CF%83%CE%BA%CE%B5%CF%88%CE%B7-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%B4%CE%B7%CE%BC%CE%AC%CF%81%CF%87%CE%BF%CF%85-%CE%B5%CF%85%CE%B8-%CF%86%CF%89%CF%84%CF%8C%CF%80%CE%BF%CF%85%CE%BB%CE%BF%CF%85/
Συνάντηση με τον εκπρόσωπο της ΕΡΓΟΣΕ στη Θεσσαλονίκη Αθ. Κουτσούλα είχε χθες ο Δήμαρχος Δέλτα Ευθύμιος Φωτόπουλος. Κατά την επίσκεψή του στα γραφεία της εταιρίας, ο Δήμαρχος ενημερώθηκε για το έργο της κατασκευής της διπλής σιδηροδρομικής γέφυρας στο Γαλλικό ποταμό, στο σημείο της ιρλανδικής διάβασης στη Σίνδο, με αφορμή την ανάδειξη προσωρινού αναδόχου.
Το αντικείμενο του έργου, αφορά στην κατασκευή των 2 νέων σιδηροδρομικών γεφυρών οι οποίες προβλέπεται να αντικαταστήσουν τις υφιστάμενες μεταλλικές γέφυρες. Το κόστος του έργου ανέρχεται σε 8,92 εκατ. ευρώ (ποσό με ΦΠΑ, ποσό χωρίς ΦΠΑ 7,2 εκατ. ευρώ). Με τις νέες γέφυρες τα τρένα θα μπορούν να αναπτύσσουν ταχύτητες μέχρι και 160 χλμ/ώρα. Φορέας Υλοποίησης του έργου είναι η ΕΡΓΟΣΕ. Το έργο χρηματοδοτείται από το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Υποδομές Μεταφορών, Περιβάλλον και Αειφόρος Ανάπτυξη» του ΕΣΠΑ 2014-2020.
Στη συνέχεια ο κ. Φωτόπουλος είχε συνάντηση και με τον εκπρόσωπο της ΓΑΙΑΟΣΕ στη Βόρεια Ελλάδα Β. Διαμαντάκη, καθώς και τηλεφωνική επικοινωνία με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της Εταιρίας Αθ. Σχίζα, για τα θέματα της μίσθωσης του Παλαιού Σιδηροδρομικού Σταθμού Σταθμού της Σίνδου, της κατασκευής του εμπορευματικού σταθμού στο στρατόπεδο Γκόνου και της εξέλιξης στο έργο του Δυτικού Προαστιακού Θεσσαλονίκης που θα συνδέσει το Λιμάνι με το Δήμο Δέλτα και το σιδηροδρομικό δίκτυο.
«Εκτός από την ενημέρωση για τη διπλή σιδηροδρομική γέφυρα στον Γαλλικό, συζητήσαμε επίσης το θέμα του Παλαιού Σιδηροδρομικού Σταθμού Σταθμού της Σίνδου, που είναι ένα κτίριο ιστορικό καθώς εδώ έφτασε το χαρμόσυνο νέο της παράδοσης της Θεσσαλονίκης στους Έλληνες το 1912, καθώς βρισκόμαστε προ της υπογραφής της σχετικής σύμβασης προκειμένου να αξιοποιηθεί ως Κέντρο Διάδοσης Τοπικής Ιστορίας και Λαογραφίας του Δήμου Δέλτα. Επίσης, συζητήσαμε το θέμα της κατασκευής εμπορευματικού σταθμού στο στρατόπεδο Γκόνου αλλά και της πορείας των μελετών για το Δυτικό Προαστιακό Σιδηρόδρομο Θεσσαλονίκης, με τη δημιουργία στάσεων στα Διαβατά, στη Σίνδο, στην οδό Πόντου και στο Καλοχώρι.
Όλα αυτά είναι έργα που ωριμάζουν και τα επόμενα χρόνια θα συμβάλλουν, άμεσα ή έμμεσα, στην αναβάθμιση της περιοχής μας. Τα τελευταία χρόνια ο Δήμος Δέλτα δεν είναι ουραγός και δεν είναι εσωστρεφής, συζητά με υπερκείμενους ή τρίτους φορείς, έχει λόγο, προτείνει και διεκδικεί έργα και παίρνει πρωτοβουλίες που έχουν καταστήσει το Δήμο μας από ουραγό σε Δήμο με ευοίωνες προοπτικές ανάπτυξης» δήλωσε μετά τη συνάντηση ο Δήμαρχος Ευθ. Φωτόπουλος.
Πηγή:
- Επίσκεψη του Δημάρχου Ευθ. Φωτόπουλου στην ΕΡΓΟΣΕ και τη ΓΑΙΑΟΣΕ
https://www.dimosdelta.gr/2018/11/01/%CE%B5%CF%80%CE%AF%CF%83%CE%BA%CE%B5%CF%88%CE%B7-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%B4%CE%B7%CE%BC%CE%AC%CF%81%CF%87%CE%BF%CF%85-%CE%B5%CF%85%CE%B8-%CF%86%CF%89%CF%84%CF%8C%CF%80%CE%BF%CF%85%CE%BB%CE%BF%CF%85/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου